Usein vaikea löytää uusimpia viestejä pitkässä ketjussa, jossa on parin tunnin poissaolon aikana tullut eri rönsyihin paljon uusia viestejä.
Hankaluus on siinä, että viestin kellonaika näkyy niin heikosti vaikka täällä on isonnetut kirjaimet käytössä. Näköäni ei voi syyttää, se on erinomainen, mutta vahvennettu kellonaika helpottaisi. Olisko tuo vaikea toteuttaa?
Vihreän pallukan takaisinsaanti oli hieno juttu.
Viestin kellonaika vahvennettuna
7
<50
Vastaukset
Kaikkein yksinkertaisin järjestely olisi mahdollisuus sortata viestit aikajärjestykseen.
- surun murtama
Keckmanin Pete, silloin jäisi arvailujen varaan kenelle joku on vastannut, kun usein ketjuissa syntyy rönsyjä missä yx poikaporukka keskustelee keskenään, toisaalla tytöt, kolmannessa lahtarit ja punikit jne. Tässäkin selvensin nimittelemällä sinua.
Voisihan sen asian kopsata mihin vastaa
"Kaikkein yksinkertaisin järjestely olisi mahdollisuus sortata viestit aikajärjestykseen."
mutta kaikki eivät osaa kopsata.
Selkein mielestäni olisi vahvennettu kellonaika.Siis halutessaan voisi sortata viestiketjun nappia painamalla aikajärjestykseen ja sitten taas halutessaanpuukeskutelunäkymään toista nappia painamalla...tietenkin.
Tai tarkennetaan vielä: voi olla kaksi selainikkunaa auki, joissa toisessa viestit ovat aikajärjestyksessä ja toisessa puukeskustelunäkymässä. Esim. minulla on kaksi kannettavaa tietokonetta langattomassa kotiverkossa ja molemmissa kaksi näyttöä eli yhteensä siis neljä näyttöä, joihin kuhunkin mahtuu hyvin kaksi selainikkunaa (suosittelen Opera selainta). Voisin siis, jos oikein haluaisin uppoutua Suomi24:n suohon, pitää vaikka kahdeksaa selain ikkunaa samanaikaisesti silmieni edessä ja näppieni ulottuvilla.
- äähjapuuh
Erityisesti tuon vuosiluvun voisi korostaa. Ihan liikaa näitä tapauksia, kun joku nostaa vanhan ketjun tyhjänpäiväisellä kommentilla ja sen jälkeen seuraava ei huomaakaan, että kyse on aikapäivää sitten vanhentuneesta jutusta...
Hei surun murtama ja @pkeckman,
kiitos hyvistä kehitysideoista. Välitän ehdotuksenne viestin aikatietojen paremmasta näkyvyydestä tuotekehitystiimille.
Hauskaa kesän jatkoa!
Terveisin,
Mari
Suomi24- surun murtama
Kiitos Mari...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169262
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266068- 1044946
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592931- 432711