Mistä tilata Monster High-nukkeja suomeen?

Lagoona-fan

Hei! Olen Monster High -nukkekeräilijä ja haluaisin saada niitäkin Monster High nukkeja joita suomessa ei ole. Suomen Monster High valikoima ei mielestäni ole tarpeeksi laaja kaikille niille nukeille, joita haluaisin.
Eli siis kysymys kuuluu: tietääkö kukaan jotain ulkomaalaista nettikauppaa, josta voisi tilata monster high nukkeja suomeen? Voiko Amazon.co.uk:sta tilata niitä suomeen? Onko kenelläkään kokemuksia nukkejen tilaamisesta ulkomailta?
Kaipaisin kipeästi vastauksia kaikkiin kysymyksiini, tuhannet kiitokset jos edes joku viitsii vastata :)
Ps. Linkit olisivat tosi kivoja! :)

27

3210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkki590

      No ainakin Ebay.fi : stä saa monster high- nukkeja :) itsekin kerään niitä...Haluaisin Sectran, mutta se on vissii kaupoista loppu :( Myös werecat twins-pakkaus ois kiva Suomessa :)

      • karkki590

        korjaus: Spectra*


    • Monster High

      Tiedän mistä löytyy Specta ja vielä Ghoulia lemmikin kera ;) ... Meidän tuppukylästä.. Mutta mistä löytyisi Gil Webber?? :(

      • Monster High

        .. :D Siis edelleen Spectra*.. Onpas vaikee nimi.. :O


    • NENE

      Ainakin sivuilta Pixmania ja coolshop löytyy jotain, molemmat suomalaisia sivuja. Tietty erimaitten toys r us kaupat. Amazonista yritin tilata mutta ei onnistunut vaikka oli toi co.uk....

    • Niitä voi tilata suomeen yhdysvaltalaisesta netti kaupasta nimeltä amazon.com
      Itsekin olen Monster High nukke keräilijä.Ja jos tilaat tuosta kaupasta täyyy maksaa dollareilla.

    • eimi

      mä haluaisin spekran ja abbein ja cleon neferan

    • kheisii

      monsterit on ihan upeita

    • Ammattiostaja :)
    • Stein Frankie fani

      Moi!Saako tai mistä saisi Frankien siinä alkuperäisessä asussa jossain 20-100€?Olen kokeillut EBaytä ja sielä ei ihan halvemmasta päästä sitä ollut.:0
      Linkki olisi hyvä saada.

    • Lagoona blue fani

      Moi olen etsinyt 2 vuotta ensimmäistä lagoona blueta myös netistä ja että sen saisi tilattua suomeen :D kerro jos tiiät missä on niit että saa suomee

      • monster fani

        moi sanon että mä autan. kirjoita amazon.com uk ja mee 4 sivulle nukeissa niin siel onlagoona blue tavallinen plus lemmikki :)


    • monster fani

      moi sitä gil wepperiä saa prismasta ja br:ästä kait nettikaupoista siis.

      ise olen monster high nukke keräilijä.

      tiedättekö kauppoja josta saa:

      ghoulia yelps. perus asu
      frankie stein. perus asu
      draculaura. perus asu
      cleo de nile . perus asu



      kertokaa ihmiset hyvät. ja muistakaa pistää mun nimerkki:)

      • Monsteritietäjä<3

        Monster fani.Cleon saa Deucen kanssa yhteispakkauksessa ainakin Lekmeristä (siskollani on se).Ghoulia Yelpsin saa Br:ästä,Toysrus:ista tai Citymarketista.Itse olen nähnyt sen noissa kaupoissa.Frankien saa joistain kaupoista(Suomestakin),mutta en ole itse nähnyt.Tuttuni sai Frankien perusasussa Amerikasta.....joten kai Draculaurankin saa sieltä.Jos Kreetalle olet joskus menossa lomalle,niin sieltä löytyy Jumbo-lelukauppoja josta ne voisi saada.Viimeksi kun kävimme siellä,niin siellä oli ne ja paljon muitakin.
        Harmi kun en tykännyt silloin Monster High:eista.


    • MHforever

      Voisiko joku kertoa mistä saa Clawdeen wolf:in normina kun oon ettiny mut en löydä (mieluiten maksaisin euroilla) werecat sisters:it on mulla just tilauksessa suomen toys r us:sta..

    • Venus

      Ostakaa huuto.net sieltä saa kans tosi hyvin

    • minä

      Mistä sais Toralein?

    • Cleo de nile

      Tiededäkö että kanelmäen prismassa on monstrhigh nukeja

    • TOYS R US

      Kato TOYS R USista:-)

    • Draculauraz

      monsteri tietäjä

      • laila2

        kreetalta ku siellä maksaa 1 kpl 14.99 ostin 3 kpl


    • laila2

      mistä saa kissa siskokset

      • Monster high

        Toystory saa monster high ihmiskissakaksoset.


    • laila2

      ja cupidin?

    • kysykäämultalol

      amazonista en suosittele tilaamaan, ite ku yritin, maksettii turhaa mitään ei tullu :OO cupid nuket tulee suomeen 2014

    • laila2

      kreetalta mielummin ku suomesta ostin kreetalta 3 nukkee

    • monster1

      Tietääkö kukaan mistä löytäisi Toralein? Mieluiten ihan oikea kauppa ei mikään nettikauppa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe