Älä laske kaloreita!
Suosikki jälkiruokasi?
87
76
Vastaukset
- Kyöstix
Marjarahkat on hyviä: esim. puolukkarahka:)
Se on sopivan raikas. - onhan näitä
No vaikka hedelmätäytekakku. Sellainen, missä on hyytelöityjä hedelmiä pinnalla.
Mansikkatäytekakku eli kermaa ja mansikoita pinnalla.
Olen melko avarakatseinen näissä asioissa.- kcal
Onneks et räknää kaloreita!
- onhan näitä
kcal kirjoitti:
Onneks et räknää kaloreita!
Ostin kerran sellaisen kalorivaa'an, mutta se oli turhan monimutkainen. Niinpä kävin palauttamassa sen.
Sitä paitsi kyllä kalorit palavat silloinkin, kun ei liiku. - kcal
onhan näitä kirjoitti:
Ostin kerran sellaisen kalorivaa'an, mutta se oli turhan monimutkainen. Niinpä kävin palauttamassa sen.
Sitä paitsi kyllä kalorit palavat silloinkin, kun ei liiku.Näin on. Olen palavaa ainetta.
- onhan näitä
kcal kirjoitti:
Näin on. Olen palavaa ainetta.
Joskus sitä tulee sellaisia makean kausia, mutta jospa sillä on tarkoituksensa. Kai elimistö tajuaa, että energiaa pitää saada. Välillä se huutaa taas suolaista, kun makean kiintiö tulee täyteen.
- kcal
onhan näitä kirjoitti:
Joskus sitä tulee sellaisia makean kausia, mutta jospa sillä on tarkoituksensa. Kai elimistö tajuaa, että energiaa pitää saada. Välillä se huutaa taas suolaista, kun makean kiintiö tulee täyteen.
Tasapaino on tärkeintä. Kyllä elimistö ilmoittaa kumpaa tarttee, mutta pitää muistaa vaan ne määrät.
- kcal
kcal kirjoitti:
Tasapaino on tärkeintä. Kyllä elimistö ilmoittaa kumpaa tarttee, mutta pitää muistaa vaan ne määrät.
Oletko suklaajälkkäreiden ystävä?
- onhan näitä
kcal kirjoitti:
Oletko suklaajälkkäreiden ystävä?
En niin suuresti, mutta voin jotain suklaamoussea syödä, jos tarjotaan.
- kcal
onhan näitä kirjoitti:
En niin suuresti, mutta voin jotain suklaamoussea syödä, jos tarjotaan.
Jotenkin tällä kalorilla oli ennakkoaavistus tuosta suklaamoussesta.
Suklaa on joidenkin tutkimusten mukaan terveellistä.
Hupeeneko suklaa sinulta ihan samantien levy kerrallaan? - onhan näitä
kcal kirjoitti:
Jotenkin tällä kalorilla oli ennakkoaavistus tuosta suklaamoussesta.
Suklaa on joidenkin tutkimusten mukaan terveellistä.
Hupeeneko suklaa sinulta ihan samantien levy kerrallaan?En nykyään osta suklaata ollenkaan enkä varsinkaan syö mitään levyjä. Suklaassa ei ole minulle oikein makunautintoa. Ennemmin syön vaikka pehmeitä rinkeleitä maidon kanssa.
Lapsena söin suklaapatukoita surutta.
Jos saisin lahjaksi suklaata, niin mieluiten jotain laadukkaita konvehteja. - kcal
onhan näitä kirjoitti:
En nykyään osta suklaata ollenkaan enkä varsinkaan syö mitään levyjä. Suklaassa ei ole minulle oikein makunautintoa. Ennemmin syön vaikka pehmeitä rinkeleitä maidon kanssa.
Lapsena söin suklaapatukoita surutta.
Jos saisin lahjaksi suklaata, niin mieluiten jotain laadukkaita konvehteja.Ja rinkeleiden väliin....sipaisu voita?
- onhan näitä
kcal kirjoitti:
Ja rinkeleiden väliin....sipaisu voita?
Ei mitään. Oikeastaan suklaa merkitsee minulle niin vähän, että en halua saada sitä lahjaksi.
- kcal
onhan näitä kirjoitti:
Ei mitään. Oikeastaan suklaa merkitsee minulle niin vähän, että en halua saada sitä lahjaksi.
Kohtuullisesti makeaa.
- kcal
LaRito kirjoitti:
voi kuola.. tai sitte kinuskikakku kermoineen kaikkineen :P
Nyt menit ylimakean puolelle:((
- kcal
LaRito kirjoitti:
enhän :((
Kinuski on makeuden ääripää:(
kcal kirjoitti:
Kinuski on makeuden ääripää:(
no mut sanoin vaan mikä on hyvää, syytä ensimmäistä joka puhui kakuista :(
- kcal
LaRito kirjoitti:
no mut sanoin vaan mikä on hyvää, syytä ensimmäistä joka puhui kakuista :(
Syötkö itse koko kakun kerralla? Epäilen, että kinuskin ystävä on juuri sellainen ahmatti;)
kcal kirjoitti:
Syötkö itse koko kakun kerralla? Epäilen, että kinuskin ystävä on juuri sellainen ahmatti;)
no en minä nyt niin possu oo että jälkiruuaksi jaksaisin vielä vetää kokonaisen kakun! :D mutta iso pala sitä täydentää ja antaa hyvän lopun hyvälle aterialle :) silloin joskus harvemmin ku kakkuaki nyt ostaa.
- kcal
LaRito kirjoitti:
no en minä nyt niin possu oo että jälkiruuaksi jaksaisin vielä vetää kokonaisen kakun! :D mutta iso pala sitä täydentää ja antaa hyvän lopun hyvälle aterialle :) silloin joskus harvemmin ku kakkuaki nyt ostaa.
Kuinkahan suuri se iso pala on? Pikkasen epäilen sen kokoa;)
Tollasen kinuskikakun päällehän tulee pian otettua muutaman tunnin sikeet?
Mä tein ekan kerran tossa heinäkuun alussa sellaisen mango-kreemipiirakan.
Aion tehdä uudestaankin, kun oli aika .. nam..
Pohjassa kanamunia, mantelimassaa, kookoshiutaleita, voita, limenkuorta.
Mango-kreemissä: soseutettua mangoa, limen mehua, kanamunaa, sokeria, voita
Päällisessä: kermavaahtoa, johon sekoitettu soseutettuja mansikoita, sokeria.
Päällimmäisenä puolikkaita mansikoita, passionhedelmän siemeniä ja tuoretta sitruunamelissaa :)- kcal
Ethän laskenut kaloreita:)
kcal kirjoitti:
Ethän laskenut kaloreita:)
En ossaa. Eihän niissä hedelmissä edes lue sitä kalorimäärää :P
En ole oikeasti koskaan katsonut kalorimäärää, mistään. Jos katsoisin, katson siinä mielessä, että mitä enemmän kaloreita,sen parempi maku--> tätä ostan :)- kcal
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
En ossaa. Eihän niissä hedelmissä edes lue sitä kalorimäärää :P
En ole oikeasti koskaan katsonut kalorimäärää, mistään. Jos katsoisin, katson siinä mielessä, että mitä enemmän kaloreita,sen parempi maku--> tätä ostan :)Tuossa kyllä melkoisesti perää. Mitä enemmän kaloreita niin sen makurikkaampaa.
Lisäksi oikea voi ja sokeri tekvät maistuvampaa kaikesta.
Näin totean, vaikka olenkin vain se yksi kcal.
Entäpä perinnejälkiruoka talkkunat? kcal kirjoitti:
Tuossa kyllä melkoisesti perää. Mitä enemmän kaloreita niin sen makurikkaampaa.
Lisäksi oikea voi ja sokeri tekvät maistuvampaa kaikesta.
Näin totean, vaikka olenkin vain se yksi kcal.
Entäpä perinnejälkiruoka talkkunat?Talkkuna on hyvää, mutta mulla on valitettavasti keliakia ;(
- kcal
Talkkuna on hyvää, mutta mulla on valitettavasti keliakia ;(
No se rajaa, valitettavaa kohdallasi:(
Viljat kokonaan siis poissa ruokavaliostasi? kcal kirjoitti:
No se rajaa, valitettavaa kohdallasi:(
Viljat kokonaan siis poissa ruokavaliostasi?Noh, ruis (täys-)tai etenkin kaura menee silloin tällöin pieninä erinä riisin ja tattarin lisäksi. Tattarijauhoista saa kyllä ihan kelpo piirakkataikinoita yms.
- kcal
Noh, ruis (täys-)tai etenkin kaura menee silloin tällöin pieninä erinä riisin ja tattarin lisäksi. Tattarijauhoista saa kyllä ihan kelpo piirakkataikinoita yms.
Hinnatkin tulleet alaspäin noissa tuotteissa. Omatko eväät mukaan vierailuille?
kcal kirjoitti:
Hinnatkin tulleet alaspäin noissa tuotteissa. Omatko eväät mukaan vierailuille?
Eii.. Mä syön mitä pystyn. Yritän olla tekemättä numeroa. Ja jotkut tietää ja on varannut mulle jotain muuta. Ei oikeastaan ole muuta rajoitteita kuin perinteiset kahvileivät. Kaikki "normaali" ruoka käy..Aika monet käyttää joka tapauksessa hylatuotteita maito-jutuissa.
- kcal
Eii.. Mä syön mitä pystyn. Yritän olla tekemättä numeroa. Ja jotkut tietää ja on varannut mulle jotain muuta. Ei oikeastaan ole muuta rajoitteita kuin perinteiset kahvileivät. Kaikki "normaali" ruoka käy..Aika monet käyttää joka tapauksessa hylatuotteita maito-jutuissa.
Sitten olet sellainen "sopeutujaluonne" tässä asiassa.
Maissijauhoako myös käyttelet? - y.b uloskirj.
kcal kirjoitti:
Sitten olet sellainen "sopeutujaluonne" tässä asiassa.
Maissijauhoako myös käyttelet?Joo, sitäkin.. Onneks olen enemmän kaikenlaisen rasvaisen ja suolaisen perään kuin juuri kahvileipien.. Karkitkin suurin osaa menee, niissä ei ole monessakaan jauhoja.. lakritsissa kyllä :(
Nyt putsaamaan yhtä ammetta.. :) - kcal
y.b uloskirj. kirjoitti:
Joo, sitäkin.. Onneks olen enemmän kaikenlaisen rasvaisen ja suolaisen perään kuin juuri kahvileipien.. Karkitkin suurin osaa menee, niissä ei ole monessakaan jauhoja.. lakritsissa kyllä :(
Nyt putsaamaan yhtä ammetta.. :)Kalorien kulutukseen! Kuulostaa hyvältä;)
Mustikkarahka. Taikka hedelmäsalaatti.
- kcal
Itsekkö keräät mustikat?
- kcal
teevadit kirjoitti:
Juu, poimin pakkasesta mukaan ostoskärryyn. :-)
Se on toisaalta hyvä, koska silloin ei tule ahmittua tuhottoman paljon;)
Et kai 1 kg pussia osta? kcal kirjoitti:
Se on toisaalta hyvä, koska silloin ei tule ahmittua tuhottoman paljon;)
Et kai 1 kg pussia osta?En. Pieni pussi mitähän mahtoi painaa, en muista. Mustikka pussi menee kokonaan. Yksi purkki maitorahkaa ja yksi kermaa, sokeria ruokalusikallinen ja hiukan vaniljasokeria vielä makua antamaan. :-)
teevadit kirjoitti:
En. Pieni pussi mitähän mahtoi painaa, en muista. Mustikka pussi menee kokonaan. Yksi purkki maitorahkaa ja yksi kermaa, sokeria ruokalusikallinen ja hiukan vaniljasokeria vielä makua antamaan. :-)
Ja tää määrä syödään kahteen pekkaan, en minä yksin. :-D
- kcal
teevadit kirjoitti:
Ja tää määrä syödään kahteen pekkaan, en minä yksin. :-D
Ei tuo määrä pahalta tunnu. Oletko kokeillu hedelmiä marjojen tilalle rahkaan?
kcal kirjoitti:
Ei tuo määrä pahalta tunnu. Oletko kokeillu hedelmiä marjojen tilalle rahkaan?
2 dl
kuohu- tai vispikermaa
1 prk
rahkaa ( n. 250g)
n.2 rkl
sokeria
1 tl
vaniljasokeria
n.3 dl
mustikoita
Olen kokeillut. Mä tykkään isäntä ei, siks meillä on rahkassa mustikat ja hedelmäsalaatti erikseen. :-)- kcal
teevadit kirjoitti:
2 dl
kuohu- tai vispikermaa
1 prk
rahkaa ( n. 250g)
n.2 rkl
sokeria
1 tl
vaniljasokeria
n.3 dl
mustikoita
Olen kokeillut. Mä tykkään isäntä ei, siks meillä on rahkassa mustikat ja hedelmäsalaatti erikseen. :-)Entä vaniljasokeri: aitoa vai vanilinisokeria?
- kcal
kcal kirjoitti:
Entä vaniljasokeri: aitoa vai vanilinisokeria?
Pysyykö määrä tuossa desimäärissä:D
kcal kirjoitti:
Pysyykö määrä tuossa desimäärissä:D
Vanilliinisokeria mulla on, pysyys. Syödään about kerran 2/kk ylipäänsä mitään jälkiruokia. :-) Ei siis ole mikään ruutiini jälkiruoka. Miehellä on kahvihyvät erikseen, mulla ei mitään. Salaattia vedän juuston keralla, kun haluan herkutella. :-)
- kcal
teevadit kirjoitti:
Vanilliinisokeria mulla on, pysyys. Syödään about kerran 2/kk ylipäänsä mitään jälkiruokia. :-) Ei siis ole mikään ruutiini jälkiruoka. Miehellä on kahvihyvät erikseen, mulla ei mitään. Salaattia vedän juuston keralla, kun haluan herkutella. :-)
Koko pallonko;) Vai mitä juustoa? Leipäjuustoa?
Salaattiako koko kulhollisen? teevadit kirjoitti:
Mää kyllä saatan sortua ostamaan kaupasta sellaisen kalliin valmiin rahkan, kuningatar rahkan joskus. ;-)
Yhdessä vaiheessa söin tiramisuja kahvin kanssa. Nyt kaikki semmoset on jääneet pois. Suklaakin on jäänyt pois, salmiakkia vielä tekee mieli.
Saatan napostella jonkun 40g salmiakkia jälkiruoaksi.kcal kirjoitti:
Koko pallonko;) Vai mitä juustoa? Leipäjuustoa?
Salaattiako koko kulhollisen?Fetaa noin 15 kpl/kuutiota tai parmesanjuustoa raasteena, sit yhtä italialaista en muista mitä se oli nimeltään. Myydään K-kaupassa pussissa lastuina. Nam.
Leipäjuustokin on hyvää. Semmosen syvän lautasellisen tai kaksi. Yleensä toisessa on juustot mukana ja santsissa ei enää ole juustoa, vaan ne tuoreet. :-)
Mä tykkään salaateista kuten kreikkalainen salaatti, kreikassa se oli ihan erityisen hyvää. Ja Cesar (kana) salaatti. :-)
Juustosalatit uppoo kans, jos ne ei ole homeessa.- kcal
teevadit kirjoitti:
Mää kyllä saatan sortua ostamaan kaupasta sellaisen kalliin valmiin rahkan, kuningatar rahkan joskus. ;-)
Yhdessä vaiheessa söin tiramisuja kahvin kanssa. Nyt kaikki semmoset on jääneet pois. Suklaakin on jäänyt pois, salmiakkia vielä tekee mieli.
Saatan napostella jonkun 40g salmiakkia jälkiruoaksi.No tulihan se sieltä: sitä lankeaa makeaan:)
Oletko kokeillu sitä aitoa apoteekin salmiakkia? Jytyä tavaraa!
Taidat olla perso salmiakille: kokeileppa vaan ottaa pari. Kestävät pidempään;) teevadit kirjoitti:
Fetaa noin 15 kpl/kuutiota tai parmesanjuustoa raasteena, sit yhtä italialaista en muista mitä se oli nimeltään. Myydään K-kaupassa pussissa lastuina. Nam.
Leipäjuustokin on hyvää. Semmosen syvän lautasellisen tai kaksi. Yleensä toisessa on juustot mukana ja santsissa ei enää ole juustoa, vaan ne tuoreet. :-)
Mä tykkään salaateista kuten kreikkalainen salaatti, kreikassa se oli ihan erityisen hyvää. Ja Cesar (kana) salaatti. :-)
Juustosalatit uppoo kans, jos ne ei ole homeessa.Siis semmoset juustosalaatit mis on makaronia ja jotain kaiser makkaraa?? Minä läskistytän itteni suolasilla ja rasvaisilla ruoilla. x-D
Nyt on kyllä paino pudonnut, toivottavasti ei liikaa. Kun on jäänyt moni ruoka pois käytöstä ja herkut. Ei maistu monikaan mikä ennen maistui ja sit en myöskään syö kaikkea paskaa sattuneesta syystä kuten ennen. Mitäs siinä jos ittensä myrkyttää moskalla, mut itua ei halua moskalla pilata.- kcal
teevadit kirjoitti:
Fetaa noin 15 kpl/kuutiota tai parmesanjuustoa raasteena, sit yhtä italialaista en muista mitä se oli nimeltään. Myydään K-kaupassa pussissa lastuina. Nam.
Juustosalatit uppoo kans, jos ne ei ole homeessa.Homeen suhteen kannattaa olla tarkkana, vaikka jotkut sanova, että siinä saa antibiootit ruuan mukana;)
Ei kai leipäjuuston päällä mene mitään?
Taidat olla varsinainen juustosuu;) kcal kirjoitti:
No tulihan se sieltä: sitä lankeaa makeaan:)
Oletko kokeillu sitä aitoa apoteekin salmiakkia? Jytyä tavaraa!
Taidat olla perso salmiakille: kokeileppa vaan ottaa pari. Kestävät pidempään;)Joskus, mutta se menee kyllä ihan nälkään. Mulla on silloin verensokeri päässyt laskemaan ja maha kurnii. :-) jos ostan valmiin rahkan.
Olen maistanu, on aika pahaa. :-(
Perinteiset ruutusalmiakit ja pantteri aski tulee joskus kaupasta mukaan. Pidän sen himon kurissa ottamalla aina muutaman pahimpaan tuskaan. Yli 50 g ei saa syödä. Se on mun ehdoton raja. Puren itteäni vaikka sormeen jos alan himoita enempää..kcal kirjoitti:
Homeen suhteen kannattaa olla tarkkana, vaikka jotkut sanova, että siinä saa antibiootit ruuan mukana;)
Ei kai leipäjuuston päällä mene mitään?
Taidat olla varsinainen juustosuu;)En oikeen vällää homejuustoista, mulla bruukaa tulla maha kipeeksi niistä. En tykkää leipäjuuston kanssa lakasta, en lakkamarjasta muutenkaan. Jaiks. :-(
Juu juustot on paheeni, vaan tuorejuustoja hiukan tartten nyt vältellä. Toistaiseksi.- kcal
teevadit kirjoitti:
Joskus, mutta se menee kyllä ihan nälkään. Mulla on silloin verensokeri päässyt laskemaan ja maha kurnii. :-) jos ostan valmiin rahkan.
Olen maistanu, on aika pahaa. :-(
Perinteiset ruutusalmiakit ja pantteri aski tulee joskus kaupasta mukaan. Pidän sen himon kurissa ottamalla aina muutaman pahimpaan tuskaan. Yli 50 g ei saa syödä. Se on mun ehdoton raja. Puren itteäni vaikka sormeen jos alan himoita enempää..Olet varsinainen salmiakin ystävä;) Jo pienestä pitäenkö?
Pystykkö pidätteleen itseäsi, jos jättäisit jo avatun pussin pöydälle?
Salmiakkijäätelöäkin on olemassa? - kcal
teevadit kirjoitti:
En oikeen vällää homejuustoista, mulla bruukaa tulla maha kipeeksi niistä. En tykkää leipäjuuston kanssa lakasta, en lakkamarjasta muutenkaan. Jaiks. :-(
Juu juustot on paheeni, vaan tuorejuustoja hiukan tartten nyt vältellä. Toistaiseksi.Jotkut lämmittää leipäjuuston kuinka itse sen suhteen teet?
Voiko siihen vetää päälle muuta kuin hilloa?
Valitsetko kevyt juustoja vai? kcal kirjoitti:
Olet varsinainen salmiakin ystävä;) Jo pienestä pitäenkö?
Pystykkö pidätteleen itseäsi, jos jättäisit jo avatun pussin pöydälle?
Salmiakkijäätelöäkin on olemassa?Aina ollut. Porukat kirosi kun olin mahrottoman huono lapsena syömään. Mua piti pakko syöttää ellei ollut kyse tuorekurkusta ja maidosta. Ne meni, muut oli yök.
Kokeilivat salmiakkijauhoa mun ruokaan, ei uponnu. Sinällään kyllä vedin kun hevonen sitä naamaani. x-D
Pystyn, kun mulla on pätevä syy hillitä itseni ja paheeni. Tuo toukka tuolla masussa pistää mulle tehokkaasti jarrua kaiken ravinnoksi huonon jauhamiseen. Sen sijaan ruokavalio on hiukan muuttunut ja laajentunut...monipuolistunut. Olen jopa tullut hankkineeksi vitamiinipurkin multitabseja... x-D Että jos en saa ruoasta kaikkea tarpeeksi yrityksistä huolimatta, ehkä edes se lisä tabletti hiukan auttaa.kcal kirjoitti:
Jotkut lämmittää leipäjuuston kuinka itse sen suhteen teet?
Voiko siihen vetää päälle muuta kuin hilloa?
Valitsetko kevyt juustoja vai?Syön kylmänä. kai siihin voi, mä vedän siihin päälle ylähuulen ja nam. En mä kevyttä suosi, ruoassa pitää olla hiukan oikeasti katettakin. Kevyttä syömällä syö tuplasti ja se on sitten plus miinus nolla jos koko aika on nälkä kevyen jälkeen. :-) Mielummin kunnon tavaraa ja kohtuudella, kun napostellen jotain kevyttä ja itseä huijaamalla.
- kcal
teevadit kirjoitti:
Aina ollut. Porukat kirosi kun olin mahrottoman huono lapsena syömään. Mua piti pakko syöttää ellei ollut kyse tuorekurkusta ja maidosta. Ne meni, muut oli yök.
Kokeilivat salmiakkijauhoa mun ruokaan, ei uponnu. Sinällään kyllä vedin kun hevonen sitä naamaani. x-D
Pystyn, kun mulla on pätevä syy hillitä itseni ja paheeni. Tuo toukka tuolla masussa pistää mulle tehokkaasti jarrua kaiken ravinnoksi huonon jauhamiseen. Sen sijaan ruokavalio on hiukan muuttunut ja laajentunut...monipuolistunut. Olen jopa tullut hankkineeksi vitamiinipurkin multitabseja... x-D Että jos en saa ruoasta kaikkea tarpeeksi yrityksistä huolimatta, ehkä edes se lisä tabletti hiukan auttaa.Tuo kuulostaa oikein terveelliseltä ruokavalio muutokselta;)
Monivitamiinit varmasti osaltaan auttavat. Joillekkin esim. multitabsit laittavat vatsan löysälle:(
Salmiakkikossu....meni jälkiruoka-asioista kauas, mutta suhtautumisesi siihen? - kcal
teevadit kirjoitti:
Syön kylmänä. kai siihin voi, mä vedän siihin päälle ylähuulen ja nam. En mä kevyttä suosi, ruoassa pitää olla hiukan oikeasti katettakin. Kevyttä syömällä syö tuplasti ja se on sitten plus miinus nolla jos koko aika on nälkä kevyen jälkeen. :-) Mielummin kunnon tavaraa ja kohtuudella, kun napostellen jotain kevyttä ja itseä huijaamalla.
Voit olla tuossa kevyiden ja täysrasvaisten tuotteiden suhteen oikealla jäljillä:)
Etkai koko leipäjuustoa itse syö;)
Kevyt kermat....ovatko sinulle vaihtoehtona? kcal kirjoitti:
Tuo kuulostaa oikein terveelliseltä ruokavalio muutokselta;)
Monivitamiinit varmasti osaltaan auttavat. Joillekkin esim. multitabsit laittavat vatsan löysälle:(
Salmiakkikossu....meni jälkiruoka-asioista kauas, mutta suhtautumisesi siihen?No ainkin parhaani yritän, tarjota ihmisen alulle hyvän ravinnon ja olosuhteet minussa. Tietenkään sekään ei takaa, että kaikki hyvin ja loppu hyvin, mitä vaan voi tapahtua ja elämä loppua. Kehityshäiriöitä jne. Niin tuskalliselle kun ajatuskin tuntuu. :-( Ottaahan se ravinnon äidistään, vaikka äiti kuihtus.
Salmiakkikossut olen joskus oksentanut eräälle sohvalle ei uppoa.kcal kirjoitti:
Voit olla tuossa kevyiden ja täysrasvaisten tuotteiden suhteen oikealla jäljillä:)
Etkai koko leipäjuustoa itse syö;)
Kevyt kermat....ovatko sinulle vaihtoehtona?Syön, mutten kerralla tietenkään. :-)
Ruokakermat ei oo kauheen rasvaisia, kuohukerma taas on aina sitä ehtaa itteään. Rasvaista.- kcal
teevadit kirjoitti:
No ainkin parhaani yritän, tarjota ihmisen alulle hyvän ravinnon ja olosuhteet minussa. Tietenkään sekään ei takaa, että kaikki hyvin ja loppu hyvin, mitä vaan voi tapahtua ja elämä loppua. Kehityshäiriöitä jne. Niin tuskalliselle kun ajatuskin tuntuu. :-( Ottaahan se ravinnon äidistään, vaikka äiti kuihtus.
Salmiakkikossut olen joskus oksentanut eräälle sohvalle ei uppoa.Tuosta kalorikin täällä samaa mieltä: yskänlääkkeet erikseen:)
Miten sohvalle kävi;)
Pidähän mieli korkealla ja ruokavalio kunnossa:) - kcal
teevadit kirjoitti:
Syön, mutten kerralla tietenkään. :-)
Ruokakermat ei oo kauheen rasvaisia, kuohukerma taas on aina sitä ehtaa itteään. Rasvaista.Sinun täytyy kyllä olla melkoinen mestari ruuanlaitossa; ymmärrät hyvien raaka-aineiden päälle:) Loraus kermaa, avot! Uskallatko kokeilla uusia juttuja ruokapuolella?
Mikä on oikea bravuurisi? - teevadit pakenee
kcal kirjoitti:
Tuosta kalorikin täällä samaa mieltä: yskänlääkkeet erikseen:)
Miten sohvalle kävi;)
Pidähän mieli korkealla ja ruokavalio kunnossa:)En muista mitä sen sihvan omistaja sille teki. Vaalea plyyssinen sohva oli, kai siihen tahra jäi. :-)
Yritän pitää lipun korkealla, vaikka joskus epävarmuus meinaa saaha yliotteen. :-)
Nyt meen pihamaalle, kirjauduin jo uloskin. Illanjatkoja!!
Ja ylempään ruoka kysymyksees, että teen minä uusia ruokia mielellään kun saan näkökenttään ruoan jota houkuttaa syödä. Bravuurista en arvaa sanoa, toistaiseksi ihmiset on syöneet mitä on tarjottu. Sylkemättä. x-)
Ukollekin on ruoat yleensä kelvannut, paitsi noi veriletut ja kaalikääryleet. Ne on mun omia herkkuja sitten ne. x-D - ....................
teevadit pakenee kirjoitti:
En muista mitä sen sihvan omistaja sille teki. Vaalea plyyssinen sohva oli, kai siihen tahra jäi. :-)
Yritän pitää lipun korkealla, vaikka joskus epävarmuus meinaa saaha yliotteen. :-)
Ja ylempään ruoka kysymyksees, että teen minä uusia ruokia mielellään kun saan näkökenttään ruoan jota houkuttaa syödä. Bravuurista en arvaa sanoa, toistaiseksi ihmiset on syöneet mitä on tarjottu. Sylkemättä. x-)
Ukollekin on ruoat yleensä kelvannut, paitsi noi veriletut ja kaalikääryleet. Ne on mun omia herkkuja sitten ne. x-DSohvan ei sihvan. :-)
- kcal
En muista mitä sen sihvan omistaja sille teki. Vaalea plyyssinen sohva oli, kai siihen tahra jäi. :-)
Ukollekin on ruoat yleensä kelvannut, paitsi noi veriletut ja kaalikääryleet. Ne on mun omia herkkuja sitten ne. x-DIllanjatkoja sinne kalorien kulutukseen:)
- kcal
.................... kirjoitti:
Sohvan ei sihvan. :-)
Poimin olennaisen;)
- kcal
Ukollekin on ruoat yleensä kelvannut, paitsi noi veriletut ja kaalikääryleet. Ne on mun omia herkkuja sitten ne. x-DKuumalla ei kannata rehkiä ylenmäärin:)
- =D
kcal kirjoitti:
Sinun täytyy kyllä olla melkoinen mestari ruuanlaitossa; ymmärrät hyvien raaka-aineiden päälle:) Loraus kermaa, avot! Uskallatko kokeilla uusia juttuja ruokapuolella?
Mikä on oikea bravuurisi?Terve TeijoKyösti. Kukaan muu ei alkaisi kehua noita teevatien perussörsseleitä kuin sinä :D
vaniljakermajäätelö tai itse asiassa vaniljapehmis, jos sellaista olisi tarjolla
- -1
seksi
- mans!
Almondy-kakku, etenkin Dajm ja Toblerone..
http://www.google.fi/search?q=Almondy&hl=fi&prmd=imvnse&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=mUH7T8GZGIPk4QSItYHbBg&sqi=2&ved=0CGEQsAQ&biw=1294&bih=683 Omena-kaurapaistos vaniljajäätelön kera.
Mansikkamaito tuoreista mansikoista. Mustikkamaito tuoreista mustikoista hyvänä kakkosena. Sokeria päälle. Juustokakku on kanssa hyvää.
Tuosta juustokakusta tulikin mieleen, että ternimaidosta tehty uunijuusto on kanssa aika kärkipäässä. Pikkasen sokeria päälle ja sitä vois syödä kerta istumalta vaikka kuinka.
Richartti kirjoitti:
Tuosta juustokakusta tulikin mieleen, että ternimaidosta tehty uunijuusto on kanssa aika kärkipäässä. Pikkasen sokeria päälle ja sitä vois syödä kerta istumalta vaikka kuinka.
Maistuu erille kuin tavallisesta maidosta tehty vai? Ei varmaan ole koskaan tullut maistettua.
- ;-)
bravo.bravi kirjoitti:
Maistuu erille kuin tavallisesta maidosta tehty vai? Ei varmaan ole koskaan tullut maistettua.
Etkö olekaan maalta kotoisin? Kaikki maalaiset syö tuota.
;-) kirjoitti:
...tai ainakin maitotilalliset.
Kanelin ja sokerin kanssa- ;-)
tear-jerker kirjoitti:
...tai ainakin maitotilalliset.
Kanelin ja sokerin kanssaJa maitotilallisten naapurit ja sukulaiset.
;-) kirjoitti:
Kerro sitten millasta se on, älä pidä jännityksessä ;-)
bravo.bravi kirjoitti:
Voikohan sitä tehdä normaali maidosta...? Ei taida ainakaan tulla samanlaista.
Googlettamalla löytyi tällainen ohje normimaidolle: http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/uunijuusto
Ternimaidosta ku tehdään, niin siihen ei tule kuin ternimaitoa ja vähän suolaa.- ;-)
bravo.bravi kirjoitti:
Jos ei ole ternimaitoa maistanut, ei ole maalta kotoisin. Se on makeaa, rasvaista ja hyytelömäistä, se ternimaidosta tehty juusto, höllyvää. Ei kaikkien makuun.
bravo.bravi kirjoitti:
http://riitanpuutarha.files.wordpress.com/2011/06/p60200061.jpg
Richartti kirjoitti:
Voikohan sitä tehdä normaali maidosta...? Ei taida ainakaan tulla samanlaista.
Googlettamalla löytyi tällainen ohje normimaidolle: http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/uunijuusto
Ternimaidosta ku tehdään, niin siihen ei tule kuin ternimaitoa ja vähän suolaa.Aukko kulinaarisivistyksessä. Ei varmaan ole koskaan osunut kohdalle moinen herkku.
tear-jerker kirjoitti:
http://riitanpuutarha.files.wordpress.com/2011/06/p60200061.jpg
Näyttää hyvältä krapularuualta, jos tarvii käynnistää omatoiminen detox-kuuri.. Eivaiskaan, täytyy maistaa jos tilaisuus tulee.
- määmy
Mummon leipoma mustikkapiiras.
- ,.-,.-,.-,.-,.-,.-
Omenapiiras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289