miten saan kaverini takas??

se HUONOMPI ystävä

Mulla on yks ystävä, silläkää ei oo ystäviä oikeestaan. Ollaan samalla luokalla ja ollaan oltu ala-asteesta asti.Sillon vielä oli kavereita. Meitä alettiin syrjiä neljännellä luokalla ja pian meillä ei ollu enää muita kavereita.Mun kaveri haluaa aina kuluttaa kaikki kuukausirahat heti. kyllä itekki haluan ostaa vaateita mutta aina se haluaa että mennään syömään jonnekki. Mun kaveri aina valittaa kaikesta tänään se valitti, ku sanoin että aion ostaa kasin kevätjuhlaan kukkamekon, nii se alko sanoo koko ajan: se on varmasti yhestä vaatekaupasta ja olkaimeton.Se koko ajan toisti sitä. Sitte sanoin että lähen kotiin ku en enää halua riidellä ja lähin, sitte se lähetti mulle viestin että : " no en sitte oo sun kaa ku oon paskiainen". sitte lähetin sille viestillä muutaman totuuden:lähetin että saan kuukausirahaa enemmän ku se tiesi,koska en halua kuluttaa kaikkia kerralla ja että en oo ollu arestissa vaikka oon sanonu, koska en aina jaksa sanoa että en jaksa nytte olla, koska sen on aina sitte pakko tietää miks en oo sen kaa ja sitte sanoo et se on huono kaveri ku en halua olla sen kaa. nyt se sitte sano et oon ankee selkään puukottaja ja et luulen et se on mun kaveri ja kaikkee tollasta.sitte koitin selittää sille miks oon valehellu ja pyysin anteeks, mut ei mitää vastausta. Tiiän et oon valehellu ja se ei enää luota muhun,mut vois jotai vastata. Miten saan takas sen kaveriks ku kesä on kohta ja ripari on kohta oon siellä mun kaverin kaa ja sitte siellä on pari kaveria jokka on sen mun kaverin kavereita enimmäkseen ku ne oli sen kaa samalla koulun ulkomaareissulla ja en halua viettää koko kesää yksin? :( tiiän et mokasin pahasti..

1

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bromance666

      cool story, bro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe