Olen tosiaan tuntenut parhaan ystäväni jo kahdeksan vuotta. Ystävyys on kestänyt tähän asti vaikka mitä, kuten muuttoni toiselle paikkakunnalle. Yksi uusista ystävistä tältä nykyiseltä paikkakunnaltani alkoi kiinnostua parhaasta ystävästäni. Eräänä päivänä sitten tutustutin parhaan ystäväni ja toisen ystäväni. Pian näille kahdelle alkoikin muodostua kunnollinen kaverisuhde, johka minä en näytä enään kuuluvan. Paras ystäväni ei tuskin koskaan tule edes niitä näitä juttelemaan puhumattakaan ystävästäni omalla paikkakunnallani. Yritän epätoivoisesti pysyä vielä parhaan ystäväni elämässä samalla lueskellen facebookista ja kuunnellen muilta kuinka hauskaa näillä kahdella on taas ollut. Tiedän, että minulla on mustasukkaisuusongelmia tässä asiassa, mutta en voi sille tunteelle mitään. AUTTAKAA!!
ystäväongelmia
dips
1
120
Vastaukset
- asgsd
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta tuo on erittäin yleistä erityisesti nuorilla. Itsellä oli kanssa todella hyvä ystävä, mutta kun olin n. 10v kuvioihin tuli eräs muualta muuttanut henkilö joka ikään kuin tunki kaveruutemme väliin. Lopulta taisi jotenkin käydä niin että kukaan meistä ei enää kaveerannut toistensa kanssa. Ikävää tuollainen, taitavat olla todella harvassa ne ihmiset ketkä pystyvät olemaan kolmestaan kavereita ilman että yksi on ''kolmas pyörä'' :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va546908Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html665552Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k575501Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko995341Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi194997Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas994934Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84750Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774563Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast724154Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä244137