Huuuh, enpä oo ennen tänne kirjotellukkaan, no katotaan jos onnistuis :).Elikkäs olen 17-vuotias poika Helsingistä ja etin samanikästä seuraa pojista. Ois myös kiva jos oisit Helsingin seudulta :). Ja seuralla tarkotan ihan seurustelua jne.. :D. Voin itsetäni kertoo sen verran et oon aika ujo, mut sitku lämpenen hieman niin oon aika puhelias. Mesen voit laittaa tohon alas ni lisään sut sit :).
seuraa pojista
Hboyyy
5
150
Vastaukset
- streittari!
heitä homo voltti
- vitun homo taas
En ole homo, joten ei kiinnosta.
- Hboyyy
Että sillee :D
- handsooooome
ootko söpö?(:
- Hboyyy
sanoisin että ihan ok, ite on kuitenki vähä vaikee sanoo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2302989
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1232140Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171709Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141665Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921520Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 481200
- 1061042
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962