Voisiko ylläpito kertoa millä tavalla tämä aloitus

kiinnostunut

"Munasarjatulehdus

Sairastunut
3.6.2012 11:37

olen epätoivoiva täynnä, Olen 29 vuotias mies, enkä halua menettää henkeäni. Lääkärin mukaan munasarjani ovat pahasti tulehtuneet. Mitä teen, en halua verensiirtoa! "

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10694464

mutta tällainen ei:

"Eturauhasen liikakasvu ja verensiirto

nim. epätietoinen
3.6.2012 22:15

Olen 45-vuotias nainen ja eturauhasen liikakasvu alkaa olla häiritsevää. Höylääminen ei enää riitä
ja leikkaus on edessä. En halua verensiirtoa vaikka lääkäri vaatii.
Mitä teen? "

Onko ylläpito kenties sitä mieltä, että mies, jolla on munasarjat on asiakeskustelua todistajapalstalla, mutta nainen jolla on eturauhanen ei ole sitä?

6

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Molemmat viestiketjut on poistettu. Muistutan myös ystävällisesti, että tämä palsta ei ole tarkoitettu viestien poistojen/poistamattomuuden analysointiin, vaan teknisten pulmatilanteiden ratkomiseen. Toivomme, että kunnioitatte tätä tarkoitusta.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • 8+13

        höpsis. ongelmien luonnetta ei ole määritelty lainkaan palstan aiheessa, joten palsta on tarkoitettu kaikille s24 palveluissa koetuille ongelmatilanteille.

        "Pulmatilanteet. Onko sinulla ongelmia jonkun Suomi24:n palvelun kanssa? Kysy ja lue muiden vastauksia."

        siinähän se yksi ongelma tulikin, ylläpito ja sheriffit eivät pysy moderoinnissa palstan aiheessa. joillakin palstoilla annetaan keskustelun levitä kaukaa palstan aiheen ohi menevistä aiheista, toisilla ei saa keskustella edes palstan aiheen mukaisista aiheista.


      • fennis24

        Olen yrittänyt sanoa n sata kertaa että tehdää jehoville oma keskustelupalsta, ne on niin huumorintajuttomia, ettei täällä kukaan jaksa kirjoittaa mitään

        Eikö se ypi ymmärrä.?

        Kävittekö jo lukee sen minkä siirsitte pöljyttänne?

        Kommentoin sinne boikottipalstalle sitä 7 lehteä.

        Oletteko te oikeesti ihan bimboja, eikö siellä ole ketään normaaliälyllä varustettua?

        hah oikeesti ellu, oletko sinäkin jehova?


        Koska te ajattelitte kunnioittaa ihmisten vaivalal tehtyjä kirjoituksia?
        Anna mä arvaan ette koskaan!
        ja sen takia meilläkään ei oel syytä kunioittaa teitä

        te aloititte sen minun viestieni järettömän poistaminen, koska @Mover mielestä yleistäminen on rasismia ilsamin pelkääminen on rasismia ja väärin syyttely on rasismia jos pojalle ei anna piparia on rasisti ihan kaiki tässä yhteskunnassa on rasismia

        Olen jo sata kertaa sanonut että kohta suomen puhumiinen ja istten suomalaisne hengittäminen on rikos kun ne islamin uskosiet sen päättää.

        Hyvä hyvä teille itsehän äänetsitte lisää islmai Suomeen

        ja tämä on allerin ongelma!


    • @senni

      Kuten vaikka rasismi-palstalla vaan saa haukkua suomalaisia

      ja ihailla islamin rakkaus-uskontoa.


      http://fi.wikipedia.org/wiki/Saudi-Arabian_politiikka_ja_yhteiskunta

      Saudi-Arabiassa lain noudattamista valvoo uskonnollinen poliisi, mutaween. Mutaweenia on kritisoitu muun muassa tapauksesta, jossa se esti tyttöjä poistumasta palavasta koulurakennuksesta, koska he eivät olleet pukeutuneet islamin edellyttämällä tavalla.

      '
      On se islam ihana uskonto, kyllä se kannattaa valita Suomen viralliseksi uskonnoksi ja tappaa kaikki turhat jeesustelijat.

      Tätähän te tahdotte.

    • fennis24

      hahahaaa olisko naisella kyse eturauhanen siis maitorauhanen eli tissi, eli tisu, lollo vai mikä se on jehovien kielellä?
      tissihän on rauhanen sisi eturauhanen ja se on naisella on edessä.

      Tosi loistava heitto
      ilmeisesti vitsi johonkin toiseen juttuun - hyvä lohkasu ja tietty sellaset poistetaan aina koska jehovat ei ymmärrä huumoria.

      • fennis24

        No kylläpä se tulee alas, luulin että vastasin väärälle.
        Mutta voi että aller parka saa nauttia jehovien vallasta.

        kun tollanenkin eturauhasjuttu poistetaan

        Elluuuuu mä sääääliin sinuaaaa.

        Mitä enenmmän te rimpuilette p****ssa sitä enemmän se leviää ja haisee.

        Olen pahoillani yritin vain auttaa, mutta elämä on


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      279
      4383
    2. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      31
      2593
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      48
      1734
    4. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      66
      1561
    5. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      69
      1262
    6. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1138
    7. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1091
    8. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      57
      1075
    9. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      410
      1071
    10. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      123
      921
    Aihe