ystäväongelmia

dips

Olen tosiaan tuntenut parhaan ystäväni jo kahdeksan vuotta. Ystävyys on kestänyt tähän asti vaikka mitä, kuten muuttoni toiselle paikkakunnalle. Yksi uusista ystävistä tältä nykyiseltä paikkakunnaltani alkoi kiinnostua parhaasta ystävästäni. Eräänä päivänä sitten tutustutin parhaan ystäväni ja toisen ystäväni. Pian näille kahdelle alkoikin muodostua kunnollinen kaverisuhde, johka minä en näytä enään kuuluvan. Paras ystäväni ei tuskin koskaan tule edes niitä näitä juttelemaan puhumattakaan ystävästäni omalla paikkakunnallani. Yritän epätoivoisesti pysyä vielä parhaan ystäväni elämässä samalla lueskellen facebookista ja kuunnellen muilta kuinka hauskaa näillä kahdella on taas ollut. Tiedän, että minulla on mustasukkaisuusongelmia tässä asiassa, mutta en voi sille tunteelle mitään. AUTTAKAA!!

1

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asgsd

      En tiedä minkä ikäinen olet, mutta tuo on erittäin yleistä erityisesti nuorilla. Itsellä oli kanssa todella hyvä ystävä, mutta kun olin n. 10v kuvioihin tuli eräs muualta muuttanut henkilö joka ikään kuin tunki kaveruutemme väliin. Lopulta taisi jotenkin käydä niin että kukaan meistä ei enää kaveerannut toistensa kanssa. Ikävää tuollainen, taitavat olla todella harvassa ne ihmiset ketkä pystyvät olemaan kolmestaan kavereita ilman että yksi on ''kolmas pyörä'' :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5484
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2276
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2272
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1024
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      900
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      773
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      761
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      753
    Aihe