Naiset ovat kylmiä ja nirsoja

Turhautunut

Olen turhautunut naisiin. En jaksa enää nettitreffailua. 99 prosenttiin viesteistäni ei vastata; ne vain luetaan ja profiiliani käydään katsomassa. Olen käyttänyt viesteissä huumoria ja osoittanut niissä mielenkiintoa naisen profiilissa esiintyviin asioihin. Olen 24-vuotias, pidän kunnostani hyvää huolta, en tupakoi ja käyn töissä. Alkoholia käytän kohtuudella ja harvoin. En ole mielestäni epämiellyttävän näköinen ja olen laittanut profiiliini edustavan kuvan itsestäni. Olen myös luetuttanut profiilitekstini useilla naispuolisilla ystävilläni. Olen seurustellut pariin otteeseen ja minua on johdettu harhaan ja minulle on valehdeltu. Olen aina ollut kohtelias ja ystävällinen naisia kohtaan, mutta se ei näköjään riitä. Mikä naisissa on vikana? Tällä hetkellä en tunne naisia kohtaan mitään muuta kuin vihaa, sillä he eivät ole antaneet minulle syytä yhdellekään muulle tunteelle.

50

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näitä ja noita

      Epäystävällisyys ja piittaamattomuus ovat luonteenheikkouksia, joita esiintyy aika paljon myös nettitreffien miehissä.
      Oon silti pahoillani, että kanssasiskoni joita lähestyt, 99% jättää reagoimatta viesteihisi.

      Joskus joku unohtaa vastata heti, myöhemmin ei sitten enää viitsitä. Osa katsoo profiiliasi ja saattaa todeta, ettet selkeästikään vastaa naisen asettaman ihannekumppanin määritelmää ja näinollen jättää vastaamatta.
      Osa ei vaan vastaa. piste.

      Mutta aika tylyä silti vihata Kaikkia naisia, vain siksi, ettei sulla oo käynyt tsägä nettitreffeillä. Harvoilla käykään.

      Kyllä se sieltä löytyy se ihminen, joka vastaakin ja jonka kanssa meette ihan live-treffeille saakka :)

      • faktaaaa

        ymmärrän ap:n tunnelman.Itse olen pitänyt 2011 helmikuusta lähtien treffi ilmoitusta ja mitä on saldona?Noh,noin 50 lähetettyä viestiä,joista 2 tullut "ei kiitos" viesti.Loput n.48 viestiä jäi vastausta vaille.
        En tosin ole varmaan ulkonaisesti se ykkösprinssi mutta jos neidit vaivautuisivat tututstamaan ajatus maailmaani niin pesisin tällä monta muuta tyyppiä.
        Mutta,nettitreffien ongelma nimenomaan kun on se että ns.sisäisellä kauneudella ei tee yhtään mitään.Jokainen neito(myös ne ylipainoiset yms.ei a-luokkaa edustavat)haluavat itselleen urheilevan,normikroppaisen ja vähintään ok kasvoisen miehen.Sillä että käyt töissä,elät myös sillä palkalla kohtuu hyvin,olet ystävällinen,kuunteleva,ymmärtäväinen,huumorintajuinen,jopa hauska,haluat lapsia,et käytä alkoholia kauheasti,et tupakoi,et renttua pitkin baareja yms.EI OLE
        HEVONPASKAA VÄLIÄ!Se on vaan niin,piste!

        Näitä ja noita neidolle tiedoksi;
        Ap:n tarina ei todellakaan ole ainoa.Sen voi kertoa kymmenet tuhannet muutkin miehet.Toki on myös naisia mutta niitä on potenssisssa kymmenen vähemmän,ainakin.Nettitreffit on erittäin naisvaltainen juttu;Te valitsette kennelle vastaatte ja kenelle ette.Miehen tehtävä kun on näköjään ottaa niitten kymmenien rukkasten iskut vastaan.Joten turha on tulla selittämään että on huono tsägä.Ei,se ei ole tsägää,vaan suurimman osan miehistä olevaa nettitreffiarkea.Turpaan otetaan niin kauan kunnes kyllästyy ja sitten poistettaan profiili.


      • faktaaaa
        faktaaaa kirjoitti:

        ymmärrän ap:n tunnelman.Itse olen pitänyt 2011 helmikuusta lähtien treffi ilmoitusta ja mitä on saldona?Noh,noin 50 lähetettyä viestiä,joista 2 tullut "ei kiitos" viesti.Loput n.48 viestiä jäi vastausta vaille.
        En tosin ole varmaan ulkonaisesti se ykkösprinssi mutta jos neidit vaivautuisivat tututstamaan ajatus maailmaani niin pesisin tällä monta muuta tyyppiä.
        Mutta,nettitreffien ongelma nimenomaan kun on se että ns.sisäisellä kauneudella ei tee yhtään mitään.Jokainen neito(myös ne ylipainoiset yms.ei a-luokkaa edustavat)haluavat itselleen urheilevan,normikroppaisen ja vähintään ok kasvoisen miehen.Sillä että käyt töissä,elät myös sillä palkalla kohtuu hyvin,olet ystävällinen,kuunteleva,ymmärtäväinen,huumorintajuinen,jopa hauska,haluat lapsia,et käytä alkoholia kauheasti,et tupakoi,et renttua pitkin baareja yms.EI OLE
        HEVONPASKAA VÄLIÄ!Se on vaan niin,piste!

        Näitä ja noita neidolle tiedoksi;
        Ap:n tarina ei todellakaan ole ainoa.Sen voi kertoa kymmenet tuhannet muutkin miehet.Toki on myös naisia mutta niitä on potenssisssa kymmenen vähemmän,ainakin.Nettitreffit on erittäin naisvaltainen juttu;Te valitsette kennelle vastaatte ja kenelle ette.Miehen tehtävä kun on näköjään ottaa niitten kymmenien rukkasten iskut vastaan.Joten turha on tulla selittämään että on huono tsägä.Ei,se ei ole tsägää,vaan suurimman osan miehistä olevaa nettitreffiarkea.Turpaan otetaan niin kauan kunnes kyllästyy ja sitten poistettaan profiili.

        Näitä ja noita neidille vielä;
        Teehän profiili miehenä ja katso mitenkä paljon tulee a)alotteita b)vastauksia lähestymisiisi.Tulet nimittäin yllätymään ja toteat että en todellakaan puhunut p*skaa.


    • <3 <3 <3

      Älä hyvä mies vielä tuossa iässä ala meitä ihanaisia naisia vihaamaan :) Mä olen kaksi kertaa sun ikäinen, enkä mäkään miehiä vihaa, vaikka kuule niitä pettymyksiä on tullu matkan varrella lukuisia.

      • Gone4Ever

        Se viha ... alkaa pikku hiljaa tulemaan takaraivosta kun näissä palveluissa on 95% ylimielisiä naisia.

        Omalta kohdaltani voin sanoa suoraan sen, että en usko yhteenkään suomalaiseen naiseen. Kaikki tuntuvat valehtilijoilta. Kaikki peruskohteliaisuudet ovat syystäkin jääneet naisia kohtaan heidän oman käytöksensä vuoksi.

        Mikään ei muuta asennettani kuin positiivinen kokemus.Tuli sitten vahingossa suomesta tai mitä todennäköisimmin ulkomailta.

        Ei kiinnosta kuunnella mitään turhia selityksiä tähän asiaan.


    • f5g6x7c8

      Siirry live etsintään, ennenkuin turhaudut ja katkeroidut ihan tyystin.
      Olet kuitenkin nuori ja kaikki edessä. Netistä harva löytää etsimäänsä.

      En löytänyt minäkään, mutta en sillä vaivaa päätäni sen enempää.

    • täysin nolla

      Naiset tykkää kriminaaleista juopoista jotka käskee naista tekemään mitä mies haluaa. Ei kiltteydellä saa naisia. En minäkään ole saanut. Lueskeles vähän noita kriminaali ja parisuhde palstoja joissa naiset valittaa et mies juo ja haukkuu horoksi niin huomaat et aika moni nainen on lankennut siihen juoppoon. Ja sit ne selittää et vaikka se juo ja lyö niin rakastavat siltin eivätkä halua tai pysty eroamaan.

      • Näitä ja noita

        No hahhah, melkoista yleistämistä jälleen kerran :D
        Enpä usko, että kovin moni ihminen suhteen alussa tietääkään, jos kumppanista ajan saatossa paljastuukiin ihan uusia, kamalia, piirteitä.

        Kuinka monen naisen profiilissa on maininta, että he nimenomaan hakevat kusipäistä juoppoa, joka riidan päätteeksi pyyhkii naisella lattian?
        - Epäilen ettei yhdelläkään.
        Tiedän enemmän kuin sietäisin tietääkään, tapauksia, joissa nainen on ihastunut ja rakastunut aivan uskomattoman ihanaan ja KILTTIIN mieheen..
        Pari vuotta seurustelua, sitten yhteenmuuttoa jne. Ja mitäs sitten..? Miehestä onkin paljastunut totaalinen känniääliö, joka jos nyt ei aina nyrkkiä heiluta, niin ainakin henkisesti orjuuttaa ja alentaa.

        En sitten tietenkään tässä sano sitä, ettäkö kaikista kilteistä miehistä kuoriutuu paskamaisia naisenhakkaajajuoppoja, vaan ennemminkin sitä, ettei se todellinen luonne välttämättä tule esiin kuin vasta vuosien yhdessäolon jälkeen.

        Ja se ei muuten ole mitään "renttujen" hakemista, jos profiilissaan sanoo haluavansa omaa silmää miellyttävän näköisen miehen. Komea mies ei automaattisesti tarkoita huonoa luonnetta, yhtälailla kuin ruma naama ei tarkoita suurta sydäntä. PISTE.


      • täysin nolla
        Näitä ja noita kirjoitti:

        No hahhah, melkoista yleistämistä jälleen kerran :D
        Enpä usko, että kovin moni ihminen suhteen alussa tietääkään, jos kumppanista ajan saatossa paljastuukiin ihan uusia, kamalia, piirteitä.

        Kuinka monen naisen profiilissa on maininta, että he nimenomaan hakevat kusipäistä juoppoa, joka riidan päätteeksi pyyhkii naisella lattian?
        - Epäilen ettei yhdelläkään.
        Tiedän enemmän kuin sietäisin tietääkään, tapauksia, joissa nainen on ihastunut ja rakastunut aivan uskomattoman ihanaan ja KILTTIIN mieheen..
        Pari vuotta seurustelua, sitten yhteenmuuttoa jne. Ja mitäs sitten..? Miehestä onkin paljastunut totaalinen känniääliö, joka jos nyt ei aina nyrkkiä heiluta, niin ainakin henkisesti orjuuttaa ja alentaa.

        En sitten tietenkään tässä sano sitä, ettäkö kaikista kilteistä miehistä kuoriutuu paskamaisia naisenhakkaajajuoppoja, vaan ennemminkin sitä, ettei se todellinen luonne välttämättä tule esiin kuin vasta vuosien yhdessäolon jälkeen.

        Ja se ei muuten ole mitään "renttujen" hakemista, jos profiilissaan sanoo haluavansa omaa silmää miellyttävän näköisen miehen. Komea mies ei automaattisesti tarkoita huonoa luonnetta, yhtälailla kuin ruma naama ei tarkoita suurta sydäntä. PISTE.

        Joo ei ne tiedäkkään aluksi et mies on hullu mut sitten kun tietää niin nainen on sormi suussa et mitäs nyt. Sit ne siltin kirjoittele et rakastavat eivätkä halua erota. Ja ne ketkä monen vuoden jahkailun jälkeen uskaltavat erota niin sitten ne ei enään luota kenenkään miehiin eivätkä halua edes sitä kilttiä mistä kumppanikseen.


      • faktaaaa
        Näitä ja noita kirjoitti:

        No hahhah, melkoista yleistämistä jälleen kerran :D
        Enpä usko, että kovin moni ihminen suhteen alussa tietääkään, jos kumppanista ajan saatossa paljastuukiin ihan uusia, kamalia, piirteitä.

        Kuinka monen naisen profiilissa on maininta, että he nimenomaan hakevat kusipäistä juoppoa, joka riidan päätteeksi pyyhkii naisella lattian?
        - Epäilen ettei yhdelläkään.
        Tiedän enemmän kuin sietäisin tietääkään, tapauksia, joissa nainen on ihastunut ja rakastunut aivan uskomattoman ihanaan ja KILTTIIN mieheen..
        Pari vuotta seurustelua, sitten yhteenmuuttoa jne. Ja mitäs sitten..? Miehestä onkin paljastunut totaalinen känniääliö, joka jos nyt ei aina nyrkkiä heiluta, niin ainakin henkisesti orjuuttaa ja alentaa.

        En sitten tietenkään tässä sano sitä, ettäkö kaikista kilteistä miehistä kuoriutuu paskamaisia naisenhakkaajajuoppoja, vaan ennemminkin sitä, ettei se todellinen luonne välttämättä tule esiin kuin vasta vuosien yhdessäolon jälkeen.

        Ja se ei muuten ole mitään "renttujen" hakemista, jos profiilissaan sanoo haluavansa omaa silmää miellyttävän näköisen miehen. Komea mies ei automaattisesti tarkoita huonoa luonnetta, yhtälailla kuin ruma naama ei tarkoita suurta sydäntä. PISTE.

        "Komea mies ei automaattisesti tarkoita huonoa luonnetta, yhtälailla kuin ruma naama ei tarkoita suurta sydäntä. PISTE. "

        Niin,paitsi että komea mies kelpaa huonolla luonteella mutta ruma naamainen ei suurella sydämellä.Mättääkö vähän jossain!


    • GreenIsBetter...

      Odotappa kun ikää tulee lisää, tosin toivon ettet joudu roikkumaan enää silloin tälläisillä palstoilla. Itse ihan samoilla fiiliksillä näillä asioilla aikanaan roikkunut.on

      Suomalaisen miehen on aika turhaa yrittää löytää näistä mestoista mitään ihan oikeata suomalaista naista. Se nyt vaan on totuus. Ja kun niistä naisista puolet on jotain aivan muuta kun mitä profiileihinsa kirjoittavat.

      Ite ainakin käyn jo ihan huvin vuoksikin Euroopassa katsomassa elämää ja ehkä joku päivä sieltä löytyy joku tapaamisen arvoinen naishenkilö.

      Tunnet tuon vitutuksen fiiliksen, mutta kun sille ei vaan yksinkertaisesti voi mitään tässä maassa.

    • juopoista ne tykkää

      "Alkoholia käytän kohtuudella ja harvoin. ... Olen aina ollut kohtelias ja ystävällinen naisia kohtaan, mutta se ei näköjään riitä."

      Näistä asioista se hyvin pitkälle johtuu.

    • rjuhani67

      Aloittaja hukkuu vain meidän miesten harmaaseen massaan. Et erotu sillä tapaa, että naiset kiinnostuisivat ja olisit tavoittelun kohde. Ei naisia silti vihata kannata, on heidän joukossa aivan ihaniakin henkilöitä. En minäkään vihaa naisia, vaikka kaksi pitkää liittoa onkin kariutunut ajan saatossa. Mukaviin ja ystävällisiin naisiin törmää tämän tästäkin live-elämässä. Harmi vaan, että ovat useimmiten varattuja.

    • Joo komppaan aloittajaa. On täysin uskomatonta miten pienellä prosentilla viesteihin tulee minkäänlaista vastausta... jopa siis tyypeiltä joiden ikä ja, harrastukset, musiikkimaku jne näyttäisivät mätsäävän aika hyvinkin, niin ei. Ja ne jotka vastaavat, niin yleensä sitten yhden tai kahden viestin jälkeen lopettavat kuin seinään. Mitä ihmettä? Minulla on siis profiilissa kuva (tosin se voisi ehkä olla parempikin), ja profiilissa kerron itsestäni rehellisesti, yrittäen viljellä huumoriakin siellä täällä. Tuntuu että jos vaihtaisin kuvakseni jonkun hyönteisen ja tekstiosioon laittaisin vain että "afvaergaervarvarvgasdgvadfvadfv", niin en silti saisi ainakaan yhtään vähempää huomiota naisilta kuin nytkään?

    • sanalla sanoen

      Ei naisissa ole mitään vikaa. Vika on itsessäsi.

      • Mielenkiintoista. Pystytkö avaamaan tätä yhtään enempää - tuollaisenaan kritiikki ei ole kovin rakentavaa?


    • kesäjakärpäset

      Nykymiehellä ei oo helppoo, nuorellamiehellä varsinkaan! Pitäis olla omaisuutta ja iiiiiiso palkka, vetävän näkönen, huomaavainen ja tietty olla valmis käyttämään kaikki rahansa ja aikansa naiseensa.

      Katkerana naisena olen tullut siihen tulokseen, että nettideiteillä monet alle 30 naiset ja yhtä monet 40 miehet kuuluvat toisilleen. Molemmat yrittävät vain hyötyä toisesta, antamatta itse mitään. Suuret on luulot molemmin puolin itsestä. Onnea heille ja menestystä...

      Ap, olet niin nuori että livemaailmasta vielä jonkun ihanan löydät!

    • Sama vastaus käy

      Jotta tiedät missä massasta sinun tulisi erottua, niin teeppäs seuraava haku, joka kertoo potentiaaliset kilpailijasi:
      - Mieshenkilö samalta alueelta kuin sinä
      - Ikähaarukka -10v - 10v omasi, sillä vähintään tällä haitarilla nainen saa vastauksia
      - Pituudeksi vähintään 180cm, sillä lyhemmät eivät pääsääntöisesti naisia kiinnosta
      - Ruumiinrakenne normaali tai urheilullinen, hoikkaakaan naiset eivät pääsääntöiseti hyväksy, lihavasta puhumattakaan
      Tuollaisella haulla naiset suunnilleen hakeavat ja tietenkin täytyy olla sinkku, eronnut tai mahdollisesti leski (kaikille ei kelpaa leskikään), alkoholia saisi käyttää joskus tai ei lainkaan, tupakointikin on yleensä ei koskaan ja heterokin tietenkin.. aika tiukasti pitää rajata, että nainen saisi hakutulokseksi alle 100 vastausta, kun miehet saavat helposti vain sen 40-50 sopivaa ja siitä kun katsoo kelle kelpaa omat kriteerit, niin jää ehkä se 5-10 ja niistä pitäisi sitten valita.. ja tosiaan jos se yksi tai kaksi noista vastaa (yleensä ei kiitos), niin hyvin meni.

      Eli yhteenvetona sanoisin, ettei netistä kannata etsiä seuraa, ellei kuvasi saa naista kostumaan.

      • Paitsi..

        ..sinun kohdallasi ei onneksi kovin paljon nuoremmat ole kisaamassa, mutta oikeasti naiset saavat myös yli 10v vanhemmilta vastauksia, ainakin kun noita vieraskirjoja katselee.


      • Vanhempi nainen
        Paitsi.. kirjoitti:

        ..sinun kohdallasi ei onneksi kovin paljon nuoremmat ole kisaamassa, mutta oikeasti naiset saavat myös yli 10v vanhemmilta vastauksia, ainakin kun noita vieraskirjoja katselee.

        Haarukka tähän mennessä (2 kk) -37 3.


    • hyvä idea

      Hakkaa tai nirhaa joku tuol kadulla ja sit kun jäät kiinni niin syyksi sanot yksinäisyyden ja et kukaan ei rakasta. Saat ihan varmasti heti kosinta kirjeita vankilaan yksinäisiltä naisilta jotka haluaa pelastaa sut.

    • KM

      Täällä on aikalailla samanlaisia kokemuksia kuin aloittajalla :( Kyllä nettitreffien naiset on kylmiä ja nirsoja, niiden sanaan ei ole mitään luottamista, jos sovitaan treffit niin kyllä ne takuulla jollain syyllä ne peruu, monesti tuntuu kyllä että ne syyt on kaukaa haettuja, että vain hätäisesti keksitään jotain. Olen seurustellut kans muutamaan otteeseen ja naiset on olleet pettureita tai valehtelijoita. Naisten sanaan ei ole mitään luottamista. Olen kuitenkin toivonut että tulisi joku nainen joka osoittaisi tuntemukseni vääräksi, vielä sellaista ei ole tullut.

      • ...----...---

        Onko sulla joku tietty naistyyppi, jota aina etsit tai johon retkahdat? Eli onko naisten ulkonäössä, tyylissä, tavoissa, persoonallisuudessa jotain samaa (siis muutakin kuin valehtelu ja pettäminen)?

        Jos joku asia toistuu aina uudestaan ja uudestaan, niin kannattaa miettiä miksi, eikä vain syytellä ja valittaa. Jos huomaat jonkin toistuvan mallin, niin yritä tehdä siihen tietoinen muutos. Eli hae vaihtoehtoisesti erilaista naistyyppiä.


      • hnhjhn
        ...----...--- kirjoitti:

        Onko sulla joku tietty naistyyppi, jota aina etsit tai johon retkahdat? Eli onko naisten ulkonäössä, tyylissä, tavoissa, persoonallisuudessa jotain samaa (siis muutakin kuin valehtelu ja pettäminen)?

        Jos joku asia toistuu aina uudestaan ja uudestaan, niin kannattaa miettiä miksi, eikä vain syytellä ja valittaa. Jos huomaat jonkin toistuvan mallin, niin yritä tehdä siihen tietoinen muutos. Eli hae vaihtoehtoisesti erilaista naistyyppiä.

        AIVAN!! Ja nää tyypit nimenomaan hakee ulkoisesti kaikkein viehättävimpiä naisia, ja vieläpä 10 vuotta nuorempia kuin he itse. No, sitä saa mitä tilaa, lapsellista ja lipevää käytöstä!


    • ggg3gg

      Ihan turha täällä valittaa. Kun ei toimi, niin ei toimi.

      Varsinkin ikäluokassa 20-30 v on minun mielestä aivan turha etsiä sitä naista netin treffisivuilta. Jos joku on hommassa onnistunut, niin se on harvinainen poikkeustapaus.

      Kannattaa muistaa, että siellä on viisi miestä yhtä naista kohden ja lisäksi monet naiset ovat omituisia ja pahan näköisiä.

      Ehkä kannattaisi 24-vuotiaana etsiä sitä sopivaa naista muualta.

      • alvari1234

        ulkomaalaiset naiset on usein aivan mahtavia luonteeltaa. Suosittelen Japanin matkaa miehille, jotka eivät hae pelkkää seksiä. Ovat huippukoulutettuja ja elättävät miehensäkin, jos vaan pääsevät töihin. Voit sitten ite heittäytyä lepäämään paikallisessa kaljakuppilassa päivät. Kun sitten tulet kotiin niin lämmin kylpy, katettu illallinen ja aivan uskomaton nainen odottaa sinua, herraansa.


      • hä hä hä hä hääääää
        alvari1234 kirjoitti:

        ulkomaalaiset naiset on usein aivan mahtavia luonteeltaa. Suosittelen Japanin matkaa miehille, jotka eivät hae pelkkää seksiä. Ovat huippukoulutettuja ja elättävät miehensäkin, jos vaan pääsevät töihin. Voit sitten ite heittäytyä lepäämään paikallisessa kaljakuppilassa päivät. Kun sitten tulet kotiin niin lämmin kylpy, katettu illallinen ja aivan uskomaton nainen odottaa sinua, herraansa.

        V......itut, ime sukkaas. Koulutus mennyt hukkaan, jos pitää palvoa ukkoa,
        kuin keisaria.


    • fdsfsd

      Aika tyhmää haukkua nettideitti. Tervemenoa vaan baariin onkimaan, siellä se todellisuus tulee kovemmin vastaan.

      Nettideitissä enemmän hyviä tyyppejä, kuin kuppiloissa.

      Todellisuus kuitenkin on, että hyviä naisia on suhteessa hyviin miehiin todella vähän.

      Tästä syystä kannattaa miettiä suomalaisten naisten passaamista täysin, ja keskittyä ulkomaalaisiin.

    • niin se menee

      Nainen ottaa mielummin juopon narsistin kun alkottoman ruman miehen

    • n26

      Miksi ihmeessä kukaan jaksaa täällä pohtia ja valittaa kohtaloaan?! Olen nainen(26v), joka elää ihan oikeaa elämää, ei netin välityksellä, ja tiedän et monet laittaa ihan silkkaa uteliasisuuttaan näille deittisivustoille ilmotuksia.
      Syyn ei tarvitse olla suurempi kuin ajankäytön puutos, ja tylsyys juuri sillä hetkellä. Kuten itselläni juuri nyt.

      Ei yksikään ihminen hakeudu suhteeseen sen takia että se jatkossa satuttaisi. Ihan jokaisessa suhteessa on omat ongelmansa, koska jokanen ihminen on erilainen, oma yksilönsä. Suomessa joo on surullisen yleistä alkoholinkäyttö, ja se näkyy tilastoissa, kuten siis ymmärrettävästi myös keskustelupalstoilla. Ihmiset jotka näissä lohtua hakevat, tekevät sitä saadakseen vertaistukea ja ymmärrystä. Tietenkään se ei tarkota sitä että yhtälailla näiltä sivustoilta vois löytyä pariskuntia jotka kertovat elämänsä autuudesta, onnesta ja ihanuudesta. Ne käyttävät aikansa elääkseen sitä onneaan. Eikai kukaan voi oikeasti luulla että sen tähden kaikki naiset, siinä missä miehet, elävät jonkin tietyn kaavan mukaan?

      Tilastot ja ennakkoluulot kulkevat käsikädessä. Ulkomailla myös miehet tulevat todennäköisemmin vain ohi kulkiessa juttelemaan, mitä Suomessa. Musta olis ainakin huippuhienoa, jos mies tulisi esim vain lenkkipolulla tai uimarannalla juttelemaan niitä näitä. Tämä on joo kyllä miehissäkin aivan toisenlainen piirre Suomen rajojen ulkopuolella. Mikä siinä on, että Suomessa miehet istuvat himassa netin ääressä purkamassa vihaansa naisia kohtaan, koska ei nappaa? Jokanen luo itse omat ajatuksensa, omat käsityksensä, ja helpoin ja yksinkertasin tapa suojautua on vetää kilpi päälleen ja ryhtyä vihaamaan koko naissukupuolta. Ei tällaiseen ryhdy kuin heikoimmat yksilöt.

      Oletteko koskaan miettineet sitäkään, että nainen hyvin useasti on se pinempikokoinen, joka näihin tapaamisiin lopulta uskaltautuu? Itse en juuri tästä syystä uskaltautuisi ikinä tuntemattoman miehen kanssa treffeille, enkä myöskään netin kautta seuraa lähtisi edes hakemaan.

      Ja itse henk.koht. pidän huomattavasti enemmän vanhemmista, charmanteista herrasmiehistä, kuin nuoremmista pojista. Koskaan ei vain yksinkertasesti ole tullut mahdollisuutta tällaisia miehiä lähestyä, koska harvemmin he lähestyvät nuorempia, ja todennäköisempää on, että tämän ikäiset miehet ovat jo varattuja.

      Miksi ihmeessä siis kukaan istuu kotona omassa hiljaisuudessaan katkeroitumassa, kun elämä on tuolla ulkona? Ei siihen tarvita todellakaan mitään alkoholia, luulen et baareista nyt ei seuraks muunlaista sakkia saakaan kuin siellä jatkuvasti aikaansa viettäviä.

      Niin monesti olen itse jälkeenpäin katunut, kun en ole jonkun lenkkipolulla törmäämäni miehen kanssa uskaltautunut enempää juttelemaan, että ihmettelen suuresti, miten näin moni miehistä voi olla näin turhautuneita. Rohkeutta vain enemmän, ihan jokaiseen suomalaiseen mieheen, niin ei varmasti olisi tällaisia ongelmia.

      • Pata ja kattilat jne

        " Musta olis ainakin huippuhienoa, jos mies tulisi esim vain lenkkipolulla tai uimarannalla juttelemaan niitä näitä."

        Ja miehestähän tuntuisi ihan kauhealta, jos nainen tulisi juttelemaan? Eipä ne suomalaiset naisetkaan pahemmin kontaktia miehiin ota. Samanlaisia mörrimöykkyjä ne naisetkin täällä ovat. On vaan helmpompi käyttää tekosyynä sitä "miehen kuuluu..." -juttua ja olla itse passiivinen.


    • 87087098

      AP: " en ole mielestäni epämiellyttävän näköinen"....ja käyn töissä. Siis en haluaisi masentaa sinua, ap, mutta tarkoittaako se että ei ole suohirviön näköinen että jonkun pitäisi ihastua sinun päätä pahkaa? Joku tuossa ap:n asenteessa on niin keskinkertaista ETTÄ. oikein huokuu, et kun mä nyt oon tämmönen keskinkerttaisuus että en ole mielestäni epämiellyttävän näköinen. Varmasti löydät jonkun tyttöystäväksesi, mutta älä nyt mitään fani clubia odota. Yrirtä nyt vähän edes. stailaa parturilla uusi lookki, ala seurata muotitrendejä, panosta vaikka joihinkin merkkivaatteisiin, niin voit olla ylpeä itsestäsi terveellä tavalla.

      • faktaaaa

        "Yritä nyt vähän edes. stailaa parturilla uusi lookki, ala seurata muotitrendejä, panosta vaikka joihinkin merkkivaatteisiin, niin voit olla ylpeä itsestäsi terveellä tavalla."

        Ja kohta peilistä katsookin Justin Bieber.


    • lgkjhb

      Tajuutko niinku ollenkaan, miten tyhmää, lapsellista ja ylimielistä kuvitella et "nyt painan nappia ja saan naisen, hetihetiheti!" Jätkällä ikää 24v, ja naisista kaks kokemusta.
      Harvemmin hei ne suhteet eroon päättyy, jos kaikki on hyvin ollu! Ite oon 25v nainen, ja takana varmasti satoja sammakoita, joita oon joutunu suutelee ennen ku prinssini löysin. Hyvin helvetin monet itkut on itketty, ja MONET miehet ovat MUUNMUASSA valehdelleet ja käyttäneet hyväkseen! Se katsos poikapieni on tätä elämää, tervetuloa! Ei näissä asioissa ole koskaan kyse mistään sukupuolieroista, kuten joku jo mainitsi, JOKAINEN IHMINEN on erilainen. Heikko surkimus sä olet, joka ei osaa käsitellä omia tunteitaan, eikä kestää niitä samoja asioita, joita aivan jokanen joutuu kohtaamaan kumppania etsiessään. Ja vaikkei etsimässä olis ollenkaan, näitä kokemuksia karttuu mitä enemmän elämää elää! Ei terveet yksilöt jää itkemään ja katkeroitumaan kotiin netin ääreen, vaan jatkaa eteenpäin! Mitä enemmän katkeroidut, sitä epätodennäkösempää on et koskaan naista löydätkään.

      Sen osaan ton perusteella sulle kertoa, että olet helvetin tyhmä, säälittävä ihmisparka, joka mitä todennäköisimmin on tottunut saamaan rahalla kaiken mikä saatavissa on, ja se on syy jonka takia yksin olet.

      Opettele rakastamaan ensin sitä tärkeintä, eli itseäs.

    • beach_2_dogs

      "Musta olis ainakin huippuhienoa, jos mies tulisi esim vain lenkkipolulla tai uimarannalla juttelemaan niitä näitä."

      Just just. Sen kun menee tekemään, niin hulluna pidetään tai juostaan karkuun.

