Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehkä askeleen liian pitkälle. Ei itseni vaan sinun tähden. Tilanne on niin vaikea muutenkin.
Miehelle
En tiedä ymmärrätkö
7
1409
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miten liian pitkälle?
- AnonyymiUUSI
Odotan vaan sitä hetkeä, kun kepillä tökkiminen vaihtuu hepillä pökkimiseksi.
- AnonyymiUUSI
No eihän se oo meijän tilanteessa oikeen mahollista
- AnonyymiUUSI
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se oo meijän tilanteessa oikeen mahollista
Kaikki on mahdollista!
- AnonyymiUUSI
🧊🤺
- AnonyymiUUSI
Olisko sillä jotain merkitystä ymmärtäisikö hän vai ei mä olen aina nähny ihmiset sellaisina kuin he ovat ei ole kiinnostanu mua miksi jokaisen tehtäviin kuuluu itse löytää itsensä itse tietää millaisia haluavat olla mitä tehdä miksi tulla vanhempien ongelma on ymmärtää kuinka paljon kasvatus kasvuympäristö elinympäristö ja muu vaikuttaa kaikkeen siitä sanonta jokainen kasvattaa lapsensa haluamallaan tavalla ja näin ollen jos itse kokee että itse kasvattamassa lapsessa on jotain vikaa olisi syytä tarkastella itseään erityisen tarkasti että missä kohti meni vikaan ja miksi kun lapsesta tuli sellainen kuin tuli yleisin syy ehdoton kielto ilman että kerrotaan miksi kielletään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262484
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572284Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762243Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161979- 841729
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71399Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301368Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141234- 41053
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna31933