Huuuh, enpä oo ennen tänne kirjotellukkaan, no katotaan jos onnistuis :).Elikkäs olen 17-vuotias poika Helsingistä ja etin samanikästä seuraa pojista. Ois myös kiva jos oisit Helsingin seudulta :). Ja seuralla tarkotan ihan seurustelua jne.. :D. Voin itsetäni kertoo sen verran et oon aika ujo, mut sitku lämpenen hieman niin oon aika puhelias. Mesen voit laittaa tohon alas ni lisään sut sit :).
seuraa pojista
Hboyyy
5
161
Vastaukset
- streittari!
heitä homo voltti
- vitun homo taas
En ole homo, joten ei kiinnosta.
- Hboyyy
Että sillee :D
- handsooooome
ootko söpö?(:
- Hboyyy
sanoisin että ihan ok, ite on kuitenki vähä vaikee sanoo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466