Kun lukee tätä palstaa, kuuluu vaan valitusta, kuinka kaikki treffipalstalla olijat ovat niiiiin surkeita, niin miehet, kuin naiset, ikävää luettavaa.
Minulla on tässä ihan tuoreita ja vähän vanhempiakin hyviä uutisia. Olen nainen ja minulla on ystävättäriä, joilla on ollut profiili täällä keskimäärin kaksi viikkoa, kunnes ovat löytäneet itselleen tosi hyvät miehet. Yksi heistä 32 v, yksi 45 v (pulska), yksi 60 v. Kaikki ihan ns. tavallisen näköisiä. Kaikki ovat nyt onnellisissa liitoissa, joten missä mättää niillä, jotka eivät ole löytäneet kumppania, varmaankin olisi syytä katsoa peiliin - ihan oikeasti. Ps. nuoremmilla naisista useita lapsia!
Huomio kaikki valittajat!
35
344
Vastaukset
- tyytyväinen
Vika löytyy sieltä peilistä. Itse olen tavannut noin kymmenen miestä treffien kautta ja kaikki ovat olleet sitä mitä ovat sanoneetkin olevansa. Se ettei mistään ole vain tullut pitempiaikaista suhdetta on johtunut kemian puutteesta jommaltakummalta puolelta. Ja itse olen keski-ikäinen ja pyöreä, mutta positiivisella asenteella liikenteessä.
Eli jos tuntuu että tapaa vain sekopäitä tai ei onnistu saamaan ketään treffeille niin vika kyllä löytyy itsestä.- Myös fysiikkaa
Mistäs sen kemian ottaa jos sitä ei ole?
Minä olen yrittänyt lähteä avoimin mielin ja ennakkoluulottomasti liikkeelle, mutta vaikeaa on.
Miehet toivovat profiileissaan, että naiset kirjoittaisivat heille. Sitten kun löytää kiinnostavantuntuisen profiilin ja päättää rohkaistua kirjoittamaan, kun kuvittelen lisäksi olevani suunnilleen sellainen mitä etsivät, niin eivät suvaitse vastata.
Jotkut tapaavat kerran ja toteavat, että kipinä puuttuu. Tietääkö sen muka ensimmäisellä kerralla? Itse ainakin sytyn aika hitaasti alkuvaiheessa ja pitäisi tavata ainakin muutama kerta.
Jotkut ovat sanoneet, että vastaan heidän unelmanaismielikuviaan.
Yksi paljastui valehtelijaksi ja teki katoamistemppuja. Toinen heittäytyi ilkeäksi, pyysi soittamaan että sovitaan tapaamisesta, mutta ei vastannut puhelimeen. Kolmannen kanssa vaihdettiin ensin ahkerasti viestejä, tavattiin, kehui ja sanoi tykkäävänsä, mutta yhtäkkiä hiljeni. Joku sanoo, että hänestä ei ole tähän. Mihin, kun mitään ei vielä ehtinyt olla? Joku ei ilmeisesti pitänyt kuvastani, kun tuli ihme selityksiä. Joku on todennut tavatessa, että olen paremman näköinen kuin kuvassani.
Olen ihan tosissani antaa asioille tilaisuuden. Joku on ehdottanut, että yritän liikaa, mutta sitä en tee. Enkä varmasti odota liikoja, että pitäisi heti löytää kumppani loppuiäksi, vaan senhän näkee sitten, mitä siitä tulee, mutta kun ei tule yhtään mitään.
Pitää varmaan uskoa, että minulle ei ole ketään.
- täysin nolla
Emmä uskalla katsoa peiliin koska olen niin ruma et pelkään pyörtyväni siihen paikkaan. Peilikin voi särkyä ja se taas tietää 7 vuoden epäonnea. Joten parempi tuijotella seiniä vaan. en ole edes tavallinen vaan ihan ruma joten naiset ei halua tutustua. Naisilla on ennakkoluuloja!
- niinpä niin
Valitettavasti kaikki meistä eivät ole sen luonteisia ihmisiä että kuka tahansa vastakkaisen sukupuolen edustaja käy kumppaniksi. Ei siinä ole mitään pahaa, jos ei hyvääkään, että jotkut ovat "yleisesti yhteensopivia" ja jotkut taas "vaikeasti paritettavia". Jos yrittää alkaa väkisin muuttamaan itseään vastakkaisen leirin jäseneksi, silloin alkaa teeskentelemään ja antaa itsestään väärän kuvan jonka perusteella päädytään liittoon jossa ollaan onnettomia kun todellinen karva paljastuu.
Jos esim. suurin osa suomalaisista kuuntelee (näemmä) jotain suomipoppia ja iskelmiä ja sen sellaista, niin se joka haluaa kuunnella heviä ja rokkia ei todellakaan jaksa kauaa sitä että toinen nälvii jokaisessa mahdollisessa käänteessä että mitä kamalaa sinä kuuntelet - tai kumpi sitten kumpaa enemmän tulee ihmetelleeksi. Tämä on vain ESIMERKKI, ja varmaan monen mielestä naurettava sellainen. Mutta niitä on paljon kaikenlaisia seikkoja jotka rakentavat persoonallisuuden, ja kaltainen etsii kaltaistaan.
Se taas että jos ei se oma keskinkertainen ja tavallinen nassu vaan kertakaikkiaan nappaa oman ikäisille vastakkaisen sukupuolen edustajille, niin pitääkö siinä tosiaan syytellä ja vihata itseään maailmantappiin asti? Jos omassa profiilissa ei ole mitään merkillisiä juttuja joita kaihdetaan ja ihan normaalisti ottaa yhteyttä ihmisiin ja kukaan ei näistä vastaa, niin ei kai heitä voi pakottaakaan kiinnostumaan?
Jotkut meistä eivät myöskään ole niiltä isoimmilta paikkakunnilta joissa vilinä käy.
Kyllä se vähän siltä vaikuttaa että jos ei parissa viikossa onnistu jotain eronnutta ihmistä heti itselleen nappaamaan, niin sitten on edessä vuosikausien ei-oo. Itse alan jo pikkuhiljaa alistua siihen etten tule koskaan enää löytämään mitään muuta kuin seksiseuraa. Kun ei niin ei. Ei väkisin. Ei parisuhde ole sitä että rynnätään vaan väkisin yhteen, vaan siinä pitäisi ihan oikeasti kummankin kokea se toinen rakkaana, arvokkaana ja kiehtovana yksilönä.- trance ja tekno
Voi vitsi kun esitit asian hyvin! Tavallinen massan mukana kulkeva lätkää katsova iskelmää/ poppia kuunteleva siideriä makkaran kera lipittävä koiraa taluttava silloin tällöin risteilyllä käyvä ja karaokea laulava keskiverto löytää varmasti heti seuraa, jos ei ole kummoisia ulkonäkövaatimuksia.
Mutta jos on nainen eikä voi sietää mitään yllämainituista asioista niin aika epätod.näköistä on, että löytäisi kumppania. - huomio, huomio
trance ja tekno kirjoitti:
Voi vitsi kun esitit asian hyvin! Tavallinen massan mukana kulkeva lätkää katsova iskelmää/ poppia kuunteleva siideriä makkaran kera lipittävä koiraa taluttava silloin tällöin risteilyllä käyvä ja karaokea laulava keskiverto löytää varmasti heti seuraa, jos ei ole kummoisia ulkonäkövaatimuksia.
Mutta jos on nainen eikä voi sietää mitään yllämainituista asioista niin aika epätod.näköistä on, että löytäisi kumppania.Huomio! Nämä naiset eivät ole näitä siideriä kittaavia makkaran söjiä. Ei näitä "karavaanareita". hyvinkoulutettuja kaikki, yksi heistä, kolmen lapsen äiti, erityisen kaunis, pari muuta ihan tavallisen näköisiä. Sen tiedän, että heidän uudet parisuhteensa kukoistavat. Ihan kateellisena seuraan vierestä heidän ihanaa yhdessäoloaan. Ikävä kyllä en ole nähnyt heidän profiileitaan, millä hurmasivat nämä miehet.
Taas näyttää siltä, että ihmisillä on kovat ennakkoasenteet, että ei täältä voi löytyä kuitenkaan:(
haukutaan paljon suomi24.fi saittia, eihän se siinä vika ole, vaan meissä ihmisissä. - niinpä niin
huomio, huomio kirjoitti:
Huomio! Nämä naiset eivät ole näitä siideriä kittaavia makkaran söjiä. Ei näitä "karavaanareita". hyvinkoulutettuja kaikki, yksi heistä, kolmen lapsen äiti, erityisen kaunis, pari muuta ihan tavallisen näköisiä. Sen tiedän, että heidän uudet parisuhteensa kukoistavat. Ihan kateellisena seuraan vierestä heidän ihanaa yhdessäoloaan. Ikävä kyllä en ole nähnyt heidän profiileitaan, millä hurmasivat nämä miehet.
Taas näyttää siltä, että ihmisillä on kovat ennakkoasenteet, että ei täältä voi löytyä kuitenkaan:(
haukutaan paljon suomi24.fi saittia, eihän se siinä vika ole, vaan meissä ihmisissä.Itselläni ei ole ennakkoasennetta, vaan jälkiasenne. Jokunen vuosi tätä touhua on jo vakuuttanut minut siitä että etsimäni ei ole täällä - eikä ehkä missään.
Eivät siiderin kittaajat ja makkaranmussuttajat ole ainoa hyvin yleinen ihmisryhmä. On myös näitä jotka ovat kiinnostuneita itsensä kehittämisestä ja ravaavat läpi kaikenlaisia jumppakerhoja, kursseja jne. - naisissa näitä on hyvin paljon. Mutta jos on nainen joka on kiinnostunut asioista joista yleensä ovat vain tietyt, hyvin harvat miehet, niin kyllä tällaista naista katsovat kieroon myös miehet. Ja nekin miehet jotka ovat itse innostuneita samoista asioista. Jotenkin se ei vain käy laatuun että nainen änkeää heidän tontilleen.
Puhun tieteistä ja tutkimuksesta, tekniikasta, tietokoneista ja muista vempaimista jne. Noin vaikka esimerkiksi. Avaruudesta varsinkin jos alkaa lässyttää niin johan sitä tuijotetaan pitkään että mikäs sinäkin luulet olevasi. niinpä niin kirjoitti:
Itselläni ei ole ennakkoasennetta, vaan jälkiasenne. Jokunen vuosi tätä touhua on jo vakuuttanut minut siitä että etsimäni ei ole täällä - eikä ehkä missään.
Eivät siiderin kittaajat ja makkaranmussuttajat ole ainoa hyvin yleinen ihmisryhmä. On myös näitä jotka ovat kiinnostuneita itsensä kehittämisestä ja ravaavat läpi kaikenlaisia jumppakerhoja, kursseja jne. - naisissa näitä on hyvin paljon. Mutta jos on nainen joka on kiinnostunut asioista joista yleensä ovat vain tietyt, hyvin harvat miehet, niin kyllä tällaista naista katsovat kieroon myös miehet. Ja nekin miehet jotka ovat itse innostuneita samoista asioista. Jotenkin se ei vain käy laatuun että nainen änkeää heidän tontilleen.
Puhun tieteistä ja tutkimuksesta, tekniikasta, tietokoneista ja muista vempaimista jne. Noin vaikka esimerkiksi. Avaruudesta varsinkin jos alkaa lässyttää niin johan sitä tuijotetaan pitkään että mikäs sinäkin luulet olevasi.Niin, kieltämättä tarvittaisiin vähän erilaisuutta.
