Ettekö te ota opiksenne näistä palautteista ? Nytkin on taas mm. Silja Linen pakkomainontaa ja tyrkyllä joka paikassa ja sivut hidastelevat ja jumittelevat, mainoksen ideaako ? Edelleen sitä mieltä että joskus kauan sitte tämäkin vielä toimi, ei ollut turhia mainoksia eikä tämä ollut kuin facebookin kopio, kaikki oli yksinkertaista ja simppeliä ja kas kummaa, TOIMI! Lisäksi mainokset vievät TURHAA tilaa itse sivulta, pomppiessaan silmille.
Hyvää kesää!
Oppia ikä kaikki ?
Hoijakkaa
1
<50
Vastaukset
Hei,
kiitos palautteestasi. Mainokset ovat arkea nettisivuilla ja myös meillä Suomi24:ssä mainoksia on ollut aina sivuston alkupäivistä lähtien. Jos sinulla on ideoita uusista mielekkäistä mainosratkaisuista, niin kerro niistä ihmeessä meille.
Hyvää kesää sinullekin!
Terveisin,
Mari
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721