Miehet tuomitsevampia

olen huomannut

On se mielenkiintoista, kuinka miehet väittävät naisten olevan nirsoja, mutta taitavat itse olla paljon innokkaammin ja paljon vähemmästä tuomitsemaan naisen parisuhdekelvottomaksi, kuin mitä naiset arvioivat miehistä.

Otetaan esimerkiksi ulkonäkö. Harva nainen on sitä mieltä, että pelkkä yksittäinen piirre ulkonäössä tekee miehestä täysin kelpaamattoman. Toisin se on miesten kanssa. Pelkkä ylipaino tai rumuus tai liika ikä tekee naisesta miesten silmissä naisesta täysin kelvottoman.

Ja toinen hyvä esimerkki on seksi.Siis miessten mielestä ainoastaan ja vain se, että naisella on ollut yksikin seksuaalinen kokemus liikaa jossain vaiheessa elämäänsä tekee hänestä täydellisesti kelvottoman parisuhteeseen loppuelämäkseen täysin välittämättä siitä, millainen ihminen kyseinen nainen muuten on. En keksi ainoatakaan yksittäistä asiaa, mitä mies voisi tehdä, mistä hänet tuomittaisiin naisten keskuudessa yhtä innokkaasti.

Ja muutenkin tuntuu siltä, että naiset katsovat läpi sormien paljon suurempia virheitä miehessä, kuin mitä miehet ovat valmiita hyväksymään naisessa

26

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Mitä paskaa? Naisethan ovat todella tuomitsevia ulkonäön suhteen. Monelle naiselle ei kelpaa keskipituutta lyhyempi ollenkaan. Ja niillekkin joille kelpaa, ei monille kelpaa hoikka mies ollenkaan. Naiset eivät ehkä arvostele miestä samoista asioista kuin miehet naisia mutta se ei tarkoita etteikö naiset olisi paljon tuomitsevampia ulkonäöstä.

• lssssssssssjdägja<jj

Olet 123 cm pitkä ja painat 25 kg. Oikeassa olet, kukaan ei ole kiinnostunut sinusta, ELLEI itse ole 120 cm pitkä ja paina 15 kg. Näin se vaan on ja taidat tietää sen itsekin!

• 9imw9dk3ö

Olet nainen ja naisten on tunnetusti mahdotonta samaistua miehiin ja katsoa asioita jostain muusta näkökulmasta kuin omastaan. Naiset ovat miehiä paljon nirsompia mitä tulee seurustelukumppanin valintaa. Naisten kriteerit miesten suhteen ovat monesti naurettavia ja irti todellisuudesta, vaaditaan täydellistä miestä.

• Niin se vain on

Kyllä ne on naiset jotka on tuomitsevampia, kun monien naisten mielestä mies on kelpaamaton suhteeseen, jos mies on:
      narukätinen, liian lyhyt, amis/duunari, köyhä, työtön, ujo/hiljainen, epävarma, huono itsetuntoinen, kokematon yli 30 vuotiaana, ei särmää, epäsosiaalinen, tylsä ja listaa voisi jatkaa.

• Tosiaan on niin!

Ai kaikkea tuota? No, sehän on. En mäkään haluaisi tuollaista miestä, mikä ei jaksa mitään, on joku nyhvö pätkä, jolla ei ole oikein mitään, ei koulutusta, työtä, rahaa eikä kunnianhimoa edes sen vertaa että tekisi jotain. Itsetuntoakin saisi olla pönkittämässä pikkuressukalle joka nyhjää tylsänä nurkassa. Miksi ihmeessä joku haluaisi jonkun epäsosiaalisen, kokemattoman ja TYLSÄn? Kuka haluaa tylsää ihmistä, jos jo ihminen itsekin pitää itseään tylsänä ja siis tylsistyy omassakin seurassaan, niin kuka haluaa sitä? Eiköhän tässä elämässä ole tylsää muutenkin.
        Jos seksiä ei ole edes intoa opetella, niin eipä jaksakaan kiinnostaa, kuka jaksaa olla tukemassa, papomassa, hauskuuttamassa, elättämässä, puhumassa puolesta, kantamassa, aina vahvempi, tukea, auttaa ja pönkittää, ja itse saada... Niin mitäs tuommoiselta mieheltä sitten oikein saa? Miksi sitä rakastaa? Ai koska..
        Se on mukava? Ei voi olla, mukava ei ole tylsä, heikkoitsetuntoinen nyssy.
        Kiltti? Joo, jopa niin kiltti, ettei tee mitään. Jos ei mitään tee, ei tee syntiäkään.
        Reilu? Jos se olisi reipas ja reilu, se saisi enemmän aikaankin ja sillä olisi muitakin ominaisuuksia, ei mahdollista.
        Rakastava? Ihminen, joka ei pysty rakastamaan ollenkaan itseään, ei pysty kyllä muitakaan: tuommoinen käyttäisi ja sen kanssa saisi äiti-suhteen, ei parisuhdetta. Tarvitseva se olisi, eikä rakastava.
        Mitä elämä sen kanssa olisi?
        Jos se ei itse viihdy elämässään, miksi ihmeessä siihen joku muu haluaisi tulla? Jos sen omasta mielestä sen elämä on pilalla, niin miksi jonkun toisen pitäisi haluta pilata omansa? Vai onko tuossa jotain ihanaa, hyvää, antoisaa..? Moni tälläkin palstalla luettelee nuo kaikki omiksi ominaisuuksikseen ja sitten ihmettelee miksei ole ketään.
        Kun pitäisi olla selvää, miksi ei ole. Eivät he itsekään tuommoista huolisi.

(yksin joku yksittäinen ominaisuus tuskin on niin ratkaiseva, paitsi totaalinen tylsyys ja surkea itsetunto, jotka jo estävät tutustumisen)

Täytyy myöntää, että olet aivan oikeassa varmasti. Ei tuollaista miestä kyllä kukaan nainen haluakaan.

• realismus

Nyt puhut naaleista, älä käytä siinä yhteydessä nimitystä mies... Printtaa pari naalikeskustelua ja näytä kenelle tahansa normaalille miehelle, niin hoitoa ja keskivahvaa lääkitystä varmasti suosittelisivat.

• Kermaperseitä.

Luulevat olevansa lottovoitto naiselle kuin naiselle vain siksi että housuissa roikkuu kusipötkö. Kun elokuvissakin nörteillä ja muilla rumilla miehillä on kaunis nainen, niin sitten suuttuvat naisille kun todellisuudessa ei olekaan niin.

• Niin ja

kuvittelevat olevansa hyviä miehiä vain siksi etteivät lyö tai vedä joka päivä viinaa.

• Naisasialooseri.
        Niin ja kirjoitti:

kuvittelevat olevansa hyviä miehiä vain siksi etteivät lyö tai vedä joka päivä viinaa.

Mutta hehän ovat hyviä miehiä juuri noiden asioiden takia. Ja nörtille kuuluu kaunis nainen, siinä missä lätkäpelaajallekin.

• fmho<fm'öldk'ä
        Niin ja kirjoitti:

Joo tää on valitettavasti aika yleinen harha. Monessa muussakin asiassa kuvittelevat olevansa "kaikkia" muita parempia...

• Ego-istinen
        fmho<fm'öldk'ä kirjoitti:

Joo tää on valitettavasti aika yleinen harha. Monessa muussakin asiassa kuvittelevat olevansa "kaikkia" muita parempia...

Öö olen mies ja olen maailmankaikkeuden keskipiste....
        ja mitä ihmeellistä siinä on? Ajatelkaapa asiaa hetkinen.
        Kun asiat on hyvin, kaikki on hyvin, maailmassa aurinkopaistaa.
        Olet itsekin onnellinen, kun olen onnellinen.
        Kun asiat on huonosti, kaikki on huonosti, maailmassa sataa vettä ja räntää.
        Olet itsekin onneton, kun olen onneton.
        Summana tästä kaikesta : Olen maailmankaikkeuden tärkein ja merkittävin olento, ainakin omastamielestäni ja se ei ole viellä edes kaikki siinä. :)
        Vaikka naapurilla menisi mielestään minua paremmin, se on heidän ongelmansa, sillä minulla on aina asiat 1000 kertaa paremmin kuin heillä.
        Tästä ei muodostu ongelmaa , kun emme kohtaa... mutta helposti saan muut ymmärtämään asiat väärin, koska itselläni on kaikki niin täydellistä. :)

Olen siis maailmankaikkeuden keskipiste. Egosentrinen, mies.
        Terve.

• seryuq

Hmm... tosissasiko sinä tämän palstan provoilijoiden perusteella muodostat käsityksesi miehistä? Hyvin harva mies oikeasti pitää naista kelvottomana suhteeseen vain sen vuoksi jos hänellä on pari seksikokemusta liikaa.

Sinä ilmeisesti et ole kovin kaunis nainen ja sen vuoksi sanot että naisille miehen ulkonäöllä ei ole kovin suurta merkitystä.
      Mutta totuus on, että sinä ET edusta koko naissukupuolta.
      Mitä kauniimpi nainen on, sitä kovemmat hänen kriteerinsä ovat miehen ulkonäön suhteen.

Miehet yleensä etsivät ulkonäöllisesti oman tasoista naista. Jos esim. itse olet ylipainoinen, niin on täysin kohtuutonta kuvitella että joku hyvässä fyysisessä kunnossa oleva mies sinusta kiinnostuisi.
      Mikäli et tiedä omaa tasoasi, niin täältä saa suht hyvän käsityksen siitä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10606055
      Jotkut miehet tietysti ajattelevat että jos he tienaavat hyvin, niin heidän pitäisi saada ulkonäöllisesti itseään tasokkaampi nainen.

Oman kokemukseni mukaan kyllä naiset antavat PALJON helpommin pakkej akuin miehet. Tiedän monia tapauksia joissa kaksi täydellisesti samaa tasoa olevaa ihmistä on mennyt treffeille ja aina nainen on ollut se, joka jonkin vähäpätöisen syyn takia päättää että pysytään vain ns. ystävinä.
      Miehet ovat lähes aina kiinnostuneita jatkamaan tapailua jos nainen on omaa tasoa.

Naisille harvoin riittää se, että mies on omaa tasoa. Esim. tyylillä on paljon enemmän merkitystä naisille kuin miehille. Mies katsoo yleensä vain onko nainen itsessään hyvännäköinen kun taas naiselle tyypillisesti ei riitä että mies on komea, jos hän pukeutuu väärällä tavalla tai jos hänellä on väärän pituinen tukka jne...

Ja tosiaan, mikään miesten esittämä ulkonäkövaatimus ei ole niin pinnallisen raaka, kuin naisten (kamalan yleinen) pituusvaatimus.
      Jos miehet kerran vaativat että naisen ei tulisi olla ylipainoinen, niin nainen voi aina halutessaan laihduttaa sopiakseen kriteereihin. Mies ei voi tehdä mitään sopiakseen naisten pituusvaatimuksiin.
      Lisäksi miehet jotka eivät itse ole ylipainoisia, yleensä odottavat vain että nainenkaan ei sitä olisi. Sen sijaan hoikalle naiselle ei yleensä riitä se että mieskin olisi hoikka, vaan miehen odotetaan yleensä olevan myös selvästi lihaksikas.

Kaiken tuon lisäksi naiset ovat myös HUOMATTVASTI krantumpia miehen luonteen suhteen. Nainen saa olla ujo treffeillä. Vaikka nainen ei keksisi mitään puhuttavaa koko ensi treffeillä, niin hän pääsisi silti toisille treffeille, kunhan hän on ulkonäkönsä puolesta miehen kanssa samaa tasoa.
      Samaa ei miesten tapauksessa ikimaailmassa katsottaisi läpi sormien.
      Muitakin esimerkkejä voisi luotella, mutta eiköhän tämä nyt riitä.

• Tällä palstalla on ihmisillä niin paljon harhaisia kuvitelmia, että on ehkä parasta että hyväksytätte kirjoituksenne minun kauttani. Tämä kirjoitus saa totuuden leiman, eli haiskahtaa selvästi totuudelta. Jos vielä olisi varmoja empiirisiä kokemuksia enemmän niin arvosanaksi 5/5.

• Tosiaan miehet

Niinpä, ajattele, miten kamalaa... Luettelit kyllä täydellisen totuuden miehistä.
        Mm. näin.
        "Vaikka nainen ei keksisi mitään puhuttavaa koko ensi treffeillä, niin hän pääsisi silti toisille treffeille, kunhan hän on ulkonäkönsä puolesta miehen kanssa samaa tasoa."

