Eli minua hämmästyttää tää asia... Mulla on parastaikaan rv 7 2, mutta ei siitä mitään tulekaan...
Kävin ultrassa toissapäivänä ja lääkäri sanoi, että kohdussa ja ja munatorves ei näy yhtään missään alkiota tai mitään edes pussukkaa tai mitään.... Mun hcg arvo on niiiin matala 439... Mulla ei oo ollut vuotoa tai vatsakipua, korkeintaan 4pvä hyvin niukkaa tippuilua muutaman pvän jlk plussauksesta, mut silloin pidettiin normaalia... Ja nyt minua ihmetyttää miten ihmeessä alkiota ei näy ollenkaan... Missä se mahtaa voi olla... Onko mitään käsitystä?
Joka tapauksessa ensi ke uudestaan verikokeel jne.. Oli tulos kummin päin tahansa niin tarkoituksena on solumyrkkyä antaa, ku lääkkeellinen tyhjennys ei vissiin anneta eikä kaavinta voi suorittaa ku ei voi kaapia ku ei näy... Onko mitään käsitystä mihin se on voinut mennä? Onko tämä kuinka normaalia ja onko joillain ollut tällaista? Mä en ole kuullut sellaista vastaavaa, että mitään ei näkyisi...
Plussa tuli, mut ei näy mitään..?!
viisikko rex
2
267
Vastaukset
- .
Josko oletkin raskautunut myöhemmin? Eli viikkoja olisikin vähemmän. Tai jos kys.oli kemiallinen raskaus.
Voimia! Hei,
Ikävästi kuulostaa siltä, että raskautesi ei ole niinkuin pitäisi.
Sikiöpussi alkaa näkyä ultraäänellä vasta kun HCG taso on noin 1500 - 2000 ja alkio näkyy kun taso taso on noin 2000 - 3000. Tämä johtuu siitä, että HCG hormonia alkaa erittyä hyvin varhaisesta vaiheesta lähtien. Sen sijaan ultraääni alkaa erottaa rakenteita vasta kun ne ovat 1-2 mm kokoisia.
Seuraa lääkärisi ohjeita.
Jaksamista toivottaen
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768