Tarvitsenko ammattiapua?

Epätoivoinen unohtel

taas se tapahtui!! Olin syöttämässä tankkiautomaattiin korttia, ja kun tunnusluku piti näpytellä, niin enhän mä muistanu sitä!! En sitten millään! No, kokeilin sitten firman bensakorttia, niin empä muistanu sitäkään numeroa. Ne vaan ei tullu mieleen, vaikka kuinka yritin!! Tämä oli jo kolmas kerta kun näin kävi.

Olen 36v mies ja olen kyllä aina ollut hajamielinen, mutta tämä alkaa olla jo naurettavaa, että unohtelen päivittäin käyttämänipankkikortin tunnuslukua. Tai naurettavaa on väärä sana, pikemminki ahdistavaa. Tapahtuuko teille muille tällaista?

22

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfvvcvcx

Hallituksen salaliitto ettei kansalaiset muistais kreikan miljardeja

• taviskansalainen

Mitä miljardeja?

• Pöpilänreissuko

Joo, 5 vuotta olin käyttänyt samaa pankkikorttitunnusta, ja sitten se vaan tapahtu, Lidilin kassalla, piti lyödä se numero, mutta eipä tullut numero mieleen, maksoin käteisellä. Menin sitten korttiautomaatille, ja löin numeron kolme kertaa väärin, sinne jäi kortti.

Nyt on toinen kortti ja helpompi numero.

• Epätoivoinen unohtel

Koko päivän oon pohtinu numeroa, muttei se tule mieleen. Olkaa hyvämuistiset tyytyväisiä. Kyllä tää elämä pn yhtä helvettii kun, kun ei muista ihmisten nimiä, tai paljon mikään muukaan ei tartu muistii sitten millään.

Bensakortin numero sentää muistui nyt mieleen...

• alumiini alzheimer

kemikaali vanat ja piste.

Eilen tuulilasilleni oli tullut pölykalvo muutaman tunnin aikana, eikä koko päivänä ollut satanut.

• javist javiste

Oho, sait mainittua kemikaalivanat tällä palstalla...

Huomasin muuten tuon saman ja paikkana lounaisrannikko. Harmaata hienojakoista ei vesiliukoista ainetta ja niin huomasi moni muukin.

• epätoivoinen unohtel

Miksi tähän vastailee salajuonihörhöilijät? En minä hullu ole. Vain ahdistunut, kun unohtelen asioita.

• mitä meinasin sanoa

Odota vaan, kohta tule joku ja pistää muistinmenetyksesi ulkomaalaisten tai vähintään ruotsinkielisten viaksi.

• hullu mikä hullu

Nämä tietävät mistä vaivasi johtuvat, alumiinia ja bariumia on mitattu useista sadevesinäytteistä.

Joukkopsykoosin uhrin on varmasti vaikea uskoa sitä, että vain hyvää tarkoittavat valtaapitäjämme tekisivät jotain tuollaista kuin tuossa ylhäällä kerrotaan.

• miksi??
        mitä meinasin sanoa kirjoitti:

Odota vaan, kohta tule joku ja pistää muistinmenetyksesi ulkomaalaisten tai vähintään ruotsinkielisten viaksi.

Toimimaton maahanmuuttopolitiikka on illuminatin juonia kansakunnan moraalin rappeuttamiseksi. Hajoita ja hallitse.

Ruotsinkieliset eivät taas ole tehneet mitään, vaikka RKP onkin illuminatin agendan suurin ajaja.

• noin kävi
        mitä meinasin sanoa kirjoitti:

Kauan ei mennyt taaskaan, kun jo ensimmäiset ulkomaalaisia tai ruotsinkielisiä syyttävät tulivat paikalle.

• Ainutlaatuinenko

sinä unohtaessasi jonkun tunnusluvun?
      Kun kaikki nykyisin on jonkun pinkoodin takaa avattava, niin mikä ihme se on että numero unohtuu, tai muistaa jonkun toisen pinkoodin. On niitä mullekki sattunu, ja varmaan sattuu vieläki, vaikka ei tätä ikää vielä ole myydä asti, eikä nuoremmaks tarvi valehdella.

• Alzheimer vai?

Jännä juttu muuten. Itselleni kävi muutama päivä sitten sama kun olin käymässä pankkiautomaatilla. Olen käyttänyt samaa tunnuslukua jo vuosia, enkä ole joutunut koskaan aiemmin pysähtymään ja miettimään, että mikäs se luku taas olikaan. Numeromuistini on normaalisti vähintäänkin hyvä(muistan helposti ulkoa tuotteiden hintoja, päivämääriä, pitkiä numerosarjoja yms)

Yhtäkkiä vain löi ihan tyhjää kun laitoin kortin sisään... kokeilin pari kertaa että mikä se tunnusluku nyt olikaan, sitten en viitsinyt ottaa riskiä että kolmas kerta menee väärin, ja vedin kortin pois. Täyty käydä kotona tarkastamassa kortin tunnusluku.

Itsekin olen nuorehko mies, ja huomannut kuinka olen aivan viimeaikoina alkanut unohtelemaan asioita jotka pitäisi muistaa "vaikka unissaan"

Tuntuu kuin moni muukin ihminen olisi viimeaikoina mennyt vähän puolilla valoilla. En sitten tiedä, voiko näille asioille olla joku ympäristössä juuri nyt vaikuttava tekijä(en nyt tarkoita että kyseessä olisi joku salaliitto)

Tai sitten olen alkanut oman unohtelemiseni takia kiinnittämään vain enemmän huomiota siihen kuinka paljon muut ihmiset unohtelevat asioita.

• krapulan vika?

Sama juttu kerran, pin ei muistunut mieleen, mutta olin silloin kyllä stananmoisessa krapulassa.

• tämä on salaliitto

Monet ovat tosiaan käyneet puolivaloilla ja tässä huomaa selkeän yhteyden päiviin, jolloin taivaalla on taivaansinen vaalentava harso ja kemikaalivanoja.

Monet ovat niin peloissaan foliohatuksi leimaantumisesta, etteivät uskalla havainnoistaan edes puhua varsinkaan näin julkisesti. Eikä ihme sillä täällä netissä vaikuttaa olevan laaja kampanja meidän epäilijöiden mustamaalaamiseksi.

• aiheuttaa aivovauroi
        tämä on salaliitto kirjoitti:

Monet ovat tosiaan käyneet puolivaloilla ja tässä huomaa selkeän yhteyden päiviin, jolloin taivaalla on taivaansinen vaalentava harso ja kemikaalivanoja.

Monet ovat niin peloissaan foliohatuksi leimaantumisesta, etteivät uskalla havainnoistaan edes puhua varsinkaan näin julkisesti. Eikä ihme sillä täällä netissä vaikuttaa olevan laaja kampanja meidän epäilijöiden mustamaalaamiseksi.

Syyksi paljastuu (sitten joskus aikanaan) yleinen lisäaine E645336...

• ei vaan syy on

• giv al ur internets
        krapulan vika? kirjoitti:

Sama juttu kerran, pin ei muistunut mieleen, mutta olin silloin kyllä stananmoisessa krapulassa.

Vaikea sanoa mikä on se tekijä joka tekee ihmisistä nykyään niin hajamielisiä.
        Ehkäpä se on joku lisäaine.

Kyllähän täällä taas porukka toitottaa kaikenlaista näistä chemtraileista ja muusta hölynpölystä. Mitään sellaisia systemaattisia suihkutuksia joissa kylvetään bariumia(joka käsittääkseni torjuisi säteilyä?) ei tosin ole olemassakaan.

Eli järkeviä teorioita kaivataan, eikä mitään illuminaattiin liittyvää satuilua. Tätä tämä kulttuurimme amerikkalaistuminen näköjään teettää, internetsin myötä kaikenlaiset teoriat luciferiä palvovista liskoista iskostuvat myös joidenkin suomijunttejen päähän

• Vastaavanlaisissa ongelmissa tilasin ajan muistiklinikkatutkimukseen. Mitä sellaset palikkatestit auttaa? Päätin että riittää.
      Kuitenkin pyydettiin taas tänä keväänä uusimaan. Muistin näytetyistä tehtävistä muutaman. Loistava tulos, kehuttiin tuloksista.

Testi oli toki ilmanen, mutta auttoi yhtä pal kui se kuuluisa banaanikärpäsen jätös Anlantin meressä. Teen samat muistimokat kuin ennemmin.
      Viittavat muuten rivakkaa vauhtia etenevään Alzheimeriin.

• Tosimies.

Kysyniiltä Romanian romaneilta, he kyllä tietävät tunnuslukusi.

• Kävitkö jo

lääkärissä?

• taisi aloittaja

unohtaa aloittaneensa aiheesta ketjun... Sellasta se lentokoneista suihkutettava alumiini tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1468
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      65
      1439
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      161
      1331
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1207
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1141
    6. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      264
      1015
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      967
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      55
      936
    9. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      903
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      83
      888
    Aihe