Epäilisittekö hänen vilpittömyyttään? Ruumiinkielen, ulkoisen olemuksen ja käyttäytymisen perusteella?
Anneli A ja elekieli ja olemus
33
169
Vastaukset
- nasdaq
Menköön spekulointi vaikka korkeimpaan.
Korkeimman oikeuden maalliset jäsenet ovat oikeuslaitoksen poliittista kermaa, harvainvaltaa, jota vastaan riviedustaja Halla-Maja hyökkäsi.
Se on vähän niin kuin kumpi vai kampi.
(neoliittistä naurua)- ap.
Siis onko Auer olemukseltaan vilpitön sinusta vai ei? Vastaa.
- Nasdaq
ap. kirjoitti:
Siis onko Auer olemukseltaan vilpitön sinusta vai ei? Vastaa.
Minä olen yleisö (onnekseni en ole siitä tiedottaja).
(välinpitämätöntä naurua) Luin neliöeliittistä naurua. Tuli mielikuva, että neilöiden sisällä elitismiä. :-)
Elitismiä neliöillä...- Selvä juttu
Auer ei ole koskaan näyttänyt surulliselta aviomiehensä kuoltua. Lisäksi kääntelee päätään ja "nyökyttelee" hermostuneesti. Huvittaville asioille nauraa väkisin pakotettua tekonaurua.
- Nasdaq
teevadit kirjoitti:
Luin neliöeliittistä naurua. Tuli mielikuva, että neilöiden sisällä elitismiä. :-)
Elitismiä neliöillä...Sulla on kyllä kieltämättä jännä persoona.
(aurinkonaurua) - Nasdaq
Selvä juttu kirjoitti:
Auer ei ole koskaan näyttänyt surulliselta aviomiehensä kuoltua. Lisäksi kääntelee päätään ja "nyökyttelee" hermostuneesti. Huvittaville asioille nauraa väkisin pakotettua tekonaurua.
Mun käsittääkseni tässä on lähinnä kyse siitä kuka dumaroi, kansa vai oikeuslaitos?
Mä jättäydyn näistä spekulaatioista ja juon kahvia pääministerimäisein ottein. - muistaakseni
Selvä juttu kirjoitti:
Eikö Auer sanonut rikostutkijoille miehensä kuoleman jälkeen,että eikö tää asia voi jäädä tähän ja oli muuttoa tekemässä.
Minun vastaukseni: ruumiinkielen, ulkoisen olemuksen ja käyttäytymisen perusteella pitäisin häntä syyllisenä. En ole tutkinut juttua tarkoin (enkä aio tutkiakaan ,kun ei kuulu toimenkuvaan) mutta noilla perusteilla hän ei vakuuttaisi.
Miksi? En osaa järjellä selittää, mutta luotan vahvasti intuitioon. Hän on kaikkea "llian". Liian itsevarma, liian tasainen, liian harkitseva. Liian normaalit ihmiset ovat epäilyttäviä. Oikeasti. Normaalius on sairasta ja epäilyttävää. Tasaista keskivertoa ei ole oikeasti olemassa, vaikka jotkut sitä tavoittelevat.- Nasdaq
No sitten voit olla pyöveli.
Miksihän näillä jutuilla yleensäkin rasitetaan oikeuslaitosta. Oikeuslaitos, jossa ei tapahdu mitään, on toimivan yhteiskunnan jäsentelemätön status. Nasdaq kirjoitti:
No sitten voit olla pyöveli.
Miksihän näillä jutuilla yleensäkin rasitetaan oikeuslaitosta. Oikeuslaitos, jossa ei tapahdu mitään, on toimivan yhteiskunnan jäsentelemätön status.Ei kiinnosta olla. Mutta joskus ihmettelen, kun näen jotain, mitä tunnen ja tiedän vahvasti,ja muut eivät näe. Eivätkö he oikeasti näe, vai onko se laskelmoitua? Onko järki mukana kuvioissa sotkemassa tai joku muu ajatuskuvio?
Ihmiset pelkäävät luottaa intuitioonsa. Kai se on kuin horoskooppeihin uskoisi,nykypäivänä. Ei saa luottaa vaistoonsa, vaisto on epäilyttävä.- teewarit
yybee kirjoitti:
Ei kiinnosta olla. Mutta joskus ihmettelen, kun näen jotain, mitä tunnen ja tiedän vahvasti,ja muut eivät näe. Eivätkö he oikeasti näe, vai onko se laskelmoitua? Onko järki mukana kuvioissa sotkemassa tai joku muu ajatuskuvio?
Ihmiset pelkäävät luottaa intuitioonsa. Kai se on kuin horoskooppeihin uskoisi,nykypäivänä. Ei saa luottaa vaistoonsa, vaisto on epäilyttävä.Näyttää tilanteesnä nähden psykopaattisen tyyneeltä
Normaali naikkonen osaa luonnostaan pusertaa mascarat poskillensa krokotiilin kyynelillänsä - Nasdaq
teewarit kirjoitti:
Näyttää tilanteesnä nähden psykopaattisen tyyneeltä
Normaali naikkonen osaa luonnostaan pusertaa mascarat poskillensa krokotiilin kyynelillänsäTuo ei ole totta.
(järkyttynyttä naurua) - puskalisko
jotkut reagoivat stressin alaisena nimenomaan "normaalisti" ja tasaisesti. Se että pystyy pitämään rutiineja yllä ei tarkoita sitä, etteikö ihmisellä olisi tunteita.
- puskalisko
yybee kirjoitti:
Ei kiinnosta olla. Mutta joskus ihmettelen, kun näen jotain, mitä tunnen ja tiedän vahvasti,ja muut eivät näe. Eivätkö he oikeasti näe, vai onko se laskelmoitua? Onko järki mukana kuvioissa sotkemassa tai joku muu ajatuskuvio?
Ihmiset pelkäävät luottaa intuitioonsa. Kai se on kuin horoskooppeihin uskoisi,nykypäivänä. Ei saa luottaa vaistoonsa, vaisto on epäilyttävä.hmmm, näin jokin aika sitten pienen jutun valehtelusta. Arvaa ketkä tunnistavat valehtelijan kaikista parhaiten? Ne, jotka itse pystyvät valehtelemaan jäämättä kiinni - eli taitavat valehtelijat.
- puskalisko
teewarit kirjoitti:
Näyttää tilanteesnä nähden psykopaattisen tyyneeltä
Normaali naikkonen osaa luonnostaan pusertaa mascarat poskillensa krokotiilin kyynelillänsänormaali ja yhtään järjissään oleva naikkonen ostaa vedenkestävää ripsiväriä jos on yhtään sitä riskiä että pitääkin ryhtyä itkemänä. Valuvasta ripsiväristä voidaan aukottomasti päätellä vain se, että tuo letukkahan yrittää vedota tunteisiin !111!!
puskalisko kirjoitti:
hmmm, näin jokin aika sitten pienen jutun valehtelusta. Arvaa ketkä tunnistavat valehtelijan kaikista parhaiten? Ne, jotka itse pystyvät valehtelemaan jäämättä kiinni - eli taitavat valehtelijat.
Varmaan näin, uskon. Mutta vaikka jollakin on taitoa, se ei tarkoita, että sitä taitoa alkaisi käyttää työkseen ja väärin. On olemassa myös moraali ja muut arvot. Vaikka olisi teoriassa ja käytännössäkin taitava tiirikoija, ei välttämättä ajaudu asuntomurtojen tekijäksi.
- puskalisko
tämä ei nyt ole vastaus siihen mitä kysyttiin, mutta eikö ole aikamoista itsehuijausta edes leikkiä ajatuksella, että syyllisyyden/syyttömyyden voisi päätellä tällaisesta spekuloinnista?
Ja minä en ole koskaan nähnyt Aueria enkä hänen ruumiinkieltään ja käytöstään.
--> minua hämmentää tämä kysymys, mitä tämä antaa? Mitä tarvetta tämä tyydyttää?- teewarit
Eläs ny Liskuli...käyttäymispsykologian tuntemuksesta voi olla paljonki hyötyä---olen lueskellut laln kirjoja paljon
Alaston Apina------Käyttätymisen kuviot jne,
Simpansseja tarkkailemalla ovat tutkijat selvittäneet paljon vaistomaisia eleitä, joita ihmisetkin tekevät
poliisikuulustelijatkin tietävät monia niksejä
Yx exä ei tajunnutkaan itse pientä elettänsä aina, kun valehteli
Heittämällä kuin ohimennen ovelan kysymyksen, sain selville
hänen kavalan juonensa, jolla äämä pölli minulta asunto-osakkeenkin. - puskalisko
teewarit kirjoitti:
Eläs ny Liskuli...käyttäymispsykologian tuntemuksesta voi olla paljonki hyötyä---olen lueskellut laln kirjoja paljon
Alaston Apina------Käyttätymisen kuviot jne,
Simpansseja tarkkailemalla ovat tutkijat selvittäneet paljon vaistomaisia eleitä, joita ihmisetkin tekevät
poliisikuulustelijatkin tietävät monia niksejä
Yx exä ei tajunnutkaan itse pientä elettänsä aina, kun valehteli
Heittämällä kuin ohimennen ovelan kysymyksen, sain selville
hänen kavalan juonensa, jolla äämä pölli minulta asunto-osakkeenkin.en minä sitä epäilen. Vaan kun rahvaan kognitiiviset kyvyt ovat keskiarvoiset huolimatta siitä, että suurin osa on keskiarvoihmistä älykkäämpi. Miksi suotta lähteä riekkumaan.
- teewarit
puskalisko kirjoitti:
en minä sitä epäilen. Vaan kun rahvaan kognitiiviset kyvyt ovat keskiarvoiset huolimatta siitä, että suurin osa on keskiarvoihmistä älykkäämpi. Miksi suotta lähteä riekkumaan.
Ei tarvitse olla superälykäs rosmo, jos tietää poliiseille opetetun kuulustelutekniikan, osaa antaa tarkoituksella vääriä elekielimerkkejä "vaistomaisesti"
Siksi ei näitä viranomaisten ohjekirjoja löydy yliopistojenkaan kirjastoista - puskalisko
teewarit kirjoitti:
Ei tarvitse olla superälykäs rosmo, jos tietää poliiseille opetetun kuulustelutekniikan, osaa antaa tarkoituksella vääriä elekielimerkkejä "vaistomaisesti"
Siksi ei näitä viranomaisten ohjekirjoja löydy yliopistojenkaan kirjastoistajos kerran tunnet käyttäytymispsykologiaa ja osaat soveltaa sitä, niin mitenkä se naikkonen onnistui huijaamaan sinulta osakkeen?
- Helppoahan se on nyt nähdä kaikenlaista epäilyttävää ja rasakauttavaa Auerin elekielessä ja ulkonäössä, kun tuomioita ja rikosnimikkeitä on julkistettu. Jos porukka on helvetin taitava tunnistamaan kriminaaleja, niin miksei kukaan tehnyt mitään silloin kuin lasten hyväksikäytöt tapahtuivat?
Auer ei ole tällä hetkellä uhka kellekään, mutta moni muu on. Käyttäkää sitä supervainuanne ja kyökkipyskologiaanne ja missä _tällä hetkellä_ tapahtuu perheväkivaltaa ja lapsiin kohdistuvia rikoksia. Tehtävää saattaa tietysti vaikeuttaa se, että epäillyistä ei julkistettu satoja kuvia joiden yhteydessä olisi esitetty rikosnimikkeitä.
Siitä vaan matlokit ja dexterit, antaa palaa. puskalisko kirjoitti:
jos kerran tunnet käyttäytymispsykologiaa ja osaat soveltaa sitä, niin mitenkä se naikkonen onnistui huijaamaan sinulta osakkeen?
- Helppoahan se on nyt nähdä kaikenlaista epäilyttävää ja rasakauttavaa Auerin elekielessä ja ulkonäössä, kun tuomioita ja rikosnimikkeitä on julkistettu. Jos porukka on helvetin taitava tunnistamaan kriminaaleja, niin miksei kukaan tehnyt mitään silloin kuin lasten hyväksikäytöt tapahtuivat?
Auer ei ole tällä hetkellä uhka kellekään, mutta moni muu on. Käyttäkää sitä supervainuanne ja kyökkipyskologiaanne ja missä _tällä hetkellä_ tapahtuu perheväkivaltaa ja lapsiin kohdistuvia rikoksia. Tehtävää saattaa tietysti vaikeuttaa se, että epäillyistä ei julkistettu satoja kuvia joiden yhteydessä olisi esitetty rikosnimikkeitä.
Siitä vaan matlokit ja dexterit, antaa palaa.itse vastasin tähän lähinnä siksi,että kysyttiin vaikutelmia, olemusta jne. Eli intuitioon liittyviä asioita. Muistan, kun tämä Ulvila-tapaus tuli aikoinaan julkisuuteen ja näin silloin ne Auerin kotisivut.. Silloin Auer oli siis uhri hänkin eikä häntä epäilty mistään. Minulle tuli niistä ylipirteistä sivuista heti epämiellyttävä olo. Ei suinkaan mitään tällaista kauheaa mieleen, ei miehen surmaamista, pedofiliasta puhumatakaan, mutta fiilikset olivat huonot ja jotenkin hämmentävät..
Hän edustaa tavallaan sellaista "ryhmää" jonka kanssa olen paljon ollut tekemisisissä, kavereina,vuosia; kotiäitejä, pienten lasten äitejä hiukan vanhempaa ikäluokkaa tosin.Hän erottui tuntemistani äideistä heti, jo nettisivun perusteella, kielteisesti ja jokainen lehti- ja tv-juttu lisäsi tunnetta,ennen kuin mitään ikävää edes tuli ilmi. Hyvin harvoin minulla on negatiivista tunnetta ihmisestä, jota en tunne. Siksi tuo oli yllättävää ja jäi mieleen.
Mutta onneksi tuomioistuimet eivät mihinkään mutu-tuntumaan ja intuitioon perustu eivätkä saa perustua.Eikä minua kiinnosta mainostaa, että "arvasinpas", koska en tosiaan olisi koskaan mitään tällaista pystynyt arvaamaan enkä uskomaan. Vastasin aloitukseen, kun nyt kysyttiin,sen tarkemmin pohtimatta,onko tätä edes järkevää sanoa..- puskalisko
yybee kirjoitti:
itse vastasin tähän lähinnä siksi,että kysyttiin vaikutelmia, olemusta jne. Eli intuitioon liittyviä asioita. Muistan, kun tämä Ulvila-tapaus tuli aikoinaan julkisuuteen ja näin silloin ne Auerin kotisivut.. Silloin Auer oli siis uhri hänkin eikä häntä epäilty mistään. Minulle tuli niistä ylipirteistä sivuista heti epämiellyttävä olo. Ei suinkaan mitään tällaista kauheaa mieleen, ei miehen surmaamista, pedofiliasta puhumatakaan, mutta fiilikset olivat huonot ja jotenkin hämmentävät..
Hän edustaa tavallaan sellaista "ryhmää" jonka kanssa olen paljon ollut tekemisisissä, kavereina,vuosia; kotiäitejä, pienten lasten äitejä hiukan vanhempaa ikäluokkaa tosin.Hän erottui tuntemistani äideistä heti, jo nettisivun perusteella, kielteisesti ja jokainen lehti- ja tv-juttu lisäsi tunnetta,ennen kuin mitään ikävää edes tuli ilmi. Hyvin harvoin minulla on negatiivista tunnetta ihmisestä, jota en tunne. Siksi tuo oli yllättävää ja jäi mieleen.
Mutta onneksi tuomioistuimet eivät mihinkään mutu-tuntumaan ja intuitioon perustu eivätkä saa perustua.Eikä minua kiinnosta mainostaa, että "arvasinpas", koska en tosiaan olisi koskaan mitään tällaista pystynyt arvaamaan enkä uskomaan. Vastasin aloitukseen, kun nyt kysyttiin,sen tarkemmin pohtimatta,onko tätä edes järkevää sanoa..minä en osaa pelkän lehtijutun perusteella saada vaikutelmaa. Livenä sitä toivoisi, että osaisi vain luottaa havaintoihinsa. Monista ihmisistä pitäisi osata päätellä, että tekemisissä olosta ei seuraa hyvää.
Muistan äitini pitämän logiikan oppitunnin ikuisesti. Olin aika pieni, ala-asteikäinen. Sen ikäiselle ihmiset ovat kivoja tai ei-kivoja ja asioita tarkastelee aika paljon sen kannalta, ovatko ihmiset kivoja juuri itselle. No, äitini sai kirjeen ystävättäreltään. Ystävätär oli kirjoittanut "olen luvannut olla kertomatta tätä kenellekään mutta kerron nyt sinulle eli älä kerro kenellekään...".
Tämähän on naamioitu niin, että "olen kiva sinulle, pidän sinua luotettavana" vaikka todellinen sisältö on "olen itse epäluotettava".
Äiti ärähti, että tälle ihmiselle ei enää koskaan kerrota mitään. Ei ihmisten tarvitse olla kivoja juuri itselle, on parempi jos he ovat luotettavia yleensä.
Melkoinen osa ihmisten jutuista on ihan turhaa nuoleskelua. Olen kiva juuri sulle, koska olet erityinen. Teen sinun kohdallasi poikkeuksen. Muut ovat sellaisia mutta sinä oletkin tällainen. En tietenkään valehtele sinulle vaikka valehtelen muille. Paskanmarjat. puskalisko kirjoitti:
minä en osaa pelkän lehtijutun perusteella saada vaikutelmaa. Livenä sitä toivoisi, että osaisi vain luottaa havaintoihinsa. Monista ihmisistä pitäisi osata päätellä, että tekemisissä olosta ei seuraa hyvää.
Muistan äitini pitämän logiikan oppitunnin ikuisesti. Olin aika pieni, ala-asteikäinen. Sen ikäiselle ihmiset ovat kivoja tai ei-kivoja ja asioita tarkastelee aika paljon sen kannalta, ovatko ihmiset kivoja juuri itselle. No, äitini sai kirjeen ystävättäreltään. Ystävätär oli kirjoittanut "olen luvannut olla kertomatta tätä kenellekään mutta kerron nyt sinulle eli älä kerro kenellekään...".
Tämähän on naamioitu niin, että "olen kiva sinulle, pidän sinua luotettavana" vaikka todellinen sisältö on "olen itse epäluotettava".
Äiti ärähti, että tälle ihmiselle ei enää koskaan kerrota mitään. Ei ihmisten tarvitse olla kivoja juuri itselle, on parempi jos he ovat luotettavia yleensä.
Melkoinen osa ihmisten jutuista on ihan turhaa nuoleskelua. Olen kiva juuri sulle, koska olet erityinen. Teen sinun kohdallasi poikkeuksen. Muut ovat sellaisia mutta sinä oletkin tällainen. En tietenkään valehtele sinulle vaikka valehtelen muille. Paskanmarjat.Etenkin naisille on tyypillistä haluta miellyttää. Ja mielellään joka suuntaan.Olen kiva tuolle, kun lupaan olla kertomatta ja kiva tuolle, kun kerronkin hänelle, vaikken saisi ja sitten huomataan, ettei ollakaan kivoja enää kenenkään mielestä. Kaikista vähiten omasta. Kun olis vaan jättänyt olematta liian kiva... Miksi sitä oikeastaan tarvitsee olla niin kiva, jos ei-kivanakin ihmiset sietää sua ja etenkin itse sietää itseään?
En osaa sanoa. Mutta uusin kuulemani murhateoria on hyvä. Auerin mies pääsi hengestään, koska oli saanut selville jutut, joista Auer nyt sai tuomion. Mansen Matlock kertoi.
En tiedä mitä pitäisi ajatella, en ole ajatellutkaan Aueria. Yhdessä kohtaa kyllä tuli mieleen ihmisjahti hinnalla millä hyvää, mutta nyt olen jäänyt Auer tapauksesta jo pitkälle jälkeen.
Tuomion sai pedofiliaan liittyen?- ~css~
KKO viileästi arvioi tosiseikastoa, vaikka Auerin käyttäytyminen ei tyydytä yleisöä! (Tosin näiden syytteiden valossa mikä tahansa käytös on vääränlaista. Hiuksetkin ovat raskauttavat. Suosittelemme mäyrävärjäystä.)
- puskalisko
kyllä erityisesti hiukset ja vaatevalinta paljastaa että se sen teki. Ei se muuten pukisi vaaleanpunaista paitaa, ei vaikka se olisi ainoa paita joka sillä sattuu puhtaana olemaan. Kiinni jäi, jakkupuku olisi ollut oikea valinta.
- .....
puskalisko kirjoitti:
kyllä erityisesti hiukset ja vaatevalinta paljastaa että se sen teki. Ei se muuten pukisi vaaleanpunaista paitaa, ei vaikka se olisi ainoa paita joka sillä sattuu puhtaana olemaan. Kiinni jäi, jakkupuku olisi ollut oikea valinta.
Hänellä äänikin värisi puhuessaan ja silmissä se katse. Vaistosin syyllisyyden. Valkoiset sukkikset olivat vain puhtauden symboli. Hiuksetkin olivat vähän raollaan ja nekin siinä yhdessä haastattelussa heilui.
Niskan asento oli hiukan erikoinen eli ihan out tyyppi.
Saatananpalvojan näköinen. - puskalisko
..... kirjoitti:
Hänellä äänikin värisi puhuessaan ja silmissä se katse. Vaistosin syyllisyyden. Valkoiset sukkikset olivat vain puhtauden symboli. Hiuksetkin olivat vähän raollaan ja nekin siinä yhdessä haastattelussa heilui.
Niskan asento oli hiukan erikoinen eli ihan out tyyppi.
Saatananpalvojan näköinen.vakavasti puhuen, on tosi vaikea uskoa että se oli Auer. Onneksi tuomio ei tulekaan uskomisten perusteella vaan asia tutkitaan. Tiedän, että Auerin tilanne näyttää pahalta ja moni seikka puhuu häntä vastaan. Puhunkin juuri siitä, miltä ihminen vaikuttaa. Ihan tavalliselta! - Siksi on vaikea uskoa, kun tuollainen rikos on niin harvinainen.
Oikeastaan tämä taitaa olla ensimmäinen kerta, kun pystyn yhdistämään lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön jonkun naisen kasvot.
- kestowittumainen ilm
.
Kyl pelkästään kestowittumaisesta ilmeestä pitäis tuomita 10 vuotta kuritushuonetta
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422822Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562325- 352204
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661299