Hoitojen onnistumis% mikroinjektiossa

???

Hei vaestoliiton_haikara ja muutkin joilla kokemusta ko. aiheesta!

Onko kenelläkään mitään tietoa mikroinjektioraskauden onnistumisprosentista jos siittiöt huonoja, mutta nainen ollut todistetusti aina vähän liiankin hedelmällinen? =) Ajattelin vain, että onko noissa yleisesti kerrotuissa onnistumisprosenteissa mukana kaikki parit riippumatta kummasta lapsettomuus johtuu selittämätön lapsettomuus-parit? Ja näin ollen olisiko meillä parempi prosentti, kunhan vaan saadaan munasoluun pirteä siittiö istutettua?

Meillä alkaa syksyllä hoidot (lääkäri ehdotti suoraan rankimpia) ja kovasti jännittää onnistuminen. Ikää miehellä 34, itsellä 36.

4

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonot siittiöt

      Hei,
      Toivotan onnea teille.
      Me ollaan oltu 2 kertaa kyseisissä hoidoissa eikä kumpikaan onnistunut :/
      Oli niin rankkaa vaimolle että ollaan pidetty jo kolme vuotta taukoa edellisistä hoidoista.
      ehkä joskus kokeillaan vielä kerran :)
      Tarkoitus olisi saada hyvät munasolut ja siittiöt skulaamaan niin niitä voi sitten käyttää seuraavalla kerralla eikä tarvii koko hommaa käydä uudestaan toisin kuin meillä :/
      T:mies 30 nainen 29

      • ???

        Hei ja kaunis kiitos vastauksesta!

        Ja toivotan teille myös jaksamista & onnea uusintayritykseen jos/kun siihen päädytte!

        Olen kuullut kovin monenlaista kokemusta tuosta ajasta. =( Toisilla henkinen kuorma tuntuu suuremmalta kuin fyysiset kivut pistosten ja punktion johdosta, toisilla taas fyysiset kivut ollut rankempia. Saako kysyä kuinka teillä?

        Olen itse yrittänyt tsempata henkistä puolta, mutta eipä sitä varmasti etukäteen voi tietää kuinka hoitojen kuluessa reagoi. Saimme aika ala-arvoista palvelua ekalla kerralla lapsettomuuspolilla, mutta onneksemme saimme vaihtaa lääkäriä. Silloin jo olo oli aika rikki, mutta nyt tuntuu siltä, että se kokemus vahvisti ainakin minua, Päätin, että menen läpi vaikka harmaan kíven, enkä anna kenenkään tulla siihen esteeksi. =)

        Pelottaa, että olen liian luottavainen oman kroppani suhteen...että kunhan saadaan siittiö munasoluun ja hedelmöitys tapáhtumaan, niin sitten ei olisi enää hätää...näin se vaan ei taida mennä vaikka kuinka hedelmällinen olisinkin.


    • Hei!

      Mikroinjektiohoito eli ICSI auttaa ns.miesperäisessä lapsettomuudessa. Hoitojen onnistumis% vaikuttaa moni asia, mutta teidän tilanteessa tietysti sinua hyvä hedelmällisyys aikaisemmin on positiivinen asia.
      Karkeasti arvioiden onnsitumis% on 30-40%, mutta henkilökohtaisia%-lukuja on mahdoton antaa.

      Toivotaan, että olette jo ensimmäisellä kerralla onnekkaan kolmanneksen joukossa!

      Hyvää kesää toivottaen,

      Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat

    • ???

      Kiitos vastauksesta Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat!!

      Ja aurinkoisia kesäpäiviä sinnekin! =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe