Antakaa kuvaesimerkkejä

olenko at vai kt?

AT/ KT / YT-yksilöistä, miehistä ja naisista. Plussailkaa jos olette samaa mieltä tms.

Olisi kiva tietää, miten eri tavalla ihmiset näkevät ne tasot, vai onko ne jotain universaalia mukamas.

171

1868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Miehen tasoa ei voi päätellä kuvasta, joten miesten osalta tasoarvioihin tulee suhtautua erittäin kriittisesti.

    • .......
      • qewqewq

        Jos puhutaan vain ulkonäöstä, eli unohdetaan se muista ominaisuuksista johtuva markkina-arvo. Eli jos kuvittelet ATM:n, miltä se mielestäsi näyttäisi? Älä väitä ettei päähäsi pälkähdä mitään mielikuvaa.

        Ja naisista kanssa saa laittaa.


      • ............-
        qewqewq kirjoitti:

        Jos puhutaan vain ulkonäöstä, eli unohdetaan se muista ominaisuuksista johtuva markkina-arvo. Eli jos kuvittelet ATM:n, miltä se mielestäsi näyttäisi? Älä väitä ettei päähäsi pälkähdä mitään mielikuvaa.

        Ja naisista kanssa saa laittaa.

        ATM voi näyttää ihan miltä tahansa. Luultavasti ATM on ihan tavallisen näköinen jannu. Sellainen, joka ei erotu bussissa komeudellaan eikä rumuudellaan. Naiset eivät edes huomaa AT-miestä.


      • Naisasialooseri.

      • Monennäköistä ATM:ää
        qewqewq kirjoitti:

        Jos puhutaan vain ulkonäöstä, eli unohdetaan se muista ominaisuuksista johtuva markkina-arvo. Eli jos kuvittelet ATM:n, miltä se mielestäsi näyttäisi? Älä väitä ettei päähäsi pälkähdä mitään mielikuvaa.

        Ja naisista kanssa saa laittaa.

        Komeakin mies voi hyvin olla ATM jos ei osaa tai uskalla tehdä naisten kanssa pillunsaantiin johtavia manööverejä.


      • 16+9
        Monennäköistä ATM:ää kirjoitti:

        Komeakin mies voi hyvin olla ATM jos ei osaa tai uskalla tehdä naisten kanssa pillunsaantiin johtavia manööverejä.

        Anna joku todellisen elämän esimerkki oikeasti KOMEASTA ATM.stä, niin olen ehkä valmis uskomaan. Itse olen nähnyt että naiset lähestyvät jopa ujon näköisiä miehiä, jos ovat tarpeeksi hyvännäköisiä. Harvemmin tosin komea mies on mikään hiljainen ressukka, mistähän johtuu...


      • Komea ATM
        16+9 kirjoitti:

        Anna joku todellisen elämän esimerkki oikeasti KOMEASTA ATM.stä, niin olen ehkä valmis uskomaan. Itse olen nähnyt että naiset lähestyvät jopa ujon näköisiä miehiä, jos ovat tarpeeksi hyvännäköisiä. Harvemmin tosin komea mies on mikään hiljainen ressukka, mistähän johtuu...

        No esimerkiksi minä olen esimerkki komeasta AT-miehestä. Eihän AT-miehiä julkkiksissa tietenkään ole, sillä julkkisstatus nostaa miehen automaattisesti vähintään KT-kastiin.


      • en tosiaan usko
        Komea ATM kirjoitti:

        No esimerkiksi minä olen esimerkki komeasta AT-miehestä. Eihän AT-miehiä julkkiksissa tietenkään ole, sillä julkkisstatus nostaa miehen automaattisesti vähintään KT-kastiin.

        Todellisen elämän. Laita kuva. Niin kauan kun et laita, tuo on pelkkää tyhjänpäiväistä sanahelinää.


      • Naisasialooseri.
        en tosiaan usko kirjoitti:

        Todellisen elämän. Laita kuva. Niin kauan kun et laita, tuo on pelkkää tyhjänpäiväistä sanahelinää.

        Komeita AT-miehiä on paljon. Minä esimerkiksi. Julkkiksissa heitä ei tietenkään ole. Jos en olisi komea, niin en olisi saanut sitä yhtäkään kertaa pillua tai paria mahdollisuutta panna varattua hyvännäköistä naista. Niin ja tietenkään kukaan nainen ei olisi komeaksi koskaan kehunut jos en sitä olisi.

        Naiset tulevat joskus juttelemaan komeille ujoille miehille, mutta tottakai häipyvät kun tajuavat miehen olevan ujo ja vielä kokematonkin.


      • :----D
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Komeita AT-miehiä on paljon. Minä esimerkiksi. Julkkiksissa heitä ei tietenkään ole. Jos en olisi komea, niin en olisi saanut sitä yhtäkään kertaa pillua tai paria mahdollisuutta panna varattua hyvännäköistä naista. Niin ja tietenkään kukaan nainen ei olisi komeaksi koskaan kehunut jos en sitä olisi.

        Naiset tulevat joskus juttelemaan komeille ujoille miehille, mutta tottakai häipyvät kun tajuavat miehen olevan ujo ja vielä kokematonkin.

        Ei todista mitään, kun vain sanot olevasi komea. Laita kuvaa.

        "Niin ja tietenkään kukaan nainen ei olisi komeaksi koskaan kehunut jos en sitä olisi."
        Oivoi. Vähänpä sinä ihmisistä tiedät. Kuka sanoi komeaksi? Äitisikö? Vai joku viiden promillen humalassa ollut kurppa?


      • Naisasialooseri.
        :----D kirjoitti:

        Ei todista mitään, kun vain sanot olevasi komea. Laita kuvaa.

        "Niin ja tietenkään kukaan nainen ei olisi komeaksi koskaan kehunut jos en sitä olisi."
        Oivoi. Vähänpä sinä ihmisistä tiedät. Kuka sanoi komeaksi? Äitisikö? Vai joku viiden promillen humalassa ollut kurppa?

        Ei vaan esim. selvinpäin ollut nuori ja kaunis baarityöntekijä. Sanoi YTM kaverilleni, että tuo on komea, tarkoitti siis minua.

        Komea mies saa myös käyttää ilmaiseksi maksullisia palveluita ja saa ilmaiset ruuat kuppilasta.

        Niin ja komea mies saa myös lähentelyjä homoilta, hehän ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä.

        Kuvaa on turha laittaa, koska se haukutaan ihan periaatteesta.Kehuja saisin vain jos olisin pillunnuolija.


      • yeeryrye
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ei vaan esim. selvinpäin ollut nuori ja kaunis baarityöntekijä. Sanoi YTM kaverilleni, että tuo on komea, tarkoitti siis minua.

        Komea mies saa myös käyttää ilmaiseksi maksullisia palveluita ja saa ilmaiset ruuat kuppilasta.

        Niin ja komea mies saa myös lähentelyjä homoilta, hehän ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä.

        Kuvaa on turha laittaa, koska se haukutaan ihan periaatteesta.Kehuja saisin vain jos olisin pillunnuolija.

        "Komea mies saa myös käyttää ilmaiseksi maksullisia palveluita ja saa ilmaiset ruuat kuppilasta. "

        Oho. Olisipa kivaa olla komea. Harmi vaan ettei toi oo totta.

        "Kuvaa on turha laittaa, koska se haukutaan ihan periaatteesta"

        Pelkurin paskanjauhantaa. Ei välttämättä. kyllä moni osaa olla objektiivisia.


      • en usko edelleenkään
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ei vaan esim. selvinpäin ollut nuori ja kaunis baarityöntekijä. Sanoi YTM kaverilleni, että tuo on komea, tarkoitti siis minua.

        Komea mies saa myös käyttää ilmaiseksi maksullisia palveluita ja saa ilmaiset ruuat kuppilasta.

        Niin ja komea mies saa myös lähentelyjä homoilta, hehän ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä.

        Kuvaa on turha laittaa, koska se haukutaan ihan periaatteesta.Kehuja saisin vain jos olisin pillunnuolija.

        Jos et henkilökohtaisista (henkilöllisyyden paljastumisesta) syistä uskalla laittaa omaa kuvaasi, niin laita edes jonkun toisen, joka mielestäsi näyttää sinulta. Tosin arvioisit senkin kuitenkin yläkanttiin. Eli luulet näyttäväsi Brad Pittiltä, vaikka oikeasti näytät Arttu Viskarilta.

        Laita kuva edes kropastasi. Kun senkin pitäisi olla upea ja täydellinen.


      • Naisasialooseri.
        en usko edelleenkään kirjoitti:

        Jos et henkilökohtaisista (henkilöllisyyden paljastumisesta) syistä uskalla laittaa omaa kuvaasi, niin laita edes jonkun toisen, joka mielestäsi näyttää sinulta. Tosin arvioisit senkin kuitenkin yläkanttiin. Eli luulet näyttäväsi Brad Pittiltä, vaikka oikeasti näytät Arttu Viskarilta.

        Laita kuva edes kropastasi. Kun senkin pitäisi olla upea ja täydellinen.

        En luule näyttäväni Brad Pittiltä vaan ennemminkin Colin Farrelilta. Arttu Viskaria minusta ei saa tekemälläkään, vaikka hänkin tosin on kovatasoinen YTM.

        Kropastani voin joskus kuvan laittaakkin.

        Ja moni ei todellakaan osaa olla objektiivinen.


      • Naisasialooseri.
        yeeryrye kirjoitti:

        "Komea mies saa myös käyttää ilmaiseksi maksullisia palveluita ja saa ilmaiset ruuat kuppilasta. "

        Oho. Olisipa kivaa olla komea. Harmi vaan ettei toi oo totta.

        "Kuvaa on turha laittaa, koska se haukutaan ihan periaatteesta"

        Pelkurin paskanjauhantaa. Ei välttämättä. kyllä moni osaa olla objektiivisia.

        Kyllä se on ihan totta. Kerran eräs nainen tarjoutui maksamaan ruokani grillillä ja olen saanut käyttää ilmaiseksi maksullisia puhelimia.


      • 346346
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        En luule näyttäväni Brad Pittiltä vaan ennemminkin Colin Farrelilta. Arttu Viskaria minusta ei saa tekemälläkään, vaikka hänkin tosin on kovatasoinen YTM.

        Kropastani voin joskus kuvan laittaakkin.

        Ja moni ei todellakaan osaa olla objektiivinen.

        Tuskin olet lähelläkään Colin Farrellia. Tummat hiukset ei vielä tee kenestäkään Colinin näköistä.


      • runkrunkrunk
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Kyllä se on ihan totta. Kerran eräs nainen tarjoutui maksamaan ruokani grillillä ja olen saanut käyttää ilmaiseksi maksullisia puhelimia.

        Ai seksipalvelun puhelimia?


      • Naisasialooseri.
        346346 kirjoitti:

        Tuskin olet lähelläkään Colin Farrellia. Tummat hiukset ei vielä tee kenestäkään Colinin näköistä.

        Colin Farrelin näköiseksi on sanottu.

        Minulla on myös korkeat poskipäät sekä tummat paskut kulmakarvat ja sänkileuka.


      • joo o
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Komeita AT-miehiä on paljon. Minä esimerkiksi. Julkkiksissa heitä ei tietenkään ole. Jos en olisi komea, niin en olisi saanut sitä yhtäkään kertaa pillua tai paria mahdollisuutta panna varattua hyvännäköistä naista. Niin ja tietenkään kukaan nainen ei olisi komeaksi koskaan kehunut jos en sitä olisi.

        Naiset tulevat joskus juttelemaan komeille ujoille miehille, mutta tottakai häipyvät kun tajuavat miehen olevan ujo ja vielä kokematonkin.

        "Jos en olisi komea, niin en olisi saanut sitä yhtäkään kertaa pillua tai paria mahdollisuutta panna varattua hyvännäköistä naista."

        Myönnät siis, että miehenkin ulkonäöllä on merkitystä. Jos olisit susiruma, ei sinua olisi lähestytty senkään vertaa mitä nyt?

        En kyllä usko että olet komea mutta antaa olla.


      • 25
        yeeryrye kirjoitti:

        "Komea mies saa myös käyttää ilmaiseksi maksullisia palveluita ja saa ilmaiset ruuat kuppilasta. "

        Oho. Olisipa kivaa olla komea. Harmi vaan ettei toi oo totta.

        "Kuvaa on turha laittaa, koska se haukutaan ihan periaatteesta"

        Pelkurin paskanjauhantaa. Ei välttämättä. kyllä moni osaa olla objektiivisia.

        Naisasialooseri on paskanjauhaja, häiriintynyt ihmisraato.

        Olet kuitenkin väärässä tästä:

        ".."Komea mies saa myös käyttää ilmaiseksi maksullisia palveluita ja saa ilmaiset ruuat kuppilasta. "

        Oho. Olisipa kivaa olla komea. Harmi vaan ettei toi oo totta.."

        Itse olen naisten mieleen ja asiakaspalvelussa naiset joustavat aika paljon, luulen että kun olen miellyttävän näköinen ja osaan puhua hyvin.

        mm. saan anteeksi jos muutama euro jostain ostoksesta uupuu, kahviloissa olen saanut ilmaiseksi juotavia ja opiskeluaikoina kelassa (nuoremmat virkailijat) saattoivat tehdä jonkun päätöksen heti tai pikana kun normaalisti saa odottaa sen kuukauden.

        En usko jos olisin ruma ja suustani täysin AS-tyyppiä niin tuo olisi onnistunut.


      • fjkkj

    • Luulen että se on aika yksilöllistä, mä ja ihmiset joiden kanssa mä oon tekemisissä ollaan mietitty tota mikä tekee ihmisistä hyvin viehättäviä, ihan jees, siitä väliltä ja "ämpärirumia", viimeiseen ryhmään menee vaan pulsut, narkkarit ym. uber-epäsiistit, epäkohteliaat, päällekäyvät ja sovinistiset k***päät. Olemus ja luonne merkitsee paljon, sitä ei näe välttämättä kuvasta. Luonteella pääsee hyppäämään tason ylöspäin, jos tahtoo välttämättä "tasoittain" ajatella.

