Kumpi on parempaa? SIsältääkö tuotteet suurinpiirtein samoja ainesosia vai kumpaa suosittelette
Nisim&Revivogen?
11
524
Vastaukset
- onkäytössä49
On molemmat käytössä, parin muun tuotteen ohella. Molemmat on hyviä tuotteita. Olen käyttänyt niitä jo varmaan yli 7-8 vuotta, joskus ollut taukoja, en siis oo käyttänyt ihan koko aikaa,mutta tosiaan pitkä kokemus näistä. Nisimin shampoot on siis taivaallisen hyviä shampoita, kuivalle päänahalle nisimin hoitogeeli tuntuu siis aivan käsittömättömän hyvältä koska se viilentää ja kosteuttaa. Revivogen nyt ei kaipaa paljoa kehuja koska se on takuulla yksi maailman parhaista tuotteista, kaikki nämä vaatii pitkäjännitteisyyttä.Itsellä ei oo kaljuuntuminen edennyt kun aloin näitä käyttämään, tilanne on aika hyvä ja hallinnassa. Hiukset on aika paksut ja koko päässä on hiuksia. Ikää on 50 ja miestyypin kaljuuntuminen olisi muuten vienyt kyllä kaikki hiukset jo joskus 10 vuotta sitten jos en olisi mitään alkanut tekemään.
- Ja Revivogenissahan
on nyt uusi entistäkin tehokkaampi koostumus sumutepullossa!
- Jeah22
Kiitos vastauksesta. Eli tämän perusteella revivogen voisi olla tehokkaampi aine?
- Kuulapääääääää
Mäkin oon käyttänyt molempia ja omalla kohdalla Revivogen on toiminut. Olen kylläkin käyttänyt sitä jo 2 vuotta ja nyt vasta voi selvästi sanoa, että hiuksia on kasvanut takaisin. Vaatii kärsivällisyyttä. Täälläkin näkyy olevan kommentteja: "Käytin xxxxx 3 kuukautta ja ei se mömmö toiminut. Ihan huijausta!" Siinä kyllä tulee mieleen, että lukevatko ihmiset niitä tuoteselosteita lainkaan. Revivogenin ohjeessa nimenomaan kerrotaan, että 6kk pitää vähintään käyttää ja sitten katsoa tilanne.
Itsellä 6 kuukauden jälkeen loppui hiustenlähtö kokonaan, tai siis normalisoitui sille tasolle kun sen kuuluu olla ja vasta nyt parin vuoden jälkeen huomaa selkeän uudiskasvun. Käytän lisäksi Nizoral shampoota ja Nizoral voidetta kahdesti viikossa (tosi lyhyet hiukset joten voiteen levitys on helppoa). Tuuheahiuksista minusta ei enää koskaan tule mutta ei kyllä näillä näkymin täyskaljuakaan. - manseman1
Eri tuotteet sopii erilailla eri ihmisille, mä käytän näitä molempia, nisimin hiusvesi rasvoittuvalle päänahalle on siis aivan loistava tuote. Kesällä se viilentää mukavasti päänahkaa ja sopii hikoilevan päivän päätteeksi pestyihin hiuksiin. Minulle nämä tuotteet ovat tuoneet ratkaisun kaljuuntumiseen koska aloitin tarpeeksi aikaisin. Aloitin näiden käytön jo heti kun hiukset alko lähtemään ja nyt on tuuheat hiukset päässä eikä mitään ongelmaa.
Revivogenia laitan illalla ja nisimiä päivällä. Jotain vitamiineja ym myös lisäksi ja nyt on kokeilussa Fitlinen tuotteet myös. Uskon siis aivan varmasti että nämä tuotteet ovat tehokkaita ja hyviä jos aloittaa tarpeeksi ajoissa. Ja sama pätee kai kaikkiin kaljuuntumiseen tarkoitettuihin lääkkeisiin. Ihan turha aloittaa käyttämään jos kalju jo kiiltää ja sitten haukutaan tuotteita että ei tää mtään auta jne...jos hiukset ovat jo menneet ihan turha itkeä enää siinä vaiheessa.
Ja jos luette muutenkin kaljuuntumisesta, DHT:stä ja elintavoista niin uskon myös että kyllä ravinnolla jne on merkitystä. Jos syö rasvaisia ruokia ja makkaraa yms eikä urheile ja hiukset lähtee, niin on aika vaikee pelastaa hiuksia silloin pelkillä kaljuuntumislääkkeillä jos kaikki muukin on pielessä kropassa!!!!! Nisim ja Revivogen ovat tosi laadukkaita ja minun mielestä parhaasta päästä luonnon tuotteissa. - sinisetpullothyllyis
pahasti koukussa nisimin siniseen shampooseen,se nyt vaan on niin taivaallisen hyvä kuten joku tais kirjoitella jossain ja nyt olin ilman sitä joitakin viikkoja kun pääsi loppumaan ja niin vain alkaa hiukset lähteä ja menossa huonoon kuntoon taas. Eli nyt juoksen heti hakemaan nisimin sinistä shampoota. Miksi joku on kehittänyt niin hyvän että ilman ei voi olla..
- heh asiantuntijoita
Kauanko käytit Nisimiä? Minulla on toiminut loistavasti, ehdottomasti yksi kaikkein parhaimmista tuotteista. Tällä palstalla on naurettavia "asiantuntijoita" jotka kirjoittelevat kokeilematta mikä on hyvä ja mikä ei. Kaikki jotka ovat käytäneet Nisimiä ovat kehuneet sen todella hyväksi. Ja mitä tarkoittaa "USA:n virallinen hyväksyntä"..tuohan on naurettava termi.....osoittaa heti että kirjoittaja ei tiedä näistä asioista mitään......."virallinen" hyväksyntä...heh heh....eikös vain joku reseptilääke saa sen "virallisen hyväksynnän"..........hoh hooh
- Tämä on totuus
NISIM
Käärmeöljy! Ei mitään oikeaa tutkittua tietoa tehosta eikä saanut USA:ssa virallista hyväksyntää, eli ei ole todistettu että auttaisi millään tavalla. Tekee todellisen karhunpalveluksen jos tätä suosittelee jollekin.
REVIVOGEN
Osalla toimii, osalla ei. Ei niin tehokas kuin FINA. Todella kallista käyttää finaan verrattuna ja tuo aine päässä ei voi ihmisten ilmoilla näyttäytyä. Jos fina sopii niin en ymmärrä miksi tätä litkua käyttäisi. - hmm hmm
Voiko Revivogenin hoitonestettä käyttää samaan aikaan Rogainen kanssa ? Ja jos niin miksi?
- kalju teräs...
Kuulostavat ihan joltain mainoksilta nuo puheet, ei pahalla jos on oikeita käyttäjiä:
esim:"""olin ilman sitä joitakin viikkoja kun pääsi loppumaan ja niin vain alkaa hiukset lähteä ja menossa huonoon kuntoon taas. Eli nyt juoksen heti hakemaan nisimin sinistä shampoota. Miksi joku on kehittänyt niin hyvän että ilman ei voi olla.. """"
---Tuskinpa nyt 2 viikossa tulee noin dramaattista muutosta.
Itse kokeilin siirtyä nisim tuotteisiin ja käytinkin melko kauan, mutta minulla taasen hiukset lähti huononemaan, niinmpä siirryin takaisin rogaineen.Eikä se rogainekaan nyt niin hyvin enää tahdo minulla toimia, sitäkin olen nyt käyttänyt jo ..no kauan...
Nisim shampoota käytän edelleen niin kauan että se loppuu.
revivogen,,,ei ole kokemusta...- sinisetpullothyllyis
Kyllä loppui nisim-shampoo ja jo noin 4 viikkoa sitten,en ole puhunut kahdesta viikosta mitään ja kyllä heti alkoi näkymään että ehkä jo noin 5 päivän päästä kun oli pessyt jollain muulla oli hiukset ihan eri tuntuiset ja huonoon suuntaan lähti. Nyt 4 viikon päästä lisäksi niitä taaaas irtoileeeee jota ei tapahtunut kun käytin Nisim-shampoota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tämä on aivan todellinen kokemus ja siis aivan rehellinen kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461