Miehelle ei ole mitään väliä tutustuuko hän naiseen vai ei, kunhan pärstä miellyttää, että voisi kuvitella pan*vansa. Ei ole väliä, onnistuuko treffit, liikkuuko päässä mitään, osaako se edes puhua... Kunhan se on nainen, eli sillä on tuhero, ja kunhan sen ulkonäkö on "omalla tasolla",
        ja sitten ihmetellään kun ollaan väärissä liitoissa, pirttihirmujen kanssa tai valitaan mitä sattuu. Sitten ihmetellään kun ei suhteet oikein onnistu, kun ei se pimperon ajattelu toimikaan 40 vuotta, ja sitä rataa...
        Mutta kun ei ne etsi ihmistä. Useassa kohdassa kerroit tästä osuvasti. Pärstä tosiaan riittää.

Kyllä miehet tosiaan ajattelevat noin. Mutta ovat s-tanan tyhmiä niin tehdessään. Heille ei merkkaa mikään muu kuin ulkonäkö. Naisen kunnianhimo on typerää, älykkyys turhaa, ammatti leikkiä, harrrastus vain lasten korvike. Naiseen ei tarvitse tutustua, koska naisen tärkein ominaisuus on ulkonäkö ja toisena tulee se että se suostuu. He eivät edes tajua useinkaan, miten väheksyvät. Suurin osa heistä on valinnnut kumppanikseen sen, joka on saatavilla. Ei muuta, niin julmaa kuin se (naiset) onkin.

Miehillä ei ole kriteerejä, koska he eivät tutustu ihmiseen. Ihmiseen, jonka edes oletettaisiin olevan "mitään". He odottavat muijaa, ja se nyt on ihan sama kuka siinä on, kunhan on siedettävä. Jos se nostaa omaa statusta, aina parempi, ja mitä enemmän siitä hyötyy (=näyttää paremmalta muiden miesten silmissä), sen parempi, mutta ei sen niin väliä. Miehen ja miesten teothan ne on mitkä oikeasti ratkaisee. Eihän tässä mitään kumppania olla valitsemassa, vaan statisti oman elämän suureen elokuvaan, jonka nimi on MIES.

Kyllä, se on totta. Siksi naiset ovat nirsompia, kun ne ressukat etsivät jotain "sielun kumppania" tai "rakkautta" tajuamatta ollenkaan, mitä ne miehet etsii... Naiset etsii jotain sopivaa, miehet sitä minkä helpoimmalla saa vielä niin, että se jotenkin mahtuu "siedettävän" kriteereihin. Sitähän voi aina pettää kun samaan puskaan kyllästyy.
        Karua, mutta 99% totta.

• ghh5ihb45

Siinä missä miesten mielestä maailmassa on miljoonia kauniita naisia, on naisten mielestä maailmassa ehkä kaksi komeaa miestä, ja sillä toisellakin on rumat kulmakarvat.

• Pretty or what?

Paskapuhetta, joskus saatan jossain julkisella paikalla nähdä niin monta hyvännäköistä jätkää että en meinaa edes tietää mihin päin katsoa, joten valinnanvaraa riittää! Kyllä miehistä löytyy monia hyvännäköisiä.

• hahahahhaah

Liian nirsoja ihmisiä on molemmissa sukupuolissa. Samoin sellaisia ahdasmielisiä, jotka eivät näe koskaan mitään vikaa itsessään mutta arvostelevat koko ajan joka suuntaan. Miksi joku haluaisi sellaisen kanssa olla.

• mustispeppers

Just, tänään näin kaupassa miehen... Katselin sivusilmällä vain ja totesin hiljaa mielessäin, että jos toi leikkais pois ton parran, niin se olis tosi säde :) Eli mun kohdalla ei tarvis kuin pientä fiksausta :DD

• partanaama40

Ok

Menetit mahdollisuutesi tulla isketyksi taholtani tuolla kommentillasi. Olin jo pitkään pohtinut miten löytäisin sinut, jotta voisin tulla iskemään. Tarkoitukseni oli päästä tutustumaan sinuun ihan vakavalla mielellä, tosin hymyilevällä partanaamalla ;) Minusta vaikutat ihan mielenkiintoiselta ja järkevältä naiselta.