      Mun mielestä johonkin ihmiseen tutustuessa jos se on ulkoisesti hyvin kaunis tai komea, mutta osoittautuu luonteeltaan ilkeäksi, kyllä se silmäänkin alkaa näyttää rumemmalta. Väkisinkin. Ja toisinpäin.

    • Huijarituntijat

      Jos ei tiedä toisesta mitään niin ei voi tasoa kaan nähdä.

      Itse yrittäisin esittää ylempää kuin mitä todellisuudessa... ja totuus on toisen sanomana ettei vaan ole mihinkään. Luovutan.

      • were

        Voiko AT yksilö nousta KT:ksi esittämällä ylempää tasoa kuin on, esim. KT:ta?


      • no, u can't
        were kirjoitti:

        Voiko AT yksilö nousta KT:ksi esittämällä ylempää tasoa kuin on, esim. KT:ta?

        Ei tietenkään voi, KT-miehellä on tyttöystävä. Meinaatko esittää muille et sinulla on tyttöystävä. Mitä sillä kostuu? olet silti samanlainen luuseri, ehkä pahempi kun esität olevasi ylempää tasoa..


      • were
        no, u can't kirjoitti:

        Ei tietenkään voi, KT-miehellä on tyttöystävä. Meinaatko esittää muille et sinulla on tyttöystävä. Mitä sillä kostuu? olet silti samanlainen luuseri, ehkä pahempi kun esität olevasi ylempää tasoa..

        Ainako? Ei kun esittää että on vientiä enemmän kuin mitä on oikeasti.


      • ........
        were kirjoitti:

        Voiko AT yksilö nousta KT:ksi esittämällä ylempää tasoa kuin on, esim. KT:ta?

        Ei voi. Ihan samalla tavalla kuin tyhmä ei voi esittää fiksua, ATM ei voi esittää KT-miestä tai YT-miestä.


      • ...
        ........ kirjoitti:

        Ei voi. Ihan samalla tavalla kuin tyhmä ei voi esittää fiksua, ATM ei voi esittää KT-miestä tai YT-miestä.

        Miksei muka voisi? Esittäminen on vain esittämistä. Eihän se AT/KT/YT-ominaisuus muka näy ulospäin miehillä ("ATM voi olla minkänäköinen tahansa, jopa komea", "miehen ulkonäöllä ei ole väliä"), niin kuin te ATM:t aina selitätte? At-miestä ei kukaan noteeraa, mutta se ominaisuus ei muka näy ulospäin? Onko ATM:ssä jotain säteilyä tai joku aura, minkä vuoksi kukaan ei huomaa at-miestä? Vai MISTÄ se johtuu, ettei AT-miestä kukaan huomaa?

        "Ihan samalla tavalla kuin tyhmä ei voi esittää fiksua,"

        Niin, sinähän sen tiedät. :D


      • ...............
        ... kirjoitti:

        Miksei muka voisi? Esittäminen on vain esittämistä. Eihän se AT/KT/YT-ominaisuus muka näy ulospäin miehillä ("ATM voi olla minkänäköinen tahansa, jopa komea", "miehen ulkonäöllä ei ole väliä"), niin kuin te ATM:t aina selitätte? At-miestä ei kukaan noteeraa, mutta se ominaisuus ei muka näy ulospäin? Onko ATM:ssä jotain säteilyä tai joku aura, minkä vuoksi kukaan ei huomaa at-miestä? Vai MISTÄ se johtuu, ettei AT-miestä kukaan huomaa?

        "Ihan samalla tavalla kuin tyhmä ei voi esittää fiksua,"

        Niin, sinähän sen tiedät. :D

        Jos AT-miehet kykenisivät esittämään supliikkia naistenmiestä, niin mitäpä luulet - tekisivätkö he niin? Tottakai tekisivät, sehän olisi helppo tapa saada naista.


      • ATTTTEKK
        ............... kirjoitti:

        Jos AT-miehet kykenisivät esittämään supliikkia naistenmiestä, niin mitäpä luulet - tekisivätkö he niin? Tottakai tekisivät, sehän olisi helppo tapa saada naista.

        Tuskinpa tekisivät. ATM pelkää naisia enemmän muutosta elämässään ja käyttäytymisessään. Luuletko että ATM oikeasti haluaa naisen? ATM pelkää naisia ja tekee kaikkensa ettei joutuisi heidän kanssaan tekemisiin. Kaikki nuo fantasiat teininaisista jne. ovat pelkkiä fantasioita ja sellaisina niiden täytyy säilyä.


      • 674u674
        ............... kirjoitti:

        Jos AT-miehet kykenisivät esittämään supliikkia naistenmiestä, niin mitäpä luulet - tekisivätkö he niin? Tottakai tekisivät, sehän olisi helppo tapa saada naista.

        Jos se olisi noin helppoa, niin kuka tahansa ATMkin voisi vain opetella sen supliikin (elleivät ole täysiä tyhjäpäitä, mitä en toisaalta ihmettelisi) ja nousta ktm:ksi. Mutta kun se ei ole. Tarvitaan muutakin.


      • tunkkaiset messut
        ............... kirjoitti:

        Jos AT-miehet kykenisivät esittämään supliikkia naistenmiestä, niin mitäpä luulet - tekisivätkö he niin? Tottakai tekisivät, sehän olisi helppo tapa saada naista.

        Supliikin naistenmiehen esittäminen vaatii harjoittelua. Eivätkä At-miehet tee mitään mikä voi vaatia vuosien sosiaalista oleilua ihmisten seurassa..


    • Olen aikaisemmin tarjonnut omaa kuvaani, kun on pyydetty kuvaa at-miehestä. Tosin en välttämättä täytä kaikkia atm kriteereitä.

      • Kohtalotoverisi

        No kuvan perusteella on helppo uskoa, ettet ole kuuminta hottia naisten mielestä.


      • jaa a

        Ulkonäöllisesti olet selkeästi alemman tason KTM. Eli et tosiaankaan mikään toivoton tapaus.


      • Naisellinen nainen

        Kuvottavaa


      • No ei mtn vikaa

        No voi ei! Ottaisin miljoona kertaa ennemmin kuin Hjälliksen...oikein komeat piirteet, vähän lisää lihaa luiden päälle ja käynti parturissa- tämän sanon siksi, että kun on korkea otsa, muuten kyllä ei ole mitään pitkiä hiuksia vastaan.


      • että näin

        Tuolla naamalla, jos on vähän sosiaalinen, itsevarma, huumorintajuinen/hauska ja pilkettä silmäkulmassa, ei pitäisi olla mitään huolta, että olisi ATM.


      • että näin kirjoitti:

        Tuolla naamalla, jos on vähän sosiaalinen, itsevarma, huumorintajuinen/hauska ja pilkettä silmäkulmassa, ei pitäisi olla mitään huolta, että olisi ATM.

        Naamalla ei ole väliä, jos on sosiaalinen ja itsevarma. Ujoilla ei ole toivoa.


      • jennie

        Kun tarjoat omaa kuvaasi at-miehenä, niin olet aivan oikeassa.


      • että näin
        wlfwd kirjoitti:

        Naamalla ei ole väliä, jos on sosiaalinen ja itsevarma. Ujoilla ei ole toivoa.

        Sosiaalisuutta ja itsevarmuutta voi parantaa itsessään. Kun tiedät, että menestymisesi ei ole ulkonäöstä kiinni (näytät siis hyvältä), paranna niitä asioita, joille voit tehdä jotain. Se on helpompaa kuin uskotkaan, kun vaan motivaatio on kohdillaan.


    • ............
      • ATM:lle jämät

        Tämä on vähimmäisvaatimus naisen ulkonäölle joka ATM:lle sopii korvauksena vuosien kärsimyksestä.


      • .........
        ATM:lle jämät kirjoitti:

        Tämä on vähimmäisvaatimus naisen ulkonäölle joka ATM:lle sopii korvauksena vuosien kärsimyksestä.

        Minusta tuon naisen ei tarvitse tyytyä AT-mieheen vaan hän voi tavoitella parisuhteeseen YKT- ja KT-miehiä. Ja jos hän haluaa YT-kyrpää, niin sitä on varmasti tarjolla niin paljon kuin haluaa.


      • Muuten hyvä mutta

        Tuo alkaa olla vähän turhan iäkäs minulle 40v AT-miehelle.


      • Naisasialooseri.
        ......... kirjoitti:

        Minusta tuon naisen ei tarvitse tyytyä AT-mieheen vaan hän voi tavoitella parisuhteeseen YKT- ja KT-miehiä. Ja jos hän haluaa YT-kyrpää, niin sitä on varmasti tarjolla niin paljon kuin haluaa.

        Tuokin nainen kelpuuttaa myös itseään seitsemän vuotta vanhemman miehen.


      • ..........
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tuokin nainen kelpuuttaa myös itseään seitsemän vuotta vanhemman miehen.

        Itsensä ikäistä ei edes kelpuuta.


      • Naisasialooseri.
        .......... kirjoitti:

        Itsensä ikäistä ei edes kelpuuta.

        Eihän sitä kauniin nuoren naisen tarvitse ikäiseensä finninaamaan tyytyä.


      • 34554
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Eihän sitä kauniin nuoren naisen tarvitse ikäiseensä finninaamaan tyytyä.

        Eikä rumaan ATM:ään.


      • nähäh
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tuokin nainen kelpuuttaa myös itseään seitsemän vuotta vanhemman miehen.

        http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=979466

        Tällä YTN:llä tiukat ikärajat, ihannekumppanin ikä 17-22
        Mainitsee vielä erikseen että ei innostu vanhoista ukoista.


      • Naisasialooseri.
        nähäh kirjoitti:

        http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=979466

        Tällä YTN:llä tiukat ikärajat, ihannekumppanin ikä 17-22
        Mainitsee vielä erikseen että ei innostu vanhoista ukoista.

        Tuo nainen ei ole YTN, ei edes uskalla näyttää kasvojaan kuvassa ja kroppakin on peitetty ulkoiluvaatteisiin.

        Kannattaisi vain tyytyä niihin"vanhoihin ukkoihin"

        Periaatteessa yhdelläkään Jasmin Mäntylää rumemmalla naisella ei ole varaa vaatia sen nuorempia miehiä kuin mitä hänelläkään on ollut."Vanhoja ukkojahan" ne ovat kaikki olleet.


      • jessus mikä pseudo
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tuo nainen ei ole YTN, ei edes uskalla näyttää kasvojaan kuvassa ja kroppakin on peitetty ulkoiluvaatteisiin.

        Kannattaisi vain tyytyä niihin"vanhoihin ukkoihin"

        Periaatteessa yhdelläkään Jasmin Mäntylää rumemmalla naisella ei ole varaa vaatia sen nuorempia miehiä kuin mitä hänelläkään on ollut."Vanhoja ukkojahan" ne ovat kaikki olleet.

        Periaatteessa,miten niin? Periaatteessa sitä ja periaatteessa tätä. Hokemasi eivät kuitenkaan muuta KÄYTÄNTÖÄ miksikään. ja sekös sua idioottia rumilusta vituttaa.


      • Naisasialooseri.
        jessus mikä pseudo kirjoitti:

        Periaatteessa,miten niin? Periaatteessa sitä ja periaatteessa tätä. Hokemasi eivät kuitenkaan muuta KÄYTÄNTÖÄ miksikään. ja sekös sua idioottia rumilusta vituttaa.

        On jotenkin säälittävää ja huvittavaa, että Mäntylää rumempi nainen vaatisi itselleen"nuorta ja komeaa" adonista.


      • 19+9
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        On jotenkin säälittävää ja huvittavaa, että Mäntylää rumempi nainen vaatisi itselleen"nuorta ja komeaa" adonista.

        Yhtä säälittävää ja huvittavaa kuin se että ATM vaatii itselleen kaunista teininaista.

        Tosin ATM:n vaatimukset ja odotukset ovat epärealistisemmat.


      • komppaan 100 %
        19+9 kirjoitti:

        Yhtä säälittävää ja huvittavaa kuin se että ATM vaatii itselleen kaunista teininaista.

        Tosin ATM:n vaatimukset ja odotukset ovat epärealistisemmat.

        hehehe, olipa osuvasti sanottu, hehhe


      • Ihmettelijä...

        Uskonnoksi kelpaa vain ev. lut. ja HELLUNTAILAINEN?! Ei sinänsä mitään jos itse on helluntailainen mutta luulis siitä mainitsevan. Ihan nättihän tuo on mutta suureks osaks kyllä meikin luomaa illuusiota.


      • Naisasialooseri.

        Juuri noinhan se naisten kohdalla on. Tee ihmeessä samanlainen myös miehistä.


      • aky--00

        Mielestäni luokittelusi on sinänsä epäreilu, että osalla naisista on meikkiä ja osalla ei, kahta ylintä on mitä todennäköisemmin myös photoshopattu, eli ollakseen YTN täytyy näyttää samalta kuin joku julkkis photoshopattuna?


      • Korjaan
        aky--00 kirjoitti:

        Mielestäni luokittelusi on sinänsä epäreilu, että osalla naisista on meikkiä ja osalla ei, kahta ylintä on mitä todennäköisemmin myös photoshopattu, eli ollakseen YTN täytyy näyttää samalta kuin joku julkkis photoshopattuna?

        Siis ylemmän tason naisia photoshopattu.


      • ..........

        Itse laskisin Jennin, Jessican ja tuon kolmannen YTN:n kaikki YT-kategoriaan. Varsinainen YKTN tuosta puuttuu.


      • olkaa yksin sit

        Photoshopilla kenestä tahansa tulee ylempää tasoa. Tässä näkyy miesten typeryys. Photoshopatut naisten kuvat vähentävät oikeiden naisten viehätysvoimaa miesten silmissä. Miehet menee tähän ihan kybällä. Ei ihme, ettei oikea nainen enää kelpaa. On ihan turha yrittää edes kilpailla photoshop-beibein kanssa.


      • Kukin valitsee
        olkaa yksin sit kirjoitti:

        Photoshopilla kenestä tahansa tulee ylempää tasoa. Tässä näkyy miesten typeryys. Photoshopatut naisten kuvat vähentävät oikeiden naisten viehätysvoimaa miesten silmissä. Miehet menee tähän ihan kybällä. Ei ihme, ettei oikea nainen enää kelpaa. On ihan turha yrittää edes kilpailla photoshop-beibein kanssa.

        Ei noihin photosopattuihin todenmukaisuuteen usko kuin ne, joilla ei ole ollenkaan kokemusta naisista irl. Kenestä tahansa myös kuvakulma ja meikki vaikuttaa paljon. Moni missikin on meikittä tietysti nätti, muttei klassinen kaunotar. Kukin saa uskoa mihin haluaa, kukin saa toivoa ihan mitä haluaa, mutta jos toivoo barbia ja itse ei ole ken.... tietäähän siinä että seuraa saa lähinnä omasta kädestään ;-)

        Kyllä niitä miehiä vielä on, jolle todellinen nainen pikkuvirheineenkin kelpaa. Ja samoin naisia.


      • aito YTN

        Vähän vaikea noita on kyllä verrata. Toiset ovat melko luonnontilassa, ja toisia taas kuvattu hyvässä valossa ja mahd. photoshopattu. Tuolla viimeisellä naisellakin on paksut mustat tussilla piirretyt silmät.

        Vain luonnollisen kaunis, täydellisen kuulaan ihon omaava hoikka nainen D-kupin luomurinnoilla voi olla aito YTN.


      • SinkkuNainen76
        olkaa yksin sit kirjoitti:

        Photoshopilla kenestä tahansa tulee ylempää tasoa. Tässä näkyy miesten typeryys. Photoshopatut naisten kuvat vähentävät oikeiden naisten viehätysvoimaa miesten silmissä. Miehet menee tähän ihan kybällä. Ei ihme, ettei oikea nainen enää kelpaa. On ihan turha yrittää edes kilpailla photoshop-beibein kanssa.

        Tiseksi kauneus on edelleen makuasia.. joku tykkää blondista ja toinen brunetesta jne. Listan yläpää siis heijastelee tekijänsä naismakua vahvasti.. joku toinen voisi asetella ylimmän kolmikon toiseen järjestykseen.


      • cfrtij

        En tiedä olenko oikea ihminen tekemään listaa miehistä, mutta tein kuitenkin, kun kukaan nainenkaan ei siihen haasteeseen näköjään tarttunut. 100% heterona miehenä minulla ei ole oikein mitään omaa mielipidettä siitä miltä komean miehen kuuluisi näyttää. Tämä listani perustuu siis täysin siihen mitä olen vuosien varrella naisten miesmausta oppinut.
        Varmasti moni tulee olemaan eri mieltä valinnoistani, koska miehistä nyt vain on paljon vaikeampi tehdä tällaista listaa. Naisten mielipide absoluuttisen komeasta miehestä vaihtelee paljon enemmän kuin miesten näkemys absoluuttisen kauniista naisesta. Miehillä myös luonne ja status vaikutaa tasoon hyvin paljon, mutta tämän listan tein siis pelkästään ulkonäön perusteella. Eikös se jotenkin näin mene...

        Alemman tason ATM: http://x12.xanga.com/f94f850ad5035272785945/z217541470.jpg

        Ylemmän tason ATM: http://application.denofgeek.com/images/gb/teach/wolters.jpg

        Alemman tason: KTM: http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/273486_100003054816390_726185042_n.jpg

        Keskitason KTM: http://uktv.co.uk/images/620349/24328_kimi_raikkonen.jpg

        Ylemmän tason KTM: http://images2.fanpop.com/image/photos/11900000/ville-valo-ville-valo-11981405-348-330.jpg

        Alemman tason YTM: http://2.bp.blogspot.com/-Tgx3cdAQ4Ss/T2Hi23R7GhI/AAAAAAAACjo/JYKcghiIdBM/s1600/Tom%2BCruise%2B2.jpeg

        Ylemmän tason YTM:
        http://www.shutterstock.com/pic.mhtml?id=76377424


      • cfrtij
        SinkkuNainen76 kirjoitti:

        Tiseksi kauneus on edelleen makuasia.. joku tykkää blondista ja toinen brunetesta jne. Listan yläpää siis heijastelee tekijänsä naismakua vahvasti.. joku toinen voisi asetella ylimmän kolmikon toiseen järjestykseen.

        Toki ihmisillä on erilaisia makuja, mutta tuo tekemäni lista ei heijastele varsinaisesti omaa makuani. Itse ottaisin ehkä mielummin Jessica Alban, kuin sen naisen jonka pistin ykköseksi, mutta pyrin olemaan objektiivinen, ja objektiivisesti katsottuna se ykköseksi laittamani nainen on täydellisempi.


      • cfrtij
        Korjaan kirjoitti:

        Siis ylemmän tason naisia photoshopattu.

        Mielestäni ei ole mitään varsinaista syytä olettaa että toiseksi ylintä olisi photoshopattu. Se voi yhtä hyvin olla vain onnistunut kuva.
        Sitä ylintä kuitenkin todennäköisesti on käsitelty, mutta niin on myöskin tuota ykköseksi laittamaani YT-mies esimerkkiä.
        Eli en mielestäni ole syyllistynyt mihinkään kamalaan sukupuolisyrjintään.
        Mutta vaikka niitä olisikin photoshopattu, niin se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että joskus ainakin lähes sen näköisiä super YT-naisia ja -miehiä näkee ihan oikeastikin.


      • n21v
        cfrtij kirjoitti:

        En tiedä olenko oikea ihminen tekemään listaa miehistä, mutta tein kuitenkin, kun kukaan nainenkaan ei siihen haasteeseen näköjään tarttunut. 100% heterona miehenä minulla ei ole oikein mitään omaa mielipidettä siitä miltä komean miehen kuuluisi näyttää. Tämä listani perustuu siis täysin siihen mitä olen vuosien varrella naisten miesmausta oppinut.
        Varmasti moni tulee olemaan eri mieltä valinnoistani, koska miehistä nyt vain on paljon vaikeampi tehdä tällaista listaa. Naisten mielipide absoluuttisen komeasta miehestä vaihtelee paljon enemmän kuin miesten näkemys absoluuttisen kauniista naisesta. Miehillä myös luonne ja status vaikutaa tasoon hyvin paljon, mutta tämän listan tein siis pelkästään ulkonäön perusteella. Eikös se jotenkin näin mene...

        Alemman tason ATM: http://x12.xanga.com/f94f850ad5035272785945/z217541470.jpg

        Ylemmän tason ATM: http://application.denofgeek.com/images/gb/teach/wolters.jpg

        Alemman tason: KTM: http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/273486_100003054816390_726185042_n.jpg

        Keskitason KTM: http://uktv.co.uk/images/620349/24328_kimi_raikkonen.jpg

        Ylemmän tason KTM: http://images2.fanpop.com/image/photos/11900000/ville-valo-ville-valo-11981405-348-330.jpg

        Alemman tason YTM: http://2.bp.blogspot.com/-Tgx3cdAQ4Ss/T2Hi23R7GhI/AAAAAAAACjo/JYKcghiIdBM/s1600/Tom%2BCruise%2B2.jpeg

        Ylemmän tason YTM:
        http://www.shutterstock.com/pic.mhtml?id=76377424

        Aika hyvä lista. Ainakin järjestys on oikea, tai siis vastaa omaa mielipidettäni.


      • sillitrooli
        cfrtij kirjoitti:

        En tiedä olenko oikea ihminen tekemään listaa miehistä, mutta tein kuitenkin, kun kukaan nainenkaan ei siihen haasteeseen näköjään tarttunut. 100% heterona miehenä minulla ei ole oikein mitään omaa mielipidettä siitä miltä komean miehen kuuluisi näyttää. Tämä listani perustuu siis täysin siihen mitä olen vuosien varrella naisten miesmausta oppinut.
        Varmasti moni tulee olemaan eri mieltä valinnoistani, koska miehistä nyt vain on paljon vaikeampi tehdä tällaista listaa. Naisten mielipide absoluuttisen komeasta miehestä vaihtelee paljon enemmän kuin miesten näkemys absoluuttisen kauniista naisesta. Miehillä myös luonne ja status vaikutaa tasoon hyvin paljon, mutta tämän listan tein siis pelkästään ulkonäön perusteella. Eikös se jotenkin näin mene...

        Alemman tason ATM: http://x12.xanga.com/f94f850ad5035272785945/z217541470.jpg

        Ylemmän tason ATM: http://application.denofgeek.com/images/gb/teach/wolters.jpg

        Alemman tason: KTM: http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/273486_100003054816390_726185042_n.jpg

        Keskitason KTM: http://uktv.co.uk/images/620349/24328_kimi_raikkonen.jpg

        Ylemmän tason KTM: http://images2.fanpop.com/image/photos/11900000/ville-valo-ville-valo-11981405-348-330.jpg

        Alemman tason YTM: http://2.bp.blogspot.com/-Tgx3cdAQ4Ss/T2Hi23R7GhI/AAAAAAAACjo/JYKcghiIdBM/s1600/Tom%2BCruise%2B2.jpeg

        Ylemmän tason YTM:
        http://www.shutterstock.com/pic.mhtml?id=76377424

        Näistä olen lähinnä kimittäjää. Mutta sekä tässä että tuossa alempana löytyvässä miesten ulkonäkölistauksessa on yksi vika: näistä puuttuu kokonaan ne maantierosvon ja psyko-tappaja-SWAT-ninjan näköiset miehet, joita hyvin suuri osa naisista ihailee ja antautuu heti.


      • cfrtij
        sillitrooli kirjoitti:

        Näistä olen lähinnä kimittäjää. Mutta sekä tässä että tuossa alempana löytyvässä miesten ulkonäkölistauksessa on yksi vika: näistä puuttuu kokonaan ne maantierosvon ja psyko-tappaja-SWAT-ninjan näköiset miehet, joita hyvin suuri osa naisista ihailee ja antautuu heti.

        Se johtuu siitä, että niiden psyko-tappaja-SWAT-ninjan näköisten miesten tapauksessa se naisten ihastuminen ei yleensä johdu niinkään ulkonäöstä, vaan juuri siitä pahis luonteesta.
        Nämä listat perustuvat pelkästään ulkonäköön ja varmaan jokainen noista listalla olevista miehistä pystyisi nostamaan tasoaan tiettyjen naisten silmissä, käyttäytymällä kuin rikollinen.


      • 780
        cfrtij kirjoitti:

        Mielestäni ei ole mitään varsinaista syytä olettaa että toiseksi ylintä olisi photoshopattu. Se voi yhtä hyvin olla vain onnistunut kuva.
        Sitä ylintä kuitenkin todennäköisesti on käsitelty, mutta niin on myöskin tuota ykköseksi laittamaani YT-mies esimerkkiä.
        Eli en mielestäni ole syyllistynyt mihinkään kamalaan sukupuolisyrjintään.
        Mutta vaikka niitä olisikin photoshopattu, niin se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että joskus ainakin lähes sen näköisiä super YT-naisia ja -miehiä näkee ihan oikeastikin.

        Toiseksi ylintä ei ole photoshopattu. Jopa huono kuva Jessicasta. Naama vähän kiiltää ja näyttää pyöreämmältä kuin yleensä.


      • jepulisjepulis

        Hyvä lista muuten, paitsi että ylemmän tason ATN ja alemman tason KTN voisivat vaihtaa paikkaa. Tuo alemman tason KTN:hän on selvästi ylipainoinen.


      • joopajooo
        jepulisjepulis kirjoitti:

        Hyvä lista muuten, paitsi että ylemmän tason ATN ja alemman tason KTN voisivat vaihtaa paikkaa. Tuo alemman tason KTN:hän on selvästi ylipainoinen.

        Älä viitsi. Väitätkö tosissasi että toi cynthia hympton mikä onkaan on paremman näköinen kuin adele? Adele on ylipainoinen, mutta on nuorempi ja kasvoiltaan huomattavasti kauniimpi kuin tuo ukon näköinen tyylitön akka.


      • jepulisjepulis
        joopajooo kirjoitti:

        Älä viitsi. Väitätkö tosissasi että toi cynthia hympton mikä onkaan on paremman näköinen kuin adele? Adele on ylipainoinen, mutta on nuorempi ja kasvoiltaan huomattavasti kauniimpi kuin tuo ukon näköinen tyylitön akka.

        Lihava nainen ei ole kasvoiltaan kaunis. Se ylipaino näkyy naamastakin. Ei tuo ylemmän tason ATN hänkään hyvännäköinen ole, mutta ei ole ainakaan lihottanut itseään muodottomaksi.


      • no jopas...
        cfrtij kirjoitti:

        Se johtuu siitä, että niiden psyko-tappaja-SWAT-ninjan näköisten miesten tapauksessa se naisten ihastuminen ei yleensä johdu niinkään ulkonäöstä, vaan juuri siitä pahis luonteesta.
        Nämä listat perustuvat pelkästään ulkonäköön ja varmaan jokainen noista listalla olevista miehistä pystyisi nostamaan tasoaan tiettyjen naisten silmissä, käyttäytymällä kuin rikollinen.

        HÄ? Nyt kyllä menee ihan taas metsään. Se, että JOTKUT naiset ovat innostuneita rikollisista kertoo vain, että on myös rikollisia naisia, tai että JOTKUT naiset kuvittelevat teidän miesten tavoin kunnon naisen voivan "pelastaa" miehen.
        Ovat yhtä marginaaliryhmää, kuin lihavia naisia ihannoivat miehet.


      • haistakaa.....#(i)#
        joopajooo kirjoitti:

        Älä viitsi. Väitätkö tosissasi että toi cynthia hympton mikä onkaan on paremman näköinen kuin adele? Adele on ylipainoinen, mutta on nuorempi ja kasvoiltaan huomattavasti kauniimpi kuin tuo ukon näköinen tyylitön akka.

        Adele OSAA laulaa kuin enkeli ja on varmaan ihan varakas nainen.


      • cfrtij
        no jopas... kirjoitti:

        HÄ? Nyt kyllä menee ihan taas metsään. Se, että JOTKUT naiset ovat innostuneita rikollisista kertoo vain, että on myös rikollisia naisia, tai että JOTKUT naiset kuvittelevat teidän miesten tavoin kunnon naisen voivan "pelastaa" miehen.
        Ovat yhtä marginaaliryhmää, kuin lihavia naisia ihannoivat miehet.

        Mikä meni metsään? Itse ainakin nimenomaan sanoin että "tiettyjen naisten silmissä." Sitä en tiedä puhutaanko yhtä pienestä marginaaliryhmästä kuin lihavia naisia ihannoivat miehet. Kyllähän pahojen poikien palvojiin törmää aika useinkin. Mutta tosiaan mitään yleistämistä en harrastanut vaan puhuin nimenomaan tietyistä naisista.


      • höpönlöpön
        jepulisjepulis kirjoitti:

        Lihava nainen ei ole kasvoiltaan kaunis. Se ylipaino näkyy naamastakin. Ei tuo ylemmän tason ATN hänkään hyvännäköinen ole, mutta ei ole ainakaan lihottanut itseään muodottomaksi.

        Tuo ylemmän tason ATN ei näytä kyllä myöskään hoikalta naamasta, saattaa siis hyvinkin olla ylipainoinen hänkin, ja nyt vaan on huomattavasti rumempi naamasta kuin Adele. Iso ruma koukkunokka jne.


      • jepulisjepulis
        höpönlöpön kirjoitti:

        Tuo ylemmän tason ATN ei näytä kyllä myöskään hoikalta naamasta, saattaa siis hyvinkin olla ylipainoinen hänkin, ja nyt vaan on huomattavasti rumempi naamasta kuin Adele. Iso ruma koukkunokka jne.

        Ei naista naamaan panna. Turha arvailla, että saattaa olla ylipainoinen, kun tuosta toisesta selvästi näkee, että läskiä on. Ja kroppa on kuitenkin se, jonka mukaan naisen ulkonäkö määritellään eikä mitkään kasvonpiirteet. Tai makuasiahan se perimmältään on, mutta itse näen sen näin.


      • dsfg
        jepulisjepulis kirjoitti:

        Ei naista naamaan panna. Turha arvailla, että saattaa olla ylipainoinen, kun tuosta toisesta selvästi näkee, että läskiä on. Ja kroppa on kuitenkin se, jonka mukaan naisen ulkonäkö määritellään eikä mitkään kasvonpiirteet. Tai makuasiahan se perimmältään on, mutta itse näen sen näin.

        "Ei naista naamaan panna. "

        Joo huomaa ettet ole naista koskaan saanut. Ei tarvii kirjoittaa enempää.
        Makunsa kullakin, sulla se vain on järkyttävän huono.


      • jepulisjepulis
        haistakaa.....#(i)# kirjoitti:

        Adele OSAA laulaa kuin enkeli ja on varmaan ihan varakas nainen.

        siis mitä ihmeen väliä sillä on, osaako nainen laulaa vai ei? Ei kai naisia heidän laulutaitonsa takia nussita :D Ja mitä väliä on naisen varakkuudella muka? Kyllähän se naisen ulkonäkö kertoo, onko hän haluttava vai ei.


      • outo olet
        jepulisjepulis kirjoitti:

        siis mitä ihmeen väliä sillä on, osaako nainen laulaa vai ei? Ei kai naisia heidän laulutaitonsa takia nussita :D Ja mitä väliä on naisen varakkuudella muka? Kyllähän se naisen ulkonäkö kertoo, onko hän haluttava vai ei.

        Sun mielestä toi ATN on siis tosiaankin haluttavampi kuin Adele, vaikka tuon ATN:n naama on kuin petolinnun perse? No makunsa tietysti kullakin.

        Eikä se ole vain kroppa joka ratkaisee, muutenhan tuossa ytn:näkin voisi olla joku hottisvartaloinen uglyface.


      • jepulisjepulis
        dsfg kirjoitti:

        "Ei naista naamaan panna. "

        Joo huomaa ettet ole naista koskaan saanut. Ei tarvii kirjoittaa enempää.
        Makunsa kullakin, sulla se vain on järkyttävän huono.

        sun pikku maailmaasi voi olla aika musertava tieto, että olen saanut naista ja lisäksi nussinut useita kauniita naisia, eli ei ole tarvinnut pullukoihin tyytyä. Hauskaa vastauksessasi on se, miten naiset luokittelevat miehiä: paljon naisia nussinut mies on arvostettava, mutta naista saamaton mies on halveksuttava. Niinpä naisen logiikan mukaan miestä voi solvata sillä, että hän ei ole saanut pillua :D tällaista harrastavat uein feministinaiset, jotka jossain toisessa keskustelussa selittävät tohkeissaan, että miehen arvo mukamas määräytyy jollain muulla perusteella kuin hänen seksuaalisen kokemuksensa perusteella. Todellisuudessa naiset, niin kauniit kuin rumatkin, arvottavat miestä juuri miehen nussintakokemuksen perusteella.


      • gds
        jepulisjepulis kirjoitti:

        Ei naista naamaan panna. Turha arvailla, että saattaa olla ylipainoinen, kun tuosta toisesta selvästi näkee, että läskiä on. Ja kroppa on kuitenkin se, jonka mukaan naisen ulkonäkö määritellään eikä mitkään kasvonpiirteet. Tai makuasiahan se perimmältään on, mutta itse näen sen näin.

        "Se ylipaino näkyy naamastakin"

        No niin näkyy tuolla ATN:lläkin. Kyllä Adele vie siis tässä voiton. Ja veisi muuten, vaikka toi ruma akka olis hoikkakin.


      • xcvbdfs
        jepulisjepulis kirjoitti:

        sun pikku maailmaasi voi olla aika musertava tieto, että olen saanut naista ja lisäksi nussinut useita kauniita naisia, eli ei ole tarvinnut pullukoihin tyytyä. Hauskaa vastauksessasi on se, miten naiset luokittelevat miehiä: paljon naisia nussinut mies on arvostettava, mutta naista saamaton mies on halveksuttava. Niinpä naisen logiikan mukaan miestä voi solvata sillä, että hän ei ole saanut pillua :D tällaista harrastavat uein feministinaiset, jotka jossain toisessa keskustelussa selittävät tohkeissaan, että miehen arvo mukamas määräytyy jollain muulla perusteella kuin hänen seksuaalisen kokemuksensa perusteella. Todellisuudessa naiset, niin kauniit kuin rumatkin, arvottavat miestä juuri miehen nussintakokemuksen perusteella.

        No tossa nyt ei ollut mitään tolkkua eikä liittynyt mihinkään.
        Ikinä kuullu suihinotosta mwaha? Eihän neitsytpoikamies tietenkään ole, mutta ei siitä sen enempää.

        "Hauskaa vastauksessasi on se, miten naiset luokittelevat miehiä: paljon naisia nussinut mies on arvostettava, mutta naista saamaton mies on halveksuttava. Niinpä naisen logiikan mukaan miestä voi solvata sillä, että hän ei ole saanut pillua :D"

        Ihan OT:na, en muuten nähnyt tässä mitään epäloogista. Sinäkö näet? Suosittelen sinulle logiikan ykköskurssia.


      • jepulisjepulis
        xcvbdfs kirjoitti:

        No tossa nyt ei ollut mitään tolkkua eikä liittynyt mihinkään.
        Ikinä kuullu suihinotosta mwaha? Eihän neitsytpoikamies tietenkään ole, mutta ei siitä sen enempää.

        "Hauskaa vastauksessasi on se, miten naiset luokittelevat miehiä: paljon naisia nussinut mies on arvostettava, mutta naista saamaton mies on halveksuttava. Niinpä naisen logiikan mukaan miestä voi solvata sillä, että hän ei ole saanut pillua :D"

        Ihan OT:na, en muuten nähnyt tässä mitään epäloogista. Sinäkö näet? Suosittelen sinulle logiikan ykköskurssia.

        Olet kyllä jopa naiseksi aika harvinaisen hupaisa tapaus. Ensin teet selväksi, että pillua saamaton mies on mielestäsi surkimus ja käytät sanaa "neitsytpoikamies" solvauksena, eli panosonni on mielestäsi oikea mies. Sitten kun saat tietää, että olen todellisuudessa nussinut useita kauniita naisia, ei siis mitään siiderivalaita, yrität epätoivoisesti perääntyä sanoistasi ja sönköttää jotain suihinotosta. :DD

        (hei anteeksi, että makuni on huono. en ole varmaan lukenut tarpeeksi naistenlehtiä että tietäisin millainen naismaku on hyvä)


      • sdf
        jepulisjepulis kirjoitti:

        Olet kyllä jopa naiseksi aika harvinaisen hupaisa tapaus. Ensin teet selväksi, että pillua saamaton mies on mielestäsi surkimus ja käytät sanaa "neitsytpoikamies" solvauksena, eli panosonni on mielestäsi oikea mies. Sitten kun saat tietää, että olen todellisuudessa nussinut useita kauniita naisia, ei siis mitään siiderivalaita, yrität epätoivoisesti perääntyä sanoistasi ja sönköttää jotain suihinotosta. :DD

        (hei anteeksi, että makuni on huono. en ole varmaan lukenut tarpeeksi naistenlehtiä että tietäisin millainen naismaku on hyvä)

        ??

        Et siis edelleenkään hiffannut, mihin tolla viittasin. Ei siinä mitään. Onhan se yksinkertaisen neitsytmiehen hieman vaikea käsittää. :)

        Jos yksikään panemistasi yksilöistä on ollut ulkoisesti tuon ATN:n tasoa naamasta tai muutenkin sinulle kaunis on yhtä kuin laiha, en yhtään kadehdi ns. naisonneasi. Eli toisin sanoen olet paneskellut petolinnun perseitä.

        No, suurimmalla osalla on kuitenkin samanlainen maku kuin itsellä eikä siis todellakaan haittaa, että olet tuota mieltä. Jääpähän kuumemmat naiset meille muille.


      • jepulisjepulis
        sdf kirjoitti:

        ??

        Et siis edelleenkään hiffannut, mihin tolla viittasin. Ei siinä mitään. Onhan se yksinkertaisen neitsytmiehen hieman vaikea käsittää. :)

        Jos yksikään panemistasi yksilöistä on ollut ulkoisesti tuon ATN:n tasoa naamasta tai muutenkin sinulle kaunis on yhtä kuin laiha, en yhtään kadehdi ns. naisonneasi. Eli toisin sanoen olet paneskellut petolinnun perseitä.

        No, suurimmalla osalla on kuitenkin samanlainen maku kuin itsellä eikä siis todellakaan haittaa, että olet tuota mieltä. Jääpähän kuumemmat naiset meille muille.

        Kaksinaismoraalisi on itse asiassa aika jännä ilmiö. Ihan noin mielenkiinnosta, hengailetko muillakin vastaavilla palstoilla arvottamassa miehiä heidän seksikokemustensa mukaan eli sen mukaan, miten A)paljon ja miten B) sinun kriteereilläsi hyvännäköisiä naisia joku mies on pannut? Ja lisäksi: kiistätkö aina omat mielipiteesi heti, kun joku kysyy sinulta asiasta?

        Kysyn siis tätä ilman mitään vittuilupyrkimystä. Minua vain oikeasti kiinnostaisi tietää, mitä motiiveja sinulla tuohon kirjoitteluun on. Et nimittäin oikeasti ole noin tyhmä kuin nyt jostain syystä haluat esittää olevasi.


      • dfg
        sdf kirjoitti:

        ??

        Et siis edelleenkään hiffannut, mihin tolla viittasin. Ei siinä mitään. Onhan se yksinkertaisen neitsytmiehen hieman vaikea käsittää. :)

        Jos yksikään panemistasi yksilöistä on ollut ulkoisesti tuon ATN:n tasoa naamasta tai muutenkin sinulle kaunis on yhtä kuin laiha, en yhtään kadehdi ns. naisonneasi. Eli toisin sanoen olet paneskellut petolinnun perseitä.

        No, suurimmalla osalla on kuitenkin samanlainen maku kuin itsellä eikä siis todellakaan haittaa, että olet tuota mieltä. Jääpähän kuumemmat naiset meille muille.

        No. Selvennetään. Se blowjob juttu oli viittaus tuohon "ei naista naamaan panna".


      • sdff
        jepulisjepulis kirjoitti:

        Kaksinaismoraalisi on itse asiassa aika jännä ilmiö. Ihan noin mielenkiinnosta, hengailetko muillakin vastaavilla palstoilla arvottamassa miehiä heidän seksikokemustensa mukaan eli sen mukaan, miten A)paljon ja miten B) sinun kriteereilläsi hyvännäköisiä naisia joku mies on pannut? Ja lisäksi: kiistätkö aina omat mielipiteesi heti, kun joku kysyy sinulta asiasta?

        Kysyn siis tätä ilman mitään vittuilupyrkimystä. Minua vain oikeasti kiinnostaisi tietää, mitä motiiveja sinulla tuohon kirjoitteluun on. Et nimittäin oikeasti ole noin tyhmä kuin nyt jostain syystä haluat esittää olevasi.

        1) Kyllä. Pitäähän sitä junteille tehdä selväksi miltä tasokas nainen näyttää. Kyllä tuo cfrtij:n järjestys on ihan oikea. Kyllä Adele olisi kuumempi, jos olisi parikymmentä kiloa laihempi, mutta on siis todellakin tasokkaampi kuin tuo ATN-kurppa.
        2) Mitä mielipiteitä olet minulta kysellyt?


      • Eräs lukija
        cfrtij kirjoitti:

        En tiedä olenko oikea ihminen tekemään listaa miehistä, mutta tein kuitenkin, kun kukaan nainenkaan ei siihen haasteeseen näköjään tarttunut. 100% heterona miehenä minulla ei ole oikein mitään omaa mielipidettä siitä miltä komean miehen kuuluisi näyttää. Tämä listani perustuu siis täysin siihen mitä olen vuosien varrella naisten miesmausta oppinut.
        Varmasti moni tulee olemaan eri mieltä valinnoistani, koska miehistä nyt vain on paljon vaikeampi tehdä tällaista listaa. Naisten mielipide absoluuttisen komeasta miehestä vaihtelee paljon enemmän kuin miesten näkemys absoluuttisen kauniista naisesta. Miehillä myös luonne ja status vaikutaa tasoon hyvin paljon, mutta tämän listan tein siis pelkästään ulkonäön perusteella. Eikös se jotenkin näin mene...

