IVF-hoito, epätietoisuus, onko raskaana vai ei...

voi voi sentään...

Olin ensimmäisessä IVF-hoidossa, 30.04 oli punktiopäivä
ja alkionsiirto 3.5, 8-soluinen 1 alkio laitettiin, laatuluokka kai 2.5.

Tein apteekin raskaustestin 14pv alkionsiirrosta ja heikko plussa.
Verikokeessa kävin 15pv siirrosta ja tulos oli 26.
Tein kotona taas parit raskaustestit ja viiva oli vahvistunut 1.testauskerrasta.
Tänään(18pv) kävin toisessa verikokeessa ja arvo oli nyt 54.

Vielä kolmanteen verikokeeseen mentävä tällä/ensi viikolla.
Onko ketään ollut vastaavassa tilanteessa eli alhaiset pitoisuudet veressä,
onko raskaaksi tullut vai luopuakko toivosta...?

5

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Kiitos kysymyksestä. Raskaustesteissä mitatut HCG arvosi ovat tosiaan sen verran matalia, että valitettavasti on todennäköisempää, ettei kyseessä ole normaali raskaus. Sinun ei auta muu kuin mennä uuteen verikokeeseen ja vastauksen perusteella saat ohjeet miten toimia.

      Onnekkaampaa jatkoa toivottaen

      Anne-Maria / Väestöliiton klinikat

    • Matalat arvot

      Mulla on just tuollainen alhainen arvo... Pääsiäisenä plussasin ja siitä viikon päästä verikokeel ja se oli 170 ja sit muutaman pvän päästä 281... Jne, arvot nousi mut liian matalia viikkoihin nähden... Pari vkoa kärvistelin ennen ultral menoa jolloin vko olis kasassa 7 ja silloin en tiennyt olinko raskaana vai en... Ultras sit todettiin, et missään ei näy mitään ei kohdus eikä munatorves... Veriarvolla seurattiin, mut hcg arvo jatkoi yhä nousuaan... Maksimissaan 584 ja ultrattiin vielä kerran eikä missään näkynyt ja mulla oli silti kohdunulkoinen raskaus... Mulle annettiin Metorexaatti -solusalpaajan, joka kuihduttaisi sen rask.horm... Vkon päästä piikistä arvo laski noin sadalla ja vielä siitä vkon päästä alas sadan luvuissa... Olen edellleen verikontrollissa ja taas labraan tän vkon pe.... Oli kyllä musertava saada tieto,ettei raskaus alkanut toivotulla tavalla... Harmitti tosi paljon!!! =/

    • voi voi sentään...

      Nyt kolmas verikoe antoi tulokseksi 116, eli alhaiset arvot edelleen.
      Ultraan maanantaina.

    • Baabu

      Miten kävi ultrassa??

    • voi voi sentään

      Eihän siellä ultrassa mitään näkynyt mutta ei kai näykkään kun noin pienet arvot. 4 verikoe antoi 168 tulokseksi, Lääkäri epäilee että olisi kohdunulkopuolinen raskaus. Nyt sitten 5. verikokeeseen ja odottelua tuleeko se itse pois sieltä vai lääkkeillä lopetetaan. Elokuussa varmaan sitten pakastealkiosiirtoon. Onneksi niitä saatiin pakkaseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe