Hei ! Olisiko tarvetta muutamasta vaunupaikasta pk-seudulla ? Minulla olisi tarjota Serenan eteläpuolella sijaitsevalla alueellani muutamalle vaunulle rauhallinen paikka pientä korvausta vastaan. Alueella on pieni metsälampi siis hyvin pieni ja syvyyskin vain max n.2m.Hki-Vantaa Lentokentälle on matkaa n.15km ja lentokoneet taivaalla ovat ainut tekijä jotka ovat havaittavissa alueen luonnossa. Alueella ei ole sähköä.
Rauhallinen vaunupaikka n.20 km etäisyydellä Helsingistä
aparaatti
6
421
Vastaukset
- kalle
heips ! Kyllä varmaan tarvetta on,mutta ei nyt just.
- aparaatti
Uusi yritys. kirjoitti:
Hei ! Niin siis rauhallinen vaunupaikka pk-seudulla googlen kartta os.Korteskallio 10 Espoo p.0400 450 377.
- jokkeeri
aparaatti kirjoitti:
Hei ! Niin siis rauhallinen vaunupaikka pk-seudulla googlen kartta os.Korteskallio 10 Espoo p.0400 450 377.
olis tarvetta. p. 045-8474990
- pekka
Moi! Noin maantieteellisesti vaikuttaa ihan kelvolliselle paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996