        Alemman tason ATM: http://x12.xanga.com/f94f850ad5035272785945/z217541470.jpg

        Ylemmän tason ATM: http://application.denofgeek.com/images/gb/teach/wolters.jpg

        Alemman tason: KTM: http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/273486_100003054816390_726185042_n.jpg

        Keskitason KTM: http://uktv.co.uk/images/620349/24328_kimi_raikkonen.jpg

        Ylemmän tason KTM: http://images2.fanpop.com/image/photos/11900000/ville-valo-ville-valo-11981405-348-330.jpg

        Alemman tason YTM: http://2.bp.blogspot.com/-Tgx3cdAQ4Ss/T2Hi23R7GhI/AAAAAAAACjo/JYKcghiIdBM/s1600/Tom%2BCruise%2B2.jpeg

        Ylemmän tason YTM:
        http://www.shutterstock.com/pic.mhtml?id=76377424

        Ei vastaisi omaa rankkausta, vaikka en sinänsä ATM/KTM/YTM-hörhöilyyn suhtaudukaan muuten kuin huumorilla. Se on lähinnä naisvihamielisten miesten tarve pyrkiä tieteellistämään oma saamattomuutensa/epäonnistumisensa parisuhteissa, jakamalla ihmisiä oman makunsa ja tiettyjen löysien yleisten standardien mukaan alemman ja ylemmän tason ihmisten ryhmään, ja kun kaksi heidän silmissään eri tasoon kuuluvaa kehtaavat seurustella keskenään syntyy hirvittävä itkupotkuraivari, ja sivutolkulla spekulaatiota siitä onko Oikea Syy seurustelulle raha, toisen osapuolen heikko itsetunto, tms. Mitenkään mahdollista ei missään nimessä ole, että ihmiset välittävät toisistaan ja mieltävät toisensa itsensä suhteen "samalla tasolla" olevaksi, sillä markkina-arvoteoreetikko on päättänyt toisin. :-)

        Mutta jos nyt arvioin noita kuvia puhtaasti omien makukriteerien pohjalta...
        Ylemmän tason ATM ja alemman tason KTM on suunnilleen samalla tasolla, enkä ole täysin varma heiluvatko he eri kategoriassa Räikkösenkään kanssa - Kimi on toki nuorempi. Kuva ATM:stä taas on sen verran omituinen, että en edes kommentoi, ylipaino myös vaikeuttaa arviota. Ylemmän tason YTM ei ole järin kiinnostava, vaikka onkin ns. perinteisesti komea, Valo on ehkä parhaimman näköinen, Cruise myös perinteisen komea joskin hieman mielenkiintoisemmat piirteet omaava entä Ylemmän tason YTM:äsi. Tomppa tosin tunnetusti on turvautunut plastiikkakirurgiaan uransa edistämiseksi, joten vaikea arvioida.

        Naislistaus taas, tai no sanotaan yleisesti että pidän äärimmäisen hankalana tilannetta jossa joku pyrkii arvioimaan toisen tason ylipainon perusteella, sikäli kun se ei ole pysyvä piirre ihmisessä. Monilla ihmisillä paino vaihtelee jonkin verran, toisilla rajumminkin. Ylemmän tason KTN voisi mielestäni hyvin mennä YTN:änä, hyvin sievä nainen. KTN taas on kuvassa täysin meikittä, hiukset vaikuttaisivat olevan luonnollisen väriset ja kuva amatöörin ottama. En ole erityisen vakuuttunut että eroa meikittä YTN:iin on merkittävästi. Ylemmän tason YTN taas vaikuttaa lähinnä hieman huvittavalta Photoshopatulta pakkelinaamalta (voi toki olla hyvin sievä sotamaalauksen takana), jossa ei juuri paljoa luonnollista ole. Vaikuttaa hieman "teinimäiseltä" naismaulta, joka toki on preferenssi muiden joukossa, mutta suhtaudun skeptisesti listan kärkipään mainstreamimpään pätevyyteen.


      • EiIhmeEttetNaistaSaa
        cfrtij kirjoitti:

        Toki ihmisillä on erilaisia makuja, mutta tuo tekemäni lista ei heijastele varsinaisesti omaa makuani. Itse ottaisin ehkä mielummin Jessica Alban, kuin sen naisen jonka pistin ykköseksi, mutta pyrin olemaan objektiivinen, ja objektiivisesti katsottuna se ykköseksi laittamani nainen on täydellisempi.

        Kauneudessa ei ole olemassakaan mitään objektiivista täydellisyyttä.


      • mies32

        Kovaa se on naisillakin, jos Miss Skandinaviakaan ei pääse edes ylimpään kastiin.


    • 20+19

      Omasta mielestäni at-mies on yleensä sellainen jonka ulkonäöstä puuttuu se tietty särmikkyys.

      Atm ei välttämättä ole ruma vaan voi ihan hyvin olla taviksen tai jopa komean näköinen mutta, jos se särmikkyys puuttuu ulkonäöstä niin ei se komeus paljoa auta.

      Myös rumalla miehellä voi olla särmää.

      • ............

        Särmikäs mies on sellainen joka on valmis pettämään ja on tarpeen vaatiessa väkivaltainen etenkin muita miehiä kohtaan, mutta kännissä ehkä myös naisia.


      • Naisasialooseri.
        ............ kirjoitti:

        Särmikäs mies on sellainen joka on valmis pettämään ja on tarpeen vaatiessa väkivaltainen etenkin muita miehiä kohtaan, mutta kännissä ehkä myös naisia.

        Retkututtavani on niin särmikäs, että hänen mallityttöystävänsä ei järkiinsä ja raskaaksi tultuaan uskaltanut tätä jättää turpasaunan pelossa.


      • Tohtorin aivovaimo
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Retkututtavani on niin särmikäs, että hänen mallityttöystävänsä ei järkiinsä ja raskaaksi tultuaan uskaltanut tätä jättää turpasaunan pelossa.

        Mitä luulet, asuuko kaverisi oikeassa vai vasemmassa aivopuoliskossa?


      • Naisasialooseri.
        Tohtorin aivovaimo kirjoitti:

        Mitä luulet, asuuko kaverisi oikeassa vai vasemmassa aivopuoliskossa?

        Taitaa majailla hänet kesyttäneen naisen nurkissa.


    • ...............
      • Mitä häh

        Mistä päätellen tuo on YTN?


      • vähään tyytyy
        Mitä häh kirjoitti:

        Mistä päätellen tuo on YTN?

        Varmaan siitä että on blondi, ja ottanut kaukaa kuvansa. Urheileva, niin on pakko olla hoikka. Luultavasti teini. Se riittää atm:lle, että on ytn.


      • aika kaukana

        aKTN.


      • .................
        vähään tyytyy kirjoitti:

        Varmaan siitä että on blondi, ja ottanut kaukaa kuvansa. Urheileva, niin on pakko olla hoikka. Luultavasti teini. Se riittää atm:lle, että on ytn.

        Ai että nyt ATM:t tyytyvätkin vähään? Vielä eilen meillä oli kuulemma epärealistiset toivaat naisia kohtaan ja YTN piti olla Jessican Alban tasoa meikattuna ja photoshopattuna.


      • idiootti olet
        ................. kirjoitti:

        Ai että nyt ATM:t tyytyvätkin vähään? Vielä eilen meillä oli kuulemma epärealistiset toivaat naisia kohtaan ja YTN piti olla Jessican Alban tasoa meikattuna ja photoshopattuna.

        En ole sama ihminen joka sanoi niin.


    • taso muuttuu
      • palautteenantaja

        Järkyttävää Eva Longorian (meikattuna) aliarvostusta.


      • miten niin
        palautteenantaja kirjoitti:

        Järkyttävää Eva Longorian (meikattuna) aliarvostusta.

        Miten niin? Kyllähän ylemmän keskitason nainen saa lähes kenet tahansa miehet. Ainakin Suomessa.


      • 54354
        miten niin kirjoitti:

        Miten niin? Kyllähän ylemmän keskitason nainen saa lähes kenet tahansa miehet. Ainakin Suomessa.

        Eva Longoria saa takuuvarmasti melkein kenet tahansa, joten eiköhän hän silloin ole YTN.


      • viimeisen sanan mies
        miten niin kirjoitti:

        Miten niin? Kyllähän ylemmän keskitason nainen saa lähes kenet tahansa miehet. Ainakin Suomessa.

        meikattuna YTN, ilman meikkejä KTN


      • ktn......
        miten niin kirjoitti:

        Miten niin? Kyllähän ylemmän keskitason nainen saa lähes kenet tahansa miehet. Ainakin Suomessa.

        Longoria on keskitason nainen. Ilman meikkiä hän ei ole minkään näköinen, jopa ruma.


      • eryrey

        Tuo on vaan huono kuva Evasta. Ja toi toinen hyvä kuva. Hän ei siis ole noin ruma kuin tuossa ensimmäisessä, mutta ei myöskään niin hyvännäköinen kuin jälkimmäisessä kuvassa.


      • SinkkuNainen76

        Eva on aivan satavarmasti YTN. Meikittä ja ilman.

        Jos rimaa nostaa tuosta korkeammalle, lopputulos on, ettei YT naisia ole koko maailmassa kuin kourallinen ja todennäköisesti osa heistä ei ikinä pääse yhteenkään valokuvaan, koska asuvat jossain abuvaltion papumaassa huntu naamalla tai perun vuoriston pikkukylässä keskellä ei mitään. Samoilla kriteereillä luokiteltuan YT miehiä ei ole yhtään enempää, vaan heitäkin on koko helkkarin planeetalla se kourallinen. Todennäköisyys, että siitä kourallisesta yksi olisi eksynyt tänne Suomeen, on äärettömän pieni.. eli mitä peeveliä täällä sitten rutistaan siitä että YT miehet saa kaikki naiset, kun heitä ei koko valtiossa edes ole!??

        Ts. todellisuuden taju on kyllä totaalisen heikentynyt jos mies pitää tuon näköistä naista keskitasoisena.


      • Viimeisen sanan mies
        SinkkuNainen76 kirjoitti:

        Eva on aivan satavarmasti YTN. Meikittä ja ilman.

        Jos rimaa nostaa tuosta korkeammalle, lopputulos on, ettei YT naisia ole koko maailmassa kuin kourallinen ja todennäköisesti osa heistä ei ikinä pääse yhteenkään valokuvaan, koska asuvat jossain abuvaltion papumaassa huntu naamalla tai perun vuoriston pikkukylässä keskellä ei mitään. Samoilla kriteereillä luokiteltuan YT miehiä ei ole yhtään enempää, vaan heitäkin on koko helkkarin planeetalla se kourallinen. Todennäköisyys, että siitä kourallisesta yksi olisi eksynyt tänne Suomeen, on äärettömän pieni.. eli mitä peeveliä täällä sitten rutistaan siitä että YT miehet saa kaikki naiset, kun heitä ei koko valtiossa edes ole!??

        Ts. todellisuuden taju on kyllä totaalisen heikentynyt jos mies pitää tuon näköistä naista keskitasoisena.

        No kyllä tuo meikitön kuva on hyvin keskinkertaisesta naisesta. Ei puutu kuin 15 kiloa ylimääräistä ja tuulipuku niin kukaan ei erottaisi häntä Prisman hyllyjen välissä kärryjään työntelevistä suomalaisnaisista kuin korkeintaan tummuutensa puolesta.

        On noita esimerkkejä muitakin. Tässä esim. joku missi vissiin Sara Sieppi ilman meikkiä http://3.bp.blogspot.com/-_yifC8RSuD0/TWd8vkjB5kI/AAAAAAAABSQ/a8rpTR-x14c/s1600/17076.jpg - hyvin keskinkertaisen näköinen, joku ehkä sanoisi että perusnätti, minusta jopa vähän kolhon näköinen pimu, Mutta kun laitetaan kilo meikkiä ja maalataan tytölle kokonaan uudet kasvot, niin katsos mikä kaunotar uuh http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/1024px_x_614_px_kuvat_uudet/05/1132313-max555x555.jpg

        Ehkä näillä Longorioilla ja Siepeillä on se etu että heidän oikeat kasvonsa ovat niin mitättömät että niiden päälle on helppo maalata meikeillä se kaunotar.


      • Viimeisen sanan mies
        SinkkuNainen76 kirjoitti:

        Eva on aivan satavarmasti YTN. Meikittä ja ilman.

        Jos rimaa nostaa tuosta korkeammalle, lopputulos on, ettei YT naisia ole koko maailmassa kuin kourallinen ja todennäköisesti osa heistä ei ikinä pääse yhteenkään valokuvaan, koska asuvat jossain abuvaltion papumaassa huntu naamalla tai perun vuoriston pikkukylässä keskellä ei mitään. Samoilla kriteereillä luokiteltuan YT miehiä ei ole yhtään enempää, vaan heitäkin on koko helkkarin planeetalla se kourallinen. Todennäköisyys, että siitä kourallisesta yksi olisi eksynyt tänne Suomeen, on äärettömän pieni.. eli mitä peeveliä täällä sitten rutistaan siitä että YT miehet saa kaikki naiset, kun heitä ei koko valtiossa edes ole!??

        Ts. todellisuuden taju on kyllä totaalisen heikentynyt jos mies pitää tuon näköistä naista keskitasoisena.

        Niin ja tuohon YT-mieheyteen liittyen niin miehillähän taso liittyy vähemmän ulkonäköön kuin muihin ominaisuuksiin.

        Totta kai Eva Longoria on YTN koska hän on rikas ja kuuluisa ja hänellä on personal trainerit ja omat stylistit ja muut jotka hänestä sellaisen tekevät.


      • miesasialuuseri
        Viimeisen sanan mies kirjoitti:

        Niin ja tuohon YT-mieheyteen liittyen niin miehillähän taso liittyy vähemmän ulkonäköön kuin muihin ominaisuuksiin.

        Totta kai Eva Longoria on YTN koska hän on rikas ja kuuluisa ja hänellä on personal trainerit ja omat stylistit ja muut jotka hänestä sellaisen tekevät.

        Niin, YT-naiseuteen liittyy ilmeisesti myöskin muut ominaisuudet kuin ulkonäkö. Niin kuin itsekin sanoit, Eva Longoria on YTN, "koska hän on rikas ja kuuluisa". Aivan samoin kuin YTM:llä, vaikka muuta yritätte väittää.


      • justjust
        Viimeisen sanan mies kirjoitti:

        No kyllä tuo meikitön kuva on hyvin keskinkertaisesta naisesta. Ei puutu kuin 15 kiloa ylimääräistä ja tuulipuku niin kukaan ei erottaisi häntä Prisman hyllyjen välissä kärryjään työntelevistä suomalaisnaisista kuin korkeintaan tummuutensa puolesta.

        On noita esimerkkejä muitakin. Tässä esim. joku missi vissiin Sara Sieppi ilman meikkiä http://3.bp.blogspot.com/-_yifC8RSuD0/TWd8vkjB5kI/AAAAAAAABSQ/a8rpTR-x14c/s1600/17076.jpg - hyvin keskinkertaisen näköinen, joku ehkä sanoisi että perusnätti, minusta jopa vähän kolhon näköinen pimu, Mutta kun laitetaan kilo meikkiä ja maalataan tytölle kokonaan uudet kasvot, niin katsos mikä kaunotar uuh http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/1024px_x_614_px_kuvat_uudet/05/1132313-max555x555.jpg

        Ehkä näillä Longorioilla ja Siepeillä on se etu että heidän oikeat kasvonsa ovat niin mitättömät että niiden päälle on helppo maalata meikeillä se kaunotar.

        Jaa'a. Enpä näe siepinkään kuvissa merkittävää eroa, oli sitten meikeillä tai ilman.

        Onhan se jälkimmäisessä nätimpi, mutta ei sentään tasoasteikon vertaa.

        Saara on sellainen yKTN molemmissa kuvissa. Tai sitten aYTN.


      • Viimeisen sanan mies
        miesasialuuseri kirjoitti:

        Niin, YT-naiseuteen liittyy ilmeisesti myöskin muut ominaisuudet kuin ulkonäkö. Niin kuin itsekin sanoit, Eva Longoria on YTN, "koska hän on rikas ja kuuluisa". Aivan samoin kuin YTM:llä, vaikka muuta yritätte väittää.

        Rikas ja kuuluisa jotta on varaa pitää ulkonäkö kuosissa. Kyllä naisella kaikkein tärkeintä on ulkonäkö tuon "tason" suhteen. Kuuluisuus tuo toki naisellekin jotain lisäarvoa, mutta ei yhtä paljon kuin miehelle. Vrt. esim. bändäri-ilmiö, joka on huomattavasti yleisempi miesjulkkisten kohdalla kuin naisjulkkisten.


      • Viimeisen sanan mies
        miesasialuuseri kirjoitti:

        Niin, YT-naiseuteen liittyy ilmeisesti myöskin muut ominaisuudet kuin ulkonäkö. Niin kuin itsekin sanoit, Eva Longoria on YTN, "koska hän on rikas ja kuuluisa". Aivan samoin kuin YTM:llä, vaikka muuta yritätte väittää.

        Kuuluisuus tuo naiselle lähinnä tunnistettavuutta, joka erottaa hänet näin edukseen muista naisista. Miehelle kuuluisuus tuo ilmeisesti (naisten reaktioista päätellen) jotain mystistä seksikkyyttä ja sosiaalista statusta, joka on naisten mielestä vielä haluttavampi ilmiö kuin ulkonäkö.

        Paljon yleisemmin näkee rikkaan ja ruman miehen kainalossa nuoren kaunottaren kuin toisin päin. Vaikka jollain Madonnalla on nuoria poikarakastajia niin ei hänelläkään ole varaa antaa itsensä rupsahtaa. Madonna treenaa ja käyttää miljoonia ulkonäköönsä, botoxiin sun muuhun, jotta säilyisi haluttavana. Ei kuuluisuus ja rikkaus riitä, toisin kuin jollain Hjalliksilla ja Berlusconeilla joita ei vois vähempää kiinnostaa tehdä itsestään jotain yli-ikäistä miesmallia. Valta, raha ja kuuluisuus tuo miehille naisia kainaloon ulkonäöstä huolimatta.


      • hm?
        Viimeisen sanan mies kirjoitti:

        Rikas ja kuuluisa jotta on varaa pitää ulkonäkö kuosissa. Kyllä naisella kaikkein tärkeintä on ulkonäkö tuon "tason" suhteen. Kuuluisuus tuo toki naisellekin jotain lisäarvoa, mutta ei yhtä paljon kuin miehelle. Vrt. esim. bändäri-ilmiö, joka on huomattavasti yleisempi miesjulkkisten kohdalla kuin naisjulkkisten.

        " Vrt. esim. bändäri-ilmiö, joka on huomattavasti yleisempi miesjulkkisten kohdalla kuin naisjulkkisten."

        Aijaa vai? Olisko jotain tutkimuksia ja todisteita vai atm:n mutuako taas vaan?

        Esim. täällä paljon hoetaan siitä, kuinka breivik sai vankeusaikanaan rakkauskirjeitä naisilta. No niin on saanut moni naispuolinen murhaajakin kosintoja miehiltä. Jännästi nämä jutut teiltä asenteellisilta ATM-apinoilta kuitenkin unohtuu tai jää täysin huomiotta.


      • 19+1
        SinkkuNainen76 kirjoitti:

        Eva on aivan satavarmasti YTN. Meikittä ja ilman.

        Jos rimaa nostaa tuosta korkeammalle, lopputulos on, ettei YT naisia ole koko maailmassa kuin kourallinen ja todennäköisesti osa heistä ei ikinä pääse yhteenkään valokuvaan, koska asuvat jossain abuvaltion papumaassa huntu naamalla tai perun vuoriston pikkukylässä keskellä ei mitään. Samoilla kriteereillä luokiteltuan YT miehiä ei ole yhtään enempää, vaan heitäkin on koko helkkarin planeetalla se kourallinen. Todennäköisyys, että siitä kourallisesta yksi olisi eksynyt tänne Suomeen, on äärettömän pieni.. eli mitä peeveliä täällä sitten rutistaan siitä että YT miehet saa kaikki naiset, kun heitä ei koko valtiossa edes ole!??

        Ts. todellisuuden taju on kyllä totaalisen heikentynyt jos mies pitää tuon näköistä naista keskitasoisena.

        http://farm4.static.flickr.com/3292/2850057427_f158b11149_o.jpg

        Käsi sydämelle, onko tämä nainen rehellisyyden nimissä mielestäsi aito YTN? Ainoa asia, mikä tuossa on satavarmaa, että hän on meikkien suurkuluttaja. Vain luonnonkaunis täydellisen selväpiirteinen nainen D-kupin luomurinnoilla voi olla aito YTN. Ei YT-naisiakaan ole todellisuudessa kovin paljoa. Sen sijaan KT-nainenkin saa lähes kenet tahansa miehen, jos vähän yrittää tehdä jotain ulkonäkönsä eteen.


      • Viimeisen sanan mies
        hm? kirjoitti:

        " Vrt. esim. bändäri-ilmiö, joka on huomattavasti yleisempi miesjulkkisten kohdalla kuin naisjulkkisten."

        Aijaa vai? Olisko jotain tutkimuksia ja todisteita vai atm:n mutuako taas vaan?

        Esim. täällä paljon hoetaan siitä, kuinka breivik sai vankeusaikanaan rakkauskirjeitä naisilta. No niin on saanut moni naispuolinen murhaajakin kosintoja miehiltä. Jännästi nämä jutut teiltä asenteellisilta ATM-apinoilta kuitenkin unohtuu tai jää täysin huomiotta.

        Voit nyt alkuun tunkea nuo ad hominemisi ahteriisi ja sen jälkeen mennä jonkun poikabändin tai vaikka kuuluisan rokkibändin keikalle ja verrata tyttöbändeihin. Tyttöbändien yleisöstä vähintään puolet on naisia kun taas poikabändejä seuraa lähinnä nuoret tytöt. En väitä etteikö miespuolisia bändäreitäkin olisi olemassa, mutta heitä on huomattavasti vähemmän ja yleensä heitä kutsutaan stalkkereiksi.

        Ja jos et osaa kommentoida muuten kuin nimittelemällä "ATM-apinaksi" niin voit jättää vastaamatta.


      • olet selvästi
        Viimeisen sanan mies kirjoitti:

        Voit nyt alkuun tunkea nuo ad hominemisi ahteriisi ja sen jälkeen mennä jonkun poikabändin tai vaikka kuuluisan rokkibändin keikalle ja verrata tyttöbändeihin. Tyttöbändien yleisöstä vähintään puolet on naisia kun taas poikabändejä seuraa lähinnä nuoret tytöt. En väitä etteikö miespuolisia bändäreitäkin olisi olemassa, mutta heitä on huomattavasti vähemmän ja yleensä heitä kutsutaan stalkkereiksi.

        Ja jos et osaa kommentoida muuten kuin nimittelemällä "ATM-apinaksi" niin voit jättää vastaamatta.

        ATM-apina!


      • siinä ero
        Viimeisen sanan mies kirjoitti:

        Kuuluisuus tuo naiselle lähinnä tunnistettavuutta, joka erottaa hänet näin edukseen muista naisista. Miehelle kuuluisuus tuo ilmeisesti (naisten reaktioista päätellen) jotain mystistä seksikkyyttä ja sosiaalista statusta, joka on naisten mielestä vielä haluttavampi ilmiö kuin ulkonäkö.

        Paljon yleisemmin näkee rikkaan ja ruman miehen kainalossa nuoren kaunottaren kuin toisin päin. Vaikka jollain Madonnalla on nuoria poikarakastajia niin ei hänelläkään ole varaa antaa itsensä rupsahtaa. Madonna treenaa ja käyttää miljoonia ulkonäköönsä, botoxiin sun muuhun, jotta säilyisi haluttavana. Ei kuuluisuus ja rikkaus riitä, toisin kuin jollain Hjalliksilla ja Berlusconeilla joita ei vois vähempää kiinnostaa tehdä itsestään jotain yli-ikäistä miesmallia. Valta, raha ja kuuluisuus tuo miehille naisia kainaloon ulkonäöstä huolimatta.

        Aivan varmasti Eva Longoria nyt kuuluisana ja meikkaamattomana saisi pokattua itselleen melkein kenet tahansa miehen, mutta meikkaamattomana samannäköisenä taviksena ei.


      • twetwer
        Viimeisen sanan mies kirjoitti:

        Voit nyt alkuun tunkea nuo ad hominemisi ahteriisi ja sen jälkeen mennä jonkun poikabändin tai vaikka kuuluisan rokkibändin keikalle ja verrata tyttöbändeihin. Tyttöbändien yleisöstä vähintään puolet on naisia kun taas poikabändejä seuraa lähinnä nuoret tytöt. En väitä etteikö miespuolisia bändäreitäkin olisi olemassa, mutta heitä on huomattavasti vähemmän ja yleensä heitä kutsutaan stalkkereiksi.

        Ja jos et osaa kommentoida muuten kuin nimittelemällä "ATM-apinaksi" niin voit jättää vastaamatta.

        Tuo bändäri-ilmiö on muuten aika jännä, mutta sehän johtuu vain asenteista ja siitä että miehet on niin helppoja. Nainen tuomittaisiin jakorasiahuoraksi jos eläisi sellaista rokkarielämää mitä miehet, miehelle bändärien pokaaminen on vain sulka hattuun.
        Sitä paitsi ne rokkikukot on yleensä aika hyvännäköisiä. Eli ihan sama tunnistettavuusilmiö on varmaan kyseessä niin miehillä kuin naisillakin.

        "Madonna treenaa ja käyttää miljoonia ulkonäköönsä, botoxiin sun muuhun, "

        Joo, koska on nainen ja musavideot.


      • söpöä..
        olet selvästi kirjoitti:

        ATM-apina!

        Etkö parempaan pysty?


      • ...........
        twetwer kirjoitti:

        Tuo bändäri-ilmiö on muuten aika jännä, mutta sehän johtuu vain asenteista ja siitä että miehet on niin helppoja. Nainen tuomittaisiin jakorasiahuoraksi jos eläisi sellaista rokkarielämää mitä miehet, miehelle bändärien pokaaminen on vain sulka hattuun.
        Sitä paitsi ne rokkikukot on yleensä aika hyvännäköisiä. Eli ihan sama tunnistettavuusilmiö on varmaan kyseessä niin miehillä kuin naisillakin.

        "Madonna treenaa ja käyttää miljoonia ulkonäköönsä, botoxiin sun muuhun, "

        Joo, koska on nainen ja musavideot.

        Eli bändärit tarjoavat itseään rokkareille koska "miehet on niin helppoja". Jos jokaisella rokkarilla on vaikka kymmenen tarjokasta bändäriä niin kumpikohan siinä se helppo on?

        "Joo, koska on nainen ja musavideot."

        Niin. Naiselle ulkonäkö on tärkeämpää kuin miehille.


      • atm-apina sinäkin
        söpöä.. kirjoitti:

        Etkö parempaan pysty?

        lällläällläää ... ! Tarkoitus olikin. Söpöä on loukkaantua tuosta, siksihän toi piti kirjoittaa :)


      • joo'o
        ........... kirjoitti:

        Eli bändärit tarjoavat itseään rokkareille koska "miehet on niin helppoja". Jos jokaisella rokkarilla on vaikka kymmenen tarjokasta bändäriä niin kumpikohan siinä se helppo on?

        "Joo, koska on nainen ja musavideot."

        Niin. Naiselle ulkonäkö on tärkeämpää kuin miehille.

        Jos vaikka Anna Abreau antaisi kaikille, olisi tälläkin iso joukko vonkaajia backstagen takana.

        "Niin. Naiselle ulkonäkö on tärkeämpää kuin miehille."

        Niin on.


      • .....
        siinä ero kirjoitti:

        Aivan varmasti Eva Longoria nyt kuuluisana ja meikkaamattomana saisi pokattua itselleen melkein kenet tahansa miehen, mutta meikkaamattomana samannäköisenä taviksena ei.

        Ei minua ainakaan tuo nelikymppinen viiksekäs näätä tuosta meikittömästä kuvasta saisi mihinkään pokattua. On mahdotonta harrastaa seksiä jos nainen ei kiihota sen vertaa että saisi erektiota.


      • pöpöä..
        atm-apina sinäkin kirjoitti:

        lällläällläää ... ! Tarkoitus olikin. Söpöä on loukkaantua tuosta, siksihän toi piti kirjoittaa :)

        Kerro vielä ihan huviksesi minkä ikäinen olet?


      • ()(?(
        siinä ero kirjoitti:

        Aivan varmasti Eva Longoria nyt kuuluisana ja meikkaamattomana saisi pokattua itselleen melkein kenet tahansa miehen, mutta meikkaamattomana samannäköisenä taviksena ei.

        Eli kuuluisuus tuo naisellekin statusta ja haluttavuutta. Perustuu melkein samoihin syihin kuin miehillä. Ei pelkästään rahaan.


      • atm-apina atm-apina
        pöpöä.. kirjoitti:

        Kerro vielä ihan huviksesi minkä ikäinen olet?

        Olen 12 ja mitä tämä on?

        "Ja jos et osaa kommentoida muuten kuin nimittelemällä "ATM-apinaksi" niin voit jättää vastaamatta."

        So sweet!


      • %/(&
        ..... kirjoitti:

        Ei minua ainakaan tuo nelikymppinen viiksekäs näätä tuosta meikittömästä kuvasta saisi mihinkään pokattua. On mahdotonta harrastaa seksiä jos nainen ei kiihota sen vertaa että saisi erektiota.

        Joo, ei kukaan saa pokattua ketä tahansa.

        Kyllähän sitä väitetään että Hjalliskin on YTM isolla YT:llä, mutta ei muakaan (eikä suurinta osaa naisista) voisi vähempää kiinnostaa mikään leuaton isonenäinen mulkosilmä.


      • ........
        ()(?( kirjoitti:

        Eli kuuluisuus tuo naisellekin statusta ja haluttavuutta. Perustuu melkein samoihin syihin kuin miehillä. Ei pelkästään rahaan.

        Naisia se kuuluisuus vain tuntuu kiehtovan enemmän kuin miehiä. Harvempi mies sanoo että joku ruma vanha kääkkä on kuuma ja "panisin" pelkästään sen takia että tuolla kääkällä on valtaa, kuten Jippu julkisuudessa sanoi Berlusconista ja Hjalliksesta.

        Tuntuu olevan vaikeaa naisille ymmärtää että miehiä ei kiinnosta samat asiat kuin naisia. Rikkaus ja kuuluisuus voi olla ihan hyviä bonuksia, mutta kyllä se naisen ulkonäkö on se mikä ratkaisee. Aika monille naisille taas ulkonäkö tuntuu olevan hyvä lisä ja mutta status ja raha ratkaisee.


      • ..........
        joo'o kirjoitti:

        Jos vaikka Anna Abreau antaisi kaikille, olisi tälläkin iso joukko vonkaajia backstagen takana.

        "Niin. Naiselle ulkonäkö on tärkeämpää kuin miehille."

        Niin on.

        Ihmeellisiä mielikuvitusleikkejä. Eihän miesrokkaritkaan anna kaikille, mutta silti niitä yrittäjiä riittää.


      • juu juu
        atm-apina atm-apina kirjoitti:

        Olen 12 ja mitä tämä on?

        "Ja jos et osaa kommentoida muuten kuin nimittelemällä "ATM-apinaksi" niin voit jättää vastaamatta."

        So sweet!

        Jep. Pikku kakkonen alkaa kohta.


      • Siinä sulle
        atm-apina atm-apina kirjoitti:

        Olen 12 ja mitä tämä on?

        "Ja jos et osaa kommentoida muuten kuin nimittelemällä "ATM-apinaksi" niin voit jättää vastaamatta."

        So sweet!

        http://yle.fi/pikkukakkonen/#tv


      • )=()=(
        ........ kirjoitti:

        Naisia se kuuluisuus vain tuntuu kiehtovan enemmän kuin miehiä. Harvempi mies sanoo että joku ruma vanha kääkkä on kuuma ja "panisin" pelkästään sen takia että tuolla kääkällä on valtaa, kuten Jippu julkisuudessa sanoi Berlusconista ja Hjalliksesta.

        Tuntuu olevan vaikeaa naisille ymmärtää että miehiä ei kiinnosta samat asiat kuin naisia. Rikkaus ja kuuluisuus voi olla ihan hyviä bonuksia, mutta kyllä se naisen ulkonäkö on se mikä ratkaisee. Aika monille naisille taas ulkonäkö tuntuu olevan hyvä lisä ja mutta status ja raha ratkaisee.

        Jipun aivot on rusinan kokoiset. Ja sinunkin ilmeisesti, jos kuvittelet että tuo yksittäistapaus todistaa jotain.

        Ei minua ainakaan kiinnosta raha tai kuuluisuus, eikä suurinta osaa kavereistanikaan. Kyllä se ulkonäkö on aika tärkeä osa, siihen usein ihastutaan. Se ei tarkoita tietenkään sitä, että miehen pitäisi näyttää Calvin Klein-mallilta, vaan sitä, että pitäisi miellyttää omaa silmää (makuja kun on aika monenlaisia).

        Luuletko, että esim. Ville Valon fanituksessa kyse on vain kuuluisuudesta tai rahasta? Eikö sillä ole mitään tekemistä bändärien määrän kanssa, että sitä pidetään hyvänä laulajana, karismaattisena ja jopa hyvännäköisenä?

        Sitten on niitä naisia, jotka käytännössä ostetaan. Esim. Berlusconin muijat. Edelleenkään ei ole edustava otanta naisista.


      • juupeli joopeli
        )=()=( kirjoitti:

        Jipun aivot on rusinan kokoiset. Ja sinunkin ilmeisesti, jos kuvittelet että tuo yksittäistapaus todistaa jotain.

        Ei minua ainakaan kiinnosta raha tai kuuluisuus, eikä suurinta osaa kavereistanikaan. Kyllä se ulkonäkö on aika tärkeä osa, siihen usein ihastutaan. Se ei tarkoita tietenkään sitä, että miehen pitäisi näyttää Calvin Klein-mallilta, vaan sitä, että pitäisi miellyttää omaa silmää (makuja kun on aika monenlaisia).

        Luuletko, että esim. Ville Valon fanituksessa kyse on vain kuuluisuudesta tai rahasta? Eikö sillä ole mitään tekemistä bändärien määrän kanssa, että sitä pidetään hyvänä laulajana, karismaattisena ja jopa hyvännäköisenä?

        Sitten on niitä naisia, jotka käytännössä ostetaan. Esim. Berlusconin muijat. Edelleenkään ei ole edustava otanta naisista.

        Jipun kaltaisesti ajattelevia naisia on aika paljon. Ei kaikki naiset ole välttämättä kuuluisuuden perään mutta sosiaalinen status on naisten mielestä tärkeämpää kuin miehen ulkonäkö. Totta kai ulkonäkö pitää olla vähintään siedettävä, mutta aika taviksen näköinenkin mies on monien naisten mielestä kuuminta hottia jos tämä on sellainen alfauros joukon kingi tai naurattaja, sosiaalisessa asemassa korkealla.

        Ville Valon fanituksessa iso osa liittyy kuuluisuuteen ja "karismaan" joo, joka liittyy sosiaaliseen statukseen. Ville Valon näköisiä rokkijamppoja on Suomessa kymmeniä ellei satoja, mutta ei heidän peräänsä kuolata samalla innolla. Tällaisen "nätit pojat" on aina poikkeuksia. Suurin osa naisista ei kuitenkaan etsi mitään feminiinisiä Ville Valoja vaan jotain ihan muuta.

        Tälleen etäältä on vaikea arvioida, kun ei näe muuta kuin kuvan, mutta aika moni nainen onkin sitten myytyä tavaraa kun kuvassa taviksen näköinen mies onkin livenä karismaattinen supliikkimies.

        Usko nyt jo hyvällä että naisten ulkonäkö on tärkeämpi ominaisuus heidän "tasonsa" kannalta, kuin miesten ulkonäkö.


      • ¤#%¤#
        juupeli joopeli kirjoitti:

        Jipun kaltaisesti ajattelevia naisia on aika paljon. Ei kaikki naiset ole välttämättä kuuluisuuden perään mutta sosiaalinen status on naisten mielestä tärkeämpää kuin miehen ulkonäkö. Totta kai ulkonäkö pitää olla vähintään siedettävä, mutta aika taviksen näköinenkin mies on monien naisten mielestä kuuminta hottia jos tämä on sellainen alfauros joukon kingi tai naurattaja, sosiaalisessa asemassa korkealla.

        Ville Valon fanituksessa iso osa liittyy kuuluisuuteen ja "karismaan" joo, joka liittyy sosiaaliseen statukseen. Ville Valon näköisiä rokkijamppoja on Suomessa kymmeniä ellei satoja, mutta ei heidän peräänsä kuolata samalla innolla. Tällaisen "nätit pojat" on aina poikkeuksia. Suurin osa naisista ei kuitenkaan etsi mitään feminiinisiä Ville Valoja vaan jotain ihan muuta.

        Tälleen etäältä on vaikea arvioida, kun ei näe muuta kuin kuvan, mutta aika moni nainen onkin sitten myytyä tavaraa kun kuvassa taviksen näköinen mies onkin livenä karismaattinen supliikkimies.

        Usko nyt jo hyvällä että naisten ulkonäkö on tärkeämpi ominaisuus heidän "tasonsa" kannalta, kuin miesten ulkonäkö.

        " Ville Valon näköisiä rokkijamppoja on Suomessa kymmeniä ellei satoja, mutta ei heidän peräänsä kuolata samalla innolla. "

        Ei kuolata, koska kukaan ei niitä tiedä, kun ne asuu jossain perähikiällä tuhannen asukkaan tuppukylässä. Totta kai jos niistä tulisi kuuluisia, niitä kuolattaisiin enemmän, koska useampi ihminen tietäisi ne. Prosentuaalinen kuolaajamäärä pysyisi varmaan vakiona niistä, jotka ne tietää. Ehkä se vähän nousisi. En tiedä.

        "Ei kaikki naiset ole välttämättä kuuluisuuden perään mutta sosiaalinen status on naisten mielestä tärkeämpää kuin miehen ulkonäkö. "

        Ei kaikki naiset välttämättä? No ei todellakaan kaikki naiset! Suurin osa ei ole. Edelleenkin puhutaan vain prosenteista, jos niistäkään. Mielestäni on ihan sama jos vaikka 0,5 % naisista on julkkisten perään, ja miehistä 0,25 %. Sosiaalinen status.. Hmm'm. Enpä tiedä.

        "Usko nyt jo hyvällä että naisten ulkonäkö on tärkeämpi ominaisuus heidän "tasonsa" kannalta, kuin miesten ulkonäkö."

        En ole tietääkseni väittänytkään, etteikö olisi.


      • gsdgsdg
        .......... kirjoitti:

        Ihmeellisiä mielikuvitusleikkejä. Eihän miesrokkaritkaan anna kaikille, mutta silti niitä yrittäjiä riittää.

        Kysynnän ja tarjonnan laki.


      • sun lempiohjelmas?
        juu juu kirjoitti:

        Jep. Pikku kakkonen alkaa kohta.

        Sinähän sen tiedät. Tuutko kattoo sitä mun kanssa, apina?


      • Ihme jankkaamista.
        juupeli joopeli kirjoitti:

        Jipun kaltaisesti ajattelevia naisia on aika paljon. Ei kaikki naiset ole välttämättä kuuluisuuden perään mutta sosiaalinen status on naisten mielestä tärkeämpää kuin miehen ulkonäkö. Totta kai ulkonäkö pitää olla vähintään siedettävä, mutta aika taviksen näköinenkin mies on monien naisten mielestä kuuminta hottia jos tämä on sellainen alfauros joukon kingi tai naurattaja, sosiaalisessa asemassa korkealla.

        Ville Valon fanituksessa iso osa liittyy kuuluisuuteen ja "karismaan" joo, joka liittyy sosiaaliseen statukseen. Ville Valon näköisiä rokkijamppoja on Suomessa kymmeniä ellei satoja, mutta ei heidän peräänsä kuolata samalla innolla. Tällaisen "nätit pojat" on aina poikkeuksia. Suurin osa naisista ei kuitenkaan etsi mitään feminiinisiä Ville Valoja vaan jotain ihan muuta.

        Tälleen etäältä on vaikea arvioida, kun ei näe muuta kuin kuvan, mutta aika moni nainen onkin sitten myytyä tavaraa kun kuvassa taviksen näköinen mies onkin livenä karismaattinen supliikkimies.

        Usko nyt jo hyvällä että naisten ulkonäkö on tärkeämpi ominaisuus heidän "tasonsa" kannalta, kuin miesten ulkonäkö.

        Joopa joo. Miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä, ulkonäkö on vain lisä, ainoastaan status merkitsee ja mitä vielä. Niin sanotut argumentit pyörii aina vaan tuota samaa yksinkertaista kehää.

        Laita vielä tämä kuva ja väitä että lihava mies on seksikäs mies:

        http://www.seiska.fi/c/87840/6138_560.jpg

        Mitäs jos puhuttaisiin tavallisista ihmisistä vaihteeksi? Julkkiksia kun on vain murto-osa ihmisistä. Tiedän yhden naisen, joka seurusteli ruman miehen kanssa. Naista ei ainoastaan häirinnyt miehen rumuus vaan myös se, mitä hänen kaverinsa ja muut ihmiset tästä ajattelevat, kun ukko oli niin ruma. Ja kaiken lisäksi vielä tyylitön.


      • Vieläkö jatkuu
        Ihme jankkaamista. kirjoitti:

        Joopa joo. Miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä, ulkonäkö on vain lisä, ainoastaan status merkitsee ja mitä vielä. Niin sanotut argumentit pyörii aina vaan tuota samaa yksinkertaista kehää.

