Oppia ikä kaikki ?

Hoijakkaa

Ettekö te ota opiksenne näistä palautteista ? Nytkin on taas mm. Silja Linen pakkomainontaa ja tyrkyllä joka paikassa ja sivut hidastelevat ja jumittelevat, mainoksen ideaako ? Edelleen sitä mieltä että joskus kauan sitte tämäkin vielä toimi, ei ollut turhia mainoksia eikä tämä ollut kuin facebookin kopio, kaikki oli yksinkertaista ja simppeliä ja kas kummaa, TOIMI! Lisäksi mainokset vievät TURHAA tilaa itse sivulta, pomppiessaan silmille.
Hyvää kesää!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,
      kiitos palautteestasi. Mainokset ovat arkea nettisivuilla ja myös meillä Suomi24:ssä mainoksia on ollut aina sivuston alkupäivistä lähtien. Jos sinulla on ideoita uusista mielekkäistä mainosratkaisuista, niin kerro niistä ihmeessä meille.

      Hyvää kesää sinullekin!

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      279
      4383
    2. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      31
      2593
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      48
      1734
    4. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      66
      1561
    5. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      69
      1262
    6. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1138
    7. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1091
    8. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      57
      1075
    9. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      410
      1071
    10. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      123
      921
    Aihe