Lidl paanakedonkulla myy pilaantunutta maitoa?

maitoaaa

Tuli ostettua kyseisestä kaupasta aamulla pari tölkkiä kevyt maitoa.
Toinen tölkeistä osoittautui pilaantuneeksi hileeksi, olikohan ollut pakkasessa säilymisen pitkittämiseksi kenties?
Tölkin yläreunan merkinnät ovat: 15.05 12P545 23.05

Päiväystä olisi ollut jäljellä, mutta pilaantunutta kuintenkin,
onko kukaan muu ostanut kyseisestä kaupasta "hilemaitoa" tänään, tarkastakaahan tölkkinne!

26

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boonus hullu

      Ei mää käyn brismassa kun olen tyhmä ja kerään boonuksia.
      kato boonukset tekee minusta ihan hullun....

    • Saletti

      Et sitten älynnyt viedä takaisin? Mietis uudelleen tekojärjestystä.

      • Älyä&mieti

        Olis kuule tullut aika kalliiks vaivaan nähden jousta 0.68 €:n vuoksi.
        Olisin varmaankin saanut korvauksen tölkistä.
        Mietein kyllä palautusta, muuta järki meni edelle,
        voin huomauttaa asiasta seuraavalla kerralla liikkeessä käydessäni,
        en tee 68 centin vuoksi konkurssia jos sitä epäilit!

        Mutta asia mitä sinä et älynyt: yritin kertoa kyseisestä epäkohdasta muille mahdollisesti ko. liikkeessä asioiville.
        Tämän siitä sitten saa Porissa palkaksi kun yrittää huomioida muitakin


    • 19

      Ei tietenkään saa viedä takaisin..
      Häpeällistä se olisi.
      Mennä sinne ja nolata itsensä.
      Ala nyh sääki käymään rismassa.

    • §§§§§

      Voi että kyllä kannatti kurkata tänne näin ruokatunnilla. Toiset säästävät siinä, että hakevat jostakin halpakaupasta pilaantunutta maitoa.
      Perheeni viikko on pelastettu ja olen saanut niin makoisat naurut...hahhhhaaaaa.
      Jatkakaa vain tarjousten perässä juoksemista, niin hahhhaaaaaaaaa.

      Kaiken voi keskittää ja saada palkkion. Seuratkaa fb sivuja.

      • My pleasure

        Huomaamme kyllä, kauppa on suomessa keskittynyttä, siksipä se on niin tuhottoman kallista pitää bonus rekistereitä yllä.
        Saan itse halvemmalla keskittämättä (mieti sitä)!

        Se ken bonuskortteihin uskoo, on mainoksen täydellinen uhri,
        toimii kuten"iso paha susi" (K & S) toivoo.

        Ostat bonuskortillasi "halvan tarjouksen", otat kylkiäiseksi "normihintaisen" tuotteen ja säästösi oli sitten sinä.

        Muuten, vahingon ilo on kuulemma paras ilo.
        Kannattaa muistaa poonuskorttiasi vinkuttaessasi!


      • -----------------;)

        Kenes fb sivuja ny sit pitäs seurat????


    • Rich Motherfucker

      Ainoastaan tyhmät ja KÖYHÄT käyvät jossain helvetin Lidlissä tai Halpiksessa. Itsehän käyn Rismassa ja saan poonusta! :-)

      • Risma, just juu

        samoja surkeita tuotteita saat myös lidlistä ja prismoista, lidlissa yleensä halvempaa, Lidlissä myös helppo reklamoida tuotevirheestä suoraan kassalle.
        S-ryhmän tuotteita reklamoidessa tarvii olla netti käytössä, pakkauksista kun löytyy InexPartnersin www-osoite johon tuotereklamaatio tulee tehdä.

        Useampaan kertaan S-ryhmän tuotteista netitse tullut lähetettyä palautetta, ja saa jännittää saako etanapostin mukana kirjeen jossa voivotellaan että näin on käynyt ja yleensä 5 €:n seteli tuotehyvityksenä tuotteesta riippumatta.

        Halpiksessa ja lidlissä sentään palvellaan eikä tivata kuin dementoituneelta vanhukselta sitä "vihreää korttia" ...


    • olen tyhmä köyhä.

      Mää käy rismassa ja kerään boonuksia.
      Mut mää oonkin tyhmä ja köyhä.
      mää oon niin tyhmä että mää luulen että boonuksilla voittaa.
      Mää oon tyhmä.
      Sanokaa ny joku mulle että lopeta käymästä siä rissssmassa
      mää onn niin tyhmä että saan poonuksia
      boonus pelle kun olen ja köyhä.

      • tosi edullinen

        Joo mut sun on pakko käydä siellä, kun oot maksanut siitä kortista.


    • §§§§§

      "Mää käy rismassa ja kerään boonuksia.
      Mut mää oonkin tyhmä ja köyhä.
      mää oon niin tyhmä että mää luulen että boonuksilla voittaa.
      Mää oon tyhmä.
      Sanokaa ny joku mulle että lopeta käymästä siä rissssmassa
      mää onn niin tyhmä että saan poonuksia
      boonus pelle kun olen ja köyhä."


      Etkö parempaan pysty..!!! Ponnistele ja yritä..

    • olen epätoivosxsa

      Oon niin tyhmä että en pysty parempaan.
      haluaisin jollekkin vieroituskuurille boonustenkeräilystä.
      onko sinulla lukija tietoa mistä saisin antabuksen tähän booonus vimmaani.
      Köyhdyn kokoajan ja san vain boonusta.

