Mulla on yks ystävä, silläkää ei oo ystäviä oikeestaan. Ollaan samalla luokalla ja ollaan oltu ala-asteesta asti.Sillon vielä oli kavereita. Meitä alettiin syrjiä neljännellä luokalla ja pian meillä ei ollu enää muita kavereita.Mun kaveri haluaa aina kuluttaa kaikki kuukausirahat heti. kyllä itekki haluan ostaa vaateita mutta aina se haluaa että mennään syömään jonnekki. Mun kaveri aina valittaa kaikesta tänään se valitti, ku sanoin että aion ostaa kasin kevätjuhlaan kukkamekon, nii se alko sanoo koko ajan: se on varmasti yhestä vaatekaupasta ja olkaimeton.Se koko ajan toisti sitä. Sitte sanoin että lähen kotiin ku en enää halua riidellä ja lähin, sitte se lähetti mulle viestin että : " no en sitte oo sun kaa ku oon paskiainen". sitte lähetin sille viestillä muutaman totuuden:lähetin että saan kuukausirahaa enemmän ku se tiesi,koska en halua kuluttaa kaikkia kerralla ja että en oo ollu arestissa vaikka oon sanonu, koska en aina jaksa sanoa että en jaksa nytte olla, koska sen on aina sitte pakko tietää miks en oo sen kaa ja sitte sanoo et se on huono kaveri ku en halua olla sen kaa. nyt se sitte sano et oon ankee selkään puukottaja ja et luulen et se on mun kaveri ja kaikkee tollasta.sitte koitin selittää sille miks oon valehellu ja pyysin anteeks, mut ei mitää vastausta. Tiiän et oon valehellu ja se ei enää luota muhun,mut vois jotai vastata. Miten saan takas sen kaveriks ku kesä on kohta ja ripari on kohta oon siellä mun kaverin kaa ja sitte siellä on pari kaveria jokka on sen mun kaverin kavereita enimmäkseen ku ne oli sen kaa samalla koulun ulkomaareissulla ja en halua viettää koko kesää yksin? :( tiiän et mokasin pahasti..
miten saan kaverini takas??
se HUONOMPI ystävä
1
73
Vastaukset
- bromance666
cool story, bro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009