Sharia on ihmisten kokoama, kuka tietää, edes onko Koraanissa islamille lakia. Tuskin sentään lakia,mikä määrää kuolemantuomion sen kyseialaistajalle.
Sharia?
4
<50
Vastaukset
Koraanissa määritellään joitain tiettyjä lakeja yksityiskohtaisesti. Kuolemantuomion langettaminen kyseenalaistajille olisi ristiriitaista: ellei kyseenalaista ja tutki Koraania, kuinka kukaan voisi palata (kääntyä) islamiin?
Lisään vielä, että Koraanin ensisijainen tarkoitus on olla varoitus, johdatus ja turva ihmiskunnalle.
- Afterlife78
a.yahya kirjoitti:
Lisään vielä, että Koraanin ensisijainen tarkoitus on olla varoitus, johdatus ja turva ihmiskunnalle.
Se on hyvä lähtökohta asialle.
- ihmisestä tyystin
Ihmisten kyhäämä se onkin eikä jumalan sanaa.Jos se ei olisi ihmisten kyhäämä niin miksi se olisi niin ankara laki jota ei edes kaikki muslimitkaan alleviivaa.Muslimeilla (heillä jotka harrastavat uskoaan) tuntuu olevan sellainen käsitys,että jumala olisi vain ankara.Ja joku ihminen käyttänyt tätä hyväksi ja kyhännyt sharian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247