      Ponnistelen ja yritän ... Voitko neuvoa rakas ystävä...
      Tunnen sinut ja luotan sinuun vaikka et mikään ainstaini sinäkään ole.

    • jäätävääjäätä

      Oliko sisältö siis härskiintynyt ryynimäiseksi vai jäätynyt / jäähileessä kun sen avasit?
      Jos oli jäähileessä, niin valita suoraan maidon valmistajalle, löytyy purkin kyljestä ja anna tuo valmistusnumero heille.
      Kylmäkuljetuksia hoidetaan toisinaan pakastekorilla, laittaen pakasteet etupäähän ja kylmätuotteet esim maidot, jogurtit yms takapäähän osastoiden ne väliseinillä. Siinä voi pakkanen päästä kylmiötavaroihin. Halpahallista ostin viilejä ja ne oli umpijäässä, no valiolta sain lahjakortin viikkojen päästä. Eipä se paljon sillä hetkel lämmittänyt, kun oli töiden jälkeen nälkä ja jääkaapis jääviilejä just kaupasta haettuna.

    • z 100

      Et viennyt maitoa takaisin?Et tietenkään kun piti päästä tietokoneelle kirjoittamaan täyttä paskaa jostakin 0,68€ maitopurkista,kyllä kaikki ihmiset repii tölkkinsä auki ja tarkastavat maitonsa ,anna mun kaikki kestää.

    • Viikkarist, kato.

      Asun tässä Lidlin vieressä ja olen koko Lidlin ajan käynyt siellä ostamassa ruokatavarat. Mm maidot. Ei vielä koskaan ole tullut mitään epäilyttävää vastaan. Tekis mieli sanoa aloittajalle laulun sanoin:
      Älä tyri ny, älä lyö yli ny, älä antaudu angstin valtaan.
      Vois tämäkin päivä mennä helpommin.
      PS. Ne maidot ovat satamaidosta.

      • keskustasta

        Tölkissä kyllä lukee:
        Valmistettu suomessa/ osuuskunta maitomaa
        Kuopiontie 2, 77600 suonenjoki

        tarkastapa tölkistäsi valmistaja ensi kerralla kun käyt ostamassa maitoa lidlistä.
        eipä ole satamaidon, jos niin kuvittelit!


      • Viikkarist, kato.
        keskustasta kirjoitti:

        Tölkissä kyllä lukee:
        Valmistettu suomessa/ osuuskunta maitomaa
        Kuopiontie 2, 77600 suonenjoki

        tarkastapa tölkistäsi valmistaja ensi kerralla kun käyt ostamassa maitoa lidlistä.
        eipä ole satamaidon, jos niin kuvittelit!

        Mulla on tässä naaman edessä purkki (ja toinen jääkaapissa) tässä lukee Osuuskunta Satamaito PL 182, Pori. Puhelin: jne.
        no nih, tarkastettu on. Mitäs muuta asiaa? Minä kyllä luen ne tekstit aina hyvinkin tarkkaan.


      • Kattottiin just tölk
        Viikkarist, kato. kirjoitti:

        Mulla on tässä naaman edessä purkki (ja toinen jääkaapissa) tässä lukee Osuuskunta Satamaito PL 182, Pori. Puhelin: jne.
        no nih, tarkastettu on. Mitäs muuta asiaa? Minä kyllä luen ne tekstit aina hyvinkin tarkkaan.

        Onko sulla eilen ostettua lidlin maitoa, erän numero ja valmistus tiedot:

        Eli kerro mitä tölkkisi yläreunan merkinnät ovat:
        15.05 12P545 23.05.

        Purkissani myös:

        Valmistettu suomessa : osuuskunta maitomaa, kuopiontie 2, 77600 suonenjoki.

        Oliko siis maitosi lidlin Milbona tuotasarjaa vai satamaidon oma tölkki jossa tosin lukee tuo mainitsemasi tölkki.

        Tutustupa siis lidlin tuotteisiin seuraavalla kerra kyseisessä liikkeessä käydessäsi ...


      • Olet hörhö

        Voit viikkarin huumehemmo vaikka tehdä kravatin itsellesi. Muualle huumeilemaan!


    • höhlä

      Aloittaja on käynyt Rauman lidlissä. Ja varmaan onkin raumalainen

      • niimpä?

        samat tavarantomittajat siellä on, porilainen ei vain tiedä sitä


    • rismaaaaaaaaaaaaaaaa

      Mut mää käy rismassa ja saan boonuksia...
      Tyhmäkun olen minäkin.

    • Inkeri Pimsola

      Aloittaja valehtelee ja tuskin on käynyt koskaan Lidlissä. Lidlissä ei myydä pilaantunutta maitoa eikä muutakaan mätää. Aloittaja on jättänyt maitonsa baarireissun ajaksi helteeseen ja tuli tänne sitten valehtelemaan.

    • ekx tiä tua noi

      Nii tai matkalla musaan poikkes rismassa.
      Jäi siä suustaan kiinni ja mölkit paheni.
      Prisman syy koko juttu.

    • msodfnidbg

      maitovalmistajista tappelijoille selvitykseksi: tavalliset maidot valmistaa maitomaa, laktoosittomat maidot satamaito! mutta esm. turun lidlin maidoilla eri valmistaja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe