minä olen tosiaan tämän vuoden aikana kirjoittanut niin monta viestiä, että niiden kaikkien selaamiseen tarvitaan 69 sivua. Elän siis täysin netissä ja sivumäärästä voi päätellä mikä tilanteeni on.
Miten on, oletteko muutkin kadottaneet elämänhallintanne täysin? Mikä helvetin järki on palstailla? Miksi te ette ole kuntosalilla tai töissä? Miksette rakenna omakotitaloa? Mitä kaikkea voisi tehdä sillä ajalla jonka nyt käytätte palstailuun?
Verratkaa nyt itseänne niihin, jotka eivät kirjoittele nettipalstoilla. Paljon enemmän kaikkea järkevää tekevät.
palstalaisten tilanne
23
174
Vastaukset
No mut minähän duunaan tässä kotona koko ajan jotain pientä. Käyn tässä palstalla huilaamassa ja turisemassa ihmisille, kun muuten olisin ihan yksin. Joo, mulla ei ole mitään omaa elämää. Tää on ihmepaikka. Koskaan ei saa niin paljon hyviä neuvoja ja ihan paskaa skeidaa, josta pidän yhtälailla :)
Muuten ei kukaan tietäisi että olen edes olemassa - että ajattelen omissa päissäni ;). Niin kuin tyhjää vaan. Kai täällä on sitten samanlaista elämänhallinan ulkoistanutta porukkaa. Vain ajoittain tunnen itseni surkeaksi ja ajattelen että teillä kaikilla on paljon parempi elämä. Niin ja voihan se oikeesti olla niinkin.
Nyt purin vanhan työtason. Vien sen huomenna leikattavaksi. Joudun maksaa siitä. Jos olis jotain miestuttuja, niin ne tekis sen ilmaiseksi.Viimeksi pyysivät viisi euroa, kun lyhennytin yhtä hyllytasoa ja tarvitsin kolme liimarunaa. Mulla ei ole sellaista konetta jolla noita työpöytä/hyllytasoja vois leikata määrämittaan.- Mä oon nyt
lomalla joten... SHUT THE FUCK UP! TEEN MITÄ HUVITTAA!
- .....
Elämä on yliarvostettua sanoi suuri ajattelija Ratikkakuski.
- kylä näi o
.
On syytä asettaa kyseenalaiseksi onko elämä tosiaan ihmisen parasta aikaa
Har!
.
- ...
No joo, se nyt on hyvin suhteellista mikä on järkevää. Ennen palstailin paljon, nykyään vähemmän kun hommailen muuta. Oli nimerkkikin, mutta enää ei tahdo tunnuksia muistaa.
Tiedä sitten onko se muu hommailu sen järkevämpää.
Pääasia on että ihminen tekee sellaista, minkä kokee tärkeäksi /itselle merkitykselliseksi.
Terseisin väliaika. Enemmän tässä järkeä on, kuin istua baarissa räkä poskella ryyppäämässä. Tai missään räkä poskella ryyppäämässä. Jos nyt pitää joku vertauskohde löytää.
Omakotitaloa ei huvita rakentaa. Ei ole nyt ajankohtaista, tämä koti ja asumismuoto passaa hyvin. Töihin ei mennä, jos töitä ei anneta. Harva kävelee aamuisin kutsumattomaan paikkaan töihin vain tehdäkseen palstalaiset onnelliseksi käymällä töissä ja kehumalla sitä miten kvasti käy töissä. Ja tekee kaikkee helvetin hienoo yhteiskunnan hyväksi. :-)
Kuntosalille tiineenä? No ei kiitos. Ehkä mä löydän muitakin konsteja repiä itteni kuoliaaksi tässä tilassa.
Vertailu on loppuviimeks tyhmää. Kaikki kun ei halua samoja asioita elämältään, eikä tähtää samoihin tavoitteisiin. Joten why bother mä teen noin kun toikin, vaikkei mua yhtään se kyllä kiinnosta.
Mut pääsenpä sit sanomaan, et teinpäs jotain järkevää mut sä et. :-)- PeteXZR
Lapsemme kantaminen riittää hyvin :-)
- teewarit
TÄH!!111!!!
Onko palstailu saattanut Jaanan ja Liskon siunattuun tilaan?
Sehän on heidän onnensa täyttymystä.
Computerismiin sairastuminen saattaa kapean tunne-elämän omaaville jo pelkästään pakkomielteisellä ml-palstailun
laitoshoitoa vaativat oireet.
Lisko jaksaa säveltää puppua blogiinsa sivutolkulla
ja feissaminen lisäksi??????????
Kun feissiinkin alkaa tulla ystäväpyyntöjä joka päivä
alkaa oireilla näkemällä jo unia netissä hengaamisesta ja
havahtuu nukkuessaankin, että pitää tuohonkin vastata ja unenpöpperöisenä etsii hiirtä tyynyjen seasta.....
On jo aika pitää lomaa netistä - teewarit
Hienoa Jaanaseni!!!111!!!
Onko gravitest jo todistanut, ettei juttu ole vain hihhulipalstoilla mesettämisen tulos eli ns,neitseellinen uuden Messiaan synnyttämisestä, vaan oikeasti on miehen se fiilannut siellä? - Teijo T
PeteXZR kirjoitti:
Lapsemme kantaminen riittää hyvin :-)
Lapsi on minun ja Kyöstix tulee kummiksi;)
- muu palstaseurakunta
Teijo T kirjoitti:
Lapsi on minun ja Kyöstix tulee kummiksi;)
Mitä?
Tänä vuonna 6 sivua.
- Miljoona neljäsataat
.
Miljoona neljäsataakahdeksakymmentäkuustuhatta sivua ja rapiat päälle
vuodesta 2006 paikkeilla lähtien
. - zzzZzzz.........
Nuorten palsta = määrä (24h):145
Ikävä= määrä (24h):828 Kaikki muut palstat. Ei taida riittää 69 sivua.- proteesitantta
Teinipalstailijoilla näkyy tukiprofiileissa aktivistipissisten päällä
jopa mainospaita päällänsä ruokottomalla tekstillä:
MUN P*LLU ON MUN P*LLU!!!!
täysin vastoin kirstillistä sääntöä: Hihhulien omaisuus on sosialisoitu.
- mm
Ei haisuakaan tilanteesta, kun en osaa pakittaa.
Kuulin eilen yhdeltä leipojalta, joka muka osasi tehdä porkkanakakun ihan omin neuvoin, vaan ei vieläkään se saanut siihen sitä yhtä juttua. Kuiva kakku oli :( Edelleen kannattaa palstailla, josko se ohje avartuisi.- Ödlans cakes
Saat tästä hienoja kakunteko-ohjeita
http://amandacupcake.blogspot.fi/2012/06/lizard-cake-party.html - mm
Ödlans cakes kirjoitti:
Saat tästä hienoja kakunteko-ohjeita
http://amandacupcake.blogspot.fi/2012/06/lizard-cake-party.htmlKiitos vaan, mut noita peruskakkuohjeita löytyy kyllä.
- puskalisko
ai, mitä siitä puuttui? Arvaa kuule mitä. MInä söin elämäni parasta porkkanakakkua pari viikkoa sitten. Mitä vittua missä sun yksäriosoite on, kerron privaatisti missä se oli ja mitä siinä oli :P**
- mm
puskalisko kirjoitti:
ai, mitä siitä puuttui? Arvaa kuule mitä. MInä söin elämäni parasta porkkanakakkua pari viikkoa sitten. Mitä vittua missä sun yksäriosoite on, kerron privaatisti missä se oli ja mitä siinä oli :P**
Oon kerran syöny semmosta porkkanakakkua, joka oli mehevää ja sellainen ois hakusessa, koska se oli erinomaista. En vaan harmikseni saanut siitä reseptiä, kun kakku oli jonkun pitopalvelun tekemä. Reseptisi voit tyrkätä: maniamaria(at)suomi24.fi
- teewarit
mm kirjoitti:
Oon kerran syöny semmosta porkkanakakkua, joka oli mehevää ja sellainen ois hakusessa, koska se oli erinomaista. En vaan harmikseni saanut siitä reseptiä, kun kakku oli jonkun pitopalvelun tekemä. Reseptisi voit tyrkätä: maniamaria(at)suomi24.fi
Amattisalaisuksiani en paljasta kuolinvuoteellanikaan
Kirjoittelen stereotyyppisellä virkamiesasenteella. Vähän ja vielä vähemmän asiaa. Elämän olemassaoloa ei kirjoituksista voi päätellä tai olla päättelemättä.
Kuntosalilla joutuu maksamaan rehkimisestä. Kun pysyy poissa, saa olla rehkimättä ihan ilmaiseksi. Omakotitalo ihmiselle, jonka hoteissa muovikukatkin kuolee??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289