miten on mahdollista että miehet ei ole suureksi osaksi kuvallisia ,se ei ole oikein .silloin pitää olla miehille ja naisille oma osasto kuvaton .ja sivut voisi tulla elävimmiksi tavalla tai toisella .kuvia joita voisi lähettää niin kuin fasessa ,ilahduttamaan .se on epäreilun tuntuista että toinen on kuvallinen ja toinen prfofiililla.se pitäisi olla ehto että kuva jos on sivulla .
valokuvat hiehet missä .
kuvallinen
3
355
Vastaukset
- Maikki
Tämä on hyvä pointti.Itse olen samaa mieltä tuosta asiasta.Herättää vähän epäilystä jos mies ei uskalla laittaa kuvaa itsestään,naiset ovat kyllä kuvalla mukana.
- jeesuus
joo mä oon samaa mieltä naisilta pitää vaatia kuva ei voi olla kuvattomia naisia ei tietenkään ainahan ne naiset nyt kuvan laittaa.
Naiset ei koskaan herätä mitään epäilyksiä onhan heillä nyt kuva ainakin.
- 1lk uros
Mitä te niillä kuvilla teette?Katselette ja sormetatte...?Kasvakaa nyt ensin naisiksi!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668