Olen tosiaan tuntenut parhaan ystäväni jo kahdeksan vuotta. Ystävyys on kestänyt tähän asti vaikka mitä, kuten muuttoni toiselle paikkakunnalle. Yksi uusista ystävistä tältä nykyiseltä paikkakunnaltani alkoi kiinnostua parhaasta ystävästäni. Eräänä päivänä sitten tutustutin parhaan ystäväni ja toisen ystäväni. Pian näille kahdelle alkoikin muodostua kunnollinen kaverisuhde, johka minä en näytä enään kuuluvan. Paras ystäväni ei tuskin koskaan tule edes niitä näitä juttelemaan puhumattakaan ystävästäni omalla paikkakunnallani. Yritän epätoivoisesti pysyä vielä parhaan ystäväni elämässä samalla lueskellen facebookista ja kuunnellen muilta kuinka hauskaa näillä kahdella on taas ollut. Tiedän, että minulla on mustasukkaisuusongelmia tässä asiassa, mutta en voi sille tunteelle mitään. AUTTAKAA!!
ystäväongelmia
dips
1
105
Vastaukset
- asgsd
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta tuo on erittäin yleistä erityisesti nuorilla. Itsellä oli kanssa todella hyvä ystävä, mutta kun olin n. 10v kuvioihin tuli eräs muualta muuttanut henkilö joka ikään kuin tunki kaveruutemme väliin. Lopulta taisi jotenkin käydä niin että kukaan meistä ei enää kaveerannut toistensa kanssa. Ikävää tuollainen, taitavat olla todella harvassa ne ihmiset ketkä pystyvät olemaan kolmestaan kavereita ilman että yksi on ''kolmas pyörä'' :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764