Olen 30v.nainen. Vauvakuume ollut jo 5 vuotta. Tuntui varsinkin 28 -vuotiaana että kiire on, varmaan mieli ja kroppa kertoivat asian tärkeydestä. Vuodet vierivät ulkomailla, opiskeluissa jne.
Uskon olevani hyvä äiti ehdokas, kaunis, raitis, kielitaitoinen, huumorintajuinen, töissä ja opiskelussa, tarpeeksi lapsenmielinen ja kypsä.Ja kaikin tavoin terve.
Kun täällä kerran miehetkin kirjoitelleet vaikeuksista löytää äiti, minä ilmoitan vaikeudesta löytää isä (ennen kuin taika katoaa..)
Isä syntymättömälle lapselleni! Haussa.
BestBeforeNow
0
193
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285