Vastaan on kyllä tullut naisia netissä, jotka osaavat junan fysiikkaa, siis vääntömomentit, höyrykattilat suun muut. Ja sitten yksi löytyy Suomesta, joka on äskettäin väitellyt teoreettisessa fysiikassa kosmologiaan liittyen. Siinä nyt ei ainakaan ole mitään huijausta. Tai reaktorifysiikkaa, onnistuuko naisilta täältä? En niin, että kyseessä olisi "hyöydyllisiä" arkipäivän aiheita, mutta ollaanhan me ne tasapaksut latteudet (jumppakerhot sun muut) jo nähty miljoonaan kertaan. En itsekään tekisi noilla aiheilla mitään, mutta onhan niissä enemmän hohtoa, kuin lähteä vaikka heittämään frisbeetä kaljakassin kera puistoon.- joopa joo
niinpä niin kirjoitti:
Itselläni ei ole ennakkoasennetta, vaan jälkiasenne. Jokunen vuosi tätä touhua on jo vakuuttanut minut siitä että etsimäni ei ole täällä - eikä ehkä missään.
Puhun tieteistä ja tutkimuksesta, tekniikasta, tietokoneista ja muista vempaimista jne. Noin vaikka esimerkiksi. Avaruudesta varsinkin jos alkaa lässyttää niin johan sitä tuijotetaan pitkään että mikäs sinäkin luulet olevasi.Tieteestä, tutkimuksesta ja vempaimista kiinnostunut nainenhan olisi tosi hyvä. Toivottavasti myös liikunnasta eikä ylipainoinen.
- niinpä niin
joopa joo kirjoitti:
Tieteestä, tutkimuksesta ja vempaimista kiinnostunut nainenhan olisi tosi hyvä. Toivottavasti myös liikunnasta eikä ylipainoinen.
Itse ainakin liikun sen verran kohtalaisesti tai syön niin sopivasti että olen hoikka.
Vaikea kuvitella että yleensäkin asioista kiinnostunut nainen olisi läski. Eiköhän ne itsensä lihottajat ole yleensä aika vähän yhtään mistään kiinnostuneita, paitsi kokkausresepteistä? - joopa joo
niinpä niin kirjoitti:
Itse ainakin liikun sen verran kohtalaisesti tai syön niin sopivasti että olen hoikka.
Vaikea kuvitella että yleensäkin asioista kiinnostunut nainen olisi läski. Eiköhän ne itsensä lihottajat ole yleensä aika vähän yhtään mistään kiinnostuneita, paitsi kokkausresepteistä?Sehän on loistavaa. Luulisi että fiksut miehet olisivat kiinnostuneita tutustumaan sinuun.
- niinpä niin
joopa joo kirjoitti:
Sehän on loistavaa. Luulisi että fiksut miehet olisivat kiinnostuneita tutustumaan sinuun.
Niinhän sitä luulisi, mutta taitavat hakea jostain muualta kuin nettideiteistä kun ei tässä mitään valtavaa vientiä ole ollut.
Paitsi tietysti jos välittömästi seksiin olisi halukas, niin kyllähän sitten ovi paukkuisi kuin konekivääri... - Turhautunut
trance ja tekno kirjoitti:
Mutta jos on nainen eikä voi sietää mitään yllämainituista asioista niin aika epätod.näköistä on, että löytäisi kumppania.Suuri osa pitää myös luonnossa liikkumisesta ja mökkelystä ja sienestyksestä, kun suurella osalla on juuret maalla ja metsässä. Ei täällä isommallakaan paikkakunnalla käy vipinä. On myös niitä, jotka sanovat olevansa vähän erikoisempia ja luulin että siinä osuisi kohdalleen, kun en itsekään ole ihan tavis.
Kesän myötä ihannekumppaneita löytyi talveen verrattuna tuplasti ao. kohdan alta, mutta eivät ilmeisesti kuitenkaan ole sellaisia. Tai vaikka he vastaisivat minun ihannekumppaniani, niin minä en kai sitten heidän.
Varattuja seikkailua etsiviä kyllä löytyisi, tai ehkä nekään eivät etenisi sen pitemmälle.
Pitäisikö laittaa profiiliin suoraan, että etsin sellaista seksisuhdetta, jossa on myös jonkun verran tunteita mukana? Vai tekeekö seksistä pitäminen naisesta jotenkin huonon? niinpä niin kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi, mutta taitavat hakea jostain muualta kuin nettideiteistä kun ei tässä mitään valtavaa vientiä ole ollut.
Paitsi tietysti jos välittömästi seksiin olisi halukas, niin kyllähän sitten ovi paukkuisi kuin konekivääri...Mikä onkaan koulutuksesi? Kovia luonnontieteitä ei oikein pysty uskottavasti edes harrastamaan ilman sopivaa pohjakoulutusta.
- Myös fysiikkaa
joopa joo kirjoitti:
Tieteestä, tutkimuksesta ja vempaimista kiinnostunut nainenhan olisi tosi hyvä. Toivottavasti myös liikunnasta eikä ylipainoinen.
Minä olen juuri sellainen. Kiinnostunut noista mainitusta ja monesta muustakin asiasta, kun tietäminen on niin kiinnostavaa. En ole kiinnostunut niistä tyypillisistä "akkainjutuista" enkä muutenkaan tavisasioista. Liikun myös säännöllisesti ja painoindeksini on 20.
Minusta tuntuvat kiinnostuvan ihan väärät tyypit. Ja kun itse kiinnostun jostain miehestä, hän ei taida välittää minusta tai pitää liian vaativana.
No minä en kyllä ensimmäisten kahden viikon aikana tainnut saada edes ensimmäistäkään kontaktia kehenkään...
- ohhoh kun ihmetyttää
Ihan yllättäen naisille on ollut se seuran löytäminen helppoa...
- oisko noin
Niin, todennäköisesti naisille jotka osaavat olla tavallisia ja normaaleita, ja sopeutua kulloiseenkin seuraansa.
Ei saa olla liian kulmikas eikä särmikäs. - --------------
oisko noin kirjoitti:
Niin, todennäköisesti naisille jotka osaavat olla tavallisia ja normaaleita, ja sopeutua kulloiseenkin seuraansa.
Ei saa olla liian kulmikas eikä särmikäs.Mitähän tästäkin pitäisi ajatella? Kyllä minäkin sopeudun jos minkäkinlaiseen seuraan, jos kyse on vaikka illanvietosta tai vaikka lyhyehköstä työprojektista.
Harrastelijateatteriin menoakin olen joskus harkinnut.
Mutta elämänkumppania en sentään valitse näyttelemällä jotain roolia. Kyllä minä haluan olla ihan oma itseni. - Särmää ja kulmaa
oisko noin kirjoitti:
Ei saa olla liian kulmikas eikä särmikäs.Mutta eikö kulmikkaille ja särmikkäille naisille löytyisi vastaavai miehiä? Kun heitäkin on olemassa. Vai haluavatko sellaiset miehet olla yksin ja jäävät yksin?
- oisko noin
Särmää ja kulmaa kirjoitti:
Mutta eikö kulmikkaille ja särmikkäille naisille löytyisi vastaavai miehiä? Kun heitäkin on olemassa. Vai haluavatko sellaiset miehet olla yksin ja jäävät yksin?
Mies jos on jotenkin erikoinen, niin se yleensä menee sellaiseksi että hänestä tulee niin pirullinen ihminen ettei kukaan kestä häntä tai hän itse vihaa kaikkia ihmisiä. Olen muutaman erikoisemman miehen vuosien mittaan tuntenut, ja ei niistä suhteista mitään tule. Joko suhde ei edes ala kun mies on äärimmäisen hankala ja itsepäinen kaikissa asioissa ("leikkaan itse tukkani peiliin katsomatta") tai jos suhde alkaa niin muutaman vuoden kuluttua ollaan siinä pisteessä että mikään ei toimi mitenkään, ei rakkauselämä eikä muukaan elämä.
Ehkä kahden luovan ihmisen suhde sujuisi jotenkuten, mutta jos jommallakummalla tai molemmilla on jotain mielenterveysongelmia niin metsään menee.
- M50+
Itselläni oli profiili auki pari viikkoa tänä keväänä. Siihen kahteen viikkoon sisältyi yhdet sokkotreffit ja 5 tuntia puhelimessa kolmen muun nettinaisen kanssa.
Olen Simasuuneidin linjoilla siinä, että treffipalstalla pyritään nopeaan tapaamiseen. Muutaman asian tekisin toisin kokemusteni perusteella. Suoraa tapaamisehdotusta kannattaa pehmentää etsimällä ensin puhelinkontaktia ja kirjoittamalla paria riviä pitempi viesti.
Rimakauhun määrä yllätti, vaikka lähetinkin viestejä vain tasokkaille naisille. Tasolla tarkoitan muuta kuin ulkonäköä. Voi olla myös, että totuudenmukaisiin profiilitietoihini ei uskottu.
Kategorinen kieltäytyminen kuvan lähettämisestä on luultavasti väärä tapa toimia, mutta aloittaminen kuvilla ei ole minun juttuni. - huomio, huomio
Olen kovasti miettinyt näitä naisia, jotka saa aina miehen pikaisesti. Taas eilen kuulin uuden onnistumisen, ah!
Nämä naiset ovat vast eronneita, heillä on hyvä itsetunto ja selkeä ajatus, että tietenkin se mies löytyy, löytyihän edellinenkin. Siis, kova halu ilman ennakkoluuloja.
Kun on ollut kauan yksin, tulee skeptiseksi ja alkaa pelkäämäänkin sitoutumista, itse olen ollut useita vuosia yksin ja olen samanlainen, kuin muutkin täällä, jotka todennäköisesti viettävät lopunelämäänsä yksin.
Olen jo alkanut viihtymään yksin enkä luota enää miehiin. Tosi ikävää.- jaa-a
Elikä naisena pitää olla oikein jumalattoman täynnä itseään ja omahyväinen eukko. Kun uskoo itse olevansa hyvä ja kykenevänsä mihin vain, muutkin alkavat uskomaan. Miehet sitten kuvittelevat että itseään erinomaisuuden huippuna mainostavat naiset ihan oikeasti ovat sitä?
Jos on liian vaatimaton tai yrittää olla realistinen eli ei liioittele avujaan, niin vaikuttaa tylsältä ja värittömältä? - hoida homma
Ei pidä paikkaansa, vaan taas on tuossa asenteessa vika vain peilissä. Itse olin parisen vuotta sinkkuna pitkän suhteen jälkeen. En mitenkään muuttunut kyyniseksi tai katkeraksi sinä aikana. Sitten kun päätin, että nyt olisi sopiva aika löytää kumppani niin laitoin ilmoituksen ja parissa kuukaudessa tärppäsi.
Kyllä se on asenteesta kiinni. Jos päättää jotain saavuttaa niin sitten vain porskuttaa kohti tavoitetta eikä mieti että ei tämä kummiskaan onnistu. - joffe44
vastaeronneilla ei todellakkan ole hyvä itsetunto, lähinnä epätoivoisia ja siksihän sitä seuraa löytyy.
Yleensä vastaeronneet kannatta kiertää kaukaa, ellei etsi yhdenyön seuraa. - M50+
jaa-a kirjoitti:
Elikä naisena pitää olla oikein jumalattoman täynnä itseään ja omahyväinen eukko. Kun uskoo itse olevansa hyvä ja kykenevänsä mihin vain, muutkin alkavat uskomaan. Miehet sitten kuvittelevat että itseään erinomaisuuden huippuna mainostavat naiset ihan oikeasti ovat sitä?
Jos on liian vaatimaton tai yrittää olla realistinen eli ei liioittele avujaan, niin vaikuttaa tylsältä ja värittömältä?Ylisanoin markkinoiva mainos ei toimi täälläkään, koska miehet osaavat lukea rivien välistä niinkuin naisetkin. Oikeasti hyvän ei tarvitse kehua itseään vaan olla rennosti oma itsensä.
Luen faktat adjektiivien seasta. Valheella on lyhyet jäljet kun puhutaan iästä, harrastuksista, kotipaikasta, koulutuksesta, lapsista, pituudesta, painosta ym etenkin kun pyrin tapaamiseen nopeasti ja suoraviivaisesti. - Siperia opettaa
hoida homma kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, vaan taas on tuossa asenteessa vika vain peilissä. Itse olin parisen vuotta sinkkuna pitkän suhteen jälkeen. En mitenkään muuttunut kyyniseksi tai katkeraksi sinä aikana. Sitten kun päätin, että nyt olisi sopiva aika löytää kumppani niin laitoin ilmoituksen ja parissa kuukaudessa tärppäsi.
Kyllä se on asenteesta kiinni. Jos päättää jotain saavuttaa niin sitten vain porskuttaa kohti tavoitetta eikä mieti että ei tämä kummiskaan onnistu.Tuolla asenteella lähdinkin liikkeelle ja tutustuin aika pian moneen ihan kiinnostavaan mieheen. Jotenkin ne kuitenkin kuivuivat kokoon. Ei se asennekaan aina auta.
- PuhuriPah
Itse en oiken tajua, mitä nettideittailijoista tai profiileista valittaminen täällä auttaa...
Murto-osa heistä käy edes keskustelupalstoilla (pl. kunnon nörtit, joille se on merkittävä intressi).
Ja vaikka kävisivätkin, niin eipä silti mikään muutu. Ihmiset käyttäytyvät aina huonosti, eivät tingi kriteereistään eivätkä ymmärrä miksi eivät itse kelpaakaan niille joille tahtoisivat kelvata.
Jonninjoutavaa ajantuhlausta. Kukin tehkään sellaisen ilmoituksen kuin haluaa, ja kaikilla on oikeus hakea seuraa -jopa netissä.
Kyllä kaikesta huolimatta tämäkin maa on täynnä pariskuntia, perheitä ja jopa lapsia. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa, ettei joku koskaan ole tyytyväinen? - Platooooon
No tsekkaa sinä sinne peiliin!
Maailman parantajia ja "besserwissereitä" on tämä maa kyllä aivan täynnä, - haistakaa...
Mistä täällä pitäisi sitten keskustella?
Vaikka joillakin täällä pyyhkii lujaa ja treffeillä käydään joka vkl, niin osan kokemukset rajoittuvat siihen, että kun tekee profiilin, niin kukaan ei ota yhteyttä, saati vastaa omiin yhteydenottopyyntöihin. Etenkin AP tekee sen virheen, että naisena olettaa kaikilla muillakin nettideittailun olevan yhtä helppoa. - LITSLäTS
litslätslitsläts,kuuluu makkarista
- oho.
Puhkesiko vesipatja?
- Nainen+40
Tunnistin huomio,huomio:n kirjotuksesta itseni. Huonosta liitosta eronneena, pari vuotta yksin olleena ja aivan käsittämättömiä nettideittejä tavanneena (naimisissa oleva, profiilissa tietty eronnut, miesx4, tuntia ennen ekoja treffejä jälkiä jättämättä saitilta "kadonnut" mies, Pirkanmaalaisen papin puh.numeron antaneen, varmasti joku teiniääliö jne, jne ja muutama kunnon mies, jotka ei vaan parienkaan treffien jälkeen kolahtaneet) ei enää jaksa.
Olen hoikka, liikunnallinen, kaunis (ent malli), työelämässä mukana oleva nainen. Huumorintajuinen, enkä varmasti valita pienistä helvettiä muistuttaneen avioliittoni jälkeen!!!
Ei vaan löydy tavallista, kunnon miestä! Onko mussa joku haju joka noita urpåja kiehtoo... - löytämätön ;)
Joku kirjoitti siitä, että toiset ovat jotenkin yleisesti toisten kanssa yhteensopivia. Jotain perää tuossa on. On todella olemassa ihmisiä, jotka löytävät uuden kumppanin tosi helposti, yksin ei olla oikein koskaan. Jotenkin tällainen ihminen varmaan kelpuuttaa seuraansa hyvin monenlaisia kumppaneita. Onko sitten todella kyse isoista tunteista, voi vain arvailla. Ehkä nämä ihmiset ovat sisäistäneet hyvin se, että itse pitää tehdä itsensä onnelliseksi. Kun itse pitää hyvää oloa yllä, koettaa nähdä kumppanin kuin kumppanin hyvässä valossa, ehkä elo onnistuu vähän kenen kanssa tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500