eli ilman reseptiä saatavia? Minulla on S-IGE 36 kU/l (0-110) tuloksessa verikokeessa, ja olen ollut myös pric-testissä, eikä ollut allergiaa, eikä astmaakaan ole todettu 2 viikon seurannassa.
syökö turhaa allergialääkettä,
2
168
Vastaukset
- teija.dunder
Luultavasti tarkoitat allergialääkkeellä antihistamiinivalmistetta. Antihistamiinit auttavat nimensä mukaisesti silloin kun limakalvon/ihon tietyistä soluista vapautuu liiallisesti histamiinia ja tämä ylenmääräinen histamiini aiheuttaa limakalvoilla (silmä, nenä) punoitusta/turvotusta/vetistä eritettä. Tyypillinen ylenmääräinen histamiinin vapautuminen tapahtuu IgE-välitteisessä allergisessa reaktiossa. Muissakin (ei-IgE) histamiinivälitteisissä oireissa antihistamiinista on hyötyä.Jos siis oireesi sopiva histamiinivälitteisiksi ja antihistamiini auttaa niin silloin et syö siä turhaan.
- ............
Kiitos tiedosta, todellakin olen huomannut, että antihistamiini on auttanut kun on ollut siitepölyä, tai eläinpölyä eli ei ole ahdistanut henkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745