        Laita vielä tämä kuva ja väitä että lihava mies on seksikäs mies:

        http://www.seiska.fi/c/87840/6138_560.jpg

        Mitäs jos puhuttaisiin tavallisista ihmisistä vaihteeksi? Julkkiksia kun on vain murto-osa ihmisistä. Tiedän yhden naisen, joka seurusteli ruman miehen kanssa. Naista ei ainoastaan häirinnyt miehen rumuus vaan myös se, mitä hänen kaverinsa ja muut ihmiset tästä ajattelevat, kun ukko oli niin ruma. Ja kaiken lisäksi vielä tyylitön.

        "Naista ei ainoastaan häirinnyt miehen rumuus vaan myös se, mitä hänen kaverinsa ja muut ihmiset tästä ajattelevat, kun ukko oli niin ruma. Ja kaiken lisäksi vielä tyylitön."

        Nimenomaan. Miehen ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä, mutta sosiaalisella asemalla on. Kaveriasi ei häirinnyt miehen rumuus (miksi olisi seurustellut hänen kanssaan) niinkään vaan se että hän ei ollut hyväksytty sosiaalisessa yhteisössä (kaverien puuttuva arvostus). Rumakin mies kelpaa jos hänellä on sosiaalista statusta ja häntä arvostetaan.


      • ........
        gsdgsdg kirjoitti:

        Kysynnän ja tarjonnan laki.

        Niinpä niin. Rokkari on kuuluisuutensa ja statuksensa vuoksi luxuskohde jonka äärellä tuhannet bändärit hyörii. Samaa tasoa ulkonäöllisesti oleva mies ei saa yhtään bändäriä. Jälleen kerran: ei se rokkarin ulkonäkö peliä ratkaise.


      • soittotaidot
        ........ kirjoitti:

        Niinpä niin. Rokkari on kuuluisuutensa ja statuksensa vuoksi luxuskohde jonka äärellä tuhannet bändärit hyörii. Samaa tasoa ulkonäöllisesti oleva mies ei saa yhtään bändäriä. Jälleen kerran: ei se rokkarin ulkonäkö peliä ratkaise.

        Ei niin. Koska sitä samaa tasoa ulkonäöllisesti olevaa miestä ei kukaan tiedä?


      • jankutijankuti
        Vieläkö jatkuu kirjoitti:

        "Naista ei ainoastaan häirinnyt miehen rumuus vaan myös se, mitä hänen kaverinsa ja muut ihmiset tästä ajattelevat, kun ukko oli niin ruma. Ja kaiken lisäksi vielä tyylitön."

        Nimenomaan. Miehen ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä, mutta sosiaalisella asemalla on. Kaveriasi ei häirinnyt miehen rumuus (miksi olisi seurustellut hänen kanssaan) niinkään vaan se että hän ei ollut hyväksytty sosiaalisessa yhteisössä (kaverien puuttuva arvostus). Rumakin mies kelpaa jos hänellä on sosiaalista statusta ja häntä arvostetaan.

        Rumuus häiritsi (sanoi sen itse), mutta pääsi siis itse (muka) sen asian yli. Naista häiritsi myös se, mitä muut niin rumasta miehestä ajattelivat. Siis siksi että mies oli niin ruma.

        No eivätpä enää kyllä seurustele.

        Aivan varmasti tuollakin miekkosella olisi ollut enemmän kysyntää ja mahdollisuuksia, jos olisi näyttänyt paremmalta. Ja kuka tahansa mies kyllä olisi hyvännäköinen, jos ulkonäön saisi valita nappia painamalla. Miehet ei voi käyttää botoxia, sehän olisi feminiinistä.

        Siis aivan turha väittää etteikö miehen ulkoisella olemuksella ole mitään väliä ja että se on vain lisä. Siihen ulkonäköön voi myös paljon vaikuttaa toisin kuin luullaan, esimerkiksi elintavoilla.


      • koita jo tajuta
        ........ kirjoitti:

        Niinpä niin. Rokkari on kuuluisuutensa ja statuksensa vuoksi luxuskohde jonka äärellä tuhannet bändärit hyörii. Samaa tasoa ulkonäöllisesti oleva mies ei saa yhtään bändäriä. Jälleen kerran: ei se rokkarin ulkonäkö peliä ratkaise.

        Rokkarin karisma ei tule kuuluisuudesta eikä statuksesta. Vaan siitä olemuksesta. Jos olisit joskus pyörinyt bändipiireissä, tietäisit, että vähemmän kuuluisiakin artisteja kyllä kuolataan.


      • &/%¤
        juupeli joopeli kirjoitti:

        Jipun kaltaisesti ajattelevia naisia on aika paljon. Ei kaikki naiset ole välttämättä kuuluisuuden perään mutta sosiaalinen status on naisten mielestä tärkeämpää kuin miehen ulkonäkö. Totta kai ulkonäkö pitää olla vähintään siedettävä, mutta aika taviksen näköinenkin mies on monien naisten mielestä kuuminta hottia jos tämä on sellainen alfauros joukon kingi tai naurattaja, sosiaalisessa asemassa korkealla.

        Ville Valon fanituksessa iso osa liittyy kuuluisuuteen ja "karismaan" joo, joka liittyy sosiaaliseen statukseen. Ville Valon näköisiä rokkijamppoja on Suomessa kymmeniä ellei satoja, mutta ei heidän peräänsä kuolata samalla innolla. Tällaisen "nätit pojat" on aina poikkeuksia. Suurin osa naisista ei kuitenkaan etsi mitään feminiinisiä Ville Valoja vaan jotain ihan muuta.

        Tälleen etäältä on vaikea arvioida, kun ei näe muuta kuin kuvan, mutta aika moni nainen onkin sitten myytyä tavaraa kun kuvassa taviksen näköinen mies onkin livenä karismaattinen supliikkimies.

        Usko nyt jo hyvällä että naisten ulkonäkö on tärkeämpi ominaisuus heidän "tasonsa" kannalta, kuin miesten ulkonäkö.

        Jipun kaltaisesti ajattelevia naisia ei edes ole paljon, ennen kuin toisin todistetaan. Julkisuudessa näkyvä promillen sadasosa ei ole paljon.


      • ¤/%&
        &/%¤ kirjoitti:

        Jipun kaltaisesti ajattelevia naisia ei edes ole paljon, ennen kuin toisin todistetaan. Julkisuudessa näkyvä promillen sadasosa ei ole paljon.

        Lisään vielä että "ajattelevia", sillä huomiohuoraustahan ne Jipun kommentit olivat. Tuskin todellisia mielipiteitä.


      • Naisasialooseri.
        ........ kirjoitti:

        Niinpä niin. Rokkari on kuuluisuutensa ja statuksensa vuoksi luxuskohde jonka äärellä tuhannet bändärit hyörii. Samaa tasoa ulkonäöllisesti oleva mies ei saa yhtään bändäriä. Jälleen kerran: ei se rokkarin ulkonäkö peliä ratkaise.

        Totta. Esim. Mick Jagger ei ole kovin komea mies eikä Kid Rock


      • dii i
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Totta. Esim. Mick Jagger ei ole kovin komea mies eikä Kid Rock

        Jaggerkin on lörppähuulistaan huolimatta ihan ok:n näköinen. Ja aika hyvä muusikko.


      • JK
        ........... kirjoitti:

        Eli bändärit tarjoavat itseään rokkareille koska "miehet on niin helppoja". Jos jokaisella rokkarilla on vaikka kymmenen tarjokasta bändäriä niin kumpikohan siinä se helppo on?

        "Joo, koska on nainen ja musavideot."

        Niin. Naiselle ulkonäkö on tärkeämpää kuin miehille.

        Jooò.


      • Rahalla saa jne.....
        Viimeisen sanan mies kirjoitti:

        Kuuluisuus tuo naiselle lähinnä tunnistettavuutta, joka erottaa hänet näin edukseen muista naisista. Miehelle kuuluisuus tuo ilmeisesti (naisten reaktioista päätellen) jotain mystistä seksikkyyttä ja sosiaalista statusta, joka on naisten mielestä vielä haluttavampi ilmiö kuin ulkonäkö.

        Paljon yleisemmin näkee rikkaan ja ruman miehen kainalossa nuoren kaunottaren kuin toisin päin. Vaikka jollain Madonnalla on nuoria poikarakastajia niin ei hänelläkään ole varaa antaa itsensä rupsahtaa. Madonna treenaa ja käyttää miljoonia ulkonäköönsä, botoxiin sun muuhun, jotta säilyisi haluttavana. Ei kuuluisuus ja rikkaus riitä, toisin kuin jollain Hjalliksilla ja Berlusconeilla joita ei vois vähempää kiinnostaa tehdä itsestään jotain yli-ikäistä miesmallia. Valta, raha ja kuuluisuus tuo miehille naisia kainaloon ulkonäöstä huolimatta.

        Mihinkäs nyt unohtui lukuisat kuuluisat naiset? Kyllä noita puppelipoikia on naisetkin ostaneet itselleen

        http://4.bp.blogspot.com/-KaarSigsM30/TjHEk0TRcBI/AAAAAAAAmrY/caca5zgzoSM/s1600/La Duquesa de Alba quiere pasar por el altar_3.jpg

        http://www2.2space.net/images/upl_news/110323/344880/full/hollywood-legend-elizabeth-taylor-and-her-seventh-husband-contruction.jpg


    • specss
      • Viimeisen sanan mies

        Paitsi ettei Timppa ole ATM. Koskaan oikeastaan ollutkaan.


      • ulkonäöstä
        Viimeisen sanan mies kirjoitti:

        Paitsi ettei Timppa ole ATM. Koskaan oikeastaan ollutkaan.

        Niin, Eva Longoriakin on monen mielestä ulkoisesti vain KTN, mutta on kuitenkin tosielämässä YTN.


    • fardah

      Tässä tehty naisista tehdyn listan pohjalta, koitin hakea ko. naisten ulkonäköä vastaavat miehet vaikken olisikaan samaa mieltä tasojaottelusta.

      Alemman tason ATM: http://tinyurl.com/c6gbmz5

      Hyvin vähäinen kysyntä, äärimmäisen vaikea löytää kumppania.

      Ylemmän tason ATM: http://tinyurl.com/btzhstm

      Alkoholismi näkyy naamasta, tyyli hirveä. Näitähän on. Ja paljon!

      Alemman tason KTM: http://tinyurl.com/dxtw4qz

      Ihan söpö poika, lasien muodistamisella ja tukan leikkaamisella ja pesulla saisi paljon aikaan. Ei se ulkonäön parantaminen suuren yleisön silmissä vaadi miehiltäkään kuin pari pikku kikkaa. (vrt. naisen kauniit hiukset, kevyt meikki ja muodikkaat lasit/piilolinssit vs. pullonpohjat). Nykyisellä lookilla ei varmasti esimerkiksi baarissa natsaa, kovin helposti.

      Keskitason KTM: http://tinyurl.com/dxgjr87

      Ihan söpö, näitä on suurin osa omasta ikäluokstani. Ulkonäkö ei kiinnitä huomiota suuntaan tai toiseen.Tyyli voi joidenkin naisten mielestä olla luotaantyöntävä.

      Ylemmän tason KTM: http://tinyurl.com/c3vjvqx

      Varmasti vähintäänkin koulun söpöin poika. Hieman tietysti ehkä kalpenee Dahlman-Räikkösen kansainvälisen tason kaunottaruuden rinnalla, mutta joka tapauksessa joukosta erottuvan hyvännäköinen.

      Alemman tason YTM: http://tinyurl.com/d8r5avs

      Ihan supersöpö, Jessica Alban tasoa eli ei paljon parannettavaa löydy.

      Ylemmän tason YTM: http://models.com/work/details-magazine-spring-fashion-minimalism/83013, http://tinyurl.com/7xbbtkc

      Upea ilmestys, kaunis ja komea samaan aikaan. Kuitenkin selvästi maskuliininen. Klassisella tavalla virheetön ulkonäkö.

      • Olen ATM

        Tämä oli havainnollistava. Kiitos.

        Itse asetun ulkonäöllisesti YKTM-AYTM-akselille.


      • ktn21v.

        Ihana toi keskitason ktm. En näe varsinaista eroa linkkaamisiesi keskitason KTM:n tai ylemmän KTM:n välillä. Ilmeisesti vain sävyeroja, joita en tosin myöskään erota. mielestäni molemmat on hyvännäköisiä, mutta se johtuu varmaan siitä, että olen itsekin ktn varmaan tai jotain.

        Sen sijaan alemman tason YTM:n ja ylemmän tason YTM.n "tasoerot" minäkin jopa huomaan.


      • vidusadana

        tuo alemman tason KTM kuuluisa ATM kategoriaan ja laita tilalle vaikka se hännikäisen kuva. ja tuo keskitason ktm on selvästi ylemmän tason ktm myös. liian iso harppaus tuon alemman tason ktm:n ja keskitason ktm:n välillä. ei ole uskottavaa. eikä nykänen ole edes mikään atm koskaan ollutkaan ja jared letokin on oikeassa elämässä ylemmän tason ytm, mutta jos nyt pelkästä ulkonäöstä puhutaan niin ehkä sitten.


      • mies32

        Ei Matti Nykästä kyllä voi pitää ulkonäöltään ATM:nä. Totta kai on ATM jos vertailukohtana ovat nuo 25v-kiiltokuvapojat, mutta ei kai miehen luokitus iän myötä tipu vaikka naama turpoaisi? Siis kai pitäisi verrata omanikäisiinsä? Masa kuitenkin jo 50v, jos en pahasti väärin muista.


    • fardah

      Valitettavasti toi perusinsinöörilook vastaa useimmille naisille samaa kuin monille miehille niin sanottu kananperselook ja pari ylikiloa.

      Siisteillä muodikkaammilla laseilla, vähän muodikkaammalla hiustenleikkauksella ja vaatteiden harkinnalla moni mies voisi tehdä ihmeitä haluttavuudelleen tuollaisissa pikakohtaamistilanteissa, kuten esimerkiksi baarit yms, ihan samoin kuin naisetkin tietyillä ehostautusmiskeinoilla.

    • YTN bongattu
      • 11

        sanoisin, että ylemmän keskitason nainen.


      • noh noh
        11 kirjoitti:

        sanoisin, että ylemmän keskitason nainen.

        Kovat on kriteerit pojalla. Mahtaakohan oikea nainen enää pornon jälkeen tuntua miltään?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe