Kysyttiin, millaisia aloituksia, parempia vai huonompia kuin ennen? Ja vastauksia (Tuohon ei kuuluisi lainausmerkki, mutta laitan, sillä muuten tiedän sen yhden siitä huomauttavan!) - hihhiii:
"- Eipä ole niin pitkää historiaa, että olisin asiasta tietoinen. Ainakin 70 on suositumpi tällä hetkellä, luurasin postiluukusta.
- Ajattelen siis elän!!!
Ihmisten kiinnostuksiin ja keskustelun aiheisiin liittyy enemmän oma kiinnostus ja tausta kuin ikäluokka.
Tunnen yli 90-vuotiaita, jotka seuraavat aikaansa ja toimivat edelleen aktiivisesti useammallakin alueella ja on paljon ihmisiä, jotka hankkii tietonsa seiskasta ja iltapäivälehdistä, eikä katso tai kuuntele uutisia. Vain muutamat nikit kirjoittavat tänne asiallisia tekstejä yhteiskuntaan, politiikkaan, kansantalouteen tai globaaleihin ongelmiin liittyvistä asioista."
:)
Meidän palstaamme pidetään parhaana!
22
105
Vastaukset
- Samoin olen pannut
merkille! Onhan ihmisen seurattava aikaansa! Se on yhtä tärkeätä kuin terveytensä aktiivinen hoito!
- siimamies.
Yleensäkään eivät suomalaiset lue ulkomaisia lehtiä.
Meille totuus on yleensä amerikkalainen näkemys.
Georgian sota oli hyvä esimerkki. Kesti melkein kak-
si kuukautta vaihtaa U.S.A:n totuus Eurooppalaiseen.
Lukekaa Eurooppalaisia valtalehtiä.
Ne usein poikkeavat Amerikkalaisesta totuudesta.
- oi ja voi
juuri tuli kielto kirjoittaa politiikkaa ja saihan se palstan johtokolmikon kannatuksen.
Milloin täällä on kielletty politiikasta kirjoittaminen?
Tietysti voidaan ahtaasti ottaen sanoa, että politiikka kuuluu vain politiikkasivuille, uskonto uskontosivustoille jne.
Toisaalta odotetaan vilkasta mielipiteitten vaihtoa, ymmärtääkseni ihan normaaliin keskustelutyyliin.
Onhan "normaalissa" elämässäkin niin, että aloitetaan jostakin aiheesta, ja vähitellen tulee mukaan toinen asia, ja ennen kuin huomataankaan saatamme osallistua keskusteluun, jolla ei ole mitään yhteyttyä alkuperäiseen aiheeseen.
Aiheesta ja kirjoittajista riippuu, tuleeko tällaisesta ketjusta helminauha vai kuralätäköstä noukittu narunpätkä.
Kun tähän ikään on eletty, on myös paljon koettu ja monessa mukana oltu.
Mielestäni se oikeuttaa 70 -palstalla kirjoittamaan niin omasta yksityselämästä kuin yhteiskunnallisista tapahtumista: siis myös politiikkaa.
Vahinko, että aina on joukossa sellaisia, jotka kuvittelevat politiikaksi sen, että
kirjoitetaan Toveri Timo Tuiku on paukapää, Kallu Kapponen on k-pää, Viivi Väkämäki vois vetää veen päähänsä j.n.e.
Kun sitten on poliitikot haukuttu, haukutaan palstan kirjoittajat ja arvuutellaan, kuka oli se ja se kirjoittaja...
- kanttori/urkuri
Johan meni metsään kuka pitää parhaana
jos 60ssä on 193,,,,,,,,,70ssa 232 vastausta se ei todista että 70 pn paras.
60 on moni vielä työelämässä, vertailkaa illalla niin totuus selviää.
60 ovat ihmisiin verrattavissa vastaukset kieliasultaa ja täällä joskus pelkkää haistatusta!
Vetäkää huumoria.
Ketjun aloittaja olisi voinut sen Kjan laittaa, olet piilossa huutelemassa, no kai on syytäkin Jepen seläntakan olla vielä,
siisaruksista kävisitte - lainavaate'
Näinhän se on, on huomattu!
:) - on yösija
Puolet on lainalinkkejä uutisista, helppo niitä on työntää, loppu politiikan värjäämiä inttäjiä, jokunen uskonnon vihaaja. Harvakseltaan aivan vapaita kirjoittaja.
Facebook vie voiton! - vuoro-vesi
Menehän sinne naamakirjaan, kukaan ei estä!
- vain hymyjä
Kiitos vuoro-vesi!
Sitä tarvitsen D Siellä olenkin omieni joukossa! Kukaan ei nimettömänä ilkeile,
Ihanaa että sekin on olemassa! Pärjäillään,..
:) - Satu*
Minunkin on aivan pakko käydä siellä heti koneelle tultuani, harrastuskavereitani siellä useita ja lähipiiriä sekä sukua,
en itse juurikaan kirjoittele sinne, mutta 'tykkään'!Kirjoitan kyllä kannustusjuttuja silloin kun katson tarpeelliseks, mutta
saan niin paljon nähdessäni kaiken olevan hyvin:)
Tykkäyshän siellä on kannanotto, ja se riittääkin yleensä.
Elämässä on niin paljon muutakin kuin hm,.. koneen äärellä istumista! heips
- Satu*
Facebookista on tullut sähköpostiini ilmoituksia joka päivä,
siksikin siellä on ollut pistäydyttävä.
En usko että itse alan edes tämänkään vertaa siellä käydä.
Olen jo välillä ottanutkin itseni sieltä pois,
ja taidan tehdä sen taas. - muistuu mieleen
Ruuneperi opetti texanelliä, sanoi että ota opia Sadusta.
- ....
Muistat varmaan väärin, sillä ainakaan minä en sitä muista.
Tänään olen nähnyt täällä oman nikkini aivan toisen kirjoittaman viesti yllä, samoin jotkin itse käyttämäni tunnukset, ja siinä ilkeilyä sitten, jonka on ilmeisesti tarkoitus mennä minun nimiini. Sanoudun sellaisesta irti. Nikittömyyskään ei siis auta täällä!
:) - &
.... kirjoitti:
Tänään olen nähnyt täällä oman nikkini aivan toisen kirjoittaman viesti yllä, samoin jotkin itse käyttämäni tunnukset, ja siinä ilkeilyä sitten, jonka on ilmeisesti tarkoitus mennä minun nimiini. Sanoudun sellaisesta irti. Nikittömyyskään ei siis auta täällä!
:)Niinpä minuakin täällä alkoi matkiskella joku oikein nuoruuden innolla. Ei auttane muu, kuin aina jokainen viesti eri merkillä tai kirjaimin.
Rekisteröidy en.
Voihan toki olla vahinkokin. - Kaameata olisi
.... kirjoitti:
:)joutua jonkun matkimiskohteeksi! Sitä en ainakaan toivoisi!
- Makriina ek
Missa kysyttiin?
- suojautukaaaa
sirkkelinterät viuhuu, karmeita nämä seitenkymppiset naislesket.
- u-atu
suojautukaaaa kirjoitti:
sirkkelinterät viuhuu, karmeita nämä seitenkymppiset naislesket.
Niillä on elämässä vielä täysi meno päällä.
- aleksandrovits
Hyvä palsta tämä on.
Keskeinen asiakin tuntuu olevan linnunpesästä kirjoittaminen, jos politiikka pannaan sivuun.- turkenjeevi
Mitä pahaa on luonnon ihmeen ihmettelemisessä?
Kuka sitä näkee luonnossa yhtä läheltä?
Politiikasta pöliseminen on saavuttanut luonnottoman määrän.
Samasta aiheesta turistaan turhan monin ketjuin.
Ei järjen häivää. - Syökää
turkenjeevi kirjoitti:
Mitä pahaa on luonnon ihmeen ihmettelemisessä?
Kuka sitä näkee luonnossa yhtä läheltä?
Politiikasta pöliseminen on saavuttanut luonnottoman määrän.
Samasta aiheesta turistaan turhan monin ketjuin.
Ei järjen häivää.Kanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313527- 1231399
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111331- 711048
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871026olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875