miten mitäänsanomattomia avauksia täällä on! Ovatko kaikki seitsenkymppiset todella näin seniilejä? Joutavanpäiväistä jorinaa, turhanpäiväistä turinaa, samantekevää sanahelinää.
Eikö teillä todellakaan ole mitään PUHUTTAVAA?
Voi, härregyyde,
38
118
Vastaukset
- on meillä
minun pesukoneessa on vähemmän hienouksia kuin tyttären. Mutta se maksoikin mansikoit5a.
- Laina Kuitti
Hyvä! Edes yksi järkevä kannanotto!
- Nauran mukana
Kuis sun kävi, kun menit Kukkahametta lainamaan : DDDDDDD hehe he
- very.important
Minulla on 12 paistinpannua, ja kaksi lättypannua.
- harmittaa§§§§§§§§§§
mun pesukone on 2 vuotta vanha, nyt se vuotaa vettä sielä alapuolelta jostaki, tympii jos taas pittää vaihtaa uuteen, mikähän pyykki kone kestäisi useamman vuoden tuoki piti olla hyvä mutta eipä ollukkaa,,,
- özalen
Kuulehan Laina Kuitti,, saman huomannu, nyky alotuksiin vastaa vain alottaja itse, tekee kysymykset ja komentoi itse niitä, ei todellakaan mitään mielenkiintoista nykyään täältä löydy,,
- hyiiii senkin köyhät
nyt taidatte pilkata minua, kyllä nyt ootte niin perkuleen kateellisia mun hameen kukille. Minulla sentään on VARAA pilkata teitä kaikkia. Että silleen.
- mix kukkis
hyiiii senkin köyhät kirjoitti:
nyt taidatte pilkata minua, kyllä nyt ootte niin perkuleen kateellisia mun hameen kukille. Minulla sentään on VARAA pilkata teitä kaikkia. Että silleen.
miinusta heti, taispa kolahtaa. DDDDDDDDDDDDDDDDD
- ois se niin ihhanaa
härrrrrägyyyyyyd,,, ois niin ihana ku joku antas ja minä vaan otttttasin,,
mistä sut löydän, etsin sua kaikkialta,,, tuukko huomenna rannalle vaikka sataaaaa,, mä tuun,,,, tuu sääääkiii,,,- ☂
'Jos sataa, ei saa ajaa sataa', sanoi jo Ensio Itkonen aikoinaan.
- Laina Kuitti
Tulen, ehdottomasti! Juuri sinun kaltaistasi kaipaan. Mikä ranta? Matka ei ole este.
- lupaathan ,,,
ootathan mua,,
tuuthan varmasti,,,
mä tuun sun takia,,,
tuu sinäki mun takia,,,
onhan nyt juhannus,,
edes kerran vudessa,,,
aatteleppa itekki,,
voitaisiin vaikka rakastua,,
enneku ilmat pakastuu,,,
kaksin oltaisiin kauniipiaki,
toinen ihminen on toisen rikkaus,
tuu ny
ku sua ootan
onhan kesä ja kärpäsiä,,
älä ennää funtsi
elämä menee oitse ennekuin huomaatkaa,,
tämä on meidän kesämme
ensimmäinen,
mutta ei taatusti viimeinen,
ny se alkaa
se rakkaus ,,, - .
härrrregyyd ku hyvä alotus,,
- ..
Aloitusten aatelia, valioluokkaa.
Me suomalaisethan olemme tunnetusti ahnaita haukuille.
- vienotuuli
Ja mikähän on sitten SINUN mielestäsi sitä " puhuttavaa" ?
Normi elämä puhuttaa, yhteiskunnan asioihin olemme valinneet ihmiset, he hoitakoon työnsä.
Etsi joku fiksumpi kirjoittelu alusta jos tämä ei kelpaa.
Sinun älykkyytesi ei ainakaan minulle avautunut.Very importantille tuliset onnittelut: minulla ei ole kuin kolme valurautaista paistinpannua ja kolme näitä uusia ja ikuisesti kestäviä, jotka vuoden käytön jälkeen ovat sen näköisiä kuin olisin niillä takonut päivän ohjelman puolisoni kovahkoon kalloon. Aarteeni on ikivanha seitsemän lätyn ohukaispannu.
özalenin mainitsemaa "kysy ja vastaa itse" -systeemiä noudattaen ei tule riitaa, mikä lienee hyvä asia.
Oh, my god!
Suurenmoinen, persoonallinen avaus!
Ajatella, että meidän vanhuudenhöppänöiden joukkoon on ilmaantunut kirjoittaja, joka rohkenee kysellä meiltä sellaista, mitä muut avaajat eivät ole ymmärtäneet ihmetellä.
Toivottavasti Laina Kuitti vastaisuudessakin tekee iloksemme omaleimaisia aloituksia.- ******
PUHUTTAVAA löytyy aina aloituksen haluaman verran, tai sitten oman mielentilan/virkeyden kannustamin sanailuin.
Sielukkuutta sisältävät sanani, jos sille päälle satun.
Hupaista paasantaa suollan, jos siltä paikalta panee.
Kukaan ei ole aina samanlainen, mielentila antaa sanat sormiini, joita tänne sepustan.
Seniili = vanhuudenhöperö, joksi en ainakaan tunnustaudu.
Miksi asustaa täällä, jos paikka ei miellytä?- neuvo vain,,,
Seniili EI itse huomaa olevansa seniili, joten kysyppäs 18 terveyskeskusesta, oletko mahdollisesti jo seniili,, ku itse et huomaa,,,
- Ikä ja me
...ja jorina jatkuu.
- 00-00
mul on toi pyykkikone semmonen et se ens ryskyttä sit se lähtee itekseen kävelee..
- at huru
måste du installera du inte avbryter det jag skulle vara tillbaka till Itella
- no kuule
sama mulla, se on varmaan sellanen laajasti toiminnalline. Menes kuule istuu sen koneen päälle, saat mukavat täristykset.
- olit sä
at huru kirjoitti:
mä olin hetii aamust saunassa,
- körö körö
no kuule kirjoitti:
sama mulla, se on varmaan sellanen laajasti toiminnalline. Menes kuule istuu sen koneen päälle, saat mukavat täristykset.
kokasin sitä mulle tul va ikävä siin körötelles mu everst miest.
- kuuleha sie
körö körö kirjoitti:
kokasin sitä mulle tul va ikävä siin körötelles mu everst miest.
miulle on yks palstan nainen opettanu ett suihkull saa paremmin ko miehelt, se on niinko hellempi ko mies.
- juu...
kuuleha sie kirjoitti:
miulle on yks palstan nainen opettanu ett suihkull saa paremmin ko miehelt, se on niinko hellempi ko mies.
miehän kuulen, en oo suihku kokeillut, niit japanilaiste geisha kuulii mie pitänä, ilkeet on jos tipahtoo siel hervannan marketin kas jonos lattiille on se sillee nolo juttu. mie suvena en piä pikku pöksyi lainka meinoo jot pesä tuulettuu.
- toivonvaraa
Pyykkikoneistako täällä? Meillä on 21v vanha upokarhu ja toimii vielä. En sitä kehumaan ala, jos ei kehua kestä se kone - jotku ei. Totta on, näissä aloituksissa olisi toivomisen varaa.
- kojin kone
melläkin oli vihreä Upon Pesukarhu, se kun hyppeli niin teki semmoiset kuopat lattiaan kuin oli pyrkinyt ala kertaan.
Hirveen iso petonni murikka oli siellä koneen sisällä. - gulle
kojin kone kirjoitti:
melläkin oli vihreä Upon Pesukarhu, se kun hyppeli niin teki semmoiset kuopat lattiaan kuin oli pyrkinyt ala kertaan.
Hirveen iso petonni murikka oli siellä koneen sisällä.måste du installera du inte avbryter det jag skulle vara tillbaka till Itella
- plätyi
mää oon paisatanu nyt lätyi koko ehtoon. mää laitan mansikka hilloo väliin niin tuloo tuksuuki. mul on semottis seihtemän letun pannu. koht tulloo hervannast mies tuttava piirakal syävää sit yhesjälk ruuaks lättyy hään on upseer miehii.
- tunnollinen tulli mi
es !
menkös ne ämmät uimaan ja rannalle ,kun alkoi satamaan, ei täällä oo käyny vähään aikaan ees Laina Kuittiaan kuivaamassa. Tuuhan Laina haastelemaan kunhan saat kuittisi kuivaksi... - Meillä se pesukone
yritti tulla olohuoneesee ko innostu linkoomaan niin hel´vetisti.
- sruottii
Toi joka kirjottaa mukamas jotain sruottii on kyllä aivan kahjo!
Tää joka tosta ylempää kopsasin ei ole mitään kieltä,
ajatus ja järki puuttuu kokonaan:- Siis tämä:
- seiloritar
Hymyillään kun tavataan. Vi kan spratar svenska också. Hejdå!
Hah, hah haa - svinx vonx
Näin tuhnusadesäällä ilot ovat jo takanapäin ja harmit edessä. Nyt kun Mohammed Mursi näyttää voittavan Ekyptian vaalit, se kyrsii vähemmän kuin jonkun muumion valinta.
Tosin siellä päin maailmata, ne elävät kuin ennenkin, ne muumiot.
Siellä on elo toista kuin jossakin lyytinmäjessä. Kanan tekemän voi paistaa ladakan konepellillä aurinkon porottaessa täysinään.- VIU VOU
mua ei pätkääkään kinnosta EGYPTIN vaalit. en voi niihin täällä vaIkutaa paskankaan vertaa. Ei kyrsi eikä järsi.
mä venaan vaan kuivaa kuittia Lainalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313527- 1231399
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111331- 711048
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871026olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875