hei sinä siellä mietiskelevä ihminen ^^

tyttötoisenpuolen^^

Olen lopen kyllästynyt siihen, kuinka ihmiset haluavat juttuseuraa, mutta heistä ei saa sitä, jos todella yrittää. Missä on nuorten oma-aloitteisuus?
Onko olemassa sinua, joka oikeasti puhuisit ja kertoisit asioistasi ja olisit samalla kiinnostunut minun ajatuksistani?

Itseäni kiinnostaa musiikki, kirjoittaminen, liikkuminen ja... nauraminen. Olen aivan juuri kekannut Stellan, kotimaisen bändin, jolta löytyy todella hienoja kappaleita. Coldplayn The Scientist on myös yksi hienoista kappaleista, jota soittelin koskettimilla.
Olen oppinut nauttimaan tanssimisesta todella paljon ja kirjoittamista olen harrastunut vuosien aikana, milloin enemmän ja vähemmän. Ihaninta tietysti olisi, jos asuisit samalla seudulla kuin minä eli varsinais-suomessa mutta onhan junat sun muut keksitty ^^

Toivon, että kirjoittelet pienen sanasen itsestäsi ja sähköpostiosoitteesi (mese jää yleensä aika pinnalliseksi, mutta mietitään sitä, jossei muuta keksitä)
Sukupuolella ei ole minulle väliä (itse olen tyttö), mutta ikän toivon sinulla olevan siinä 17->. Iällä ei ole väliä, ihmisen persoonalla, mutta toivon, ettet olisi aivan toisesta maailmasta kanssani (eli et nuorempi, etkä vanhempi.)
Ole rohkea ja kirjoita minulle!
Ilmoitus ei vanhene, niin kauan kuin tämän voit lukea, voit minulle kirjoittaa. Ja vaikka kirjoitinkin näköjään hyvin paljon tässä kirjakieltä, se ei tarkoita, että kirjoittaisin sitten ^^

osoitteita peliin : ))

5

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos pilluu saan

Jos otat suihin niin harkitsen asiaa

• tyttötoisenpuolen^^

haista ^^

• (:

mistä päin oot? :)

• tyttötoisenpuolen^^

"Ihaninta tietysti olisi, jos asuisit samalla seudulla kuin minä eli varsinais-suomessa mutta onhan junat sun muut keksitty ^^" siinä : DD

• Heiii.. Itseäni kiinnostaisi saada juttuseuraa, ja tää postaus vangitsi huomioni itselleen. :D Joten voitais vaihdella msn/mailiosoitteita, ja sitä kautta sit tutustua paremmin.
      Itsestäni sen verran näin lyhyesti, että olen 18-vuotias, poika, asun tosin toisella puolen suomea, mutta mitäs tuosta ;D
      Jätän tähän lopuksi vielä tän oman osoitteen, eli [email protected] (Huom. fi !!) Tuonne voi meilailla, ja samalla vaikka lisäillä meseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      4173
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1576
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      135
      1424
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      67
      1147
    5. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      69
      993
    6. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      966
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      12
      917
    8. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      900
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      881
    10. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      879
    Aihe