KESKIYÖ AUTATKO

Pieni olen

Tumma nainen olen ja ikääkin kertynyt.Näätkö onnea minulle lähiaikoina.Elämä mennyt niinsanotusti alamäkeä.

17

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

mielessäsi on mies, hieman vanhempi mies jolla on rauhallinen luonne. hän aiheuttaa sinulle päänvaivaa, koska et saa hänestä otetta. et edes sanallisesti.

koti ja lapset on jo hoidettu, niistä sinä olet jo vapaa. lapsilla on myös elämä maltillaan, ei hätiä. odotuksesi ovat oikeutettuja, koska jokainen tarvitsee iloa ja onnea. lapsiin voi liittyä myös kotieläimiä, en ole varma kummasta on kyse.

olisikohan jonkin viraston kanssa ollut ongelmia, minusta sinä olet ollut hermostunut. tuo ilman tukea asioiden hoitaminen on raskasta.
      kukaan ei seiso rinnallasi tukemassa sinua vaikeissa asioissa.

kuule kyllä minä näen sinulle onnea ja rahaakin tulevassa. mutta niihin liittyy myös kyyneleitä, vaikka ne asiat sinulle hyvin ratkeavatkin.
      sinä et jää tyhjän päälle, kyllä se siitä taas lähtee rullaamaan.

t. Keskiyö

• Pieni olen

Onnea ja rahaa,mutta niihin liittyy kyyneleitä....Mitä hyvä keskiyö tarkoitat tällä????Lapsia tosin asuu vielä kotona ja lemmikkejä on.Ja olet oikeassa että mielessäni on vanhempi mies jolla on rauhallinen luonne.

• Pieni olen

Hyvä keskiyö.Hiemen rupesi ns. pelottamaan että sattuuko jotain kun tulee kyyneleet?

• Pieni olen

Kertoisitko hyvä keskiyö!Ajattelen kuumeisesti erästä toista juttua jota rinnastan tähän.

• Hei

toivottavasti et hermostunut kirjoituksestani. ne kyyneleet ovat yhtä herkkiä tunteen ilmaisuja kuin naurukin. moni itkee hyvän elokuvan äärelläkin!

olisikohan tuo rinnastamasi ajatus vanhempaan mieheen liittyvää, hänen uurastukseensa ja hiipuvaan terveyteensä?
        hän oli ennen oikea herrasmies, mutta ajat kohtelivat häntä kaltoin. taidatte olla henkisesti läheisiä toisillenne.

lapset ja koti ovat kunnossa, samoin sinut näen terveenä ja jaksavana.
        sinua vain harmittaa, siitä ne kyyneleet tulevat.

t. Keskiyö

• Pieni olen

No olen hyvin tunneherkkä ihminen.En tiedä olko se pahasta vai hyvästä?Ja oletko sinä taikuri vai mikä olet :) Niin juuri ajatus oli vanhempaan mieheen.Hän on juuri sellainen kuten kuvasit,kovia kokenut ja suuri suru sydämessä.Kyllä olemme erittäin läheisiä henkisesti.Mitä muuta näet meistä,minusta ja miehestä???Kiitän todella sinua kun jaksat vastailla.

• Hei

näen sen, että mies on kirjoittanut jonkin paperin asuntonsa vuoksi. hän on väsynyt ja nukahtamaisillaan, ei oikein ole hereillä.

tämä mies on tehnyt paljon töitä ja hänen toiveensa ja ideansa toteutuivat pitkälle, niinkuin pitikin. hän on lähdössä muualle ja se on hyvä niin. minä en puhu kuolemista enkä halua nähdä niitä, joten sanon ja uskon itsekin, että hän on vain menossa jonnekin.

t. Keskiyö

• Pieni olen

Hyvä Keskiyö,olisiko liikaa pyydetty jos selventäisit minulle tämän.Olet oikeilla jäljillä.Onko hän tehnyt sen jo vai tekee?Oletko varma ettei poistuminen tarkoita kuolemista?Olen joskus kuullut,että näkijä on nähnyt erään ihmisen poistumisen ja se on kuitenkin ollut lopullinen poismeno, tarkoitan tällä tapauksen toteutumista oikeasti.

• Hei

en ole varma minkälainen poistuminen on kyseessä ja sanon rehellisesti, että sellaisia en edes katsele. alan ajatella muita asioita tai lopetan katselemisen siihen.

minulla on niin, että kun näen vaikka ruumisarkkuja tai vastaavia esineitä, ne voivat yhtä hyvin tarkoittaa jonkun aikakauden loppumista, tai asioiden loppua.
        mutta ihmisten sairauksia ja kuolemisia välttelen, muuten tämä menee liian raskaaksi.

itken joka kerta kun näen ihmisen kantavan sairautta sisällään. tiedän muun muassa erään mukavan tarjoilijan, joka ei enää tule kauaa elämään. hän on nuori ihminen.
        minä en saa puhua siitä hänelle, enkä kenellekään.

mutta odota ja katso, minä en tuohon voi kertoa enempää.

t. Keskiyö

• Pieni olen

Rakas Keskiyö.Edellä mainituissa keskusteluissa kerroit siis vanhemmasta miehestä ja hiipuvasta terveydestä.Kirjoitit myös poismenosta.Nyt 2kk myöhemmin hän pelkää todellakin terveytensä puolesta todella paljon kuten minäkin.Mitä tässä kaikessa on tapahtumassa?Mitä meillä on edessä?Jaksanko minä enään?Autatko??

• Hei

olisikohan hän sinun veljesi? näen teidät hyvin samanlaisina.
        sinä ja tämä mies juttelette paljon ja teillä on syvä luottamus. et enää aivan usko kaikkea mitä hän sanoo, epäilet että hän pitää osan tuntemuksistaan sisällään.

näkisin niin, että hänellä on jo vaikeuksia selvitä kotiaskareistaan. on tässä nuorempiakin ihmisiä ympärillä, mutta heistä ei ole apua.
        tämä mies on masentunut ja väsynyt. hän kelaa mennyttä elämää mielessään ja uupuu.
        mieleeni tulee myös nimi keijo, tunnetko ketään sen nimistä?

näen sinun kyyneleesi, sinä suret. mutta kyllä sinä tästä pääset yli. ehkä aika on käymässä vähiin tässä tiimalasissa.

kaiken työn ja uurastuksen päässä on valo, mikä vie uuteen tulevaisuuteen.

t. Keskiyö

• Pieni olen
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

olisikohan hän sinun veljesi? näen teidät hyvin samanlaisina.
        sinä ja tämä mies juttelette paljon ja teillä on syvä luottamus. et enää aivan usko kaikkea mitä hän sanoo, epäilet että hän pitää osan tuntemuksistaan sisällään.

näkisin niin, että hänellä on jo vaikeuksia selvitä kotiaskareistaan. on tässä nuorempiakin ihmisiä ympärillä, mutta heistä ei ole apua.
        tämä mies on masentunut ja väsynyt. hän kelaa mennyttä elämää mielessään ja uupuu.
        mieleeni tulee myös nimi keijo, tunnetko ketään sen nimistä?

näen sinun kyyneleesi, sinä suret. mutta kyllä sinä tästä pääset yli. ehkä aika on käymässä vähiin tässä tiimalasissa.

kaiken työn ja uurastuksen päässä on valo, mikä vie uuteen tulevaisuuteen.

t. Keskiyö

Hyvä keskiyö!Kiitos.Hän ei ole veljeni.Ja nimi Keijo ei ole tuttu tosin miehen nimi alkaa K-kirjaimella.Hän on todella väsynyt ja masentunut toisin sanoen hukassa.Kaikki mitä kirjoitit pitää paikkansa hänestä.Onko niin ettei tulevaisuus ole hänen kanssaan?Ja miten hänen käy?Olen todella huolissani hänestä.Kiitos jos jaksat vielä kerran vastata minulle.

• Pieni olen kirjoitti:

Hyvä keskiyö!Kiitos.Hän ei ole veljeni.Ja nimi Keijo ei ole tuttu tosin miehen nimi alkaa K-kirjaimella.Hän on todella väsynyt ja masentunut toisin sanoen hukassa.Kaikki mitä kirjoitit pitää paikkansa hänestä.Onko niin ettei tulevaisuus ole hänen kanssaan?Ja miten hänen käy?Olen todella huolissani hänestä.Kiitos jos jaksat vielä kerran vastata minulle.

Hei

no ainakin se K-kirjain osui oikeaan.
        näen myös keskeneräisen rakennuksen, mikä tavallaan jääkin keskeneräiseksi, koska kukaan ei ole huolehtimassa siitä.

jos voisin mitenkään auttaa sinua niin tekisin sen! tunnen tuskasi itsessäni ja tiedän, että sinulla itselläsi on hyvin vaikeaa. te olette sielunpuolikkaita tämän miehen kanssa. osa sinua asuu hänessä ja toisinpäin.

sanon niin, että mies saa lahjan Ylimmältä. hänen heikko olemuksensa ei enää kauaa jaksa tässä maailmassa. sen jälkeen hänelle tulee paljon parempi onni ja tulevaisuus, missä on valoa ja iloa.
        en minä osaa kertoa kelloista ja kalentereita, mutta minulla on oma yhteyteni, mitä käytän. ja siihen minä luotan.
        siksi en siis voi puhua sinulle ajoista. mutta tämän tiimalasin hiekka valuu alas kovaa vauhtia. pian hänen on hyvä olla.

älä sinä itke, vaan iloitse hänen puolestaan, koska hän on kiltti ihminen.

t. Keskiyö

• Pieni olen
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

no ainakin se K-kirjain osui oikeaan.
        näen myös keskeneräisen rakennuksen, mikä tavallaan jääkin keskeneräiseksi, koska kukaan ei ole huolehtimassa siitä.

jos voisin mitenkään auttaa sinua niin tekisin sen! tunnen tuskasi itsessäni ja tiedän, että sinulla itselläsi on hyvin vaikeaa. te olette sielunpuolikkaita tämän miehen kanssa. osa sinua asuu hänessä ja toisinpäin.

sanon niin, että mies saa lahjan Ylimmältä. hänen heikko olemuksensa ei enää kauaa jaksa tässä maailmassa. sen jälkeen hänelle tulee paljon parempi onni ja tulevaisuus, missä on valoa ja iloa.
        en minä osaa kertoa kelloista ja kalentereita, mutta minulla on oma yhteyteni, mitä käytän. ja siihen minä luotan.
        siksi en siis voi puhua sinulle ajoista. mutta tämän tiimalasin hiekka valuu alas kovaa vauhtia. pian hänen on hyvä olla.

älä sinä itke, vaan iloitse hänen puolestaan, koska hän on kiltti ihminen.

t. Keskiyö

Kiitos!Jos hänen aikansa on kuljettu loppuun ja on aika mennä parempaan paikkaan,hyväksyn sen vaikka se tulee tekemään kipeää,todella kipeää.Olen pelänny tätä,mutta olen myös ollut varautunut tähän.

• Pieni olen kirjoitti:

Kiitos!Jos hänen aikansa on kuljettu loppuun ja on aika mennä parempaan paikkaan,hyväksyn sen vaikka se tulee tekemään kipeää,todella kipeää.Olen pelänny tätä,mutta olen myös ollut varautunut tähän.

Hei

sinä olet viisas ja ymmärtäväinen ihminen. mutta sinun tulisi myös ajatella omaa elämääsi, mikä myös kulkee tiimalasissa - niinkuin meidän kaikkien!

muista vitamiinisi ja kaikki mahdollinen, mikä antaa sinulle voimaa. sinulla itselläsi on vielä monta tehtävää, mitkä ovat kesken. näen sinun pitävän kukkasista, ne tuovat sinulle iloa. hanki niitä lisää, tuoreita ja joka viikko!

t. Keskiyö

• Pieni olen

Autatko Keskiyö!!Onko huolet turhia vai onko jotain tulossa,Hätä on suuri.

• Pieni olen

UP

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3063
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      232
      1950
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1916
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1621
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1368
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1244
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      23
      988
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      909
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      907
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      896
    Aihe