En kaipaa naiselta mitään ulkonäköä, koska en ole koskaan kiinnittänyt huomiota ihmisten koreiluun tai ulkonäköön. Ainoa mikä ihmisissä on minuun näkynyt on ihmisen sisin. Tärkeinä koen aitouden, lämmön ja rehellisyyden.

Ok siloposket luovutan pippurisen teidän aloitteille.

• :,(
        partanaama40 kirjoitti:

Ok

Menetit mahdollisuutesi tulla isketyksi taholtani tuolla kommentillasi. Olin jo pitkään pohtinut miten löytäisin sinut, jotta voisin tulla iskemään. Tarkoitukseni oli päästä tutustumaan sinuun ihan vakavalla mielellä, tosin hymyilevällä partanaamalla ;) Minusta vaikutat ihan mielenkiintoiselta ja järkevältä naiselta.

En kaipaa naiselta mitään ulkonäköä, koska en ole koskaan kiinnittänyt huomiota ihmisten koreiluun tai ulkonäköön. Ainoa mikä ihmisissä on minuun näkynyt on ihmisen sisin. Tärkeinä koen aitouden, lämmön ja rehellisyyden.

Ok siloposket luovutan pippurisen teidän aloitteille.

Ou nöu. Minkä Kunnon Miehen (tm) mustispeppers menettikään. Ja nyt vielä ilkut perään, että lälläslää nytpä et saakaan Kunnon Miestä (tm).

• mies eikä lällättäjä
        :,( kirjoitti:

Ou nöu. Minkä Kunnon Miehen (tm) mustispeppers menettikään. Ja nyt vielä ilkut perään, että lälläslää nytpä et saakaan Kunnon Miestä (tm).

Ei parta pahoille kasva,
        turpajouhet joutaville.

Miksei mustispeppers vois edelleen saada parrakasta miestä? Taitaa olla ongelmana se, että on joitakin turnoff sääntöjä mustispeppersillä, jotka estää tutustumasta useimpiin miehiin.

Ei se mies ollut ulkonäkösäännöillä liikkeellä vaan mustispeppers. Luuletko, että mustispeppers haluaa tuuliviirin, jolta karvat pölähtää kun sattuu tuulemaan tietystä suunnasta?

• mustispeppers
        mies eikä lällättäjä kirjoitti:

Ei parta pahoille kasva,
        turpajouhet joutaville.

Miksei mustispeppers vois edelleen saada parrakasta miestä? Taitaa olla ongelmana se, että on joitakin turnoff sääntöjä mustispeppersillä, jotka estää tutustumasta useimpiin miehiin.

Ei se mies ollut ulkonäkösäännöillä liikkeellä vaan mustispeppers. Luuletko, että mustispeppers haluaa tuuliviirin, jolta karvat pölähtää kun sattuu tuulemaan tietystä suunnasta?

En mä mitenkään morkkaa partaa, joillekin se vaan sopii paremmin kuin toisille. Toiset on södempiä ilman partaa. En minä ole sitäpaitsi sanonut, että parta olis turnoff. Tai on se joissain tapauksissa ja varsinkin semmosissa, missä roikkuu viikon ruuat, yms.

• Romukauppias

Komppaan seryuqin tekstiä ylempänä.

Tosin on pakko lisätä että onhan selvä että jos naiset etsivät nuorena itseään vanhempaa miestä niin eikös ole luonnollista että miehet etsivät nuorempaa?

Eikös samoin ole aika luonnollista että ylipaino on suhteellisen merkittävä ulkonäköä määrittävä tekijä eikä voi pitää vain "yksittäisenä" asiana varsinkin kun naiset voivat hylätä miehen mm. pituuden perusteella johon mies ei voi edes vaikuttaa kun taas nainen painoon voi.

Mitä taas tulee seksiin niin sehän on selvä että naisia ei haittaa jos mies on kokenut panomies, mutta ei sille mitään voi että itseään auliisti jakeleva muna perässä juokseva nainen on vakavampaa suhdetta ajatellen aika huonoa vaihtoehto.
      Varsinkin jos mies on toista maata eikä juoksentele muna kovana ympäri kaupunkia naisia jahtaamassa.

Naiset ovat huomattavan kranttuja kaiken suhteen ja lisäksi naisilla tunteet voivat määrittää miehen kelpaamattomaksi "kemioiden" perusteella jolloin sitä lopullista syytä ei edes tiedä onko se todellinen syy vai ei vai oliko naisella vain huono päivä.

Miehellä taas ei saatana saa olla edes pari hassua toivetta kuten vaikkapa ettei nainen makaisi ihan kenen kanssa tahansa tai omaisi ylipainoa.

Koska muuten nainen suuttuu kun ei kelpaakaan. Jos taas mies ei kelpaa niin vikahan on sitten tietysti miehessä.

• Kokemuksesta tiedän.

Sama toisinpäin Romis. Itse en alkanut seukkaamaan miehen kanssa, jonka silmät oli vyötäröni korkeudella, kun se katsoi mua silmiin, hänen silmät osui tisseihini. Silmät oli liian korkeella, olenhan 175cm pitkä! Olen rasisti ties mitä tämän valinnan takia. Valinnan, mihin mulla on täysi oikeus ja vapaus. Ilman mitään syyllisyyttä.

Tää mies aina hokee miten toisen ulkonäöllä ei ole hänelle mitään merkitystä, kuitenkin yrittää lähinnä sellaisia missityyppejä - erikoista?

• Romukauppias

Todella harmillista tuollainen. Minua on kiitelty siitä että katson naisia avoimesti silmiin enkä tisseihin yms.

"Olen rasisti ties mitä tämän valinnan takia. Valinnan, mihin mulla on täysi oikeus ja vapaus. Ilman mitään syyllisyyttä."

Eihän kenenkään pidä tuntea syyllisyyttä moisen valinnan takia. Kuitenkin jos esimerkiksi jos joku kritisoi naisten valintoja jne. niin siihen on hänelläkin oikeus ja hyvätkin perusteet.

"Tää mies aina hokee miten toisen ulkonäöllä ei ole hänelle mitään merkitystä, kuitenkin yrittää lähinnä sellaisia missityyppejä - erikoista? "

Aika normaalia.
        Olen tuntenut sekä miehiä ja naisia jotka sanovat ettei ulkonäöllä ole merkitystä mutta tositilanteessa esimerkiksi mies joka sanoo etsivänsä fiksua naista painuu baarissa heti seksin perässä pahimman bimbon luokse ja toisaalta nainen joka taas kerran retkahtaa johonkin täydelliseen luuseriin ihan vain se takia kun "ah, se on niin sexy".

Mutta jostain kumman syystä välimuotoa ei ole olemassa että jos sanon että naisen ulkonäöllä ei ole väliä mutten välitä pyöreistä niin etsin heti tietysti jotain missiä, mallia, barbieta tai "itseäni parempaa".

Mikä on kummallista kun itseäni ei haittaa vaikka naisella ei olisi tissejä ollenkaan, olisi pää ajeltu yms. kunhan nyt vähän on edes sinne päin ihmisen näköinen siltä osin että ei ole ihan roskisdyykkari ja vartalo olisi mielellään solakampi.

• uus yritys

Mun kommentista moderoitiin pois tän miehen pituus, kun sitä ei näköjään saa sanoa tällä palstalla. Siis todellinen pituus oli mun vyötärölle saakka. Halusin tässä vaan kertoa, että mulle se kriteeri nyt sattuu olemaan pituus. En halua tuntea itseäni normaalikokoisena jättiläiseksi jos mies on maks. 140 cm pitkä. Eikä siinä mitään väärää pitäisikään olla? Mä uskoisin, että tälle lyhyelle miehelle voisi löytyä toinen lyhyt nainen ja molemmat olisi tyytyväisiä, mutta miehen asenne estää sen, kun etsii missejä. Itse olen ihan tyytyväinen sinkku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut = far-right Finns Party?

Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M
      Maailman menoa
      69
      7314
    2. Demarilesbo synnytti lapsen

Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art
      Maailman menoa
      157
      4044
    3. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      128
      4037
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      53
      3956
    5. Opettaja teki pornoa sivubisneksenä

Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn
      Maailman menoa
      59
      3627
    6. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      60
      2658
    7. Porno-ope?

Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e
      Maailman menoa
      60
      2478
    8. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      36
      2272
    9. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      248
      2094
    10. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      10
      1931
    Aihe