      Kyllähän se taitaa olla niin, että Aasian suunnalta sitä kumppania tulee etsiä. Ja huom! On siellä muitakin naisia kuin alan ammattilaisia.

      • 11+15=

        Riippuu varmaan lähestymistavasta? Mulle on pelkästään tänä kesänä tultu juttelemaan liikennevaloissa, ruokakaupassa, salilla, puistossa, rannalla, kahvilassa ja junassa, ja kaikkien lähestyjien kanssa olen mielelläni hetken turissut. Osan kanssa tuli sovittua treffit, kun kiinnostusta löytyi molemminpuolin riittävästi.
        Kahden kanssa käytiin useamminkin ulkona (ei siis samaan aikaan, mut tarkoitin että erikoinen lähestyminen voi johtaa moniin treffeihin), ja nyt tapailen ihanaa miestä! Jonka kanssa tuijoteltiin toisiamme liikennevaloissa, valot vaihtui ohitettiin toisemme hymyillen, ja joka käveli hetken toisella puolella tietä samaan suuntaan kunnes juoksi autojen välistä mun puolelle, ja sanoi "anteeks mut mun on ihan pakko kysyä ... onks sulla tulta?" :D Myönnetään, kohtuu tylsä aloitus toisen tupakoitsijan kanssa, mut tässä tapauksessa silmäpeli, jota ei malttanut lopettaa ja (tyhmä!) temppu juosta autotielle kieltämättä sulatti :) Kun ehti jo oletttaaa normaaliin tapaan, että höh olipas suloinen mies, harmi kun sitä ei koskaan enää näe mutta kiva että oli edes pientä flirttiä.
        En todellakaan tarkoita että tarvitsisi tehdä mitään noin spontaania (ja urpoa mutta silti tämän tytön mielestä romanttista) herättääkseen huomion positiivisesti! Keskustelun avaukseksi ainakin mun kanssa on riittänyt ihan perus sää, lähestymistavalla on enemmän väliä, liian hyökkäävä tyyli saattaa säikäyttää. Ja olen itsekin kyllä mennyt juttelemaan kivannäköisille miehille ihan arkitilanteissa, ja niistäkin on poikinut muutamia treffejä. Jos ilmassa on flirttiä niin kyllä se lähestyminen kannattaa, itse en ainakaan halua katua sitä etten jutellut mukavanoloisen miehen kanssa vain siksi, että tämä aloitti keskustelun ruokakaupassa eikä baarin tanssilattialla :)


      • J

        Oletkos koskaan katsellut tilastoja näiden eri kulttuuria olevien avioeroista? Valkoinen mies Aasian maissa on kävelevä pankkiautomaatti, ja matkalippu maahan jossa naisilla on valtaa. Luuletko et on joku ihme satumaa josta voi hakea prinsessan ja puoli valtakuntaa? Nämä naiset häipyvät heti kun ovat tahtomansa saaneet. Siellä osataan pelata. Elämä on pelkkää selviytymistä syntymästä alkaen. Naurettavaa miten tyhmiä jätkiä jossain voi olla.

        Sinne vaan! Ihmeessä!


      • helppoa kun sen sanoo
        11+15= kirjoitti:

        Riippuu varmaan lähestymistavasta? Mulle on pelkästään tänä kesänä tultu juttelemaan liikennevaloissa, ruokakaupassa, salilla, puistossa, rannalla, kahvilassa ja junassa, ja kaikkien lähestyjien kanssa olen mielelläni hetken turissut. Osan kanssa tuli sovittua treffit, kun kiinnostusta löytyi molemminpuolin riittävästi.
        Kahden kanssa käytiin useamminkin ulkona (ei siis samaan aikaan, mut tarkoitin että erikoinen lähestyminen voi johtaa moniin treffeihin), ja nyt tapailen ihanaa miestä! Jonka kanssa tuijoteltiin toisiamme liikennevaloissa, valot vaihtui ohitettiin toisemme hymyillen, ja joka käveli hetken toisella puolella tietä samaan suuntaan kunnes juoksi autojen välistä mun puolelle, ja sanoi "anteeks mut mun on ihan pakko kysyä ... onks sulla tulta?" :D Myönnetään, kohtuu tylsä aloitus toisen tupakoitsijan kanssa, mut tässä tapauksessa silmäpeli, jota ei malttanut lopettaa ja (tyhmä!) temppu juosta autotielle kieltämättä sulatti :) Kun ehti jo oletttaaa normaaliin tapaan, että höh olipas suloinen mies, harmi kun sitä ei koskaan enää näe mutta kiva että oli edes pientä flirttiä.
        En todellakaan tarkoita että tarvitsisi tehdä mitään noin spontaania (ja urpoa mutta silti tämän tytön mielestä romanttista) herättääkseen huomion positiivisesti! Keskustelun avaukseksi ainakin mun kanssa on riittänyt ihan perus sää, lähestymistavalla on enemmän väliä, liian hyökkäävä tyyli saattaa säikäyttää. Ja olen itsekin kyllä mennyt juttelemaan kivannäköisille miehille ihan arkitilanteissa, ja niistäkin on poikinut muutamia treffejä. Jos ilmassa on flirttiä niin kyllä se lähestyminen kannattaa, itse en ainakaan halua katua sitä etten jutellut mukavanoloisen miehen kanssa vain siksi, että tämä aloitti keskustelun ruokakaupassa eikä baarin tanssilattialla :)

        Joo, entä minkä vinkin annat niille joita silmiin ei ulkona katso muut kuin kaupan kassat?


      • jfnj jvnj
        helppoa kun sen sanoo kirjoitti:

        Joo, entä minkä vinkin annat niille joita silmiin ei ulkona katso muut kuin kaupan kassat?

        Pyydä sitä kaupan kassaa treffeille.


      • Maailma on karu
        11+15= kirjoitti:

        Riippuu varmaan lähestymistavasta? Mulle on pelkästään tänä kesänä tultu juttelemaan liikennevaloissa, ruokakaupassa, salilla, puistossa, rannalla, kahvilassa ja junassa, ja kaikkien lähestyjien kanssa olen mielelläni hetken turissut. Osan kanssa tuli sovittua treffit, kun kiinnostusta löytyi molemminpuolin riittävästi.
        Kahden kanssa käytiin useamminkin ulkona (ei siis samaan aikaan, mut tarkoitin että erikoinen lähestyminen voi johtaa moniin treffeihin), ja nyt tapailen ihanaa miestä! Jonka kanssa tuijoteltiin toisiamme liikennevaloissa, valot vaihtui ohitettiin toisemme hymyillen, ja joka käveli hetken toisella puolella tietä samaan suuntaan kunnes juoksi autojen välistä mun puolelle, ja sanoi "anteeks mut mun on ihan pakko kysyä ... onks sulla tulta?" :D Myönnetään, kohtuu tylsä aloitus toisen tupakoitsijan kanssa, mut tässä tapauksessa silmäpeli, jota ei malttanut lopettaa ja (tyhmä!) temppu juosta autotielle kieltämättä sulatti :) Kun ehti jo oletttaaa normaaliin tapaan, että höh olipas suloinen mies, harmi kun sitä ei koskaan enää näe mutta kiva että oli edes pientä flirttiä.
        En todellakaan tarkoita että tarvitsisi tehdä mitään noin spontaania (ja urpoa mutta silti tämän tytön mielestä romanttista) herättääkseen huomion positiivisesti! Keskustelun avaukseksi ainakin mun kanssa on riittänyt ihan perus sää, lähestymistavalla on enemmän väliä, liian hyökkäävä tyyli saattaa säikäyttää. Ja olen itsekin kyllä mennyt juttelemaan kivannäköisille miehille ihan arkitilanteissa, ja niistäkin on poikinut muutamia treffejä. Jos ilmassa on flirttiä niin kyllä se lähestyminen kannattaa, itse en ainakaan halua katua sitä etten jutellut mukavanoloisen miehen kanssa vain siksi, että tämä aloitti keskustelun ruokakaupassa eikä baarin tanssilattialla :)

        Avainsana = kivannäköinen. Kauniilla ja komeilla tuollaiset tapahtumat ovat ihan realistisia ja flirttiäkin saa varmasti osakseen.

        On täysin eri asia olla se ei-niin-kivannäköinen. Voin luvata, että ei olisi sullekaan tultu flirttaamaan ja juttelemaan läheskään niin paljon, jos et olisi ulkoisesti kiinnostava.

        Usein ihmiset vain kuvittelevat, että kaikilla on yhtä helppoa saada seuraa ja päästä treffeille, kun heillä itsellään. Eipäs vaan olekaan, ei vaikka kuinka tsemppaisi ja yrittäisi.


    • afsdfsdfsd

      Miten tuo eroaa suomalaisesta naisesta, joka etsii miestään akateemisen koulutuksen, pituuden, sosiaallisen statuksen jne jne takia.

      Eiköhän suurin osa ihmisistä hae vaan sitä "parasta mitä saa" ja vaihtaa sitten "parempaan mitä saa" tilaisuuden tullen. Kylmä tosiasia, että tunteet??? Mitä ne on? Jotan syötävää? Ulkonäkö ja varallisuus ratkaisee suurimmassa osassa suhteita.

      Thaimaasta vaan eukko, jos ei oo tarpeeks komee tai varakas mies!

    • 3999

      Mä (oon siis nainen, 25v), asuin muinoin yhden helvetin hyvännäkösen, pitkälle kouluttautuneen, perheyrityksen osakkaana (ja siis helkkaristi rahaa tienaavan) jätkän naapurissa.

      Sillä oli siis myös paljon kavereita, ja yhdeltä yhteiseltä kaveriltamme kuulin jo muuttoa tehdessäni, kuinka tää tyyppi oli kovaan ääneen ihastellut ulkonäköäni yksityisen tarkkaan joka kohdasta, ja kertonut aikovansa vielä "kaataa" minut. En tätä ollenkaan olisi pistänyt pahakseni, senverran hyvännäköinen naapuri kun kyseessä oli.

      Aika pian uskaltauduin itse juttusille uuden naapurini kanssa, mutta tää tyyppi meni jotenki ihan lukkoon. Naama meni ihan punaseks, änkytti ja hikoili, eikä saanut sanaa suustaan. Harmittelin asiaa, mutten tätä tyyppiä minnekkään mappi ö:hön laittanut. Suuresti ihmettelin kun joskus kuulin ettei hän ollut koskaan seurustellut...

      Joka päivä naapurini kävi salilla, ja tää myös näkyi ulkonäössä. Kädessä oli rolexi, ja päästä varpaisiin kulki kalliissa merkkivaateissa. Hiton hyvännäkönen tapaus. Hymyiltiin ja moikattiin aina kun nähtiin. Asuttiin siis rivitalossa, jossa hieman tahallani otin kesäsin pihalla aurinkoa paikassa, josta hän ei voinut olla minua näkemättä. Huomasin useasti hänen katselevan, ja vastasin tähän hymyllä. Aikaa kului, ja kävimme silloin tällöin toistemme luona teellä, parit leffatkin katsottiin, mut tuntui ettei tyyppi vain tajunnut iskuyrityksiäni.

      Kaverillemme hän myös jatkoi kertomista tekemisistämme, ja ihastuksestaan minua kohtaan. Aika kului taas, ja kuulin naapurini useimpien ystävien alkaneen seurustella, ja jättäneen hänen seuransa. Lopulta myös itse tein niin. Hän vietti paljon aikaa yksin kotona, ja kuulin hänen olleen todella epätoivoinen. Kai hän ei vain osannut olla naisten kanssa. Pihalla vaihtuivat hänen urheilumersunsa bemareihin, niistä bentleyhin. Naista ei vain näkynyt.

      Pian kuulin hänen suunnanneen toivonsa Thaimaaseen ja juurikin näihin Aasian muihin maihin. Oma mielenkiintoni lopahti tässä vaiheessa täysin. Olin juuri eronnut, ja harkitsin muuttoa toisaalle. Aika pian löysin nykyisen mieheni, jonka kanssa muutin yhteen, pois tuosta asunnosta jossa viisi vuotta ehdin asua.

      Olen nyt asunut kaksi vuotta toisaalla, ja kuulin äskettäin tämän entisen naapurini joutuneen jonkinlaiseen lataamoon itsemurhayrityksen jälkeen. Sitä en tiedä, mitä hänen Aasian vosuilleen kävi, ja mikä näin epätoivoseen tekoon johti. Surullista se silti on.

      Opetus tällä ihmiskohtalolla oli se, ettei niitä naisia rahalla, ulkonäöllä tai muilla statuksilla saada. Nykyinen mieheni ei todellakaan minua edellä mainituilla piirteillä vienyt, vaan puhtaasti huumorilla. Hän vain ilmestyi rannalle samaan seuraan jossa itse olin (ihan selvinpäin, aurinkoa ottamassa), ja kertoi niin epätoivoisen, hellyyttävän huonon vitsin, että sydämeni suli myötätunnosta. ;)

      Mieheni ei suuria summia tienaa, ja omistan ja maksan itse asuntoa jossa asumme. Peukalo hällä on myös keskellä kämmentä, onneksi itse osaan jos jonkinlaiset pienet pintarempat tehdä. Eikä häntä ole ulkonäöllä pilattu, sen suuremmin tätä havainnollistamatta... Hän vain saa minut nauramaan, ja se on tärkeintä. Hän osaa rakastaa, ja arvostaa minua ja sitä mitä meillä henkisesti on. Alkoholi tai väkivalta ei kuulu elämäämme, missään määrin.

      Ei näitä syitä voi millään lailla yleistää, kyllä se vika löytyy yleensä niinkin läheltä kuin omasta pääkopasta, ja omasta suhtautumisesta elämään ja ympäristöön.

      • Jaa jaa jaaaa

        "Opetus tällä ihmiskohtalolla oli se, ettei niitä naisia rahalla, ulkonäöllä tai muilla statuksilla saada. "

        Olisi näköjään saanut. Tekstistäsi päätellen sinäkin kuolasit lähinnä hänen rahojaan, Mersujaan ja ulkonäköään.


    • Ja pah

      Minulla taas kokemuksia, että miehille ei kelpaa mikään ja ollaan niin kylmiä että ihan sitä huurtuu. Näin siis vähän vanhemmalla iällä. Itse etsin suurinpiirtein ikäsitäni, mutta eihän miehille kelpaa oman ikäiset, vaan nuorempaa pitää olla. Ehkä se on merkki omasta epävarmuudesta ja kyvyttämyydestä kasvaa aikuiseksi vanhenemisen pelosta, johon lääkkeeksi ajatellaan olevan nuorempi nainen. Joten samoin olen aika lailla kyllästynyt tuohon nettideittailuun ja miehiin erityisesti. Oikeastaan suhtautumiseni on se, että miehet eivät ansaitse reiluutta, joten ihan sama mitä niille syöttää.

      • Niinpä niin

        Vai niin. Entäs nuo kaikki naiset, jotka ylistävät nuoria miehiä ja haukkuvat ikäisiään? Itsenäisiä hyväitsetuntoisia "puumia"? :D


    • mieti näinkin

      Olen nainen ja aloittajalle tiedoksi, että olen turhautunut miehiin. Minäkään en ole saanut kunnollisuudestani huolimatta vastakaikua aloitteisiini, sillä moni mies tuntuukin etsivän vain seksiseuraa. Mikä miehissä on vikana?

      • otankohtalopputilin

        Niin, "mikä miehissä on vikana ?". Tätä "seksiseuraa" etsii myös 50 , vaikka
        luulisi jo tuota herkkua koluttua, ettei tartte vielä ottamaan paineita kunnostaan,
        ihan vain seksin saralla.

        Mulle kirjoitti 56v. mies ja kertoi hakevansa, vain p-seuraa. Voi ei, voi ei.
        Profiilissani ei ole mitään, mikä viittaisi seksiin ja koska haen, (joka tulee
        ilmi ilmoituksesta tosissani), niin ärsyttää tämmöinen pelleily. Joten lukekaa se
        profiili ja vähän kunnioitusta toisia kohtaan.


      • Meitä on pieni joukko jotka etsivät oikeaa parisuhdetta ja naiset ei vastaa sellasille miehille.Ei mulla ainakaan ole kukaan vastannut. Luulen sen johtuvan ulkonäöstä. Naisilla on ennakkoluuloja et kun näkevät kuvan ja jos mies eiole komea niin naiset ei kiinnostu. Ei siis viisitä tutustua enemmän niin rumiin miehiin jotka haluaisivat parisuhteen. Luette oikeesti vaan niitä miesten viestejä jotka tekevät seksi ehdotuksia.


      • otankohtalopputilin
        i.like.you kirjoitti:

        Meitä on pieni joukko jotka etsivät oikeaa parisuhdetta ja naiset ei vastaa sellasille miehille.Ei mulla ainakaan ole kukaan vastannut. Luulen sen johtuvan ulkonäöstä. Naisilla on ennakkoluuloja et kun näkevät kuvan ja jos mies eiole komea niin naiset ei kiinnostu. Ei siis viisitä tutustua enemmän niin rumiin miehiin jotka haluaisivat parisuhteen. Luette oikeesti vaan niitä miesten viestejä jotka tekevät seksi ehdotuksia.

        Miten niin luette vain seksiehdotusviestejä. Kyllähän profiilit on luettava, mutta
        kun tälläinen paljastuu, niin ei mitään jakoa . Toki on naisissakin niitä, ketkä
        hakee vain seksiseuraa, mutta suurin osa ei. Mukaan mahtuu myös molemmissa
        sukupuolissa heitä, ketkä eivät hae mitään, vaan kuluttavat muuten vain aikaansa,
        tai kokeilevat, että vieläkö riittää vetovoimaa.


      • rjuhani67
        i.like.you kirjoitti:

        Meitä on pieni joukko jotka etsivät oikeaa parisuhdetta ja naiset ei vastaa sellasille miehille.Ei mulla ainakaan ole kukaan vastannut. Luulen sen johtuvan ulkonäöstä. Naisilla on ennakkoluuloja et kun näkevät kuvan ja jos mies eiole komea niin naiset ei kiinnostu. Ei siis viisitä tutustua enemmän niin rumiin miehiin jotka haluaisivat parisuhteen. Luette oikeesti vaan niitä miesten viestejä jotka tekevät seksi ehdotuksia.

        Kyllä meitä oikean parisuhteen etsijöitä on. Se vaan pitää paikkansa, että jos itse lähettää aloitusviestin, niin vastaus on tiukassa. Se johtuu täysin ulkonäöstä, siitä olen samaa mieltä. Itseään vanhemmissa naisissa on enemmän niitä, jotka eivät tuijota niin tarkasti ulkonäköä ja kertovat etsivänsä miehestä jotain muuta kuin komeita kuoria tai lihaksia. Oma viimeisin deitti oli itseäni 7 vuotta vanhempi. Näyttää siltä, että sieltä ikäluokasta se kumppani kohta helpommin löytyy. Eipä tuo minua haittaa jos löytyy samoilla aaltopituuksilla oleva vanhempi nainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe