erittäin harmittavaa asenteellisuutta

brown-eyed.girl

Huomioin heti että suomi24 on laittanut etusivulle kuvan jossa varkaalla on ruskeat silmät.

Onko suomi 24. olettamus että ruskeasilmäiset ovat oletettavia varkaita?

…erittäin harmittavaa asenteellisuutta…

VASTAUKSIA: 29LUKUKERTOJA: 606
Netti-ilmoitus poiki varkauden
( Tässä on kuva ruskea-silmäisestä pojasta "auto-varkaissa")

Poikaystäväni laittoi autostaan nettisivustolle myynti-ilmoituksen, jossa mainittiin auton erikoisvarusteet. Pian julkaisun jälkeen auton poppivehkeet varastettiin ja erikoisvanteita oli yritetty irrottaa. Ilmoitatko sinä netissä yhteystietojasi, joilla sinut voidaan jäljittää? Lue lisää

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10436277

9

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Meidän mielestämme autovarkaita voivat olla niin vihreä-, sini-, ruskea-, ja harmaasilmäiset (satunnaisessa järjestyksessä). Myös muiden silmänvärien osalta olemme avoimia ajattelemaan, että silmänväri voi altistaa taipuvaiseksi autovarkauteen. Kyseinen kuva valittiin arpomalla lukuisten eri silmänväristen autovarkaiden kuvista.

      Toivottavasti tämä vastasi kysymykseesi.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • ~

        tuohan oli valetta.

        Tai vittuilua.


      • ~

        Moi Elina Suomi24

        Et varmaan ole koskaan kuullutkaan minusta. Mutta olen Moverin kaveri. Moveri on rasistien palstan seriffi. Suoli24 paras seriffi ja sensuroija. Voisitte maksaa sille palkkaa, on se niin fiksu keskustelijakin sillä palstalla. Lomakin tekis sille välillä hyvää. Voin tuurata sitä sillä aikaa.

        Terveisin
        VitunTyhmä alias :|: alias ~


      • nakusa
        ~ kirjoitti:

        Moi Elina Suomi24

        Et varmaan ole koskaan kuullutkaan minusta. Mutta olen Moverin kaveri. Moveri on rasistien palstan seriffi. Suoli24 paras seriffi ja sensuroija. Voisitte maksaa sille palkkaa, on se niin fiksu keskustelijakin sillä palstalla. Lomakin tekis sille välillä hyvää. Voin tuurata sitä sillä aikaa.

        Terveisin
        VitunTyhmä alias :|: alias ~

        Mussukkaa, älä nyt tule haukkumaan itteäsi tänne, sinä olet sivistynytt herrasmies, ja Ellulla oli eilen nimpparit, meillä oli leikisti virtuaaliset kakku-kahvit täällä.
        Täällä on oikein mukavaa, Ellu on ihan kiva ja symppis, mutta eihän minun tarvi taas alkaa mustia sukkia kaivamaan jalkaani, kun on niin pakkastakin, no enää 5 se on ihan shortsikeliä täällä Hesassa. Entäs Lahden ABC, llä?


      • ~
        nakusa kirjoitti:

        Mussukkaa, älä nyt tule haukkumaan itteäsi tänne, sinä olet sivistynytt herrasmies, ja Ellulla oli eilen nimpparit, meillä oli leikisti virtuaaliset kakku-kahvit täällä.
        Täällä on oikein mukavaa, Ellu on ihan kiva ja symppis, mutta eihän minun tarvi taas alkaa mustia sukkia kaivamaan jalkaani, kun on niin pakkastakin, no enää 5 se on ihan shortsikeliä täällä Hesassa. Entäs Lahden ABC, llä?

        en minä mitään hauku. Se on mun alkuperänen jopa rekisteröity nikki. Kohtasin syrjintää jo silloin, kun sillä ei päässyt uskovaisten päiväkahvi-chättiin.


      • brown-eyed.girl
        ~ kirjoitti:

        en minä mitään hauku. Se on mun alkuperänen jopa rekisteröity nikki. Kohtasin syrjintää jo silloin, kun sillä ei päässyt uskovaisten päiväkahvi-chättiin.

        Shhhhh.... Elina on Moverin pomo, ollaan ihan asiallisesti, hyvää Ystävänpäivää!
        mikä ihmeen ok? Tuleeko sun puhelimesta joku automaattinen ok


      • brown-eyed.girl
        ~ kirjoitti:

        Moi Elina Suomi24

        Et varmaan ole koskaan kuullutkaan minusta. Mutta olen Moverin kaveri. Moveri on rasistien palstan seriffi. Suoli24 paras seriffi ja sensuroija. Voisitte maksaa sille palkkaa, on se niin fiksu keskustelijakin sillä palstalla. Lomakin tekis sille välillä hyvää. Voin tuurata sitä sillä aikaa.

        Terveisin
        VitunTyhmä alias :|: alias ~

        Mo saa palkaksi 7-päivää-lehden, siksi sen jutut on sitä samaa tasoa...


      • brown-eyed.girl

        Onko joku tyyliseikka kun en saa kuvaa laittaa uusiin profiileihin?
        En tähän enkä nakusaan.
        Olisin vaan toivottanut hyvää ystävänpäivää.
        Kyllä minä näistä kirjoittajista tykkään, mutta allerin suomalaiste rääkkäyslinja ei ole kivaa. Allerille sopii vain kaikki suomalais-vastainen ja vihaaminen....

        Ei täällä ole kiva kirjoittaa.

        Jos Ellu olet suomalainen niin voisitko tehdä suomalaisen sivuston?

        Tämä allerin suomalaisuus-viha sucks


    • nakusa

      Jaa päivänsankarihan alkaa minulle vitsikkääksi :)
      no EI vastannut kysymykseeni, (miten yleistäminen on rasismia? ) Minun aloitukseni oli vain mallia Moverin keskustelu- / poistotyylistä rasismi-palstalla. plus allerin hyväksymää, eikö?

      Lähes kaikki rasismin syyt mitä siellä sanotaan niin Mover kääntää sen rasismiksi. Sori, sellainen Mover nyt vaan on, eikä sen kaa jaksa kinkata kun sen tyyli on tuo!

      Jos minä olisin tehnyt moisen aloituksen ruskeasilmäisestä auto-varkaasta niin Mover olisi sen poistanut rasistisena koska se yleistää kaikki ruskeasilmäiset autovarkaiksi.



      Mutta toivottavasti näin teille kaikille muillekin tuli selväksi millainen on Moverin harrastama ja sallima keskustelu-tyyli rasismi-palstalla.

      Eli kaikki oikeat syyt rasismiin poistetaan koska ne yleistää, juuri kuten tuokin valokuva teki!!


      E-hei, Ellu-hyvä, ei se ole minun mielipide, vaan Moverismia!!
      Siitä minä olen kärsinyt vuoden. Ja kaikki muutkin ovat siellä tulleet hulluiksi .

      Ja te Aller te sen sallitte – JA SIKSI ihmiset alkaa teitä kiusaamaan, mutta laulun sanoin: sitä saa mitä tilaa ihan kukkupäin.

      Minä kyllä ymmärrän ja olen järkevä, mutta Aller katsokaa peiliin, sieltä sen suurimman kiusaajan löydätte!


      Mutta onneksi Ellu tuli taloon jos sinä saat tästä eteenpäin järkeä minä paloin loppuun jo !



      Kerro Moverille terkkuja. t.fennis

      ( minä en jää teitä kiusaamaan, muut sitä näemmä harrastaa)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe