Jotta keski-ikäiset miehet vaivautuisivat ollenkaan ottamaan naisiin yhteyttä, naiset eivät saisi näyttää tältä:
http://is12.snstatic.fi/img/468/1288475313619.jpeg
Naisten tulisi näyttää tältä:
http://is11.snstatic.fi/img/978/1288475301618.jpeg
Ja kuinka ollakaan, kyse on samasta naisesta:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288475308417.html
Epärealistiset odotukset miehillä
24
562
Vastaukset
- Neiti hentohius
Ihmisten medialukutaito on aika onneton. Otetaan esimerkiksi tuon näyttelijättären hiukset: monet miehet ja ilmeisesti naisetkin kuvittelevat, että kuka tahansa voi kasvattaa pitkät hiukset.Että "suominaiset" ihan kiusallaan päättävät kulkea lyhyissä tai vain puolipitkissä ohuissa hiuksissa.
Todellisuudessa hyvin harvalla on niin pitkä hiuksen elinkaari, että pystyisi kasvattamaan tuollaiset hiukset. Hiusten elinkaari voi vaihdella alle 3 vuodesta jopa yli 10 vuoteen. On selvää, että alle kolmessa vuodessa hius ei vain yksinkertaisesti ehdi kasvaa kovin pitkäksi. Jos hiusten määrä on lisäksi vähäinen ja/tai laatu hento, niin leijonanharja on silkka mahdottomuus.
Pitkän tukan kasvattaminen on monelle naiselle yhtä mahdoton tehtävä kuin kaljuuntumisen estäminen miehelle."Pitkän tukan kasvattaminen on monelle naiselle yhtä mahdoton tehtävä kuin kaljuuntumisen estäminen miehelle. "
Eli siis todella helppoa.- pidennykset maksaa
m36-intj kirjoitti:
"Pitkän tukan kasvattaminen on monelle naiselle yhtä mahdoton tehtävä kuin kaljuuntumisen estäminen miehelle. "
Eli siis todella helppoa.Kyllä, helppoa on! Eli se vaatii yhtä paljon rahaa kuin kaljuuntumisenestolääke tai hiustensiirto miehille. Alankin jatkossa kuittaamaan kaikille kaljupääukoille, että hankkisisvat tukan. Aivan samalla tavoin kuin naisilta vaadiotaan pitkiä hiuksia.
pidennykset maksaa kirjoitti:
Kyllä, helppoa on! Eli se vaatii yhtä paljon rahaa kuin kaljuuntumisenestolääke tai hiustensiirto miehille. Alankin jatkossa kuittaamaan kaikille kaljupääukoille, että hankkisisvat tukan. Aivan samalla tavoin kuin naisilta vaadiotaan pitkiä hiuksia.
"Eli se vaatii yhtä paljon rahaa kuin kaljuuntumisenestolääke tai hiustensiirto miehille."
Ei näin. Nuo ratkaisut ovat niin huonoja, etteivät tule toimimaan kaljupäille, vaan pelkästään väliaikaisesti niille, joilla olla alkava kaljuuntuminen. En ole missään vaiheessa muuten väittänyt että hiustensiirrot tai kaljuuntumisenestolääkkeet olisivat ratkaisu mihinkään.- Tupla-
Kiitos!
- reytggj
m36-intj kirjoitti:
"Eli se vaatii yhtä paljon rahaa kuin kaljuuntumisenestolääke tai hiustensiirto miehille."
Ei näin. Nuo ratkaisut ovat niin huonoja, etteivät tule toimimaan kaljupäille, vaan pelkästään väliaikaisesti niille, joilla olla alkava kaljuuntuminen. En ole missään vaiheessa muuten väittänyt että hiustensiirrot tai kaljuuntumisenestolääkkeet olisivat ratkaisu mihinkään.Mikä sitten on se helppo ratkaisu?
Älä ala jauhaa taas sitä valinta-lisääntymis-skeidaa.
- deft
Niinh, keski-ikäiset (ja muutkin) miehet eivät siis osaa erottaa stailausta todellisuudesta. Mutta naisethan tietysti ymmärtävät muun muassa naisten lifestyle-aikakauslehtien photoshoppausten päälle.
Niinkö? - nakkiseisoo
Pitkät hiukset nam .lyhyet yööök,isot tissit nam ,lauta öyrkks,posliini nam,karvatursu laatta lentää
- NoShortDickMan, pls.
Nimimerkille "nakkiseisoo":
Iso vehje nam, nakki yöööööks.
- ahhahhaa....
Ja naisillahan ne todella realistiset odotukset onkin...
- .........
Minulla on pitkät hiukset. Todella moni mies on luullut, että minulla on lisäke. Kerran ihmettelin, kun mies siveli hiuksiani. Kysyin mitä hän tekee. Etsi kuulema sinettejä :D
- Hii Ohoi!
Tarkoitukseni ei ollut erityisesti jämähtää hiuksiin, vaan esitellä se että naisella saattaa olla aika homssuinen olemus ja rillitkin peräti päässä, ja silti samasta ihmisestä voidaan saada varsinainen keijukainen pienellä laitolla.
Mutta miksi sitten pitäisi kokoajan näyttää prinsessalta (tai kuningattarelta, kun kyseinen tv-sarja muistetaan?) Kaljuuntuvaa, läskiintynyttä miestä varten?- MissionImpossible...
Juuri näin. Mutta ethän vaan tosissasi odota näiltä nettiäijiltä asiallisia vastauksia - se on sula mahdottomuus, eivät ne siihen kykene.
- Mission Accomplished
MissionImpossible... kirjoitti:
Juuri näin. Mutta ethän vaan tosissasi odota näiltä nettiäijiltä asiallisia vastauksia - se on sula mahdottomuus, eivät ne siihen kykene.
Mä en ole nyt kyllä keski-ikäinen enkä kaljuuntuva, hieman pulska kuitenkin. Kuten tuo nimimerkki "Hii Ohoi!" itsekin totesi niin hieman "peikommastakin" naisesta saadaan se keijukainen pienellä laittamisella. Hyvä kroppa teillä pysyy, kun maltatte elää normaalia terveellistä elämää ja pysyttelette suhtkoht normi painossa. Jotta me miehet saadaan se naisten himoitsema urheilullinen timmi kroppa ja pyykkilautavatsa, niin se vaatii vuosien treenia ja jatkuvaa salilla juoksemista. Että tosiaankin hieman realismia nyt tähän touhuun...
- Hii Ohoi!
Mission Accomplished kirjoitti:
Mä en ole nyt kyllä keski-ikäinen enkä kaljuuntuva, hieman pulska kuitenkin. Kuten tuo nimimerkki "Hii Ohoi!" itsekin totesi niin hieman "peikommastakin" naisesta saadaan se keijukainen pienellä laittamisella. Hyvä kroppa teillä pysyy, kun maltatte elää normaalia terveellistä elämää ja pysyttelette suhtkoht normi painossa. Jotta me miehet saadaan se naisten himoitsema urheilullinen timmi kroppa ja pyykkilautavatsa, niin se vaatii vuosien treenia ja jatkuvaa salilla juoksemista. Että tosiaankin hieman realismia nyt tähän touhuun...
Pysyy se hyvä kroppa miehilläkin, kun harrastatte liikuntaa ja pidätte sen kaljankittaamisen kurissa. On fakta että miesten on helpompi laihduttaa läskit pois kuin naisten. Kaikilla ei tarvitse olla pyykkilautavatsaa ja bodarien lihakset ovat lähinnä naurettavia, mutta mikään pakko ei myöskään ole päästää itseään sellaiseen kuntoon että vatsa pursuaa housunvyötärön yli.
Naisilla sensijaan on ne iänikuiset raskautensa jotka kuulema tekevät lihavaksi, mutta ilmeisesti lihavuus viimeistään 2. raskauden jälkeen saa usein siitä alkunsa että äiti syö lapsensa ruoanjämät ettei niitä tarvitse heittää menemään. Bonat ja Piltit ovat hyvin ravitsevia, ja samaan aikaan kun jättää liikunnan vähemmälle pysytellessään kotona vauvan kanssa, niin tulos on tietysti se mikä on. Mutta jos vie lapsen ulos niin mikäänhän ei estä vaikka juoksemasta niiden vaunujen kanssa, joidenkin ihmisten olen nähnyt näin tekevänkin.
Jokatapauksessa oli mies tai nainen, niin jos on itse saanut pysyttyä normaalipainossa ja -mitoissa, niin aika vastahankainen sitä on seurustelemaan plösön kanssa odotellen että tämä siitä jotenkin reipastuisi. Se nyt on selvä että heti kun tulee eka riita suhteessa se joka on ennen suhdetta ollut lihava alkaa mielenosoitukseksi taas syömään ja virumaan sohvassa. Lihavien kannattaa tapailla lihavia ja hoikkien hoikkia, niin kaikki ovat tyytyväisiä. Ei voi vaatia että toinen on valmiiksi ihanuuksien ihmeprinsessa tai -prinssi jos itsellä ei ole tarjota vastaavaa.
Siksi en itse vastaile miehille jotka sanovat että on päässyt 10 kg tulemaan liikaa ja kyllä se siitä lähtee kun lässyn lässyn. Eikä lähde. Lisää sitä saattaisi ennemminkin tulla, jos parisuhteen muodostumista aletaan juhlimaan mässäilemällä.
Mutta viis tuosta painosta, itseäni kiinnosti aloituksen tehdessäni se että onko tosiaan kokoajan näytettävä ylimaallisen kauniilta, vai käykö sellainen arkisempikin olemus. Jos on kuitenkin myönteinen ja reipas ihminen. - herrasmiesohjus
Hii Ohoi! kirjoitti:
Pysyy se hyvä kroppa miehilläkin, kun harrastatte liikuntaa ja pidätte sen kaljankittaamisen kurissa. On fakta että miesten on helpompi laihduttaa läskit pois kuin naisten. Kaikilla ei tarvitse olla pyykkilautavatsaa ja bodarien lihakset ovat lähinnä naurettavia, mutta mikään pakko ei myöskään ole päästää itseään sellaiseen kuntoon että vatsa pursuaa housunvyötärön yli.
Naisilla sensijaan on ne iänikuiset raskautensa jotka kuulema tekevät lihavaksi, mutta ilmeisesti lihavuus viimeistään 2. raskauden jälkeen saa usein siitä alkunsa että äiti syö lapsensa ruoanjämät ettei niitä tarvitse heittää menemään. Bonat ja Piltit ovat hyvin ravitsevia, ja samaan aikaan kun jättää liikunnan vähemmälle pysytellessään kotona vauvan kanssa, niin tulos on tietysti se mikä on. Mutta jos vie lapsen ulos niin mikäänhän ei estä vaikka juoksemasta niiden vaunujen kanssa, joidenkin ihmisten olen nähnyt näin tekevänkin.
Jokatapauksessa oli mies tai nainen, niin jos on itse saanut pysyttyä normaalipainossa ja -mitoissa, niin aika vastahankainen sitä on seurustelemaan plösön kanssa odotellen että tämä siitä jotenkin reipastuisi. Se nyt on selvä että heti kun tulee eka riita suhteessa se joka on ennen suhdetta ollut lihava alkaa mielenosoitukseksi taas syömään ja virumaan sohvassa. Lihavien kannattaa tapailla lihavia ja hoikkien hoikkia, niin kaikki ovat tyytyväisiä. Ei voi vaatia että toinen on valmiiksi ihanuuksien ihmeprinsessa tai -prinssi jos itsellä ei ole tarjota vastaavaa.
Siksi en itse vastaile miehille jotka sanovat että on päässyt 10 kg tulemaan liikaa ja kyllä se siitä lähtee kun lässyn lässyn. Eikä lähde. Lisää sitä saattaisi ennemminkin tulla, jos parisuhteen muodostumista aletaan juhlimaan mässäilemällä.
Mutta viis tuosta painosta, itseäni kiinnosti aloituksen tehdessäni se että onko tosiaan kokoajan näytettävä ylimaallisen kauniilta, vai käykö sellainen arkisempikin olemus. Jos on kuitenkin myönteinen ja reipas ihminen.Ehei, kyllä se jonkinlaista treeniä yleensä vaatii tai muuten tuloksena on kynäniskainen luuviulu tai sitten se läskimaha. Eikä kaikki miehet kittaa kaljaa, jostain syystä te naiset vaan haluatte suosia näitä alkoholin suurkuluttajia.
Musta kyllä tuntuu, että nuo ulkonäköasiat taitaa olla sinulle paljon suurempi ongelma kuin näille miehille joita niin suuresti halveksit... :D
- En ole keski-ikäinen
Olipas taas hienot vertailukuvat. Toisessa kuvassa leffameikit ja jälkikäsittelyt ja toisessa mummolasit, muuten selkeästi normaalikroppainen nainen molemmissa. Ja tässä piti nyt olla jokin shokki...? Oikeasti, ei kai kukaan ole niin sokea tai tyhmä kuin ilta-paskan "uutisista" voisi ymmärtää. Vähän jotain tasoa.
Tuollaisen kropan (se, mitä noista kuvista nyt näkyi) ylläpitämiseen ei sitäpaitsi tarvitse harrastaa muuta liikuntaa kuin tunti kävelyä päivässä. Sitten jos miehellä pitää olla vähän enemmän lihaksia, täytyy oikeasti tehdäkin jotain ja syödä oikein. Eli vaatii enemmän duunia se kuin vain hoikkana pysyminen, olkoonkin korkeammat testosteronitasot.- Hii Ohoi!
Minkä takia miehellä pitää tai pitäisi olla "vähän enemmän lihaksia"? Miksei normaali jäntevyys riitä, miksi miehet aina haluavat pullistua kuin... hm... sammakko?
Itselleni kyllä riittäisi että mies ei ole lihava. Ei hänen mikään muskelimies tarvitse olla. - En ole keski-ikäinen
Hii Ohoi! kirjoitti:
Minkä takia miehellä pitää tai pitäisi olla "vähän enemmän lihaksia"? Miksei normaali jäntevyys riitä, miksi miehet aina haluavat pullistua kuin... hm... sammakko?
Itselleni kyllä riittäisi että mies ei ole lihava. Ei hänen mikään muskelimies tarvitse olla.No sanopa se minkä takia miehellä pitää olla niitä lihaksia. Ehkäpä Suomessa tabu aihe: miesten ulkonäköpaineet? Kun naiset kuolaavat niitä hunkseja ja urheilutähtiä. Hoikkana pysyminen nyt ei kummoisia vaadi, mutta kun harva nainen oikeasti haluaa sitä kynäniskakoodaria. Eipä sillä, kyllä minäkin pidän siitä, että kroppani on kunnossa, mutta kyllä se vähän työtäkin vaatii. Mikäpä siinä tosin, kun siitä on tullut elämäntapa ja harrastus.
Ja toki tarvitsee olla jo huomattavan kovassa kunnossa, että se miesten vaatteiden läpi mihinkään oikeasti näkyisi. Esimerkiksi talvitakki päällä näyttää samanlaiselta kaljamahalta kuin mitä naiset aina olettavat tavallisella miehellä olevan, vaikka alla olisi mimmoinen pyykkilauta. Naisilla on siinäkin suhteessa helpompi tehdä vaikutus hyvällä kropalla, koska naisten vaatteista voi kyllä lukea muotojakin.
Mutta jos sinulle ei-paksuniskainen normaalivartaloinen mies riittää, good for you. Luulisi löytyvän :)
- Realisti_Mies
Huomaan todellakin, että minulla on ollut epärealistiset odotukset, kun olen kuvitellut löytäväni netistä normaalijärkisen ja normaalipainoisen naisen.
- herrasmiesohjus
No heh! Onnea etsintään vaan. :D Kerro sitte jos löydät...
- M37v
Paremmaltahan tuo kaunis nainen näyttää ensimmäisessä kuvassa.
- ~cissi~
No samaa mä tässä ketjua alas skrollatessa ajattelin, että missä kommentit?? Onneks joku muukin hereillä
- 9+1
Samaa mieltä. Noi kauheat mummolasit vaan pois niin siinähän on hyvin kaunis nainen. Sen sijaan toi roolihahmokuva ei jostain syystä erityisesti sykähdytä ainakaan minua. Mielestäni tämä aloittajan esimerkki ei ollut kovinkaan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045281Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17610821Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok02850Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321485
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261470