Eli minua hämmästyttää tää asia... Mulla on parastaikaan rv 7 2, mutta ei siitä mitään tulekaan...
Kävin ultrassa toissapäivänä ja lääkäri sanoi, että kohdussa ja ja munatorves ei näy yhtään missään alkiota tai mitään edes pussukkaa tai mitään.... Mun hcg arvo on niiiin matala 439... Mulla ei oo ollut vuotoa tai vatsakipua, korkeintaan 4pvä hyvin niukkaa tippuilua muutaman pvän jlk plussauksesta, mut silloin pidettiin normaalia... Ja nyt minua ihmetyttää miten ihmeessä alkiota ei näy ollenkaan... Missä se mahtaa voi olla... Onko mitään käsitystä?
Joka tapauksessa ensi ke uudestaan verikokeel jne.. Oli tulos kummin päin tahansa niin tarkoituksena on solumyrkkyä antaa, ku lääkkeellinen tyhjennys ei vissiin anneta eikä kaavinta voi suorittaa ku ei voi kaapia ku ei näy... Onko mitään käsitystä mihin se on voinut mennä? Onko tämä kuinka normaalia ja onko joillain ollut tällaista? Mä en ole kuullut sellaista vastaavaa, että mitään ei näkyisi...
Plussa tuli, mut ei näy mitään..?!
viisikko rex
2
291
Vastaukset
- .
Josko oletkin raskautunut myöhemmin? Eli viikkoja olisikin vähemmän. Tai jos kys.oli kemiallinen raskaus.
Voimia! Hei,
Ikävästi kuulostaa siltä, että raskautesi ei ole niinkuin pitäisi.
Sikiöpussi alkaa näkyä ultraäänellä vasta kun HCG taso on noin 1500 - 2000 ja alkio näkyy kun taso taso on noin 2000 - 3000. Tämä johtuu siitä, että HCG hormonia alkaa erittyä hyvin varhaisesta vaiheesta lähtien. Sen sijaan ultraääni alkaa erottaa rakenteita vasta kun ne ovat 1-2 mm kokoisia.
Seuraa lääkärisi ohjeita.
Jaksamista toivottaen
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782