Ikuiset kaipaajat

Anonyymi-ap

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuosikausien ajan. Puhu sille, ilmaise se että haluaisit tutustua, haluaisit jutella. Voi olla että se toinen ei ole edes yhtään kiinnostunut.
Aina teillä on niitä tekosyitä, milloin joku on varattu ja ties mitä. Keksitte vaan aina uuden tekosyyn entisen tilalle tarpeen mukaan. Mitä siinä nyt voisi käydä jos vaan menisit juttelemaan jollekin josta pidät. Miksi se on niin vaikeaa teille?

76

1953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Voi se sille toisellekin olla vaikeaa myöntää että ei kiinnosta. Nauttii vaan siitä huomiosta. Vaikka miten menisit ja sanoisit..

• Anonyymi
        UUSI

Ihan vaan näin kokemuksella... Ei ehkä ymmärrä miten jättää toisen kitumaan ja antaa välillä vähän huomiota.. Jotain mikä sulostuttaa. Juuri niitä muruja vain.

• Anonyymi
        UUSI

Se on just näin. Ja jotkut leikkii toisten tunteilla pelaamisesta ja ovat siinä jopa ihan taitavia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just näin. Ja jotkut leikkii toisten tunteilla pelaamisesta ja ovat siinä jopa ihan taitavia.

Naiset on sellaisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan näin kokemuksella... Ei ehkä ymmärrä miten jättää toisen kitumaan ja antaa välillä vähän huomiota.. Jotain mikä sulostuttaa. Juuri niitä muruja vain.

Joskus voi olla tilanne sellainen, ettei ole päässyt vielä yli. Ei halua tavata toista missään, kun mitään ei ole. Tiedän, mitä ne muruset on. Ei enää minulle, kiitos.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset on sellaisia.

Kyllä se eräs mies on tässä taitava. On saanut mut vuodattamaan rakkauttaan ja virnuilee vaan. Että no voi että niin ja antaa niitä murusia välillä vaikka olin ihan rikki kun myönsin. Eikö se tohdi päästää pahasta ja sanoa suoraan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus voi olla tilanne sellainen, ettei ole päässyt vielä yli. Ei halua tavata toista missään, kun mitään ei ole. Tiedän, mitä ne muruset on. Ei enää minulle, kiitos.

Minulla myös tämä tilanne. Lohduttaa kuulla, että jollain muullakin on.
        nainen50+

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset on sellaisia.

Ihan tuore kokemuks et myös miehet
        Mut ovat nii mullkuja ettei rehellistä myöntämistä kuulu ku hyvin harvoin.
        Minä taisin sen tunnustuksen viimein lukea .
        Aina tiesin miehen vain kiusaavan minua
        Siksi olin hyvin varovainen hänen suuntaansa ja etäällä.
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tuore kokemuks et myös miehet
        Mut ovat nii mullkuja ettei rehellistä myöntämistä kuulu ku hyvin harvoin.
        Minä taisin sen tunnustuksen viimein lukea .
        Aina tiesin miehen vain kiusaavan minua
        Siksi olin hyvin varovainen hänen suuntaansa ja etäällä.
        Naiselta

Niin.. :/ no ehkä mäkin meen nyt eteenpäin. Paska mies.

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostaa mun kaivatulta 🙄

• Anonyymi
      UUSI

Joku voi sanoa toiselle että haluaa nähdä, mutta ei koskaan tee sen eteen mitään että näkeminen tapahtuisi. Se tarkoittaa ettei ole oikeasti kiinnostunut. Ei kannata sanoa mitään, mitä ei tarkoita. Pelkästään toisen vastuulla ei voi näkemiset olla.

• Anonyymi
        UUSI

Niin.. Tiedän mutta kun arvostaisin sitä että sanoo suoraan. Eli nauttii silti huomiosta meidän kohdalla ainakin ja kalastelee kehuja.. Mies kyseessä.

• Anonyymi
        UUSI

Unohdan hänet seuraavaksi. 😔💔 Kiitos kun muistutit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen yhteydessä olemisen pitäis olla tasapainossa. Jos ei ole, niin eteenpäin. Joitakin ei ole opetettu puhumaan, he vain katoavat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen yhteydessä olemisen pitäis olla tasapainossa. Jos ei ole, niin eteenpäin. Joitakin ei ole opetettu puhumaan, he vain katoavat.

No se tässä onkin kun ei hän katoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mutta kun on niin ihanaa saada katsos huomiota. Sama miten se toinen kärsii.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No se tässä onkin kun ei hän katoa.

Jos katoaa eikä puhu asioista, se kertoo kyllä toisesta hyvin paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos katoaa eikä puhu asioista, se kertoo kyllä toisesta hyvin paljon.

Saa iljetä sanoa suoraan! Silti. En itse katoa ennen kun sanoo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla sama mies molemmilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla sama mies molemmilla.

Se on yks J....
        Ja voin olla varma että on muitakin tällä naistennaurattajaksikin tituleeratulla.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta odotas jos alatkin seurustelemaan toisen kanssa, niin sit esitetään uhria, ei se ollutkaan ihastunut vaan huijasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttua on, ikävä kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Sinun mielestäsi tämän palstan aihe voisi olla narina nurkka koska sitähän sinä teet juuri!
      Mikset vaan mene ulos vaan valita täällä muiden asioista kuka antoi SINULLE luvan sekaantua muiden asioihin?!
      Tämän palstan IKÄVÄ aihealue on keksitty varmaan jo ennen sinun syntymääsi joten totu asiaan tai pysy poissa palstalta!

• Anonyymi
      UUSI

En avaa enää häneltä mitään. Alan kylmäksi. Kiitos muistutuksesta. 🤝
      T. Nainen

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on hyvä, tee juuri noin.

• Anonyymi
      UUSI

Tai ei ole suurta kaipauksen kohdetta vaan satunnaista keskusteluun osallistumista. Ei tulisi mieleenkään tuhlata aikaa ja tunne-energiaa vuosikausien kaipaamiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Voi olla sekin, että toinen antaa alusta asti signaalia että olisi kiinnostunut. Sitten vaan katoaa mitään sanomatta, vaikka toinen on valmis keskustelemaan. Sehän ei ole ollenkaan aikuismaista toimintaa.

• Anonyymi
        UUSI

On näitäkin. Paetaan itseään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On näitäkin. Paetaan itseään.

Tavallaan antaa toisen olettaa että on kiinnostunut, mutta ei halua pitää yhteyttä. Aika kuitenkin kertoo todellisuuden.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallaan antaa toisen olettaa että on kiinnostunut, mutta ei halua pitää yhteyttä. Aika kuitenkin kertoo todellisuuden.

Kakaramaista toimintaa.

• Anonyymi
        UUSI

Tilanteet voi muuttua ja huomaakin, että puhuttavaa ei enää ole. On päässyt perille, millainen toinen osapuoli on ja miten erilaiset on tavoitteet ja maailmat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanteet voi muuttua ja huomaakin, että puhuttavaa ei enää ole. On päässyt perille, millainen toinen osapuoli on ja miten erilaiset on tavoitteet ja maailmat.

Aina on parempi sanoa toiselle suoraan, kuin jättää toista epätietoisuuteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä todellisuuden se aika kertoo? Että on kiinnostunut vai että ei?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä todellisuuden se aika kertoo? Että on kiinnostunut vai että ei?

Jos toisesta ei alunperinkään kuulunut koskaan juuri mitään, eikä kuulu niin eiköhän se kerro ihan tarpeeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aina on parempi sanoa toiselle suoraan, kuin jättää toista epätietoisuuteen.

Sanoa suoraan mitä? Ja missä tilanteessa? Vaikea sanoa, jos kukaan ei kysy mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän tapauksessa se toinen ei voinut mitenkään mua oppia tuntemaan näin hyvin tossa ajassa. Silti se roikkuu ja antaa niitä muruja ihanasta itsestään ja minä sinisilmäinen nainen menen lankaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoa suoraan mitä? Ja missä tilanteessa? Vaikea sanoa, jos kukaan ei kysy mitään.

Se ei estä puhumasta toiselle vastavuoroisesti jos se toinen ei esitä suoraa kysymystä. Voi silti tulla vastaan ja jutella ajatuksista tai koittaa mukautua toisen ajatuksiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei estä puhumasta toiselle vastavuoroisesti jos se toinen ei esitä suoraa kysymystä. Voi silti tulla vastaan ja jutella ajatuksista tai koittaa mukautua toisen ajatuksiin.

Vaikka se toinen*

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toisesta ei alunperinkään kuulunut koskaan juuri mitään, eikä kuulu niin eiköhän se kerro ihan tarpeeksi.

Niinpä, just noin. Se koko juttu oli vaan sen toisen omassa päässä ja mielikuvituksessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, just noin. Se koko juttu oli vaan sen toisen omassa päässä ja mielikuvituksessa.

Ei välttämättä ole! Toinen on vaan halunnut saada toisen ajattelemaan näin. Kiusaa!

• Anonyymi
      UUSI

Ikuiset kaipaajat on 99,99%sti naisia.
      Naiset on useimmiten flegmaattisia ja avuttomia, kun pitäisi itse olla aloitteellinen.

• Anonyymi
        UUSI

Minä tein aloitteen. Siitä seurasi molemminpuolinen (?) loputon kaipaus ja jämähtänyt tilanne. Naisen tekemä aloite lamaannuttaa ilmeisesti. En suosittele.
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Olen ollut aloitteellinen ja reipas. Vaan en kelvannut, näköjään. Olisi sanonut suoraan. Mun voimat ei enää riitä. Ei ole sen arvoista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tein aloitteen. Siitä seurasi molemminpuolinen (?) loputon kaipaus ja jämähtänyt tilanne. Naisen tekemä aloite lamaannuttaa ilmeisesti. En suosittele.
        Naiselta

Se mies ei vaan ole kiinnostunut. Tuo koko juttu on sinun omassa päässäsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se mies ei vaan ole kiinnostunut. Tuo koko juttu on sinun omassa päässäsi.

Se mies on vaan tehnyt kiusallaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, voi olla että se pilailee toisen kustannuksella, nauravat kavereiden kanssa sille naiselle sen selän takana.

• Anonyymi
        UUSI

Ei pidä paikkaansa, minä olen nainen enkä ole kaivannut ketään pariinkymmeneen vuoteen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se hyvin todennäköisesti on ja se kertoo siitä ettei hän ole henkisesti terve ihminen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, voi olla että se pilailee toisen kustannuksella, nauravat kavereiden kanssa sille naiselle sen selän takana.

😔😔😔😔😔 Miks joku tekis niin.

• Anonyymi
      UUSI

Yllättävän harva on nykyään sosiaalisesti niin älykäs, että osaa hoitaa aikuismaisesti loppuun aloittamansa suhteen.

• Anonyymi
        UUSI

Jos suhde on jo alkanut eli seurustellaan, niin en ymmärrä miten sen lopettamisessa voi epäonnistua. Miten se "hoidetaan loppuun" oikeaoppisesti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos suhde on jo alkanut eli seurustellaan, niin en ymmärrä miten sen lopettamisessa voi epäonnistua. Miten se "hoidetaan loppuun" oikeaoppisesti?

Ei ainakaan hiljaisuuteen katoamalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan hiljaisuuteen katoamalla.

Aika harva katoaa kokonaan seurustelukumppaniltaan. Erikoista touhua.

• Anonyymi
      UUSI

Itse olen semmoinen että puhetta ei vain tule. Mutta olen hyväksynyt ajatuksen, että en koskaan saa olla sen naisen kanssa. Olen tottunut muutenkin yksinäiseen elämään. Tekisin jotain jos pystyisin ja tietäisin mitä. Puhuminen ei onnistu kun en ylipäätään osaa puhua kuin hyvin harvalle ihmiselle ja uusille opin puhumaan vain tietyissä tilanteissa. Olen kai vähän autistinen. En voi noin vaan mennä puhumaan ihmisille.

• Anonyymi
        UUSI

Sano sille että rakastat sitä myös.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse olla hyvä puhuja. Pääasia että tekee toiselle selväksi mitä oikeasti ajattelee, eikä jätä toista epätietoisuuteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei ole sanottu että minua rakastetaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei ole sanottu että minua rakastetaan.

Ok. Minä kerroin. Nyt on kaikki sanottu mutta tuskin anteeksi saan siltikään.
        Hänet mun unhoitettava on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse olla hyvä puhuja. Pääasia että tekee toiselle selväksi mitä oikeasti ajattelee, eikä jätä toista epätietoisuuteen.

Ehkä tuo puhuminen on huono sana. Kommunikointi tai viestintä on itselleni haasteellista. Kynnys on vaan liian korkea jostain syystä, en ehkä luota muihin ihmisiin.

• Anonyymi
        UUSI

Vedä pää täyteen, auttaisiko se?

• Anonyymi
        UUSI

Minä olin aikoinaan parisuhteessa autistisen miehen kanssa ja minä olin se joka halusi erota. Silloin kun nuorin lapsemme sai asperger diagnoosin vyyhti alkoi aueta ja ymmärsin, että myös lasteni isä oli autistinen. Hän ei osannut puhua mistään parisuhteen ongelmista, ei halannnut koskaan, ainoa läheisyyden muoto hänelle oli seksi.

• Anonyymi
      UUSI

Kerroinpahan sentään että rakastan.

• Anonyymi
        UUSI

Puhuenko kerroit kasvokkain? Älä vain sano että anonyyminä palstalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuenko kerroit kasvokkain? Älä vain sano että anonyyminä palstalla.

Kerroin ihan IRL yhteydessä joka meillä on. Suoraan. Ääniviestissä.

• Anonyymi
      UUSI

Jaa a saas se

• Anonyymi
      UUSI

Eron jälkeen sinkkuna eka kertaa elämässä ollessa kyllä sitä osannut ja oppinut lukemaan toisesta onko se oikeasti kiinnostunut vai vaan vähän leikisti. Aina oon ollut oikeassa miltä on tuntunut alusta asti. Ja eipä ne ihmiset vaan sano niin suoraan kaikkea ja toisaalta luottakaa omaan tunteeseen se pitää yleensä paikkansa. Ei sitä tarvitse sanoittaa kun ja jos ei vaan useista siihen ole. Eikä ketään voi pakottaa. Pitää itse vaan tajuta.

• Anonyymi
        UUSI

Jotkut voivat olla myös hyvin ristiriitaisia..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut voivat olla myös hyvin ristiriitaisia..

Jos ihminen esittää kiinnostunutta, voi olla hankala tajuta ettei ole kiinnostunut. Ehkä olisi parempi että olisi alunperinkin sitä, mitä oikeasti on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ihminen esittää kiinnostunutta, voi olla hankala tajuta ettei ole kiinnostunut. Ehkä olisi parempi että olisi alunperinkin sitä, mitä oikeasti on.

Kyllä se esitys rakoilee jotenkin tai alkaa tulla vaikeaa jos ei ole aidosta kyse. Niin se vaan on ja oma tutka hälyttelee mutta sitä ei tietenkään haluaisi uskoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se esitys rakoilee jotenkin tai alkaa tulla vaikeaa jos ei ole aidosta kyse. Niin se vaan on ja oma tutka hälyttelee mutta sitä ei tietenkään haluaisi uskoa.

Ei kai niin.. 🫤 Ja nyt kun olin unohtanut niin tää mies alkaa laittaa itsestään kuvia. Sitä ollaan niin komiaa taas.

• Anonyymi
      UUSI

Ei huijareille puhuta enääN mitään. Ne pistetään riippumaan puusta..😘

• Anonyymi
      UUSI

Kaipaus on tällä hetkellä vaan oma tunne. Toista ei edes enää nää. Jos näkisi en tiedä miltä tuntuisi. Ja mitä tapahtuisi. Eikä ole tarvetta ilmoittaa vain toiselle että jollain viestillä " Hei mulla on ikävä. "

• Anonyymi
      UUSI

Toisaalta on kyllä vinkattu niin epäyhteensopivia vaihtoehtoja irl, ettei kaipailukaan olisi huonompi vaihtoehto. Naista en kuitenkaan tahdo kaveriksi, joten kaipailu on ehdottomasti parempi vaihtoehto vaikka kaipailisikin mysteerimiestä, jonka henkilöllisyydestä ja olemassaolosta ei ole harmainta aavistusta.

• Anonyymi
      UUSI

Sitä minäkin ihmettelen! Minä en ole kaivannut ketään noin pariinkymmeneen vuoteen. Ainoa asia mikä minua kiinnostaa on työn tekeminen. Olen ollut lähes kolmekymmentä vuotta kestänseessä parisuhteessa ja toista parisuhdetta en koskaan enää halua!

• Anonyymi
      UUSI

Kaikille teille niin turha kiire pois. Sanotaan nyt vaikka niin, että ennen oli huonommat valot, mutta mukavampaa ajaa.

• Anonyymi
      UUSI

✋🏻 Ugh. Olen puhunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      143
      6008
    2. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      158
      3102
    3. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      432
      3057
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2354
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      51
      2233
    6. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      76
      1953
    7. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      15
      1945
    8. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      79
      1573
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1204
    10. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      11
      1148
    Aihe