olen 16vuotias poika ja etsin 14-17 vuotiasta tyttöä tai poikaa mesekaveriksi masturboimaan livenä
etsii tyttö tai poika
15
401
Vastaukset
Olen 12-vuotias tyttö joka etsii poikaystävää iältään pitäisi olla 12-13 vuotias. Olisi hyvä jos olisit mesessä tai facebookissa. PS:alkaisit oikeessa elämässä minun kanssani
lollero123 kirjoitti:
Hei H.Tagstrom! Oon 15v poika lisää mun mese [email protected]
Okei :)
- jere 12V
Moi onko sulla skypee tai kiki jos on niin voitais ruveta keskustelee mun nimi on niis molemmis jerekarpp
Iiiih miks kaikki inhoo muo ! ? ;(
- annakko mesen
Oii,sähä oot nätti ja söpö.mä tykkään sust,anna mese,oon 13v poika
- kisu-misu12
h.tagtstrom kirjoitti:
?
Moi! eikö voitais olla mese kamuja?
- Poika kihniöstä
Pliis kirjotatko mulle tietoi ittestäs sähköpostis niin laitan sitten sulle omat takas!
T:12 v Poika Pirkanmaalta!- Poika Kihniöstä
Poika kihniöstä kirjoitti:
Sähköposti on [email protected]
ei taida sittekkää onnistua asut niin kaukana =(
- kisu-misu12
Moro! Etsin itselleni 12-13 vuotiasta mese kamu tai poikkista.♥ Tykkään jalkapallosta, karateesta ja ulkoilemisesta. Tykkään käydä umassa ja rakastan meren rantaa toivottavasti vastaat pian.
- tyttöystävää vailla
Mis asut ja voit laittaa vaik tiedot sit sähköpostin osotteeseen [email protected] ni voisin alkaa sun poika ystäväks
- tytsyy vailla
tyttöystävää vailla kirjoitti:
Mis asut ja voit laittaa vaik tiedot sit sähköpostin osotteeseen [email protected] ni voisin alkaa sun poika ystäväks
Ja oon 12 ja asun jämsässä (keski-suomessa) jyväskylän lähellä ja lähellä himosta ja... oon ehkä jo ♥ suhu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221