Se vaikuttaa teikäläisiin? Itsellä se avaa lukkoja ja tunnen olevani edes vähän sosiaalisempi. Saatan olla jopa ärsyttävän yliaktiivinen hölösuu. Siis aivan päinvastoin, kuin selvinpäin. Ei ihme että syntynyt siihen kiero suhde.
Assi ja alkoholi =)
6
1217
Vastaukset
- Near
Minulla 2 olutta illassa korjasi monta ongelmaa uskalsin yliopistollakin mennä puhumaan uusille tyypeille kuten eräälle tosi mukavalle mustaihoiselle nerolle ja näin sitä saa nopeasti elinikäisiä ystäviä kunhan aika kuluu! Mutta Assien pitäisi mielestäni ehdottomasti käyttää alkoholia ainakin kohtuudella kunnon ryyppyiltakin on hyvä sillointällöin sillä silloin sosiaaliset paineet katoavat lähes täysin! Aspergerin lääkehoito ainoastaan muistuttaa alkoholia ja tai muita huumeita muttei anna samanlaista sosiaalista kontaktia aspergerin lääkehoitoa pitäisi siis harkita uudestaan!
- Near
puhin jopa ihan asiallisesti 2 olutta on siis vastaus!
- jepulisjee
itellä asperger ja alkoholi täydellinen "lääke" just noihin sosiaalisiin paineihin ja pysty tyhjentään pään turhista ajatuksista ja muista mitä mietti kokoajan. alkoholi muuttu kyl vaan kaksteräseks miekaks et se kyllä just poisti kaiken mitä halusin pois vaan alkoholisoiduin täysin ja kokeillut nyt jättää kokonaan pois ja opetella elämään näiden ajatuksien ja muiden kanssa, koska jos on kaks vaihtoehtoa : paeta todellisuutta tai yrittää ratkaista näitä iänikuisia kysymyksiä ja sietää sosiaalista painetta niin valitsin jälkimmäisen.
- Hymiö :)
En tiedä miten muut, mutta menen känniin pullosta kotikaljaa. Että olen aika herkkä sille aineelle, enkä uskalla esiintyä sitten julkisesti, koska olen siis kännissä ja se näkyy..
- Hymiö :)
Siis oikeasti! Miksi joku miinusti tekstini? Olen herkkä alkoholille, tosi herkkä ja halusin tuoda sen esille! vastaukseni oli asiallinen ja kaikkea. No jaa, kai kaikki ei vaan tykkää, minkäs teet.
Tosi kuitenkin on, että jos vierailen jossain sekä juon ruoan kanssa kotikaljaa ihan vaan muutaman lasin, niin olen tillin ja tallin.. Minua kiinnostais tietää onko muut samalla tavalla herkkiä?
Aloittajan aprikointiin alkoholin soveltuvuudesta asperger-henkilölle. As-ominaisuuden 'haltijana' arvelen; sama kuin kenellä tahansa tyypillä.
Että useimmilla ihmisillä alkoholin käytön suhteen lie "parasta ennen aikansa". Tulee aika, jolloin alkoholin käytön vaikutuksia on tarkasteltava kriittisessä valossa.
Lääkkeenomaisena käyttönä alkoholista voi olla jopa hyötyjä. En ole edes oman elämäni asiantuntija, mutta lisääntyvä riippuvuus itsellä on aina uhkana.
Luonto on monilla hoitanut ilmaiset 'kännit' verensokerin liiallisen laskemisen seurauksena. Jo energiajuomat saavat silloin kielen laulamaan kuin "maistaneilla".
Mielestäni ihanteellisimpia ihmisiä ovat absoluuttisesti raittiit. Uskon, että he eivät häviä yhtään mitään päihteettömän elämäntapansa takia, verrattuna 'vinettoville/vilma'tyyppeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531565
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53947- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49816Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10795