Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuosikausien ajan. Puhu sille, ilmaise se että haluaisit tutustua, haluaisit jutella. Voi olla että se toinen ei ole edes yhtään kiinnostunut.
Aina teillä on niitä tekosyitä, milloin joku on varattu ja ties mitä. Keksitte vaan aina uuden tekosyyn entisen tilalle tarpeen mukaan. Mitä siinä nyt voisi käydä jos vaan menisit juttelemaan jollekin josta pidät. Miksi se on niin vaikeaa teille?
Ikuiset kaipaajat
219
9075
Vastaukset
- Anonyymi
Voi se sille toisellekin olla vaikeaa myöntää että ei kiinnosta. Nauttii vaan siitä huomiosta. Vaikka miten menisit ja sanoisit..
- Anonyymi
Ihan vaan näin kokemuksella... Ei ehkä ymmärrä miten jättää toisen kitumaan ja antaa välillä vähän huomiota.. Jotain mikä sulostuttaa. Juuri niitä muruja vain.
- Anonyymi
Se on just näin. Ja jotkut leikkii toisten tunteilla pelaamisesta ja ovat siinä jopa ihan taitavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just näin. Ja jotkut leikkii toisten tunteilla pelaamisesta ja ovat siinä jopa ihan taitavia.
Naiset on sellaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan näin kokemuksella... Ei ehkä ymmärrä miten jättää toisen kitumaan ja antaa välillä vähän huomiota.. Jotain mikä sulostuttaa. Juuri niitä muruja vain.
Joskus voi olla tilanne sellainen, ettei ole päässyt vielä yli. Ei halua tavata toista missään, kun mitään ei ole. Tiedän, mitä ne muruset on. Ei enää minulle, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on sellaisia.
Kyllä se eräs mies on tässä taitava. On saanut mut vuodattamaan rakkauttaan ja virnuilee vaan. Että no voi että niin ja antaa niitä murusia välillä vaikka olin ihan rikki kun myönsin. Eikö se tohdi päästää pahasta ja sanoa suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus voi olla tilanne sellainen, ettei ole päässyt vielä yli. Ei halua tavata toista missään, kun mitään ei ole. Tiedän, mitä ne muruset on. Ei enää minulle, kiitos.
Minulla myös tämä tilanne. Lohduttaa kuulla, että jollain muullakin on.
nainen50+ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on sellaisia.
Ihan tuore kokemuks et myös miehet
Mut ovat nii mullkuja ettei rehellistä myöntämistä kuulu ku hyvin harvoin.
Minä taisin sen tunnustuksen viimein lukea .
Aina tiesin miehen vain kiusaavan minua
Siksi olin hyvin varovainen hänen suuntaansa ja etäällä.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tuore kokemuks et myös miehet
Mut ovat nii mullkuja ettei rehellistä myöntämistä kuulu ku hyvin harvoin.
Minä taisin sen tunnustuksen viimein lukea .
Aina tiesin miehen vain kiusaavan minua
Siksi olin hyvin varovainen hänen suuntaansa ja etäällä.
NaiseltaNiin.. :/ no ehkä mäkin meen nyt eteenpäin. Paska mies.
- Anonyymi
Kuulostaa mun kaivatulta 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se eräs mies on tässä taitava. On saanut mut vuodattamaan rakkauttaan ja virnuilee vaan. Että no voi että niin ja antaa niitä murusia välillä vaikka olin ihan rikki kun myönsin. Eikö se tohdi päästää pahasta ja sanoa suoraan.
Se on sitte kusipää miäs.Ketään ei pidä roikottaa epätietoisuudessa, ei ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en minä leiki tunteilla minä menen suoraan asiaan
Anonyymi kirjoitti:
Niin.. :/ no ehkä mäkin meen nyt eteenpäin. Paska mies.
en minä ole paska, mies. olen mies joka pukeutuu seksikkäästi tiukkiin kuluneisiin farkkuihin ja nokian kumisaappaisiin
- Anonyymi
Joku voi sanoa toiselle että haluaa nähdä, mutta ei koskaan tee sen eteen mitään että näkeminen tapahtuisi. Se tarkoittaa ettei ole oikeasti kiinnostunut. Ei kannata sanoa mitään, mitä ei tarkoita. Pelkästään toisen vastuulla ei voi näkemiset olla.
- Anonyymi
Niin.. Tiedän mutta kun arvostaisin sitä että sanoo suoraan. Eli nauttii silti huomiosta meidän kohdalla ainakin ja kalastelee kehuja.. Mies kyseessä.
- Anonyymi
Unohdan hänet seuraavaksi. 😔💔 Kiitos kun muistutit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen yhteydessä olemisen pitäis olla tasapainossa. Jos ei ole, niin eteenpäin. Joitakin ei ole opetettu puhumaan, he vain katoavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen yhteydessä olemisen pitäis olla tasapainossa. Jos ei ole, niin eteenpäin. Joitakin ei ole opetettu puhumaan, he vain katoavat.
No se tässä onkin kun ei hän katoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta kun on niin ihanaa saada katsos huomiota. Sama miten se toinen kärsii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se tässä onkin kun ei hän katoa.
Jos katoaa eikä puhu asioista, se kertoo kyllä toisesta hyvin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa iljetä sanoa suoraan! Silti. En itse katoa ennen kun sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sama mies molemmilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sama mies molemmilla.
Se on yks J....
Ja voin olla varma että on muitakin tällä naistennaurattajaksikin tituleeratulla. - Anonyymi
Mutta odotas jos alatkin seurustelemaan toisen kanssa, niin sit esitetään uhria, ei se ollutkaan ihastunut vaan huijasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttua on, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Sellaiset täytyy unohtaa, ne ei johda mihinkään, hakekoot huomionsa muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsesuojeluvaisto
- Anonyymi
Voi myös olla että haluaa nähdä, mutta mahdottomuus sovittaa pitkän matkan/ vuorotyön/yksinhuoltajuuden takia.Eli toinen ei jakss odottaa että toinen saa ajankohdan loksahtamaan ja llettaa ettei toinen aiokaan tai haluakaan nähdä.Näin meillä ja siihen kai kaatui koko juttu
- Anonyymi
Sinun mielestäsi tämän palstan aihe voisi olla narina nurkka koska sitähän sinä teet juuri!
Mikset vaan mene ulos vaan valita täällä muiden asioista kuka antoi SINULLE luvan sekaantua muiden asioihin?!
Tämän palstan IKÄVÄ aihealue on keksitty varmaan jo ennen sinun syntymääsi joten totu asiaan tai pysy poissa palstalta!- Anonyymi
Tämä Ikävä palsta on keksitty jo ennen koko maailman syntymää!
- Anonyymi
tämähän on narina nurkka jossa saa pysyä hullut poissa
- Anonyymi
En avaa enää häneltä mitään. Alan kylmäksi. Kiitos muistutuksesta. 🤝
T. Nainen- Anonyymi
Tuo on hyvä, tee juuri noin.
- Anonyymi
en ala enää hyvä kun et ala mee pois
- Anonyymi
Tai ei ole suurta kaipauksen kohdetta vaan satunnaista keskusteluun osallistumista. Ei tulisi mieleenkään tuhlata aikaa ja tunne-energiaa vuosikausien kaipaamiseen.
- Anonyymi
Voi olla sekin, että toinen antaa alusta asti signaalia että olisi kiinnostunut. Sitten vaan katoaa mitään sanomatta, vaikka toinen on valmis keskustelemaan. Sehän ei ole ollenkaan aikuismaista toimintaa.
- Anonyymi
On näitäkin. Paetaan itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näitäkin. Paetaan itseään.
Tavallaan antaa toisen olettaa että on kiinnostunut, mutta ei halua pitää yhteyttä. Aika kuitenkin kertoo todellisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan antaa toisen olettaa että on kiinnostunut, mutta ei halua pitää yhteyttä. Aika kuitenkin kertoo todellisuuden.
Kakaramaista toimintaa.
- Anonyymi
Tilanteet voi muuttua ja huomaakin, että puhuttavaa ei enää ole. On päässyt perille, millainen toinen osapuoli on ja miten erilaiset on tavoitteet ja maailmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanteet voi muuttua ja huomaakin, että puhuttavaa ei enää ole. On päässyt perille, millainen toinen osapuoli on ja miten erilaiset on tavoitteet ja maailmat.
Aina on parempi sanoa toiselle suoraan, kuin jättää toista epätietoisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä todellisuuden se aika kertoo? Että on kiinnostunut vai että ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä todellisuuden se aika kertoo? Että on kiinnostunut vai että ei?
Jos toisesta ei alunperinkään kuulunut koskaan juuri mitään, eikä kuulu niin eiköhän se kerro ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on parempi sanoa toiselle suoraan, kuin jättää toista epätietoisuuteen.
Sanoa suoraan mitä? Ja missä tilanteessa? Vaikea sanoa, jos kukaan ei kysy mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän tapauksessa se toinen ei voinut mitenkään mua oppia tuntemaan näin hyvin tossa ajassa. Silti se roikkuu ja antaa niitä muruja ihanasta itsestään ja minä sinisilmäinen nainen menen lankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoa suoraan mitä? Ja missä tilanteessa? Vaikea sanoa, jos kukaan ei kysy mitään.
Se ei estä puhumasta toiselle vastavuoroisesti jos se toinen ei esitä suoraa kysymystä. Voi silti tulla vastaan ja jutella ajatuksista tai koittaa mukautua toisen ajatuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei estä puhumasta toiselle vastavuoroisesti jos se toinen ei esitä suoraa kysymystä. Voi silti tulla vastaan ja jutella ajatuksista tai koittaa mukautua toisen ajatuksiin.
Vaikka se toinen*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toisesta ei alunperinkään kuulunut koskaan juuri mitään, eikä kuulu niin eiköhän se kerro ihan tarpeeksi.
Niinpä, just noin. Se koko juttu oli vaan sen toisen omassa päässä ja mielikuvituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, just noin. Se koko juttu oli vaan sen toisen omassa päässä ja mielikuvituksessa.
Ei välttämättä ole! Toinen on vaan halunnut saada toisen ajattelemaan näin. Kiusaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai ainakin pitäisi. Kyllähän se pitäisi tajuta jos ei sieltä toiselta puolelta minkäänlaista kiinnostuksen häivääkään tule niin kiinnostusta ei ole eikä tule.
Onko täällä näitä joilla joku häiriö tunnemaailmassa kun sitkeästi vaan yhden perässä vaikka henkilö ei olisi yhtään kiinnostunut. Oliko tuolla joku nimikin tuolla ongelmalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just tämä. Nyt vaan kysymään onko kiinnostusta. Mitä ihmettä täällä vonkuu ja valittaa kun reippaasti vaan kysyy niin sillähän se asia selviää eikä tarvii turhaan mouruta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ne maailmat olla erilaiset ainakin alkuun, mutta jos toinen merkitsee niin silloin kai voi muuttaa asioita ja maailmaakin toisenlaiseksi.
Jollekin sanoisin myös sen että se perille pääsy millainen toinen oli, ei välttämättä ole totuus.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nämä jotain autistisia ihmisiä vai niitä vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhumattomat eivät pääse mistään selvyyteen, edes itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No erikoista tuo kyllä ett ”antaa toisen olettaa että on kiinnostunu, mutta ei halua pitää yhteyttä. 😳
Siis jos joku EI HALUA PITÄÄ YHTEYTTÄ!!! Hän EI OLE kiinnostunut. Tämä on fakta. Mikä näitä ihmisiä vaivaa kun eivät selvää asiaa ymmärrä??? Varmaan joo jotain autisteja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No erikoista tuo kyllä ett ”antaa toisen olettaa että on kiinnostunu, mutta ei halua pitää yhteyttä. 😳
Siis jos joku EI HALUA PITÄÄ YHTEYTTÄ!!! Hän EI OLE kiinnostunut. Tämä on fakta. Mikä näitä ihmisiä vaivaa kun eivät selvää asiaa ymmärrä??? Varmaan joo jotain autisteja.Mikä vimma on haukkua autistisia tollei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä oisi autistisia tossa tilanteessa?
Autistiset ei ainakaan tarkoituksellisesti loukkaa ketään, ainakaan mun tietääkseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedättäjät aika usein sanoo tuolla tavalla,
että kaikki olisi vain toisen kuvitelmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei ole pahoillaan mistään eikä välitäkään. Tuollainen yhteys ei tee minulle hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedättäjät aika usein sanoo tuolla tavalla,
että kaikki olisi vain toisen kuvitelmaa.Lääkärit sanoo sitä samaa.
Anonyymi kirjoitti:
onko nämä jotain autisti ihmisiä kun eivät tajua kun nainen huutaa minussa
- Anonyymi
Ikuiset kaipaajat on 99,99%sti naisia.
Naiset on useimmiten flegmaattisia ja avuttomia, kun pitäisi itse olla aloitteellinen.- Anonyymi
Minä tein aloitteen. Siitä seurasi molemminpuolinen (?) loputon kaipaus ja jämähtänyt tilanne. Naisen tekemä aloite lamaannuttaa ilmeisesti. En suosittele.
Naiselta - Anonyymi
Olen ollut aloitteellinen ja reipas. Vaan en kelvannut, näköjään. Olisi sanonut suoraan. Mun voimat ei enää riitä. Ei ole sen arvoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tein aloitteen. Siitä seurasi molemminpuolinen (?) loputon kaipaus ja jämähtänyt tilanne. Naisen tekemä aloite lamaannuttaa ilmeisesti. En suosittele.
NaiseltaSe mies ei vaan ole kiinnostunut. Tuo koko juttu on sinun omassa päässäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mies ei vaan ole kiinnostunut. Tuo koko juttu on sinun omassa päässäsi.
Se mies on vaan tehnyt kiusallaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, voi olla että se pilailee toisen kustannuksella, nauravat kavereiden kanssa sille naiselle sen selän takana.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, minä olen nainen enkä ole kaivannut ketään pariinkymmeneen vuoteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se hyvin todennäköisesti on ja se kertoo siitä ettei hän ole henkisesti terve ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, voi olla että se pilailee toisen kustannuksella, nauravat kavereiden kanssa sille naiselle sen selän takana.
😔😔😔😔😔 Miks joku tekis niin.
- Anonyymi
Ikuiset kaipaajat on 99,99%sti miehiä.
Miehet on useimmiten flegmaattisia ja avuttomia, kun pitäisi itse olla aloitteellinen.
Juuri noin avuttoman fgemaattiseksi heittäytyi mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😔😔😔😔😔 Miks joku tekis niin.
Toiset on muuten vaan ilkeitä luonteeltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taitavat tosiaankin jotkut tehdä noin,
syy siihen miksi tekevät olisi kiva tietää kyllä.
Eräässä tapauksessa tulee julki paljon pahaa mitä tekivätkään täysin ilman syytä naiselle. (ihan oikeassa elämässä)
Asiaan liittyy mm noita "vanhempia" rekattuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikuiset kaipaajat on 99,99%sti miehiä.
Miehet on useimmiten flegmaattisia ja avuttomia, kun pitäisi itse olla aloitteellinen.
Juuri noin avuttoman fgemaattiseksi heittäytyi mies.Sinä olet avuttomuuden huipentuma, kun pitää sanasta sanaan kopioida muiden kirjoituksia. Olet ihan turha, miksi tuollainen on tähän maailmaan synnytetty.
Anonyymi kirjoitti:
Se mies ei vaan ole kiinnostunut. Tuo koko juttu on sinun omassa päässäsi.
kumpaa päätä sinä tarkoitat ylä päätä vai ala päätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se hyvin todennäköisesti on ja se kertoo siitä ettei hän ole henkisesti terve ihminen!
en minä ole henkinen ihminen olen kuollut mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet avuttomuuden huipentuma, kun pitää sanasta sanaan kopioida muiden kirjoituksia. Olet ihan turha, miksi tuollainen on tähän maailmaan synnytetty.
täytyyhän pahan ihmisen olla jossakin olen jumalan luoma
- Anonyymi
Yllättävän harva on nykyään sosiaalisesti niin älykäs, että osaa hoitaa aikuismaisesti loppuun aloittamansa suhteen.
- Anonyymi
Jos suhde on jo alkanut eli seurustellaan, niin en ymmärrä miten sen lopettamisessa voi epäonnistua. Miten se "hoidetaan loppuun" oikeaoppisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos suhde on jo alkanut eli seurustellaan, niin en ymmärrä miten sen lopettamisessa voi epäonnistua. Miten se "hoidetaan loppuun" oikeaoppisesti?
Ei ainakaan hiljaisuuteen katoamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harva katoaa kokonaan seurustelukumppaniltaan. Erikoista touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harva katoaa kokonaan seurustelukumppaniltaan. Erikoista touhua.
Jos se ei sitten tierä ite seurustelevansa? Dude c moon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julmasti mitätöimällä ja haukkumalla….!!
- Anonyymi
Itse olen semmoinen että puhetta ei vain tule. Mutta olen hyväksynyt ajatuksen, että en koskaan saa olla sen naisen kanssa. Olen tottunut muutenkin yksinäiseen elämään. Tekisin jotain jos pystyisin ja tietäisin mitä. Puhuminen ei onnistu kun en ylipäätään osaa puhua kuin hyvin harvalle ihmiselle ja uusille opin puhumaan vain tietyissä tilanteissa. Olen kai vähän autistinen. En voi noin vaan mennä puhumaan ihmisille.
- Anonyymi
Sano sille että rakastat sitä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla hyvä puhuja. Pääasia että tekee toiselle selväksi mitä oikeasti ajattelee, eikä jätä toista epätietoisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei ole sanottu että minua rakastetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei ole sanottu että minua rakastetaan.
Ok. Minä kerroin. Nyt on kaikki sanottu mutta tuskin anteeksi saan siltikään.
Hänet mun unhoitettava on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla hyvä puhuja. Pääasia että tekee toiselle selväksi mitä oikeasti ajattelee, eikä jätä toista epätietoisuuteen.
Ehkä tuo puhuminen on huono sana. Kommunikointi tai viestintä on itselleni haasteellista. Kynnys on vaan liian korkea jostain syystä, en ehkä luota muihin ihmisiin.
- Anonyymi
Vedä pää täyteen, auttaisiko se?
- Anonyymi
Minä olin aikoinaan parisuhteessa autistisen miehen kanssa ja minä olin se joka halusi erota. Silloin kun nuorin lapsemme sai asperger diagnoosin vyyhti alkoi aueta ja ymmärsin, että myös lasteni isä oli autistinen. Hän ei osannut puhua mistään parisuhteen ongelmista, ei halannnut koskaan, ainoa läheisyyden muoto hänelle oli seksi.
- Anonyymi
Tunnistan tuon vaikeutesi.. tutun tuntuista🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin aikoinaan parisuhteessa autistisen miehen kanssa ja minä olin se joka halusi erota. Silloin kun nuorin lapsemme sai asperger diagnoosin vyyhti alkoi aueta ja ymmärsin, että myös lasteni isä oli autistinen. Hän ei osannut puhua mistään parisuhteen ongelmista, ei halannnut koskaan, ainoa läheisyyden muoto hänelle oli seksi.
Hylkäsikö lapsesi myös koska hän oli kirjolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä pää täyteen, auttaisiko se?
kyllä.mutta se ei ratkaise mun ogelmia.ja tämän opetti mulle eräs nainen.joka tuntee minut.!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä.mutta se ei ratkaise mun ogelmia.ja tämän opetti mulle eräs nainen.joka tuntee minut.!!!
Kuulostaa tutulle tuo. Joku nainen joka on noin sanonut jollekin tarttis itse nyt ystävää ja tukea.
- Anonyymi
Kerroinpahan sentään että rakastan.
- Anonyymi
Puhuenko kerroit kasvokkain? Älä vain sano että anonyyminä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin ihan IRL yhteydessä joka meillä on. Suoraan. Ääniviestissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti olit selvinpäin. 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anonyymipalstallapa tietysti ja kun tänne heittää niin kaikille naisille menee. Sitten voi valittaa ja vinkua kun ei tule vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Not able to delete till dawn either, trust me
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin selvinpäin. Tottakai.
Anonyymi kirjoitti:
olin selvinpäin kun minut raiskattiin sinun autossa
- Anonyymi
Jaa a saas se
- Anonyymi
Eron jälkeen sinkkuna eka kertaa elämässä ollessa kyllä sitä osannut ja oppinut lukemaan toisesta onko se oikeasti kiinnostunut vai vaan vähän leikisti. Aina oon ollut oikeassa miltä on tuntunut alusta asti. Ja eipä ne ihmiset vaan sano niin suoraan kaikkea ja toisaalta luottakaa omaan tunteeseen se pitää yleensä paikkansa. Ei sitä tarvitse sanoittaa kun ja jos ei vaan useista siihen ole. Eikä ketään voi pakottaa. Pitää itse vaan tajuta.
- Anonyymi
Jotkut voivat olla myös hyvin ristiriitaisia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen esittää kiinnostunutta, voi olla hankala tajuta ettei ole kiinnostunut. Ehkä olisi parempi että olisi alunperinkin sitä, mitä oikeasti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen esittää kiinnostunutta, voi olla hankala tajuta ettei ole kiinnostunut. Ehkä olisi parempi että olisi alunperinkin sitä, mitä oikeasti on.
Kyllä se esitys rakoilee jotenkin tai alkaa tulla vaikeaa jos ei ole aidosta kyse. Niin se vaan on ja oma tutka hälyttelee mutta sitä ei tietenkään haluaisi uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se esitys rakoilee jotenkin tai alkaa tulla vaikeaa jos ei ole aidosta kyse. Niin se vaan on ja oma tutka hälyttelee mutta sitä ei tietenkään haluaisi uskoa.
Ei kai niin.. 🫤 Ja nyt kun olin unohtanut niin tää mies alkaa laittaa itsestään kuvia. Sitä ollaan niin komiaa taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihminen esittää kiinnostunutta vaikka ei olisi yhtään kiinnostunut?? 🤨 siis onko täällä ihan normaalijärkisiä ihmisiä? Ihmisten kanssa keskustellessa yleensä ollaan ystävällisiä eikä sitä pidä sotkea kiinnostukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työntäkää ne tutkanne missä aurinko ei nävy paista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
And is that your personal issue then mate
- Anonyymi
Määki gubbe kerran aloitin sinkuilun ja sille tielle jäin eron myrskyn jälkeen ku tuli poutasää mut emmää siitä kirjoittele
- Anonyymi
mies ilmaisi olevansa valmis teki kaikkensa saadakseen luottamuksen piirsi itsestään kuvaa, minulle ja läheisilleni, kunnes äkkijyrkästi rikkoi kaiken äärimmäisen epäkunnioittavalla tavalla, joka shokeerasi koko perhettäni.
Tämä mies ei ollut edes pahoillaan vaan naureskeli aiheuttamalle teolle.Mitätöi kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies peittelee ja salaa ja valehtelee joka asiasta. Se luo epätietoisuutta ja ahdistustasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mies ilmaisi olevansa valmis teki kaikkensa saadakseen luottamuksen piirsi itsestään kuvaa, minulle ja läheisilleni, kunnes äkkijyrkästi rikkoi kaiken äärimmäisen epäkunnioittavalla tavalla, joka shokeerasi koko perhettäni.
Tämä mies ei ollut edes pahoillaan vaan naureskeli aiheuttamalle teolle.Mitätöi kaiken.no kannattiko lähteä sen miehen matkaan, kannattiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies ei ollut edes pahoillaan vaan naureskeli aiheuttamalle teolle.Mitätöi kaiken.Millä tavalla se rikkoi kaiken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka esittää kiinnostunutta jos ei ole kiinnostunut?? 🙄 ei näitä juttuja pysty käsittämään täällä. Joko on tai ei oo kiinnostunu. Mikä siinä on niin vaiheeta?? Jotkut ilmeisesti ymmärtää ihan perusnormaalin ystävällisyydenkin kiinnostukseksi. Voi että näitä ihmisiä. 🫣
Anonyymi kirjoitti:
no kannattiko lähteä sen miehen matkaan, kannattiko?
kannatti lähteä sen miehen mukaan kun se raiskasi minut
- Anonyymi
Ei huijareille puhuta enääN mitään. Ne pistetään riippumaan puusta..😘
- Anonyymi
Mut kutsutaaks sua lahtariks vai ahtariks
- Anonyymi
Kaipaus on tällä hetkellä vaan oma tunne. Toista ei edes enää nää. Jos näkisi en tiedä miltä tuntuisi. Ja mitä tapahtuisi. Eikä ole tarvetta ilmoittaa vain toiselle että jollain viestillä " Hei mulla on ikävä. "
- Anonyymi
Toisaalta on kyllä vinkattu niin epäyhteensopivia vaihtoehtoja irl, ettei kaipailukaan olisi huonompi vaihtoehto. Naista en kuitenkaan tahdo kaveriksi, joten kaipailu on ehdottomasti parempi vaihtoehto vaikka kaipailisikin mysteerimiestä, jonka henkilöllisyydestä ja olemassaolosta ei ole harmainta aavistusta.
- Anonyymi
Yea sure man- who of us would’nt be funny like that
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yea sure man- who of us would’nt be funny like that
voisitko kirjoittaa suomeksi en ymmärrä englanttia
- Anonyymi
Sitä minäkin ihmettelen! Minä en ole kaivannut ketään noin pariinkymmeneen vuoteen. Ainoa asia mikä minua kiinnostaa on työn tekeminen. Olen ollut lähes kolmekymmentä vuotta kestänseessä parisuhteessa ja toista parisuhdetta en koskaan enää halua!
- Anonyymi
Pitäähän sitä palstasetä jonkun kanssa pihaa pihoi haravoida?
- Anonyymi
Hyvä että lopulta pääsit eroon siitä parisuhteestasi.
- Anonyymi
Kaikille teille niin turha kiire pois. Sanotaan nyt vaikka niin, että ennen oli huonommat valot, mutta mukavampaa ajaa.
- Anonyymi
Sure dear ride or die
- Anonyymi
✋🏻 Ugh. Olen puhunut.
- Anonyymi
UGH ET OLE PUHUNUT.
- Anonyymi
Koska palstan ylläpito tehtailee vuodesta toiseen feikki tekstejä saadakseen edes joitakin ihmisiä lukemaan ja voihkimaan niiden tahtiin. Fakta on, ettei palstalla käy juuri kukaan ja kun tehtaillaan feikkitekstejä aktiviteetti luo syyn palstan olemassaololle.
Koko palsta on turha, ja sen saisi poistaa sheriffeineen.- Anonyymi
Ei ole täysin turha tää palsta.
Vaikka toi on totta että täällä onkin hitokseen
noita feikkitekstejä sekä vedättäjiäkin,
niin on täällä jotain muutakin.
Jotain äärettömän tärkeää ja arvokasta.
Jotain korvaamatonta.
- Anonyymi
Niin mik voisi mennä pieleen, nojaillessa ovenpieleen juipit?
- Anonyymi
Ne varmaan kuvittelee olevansa kaksoisliekki- tai sielunkumppanimatkalla ;-)
- Anonyymi
Ei kukaan tollasia kuvittele tost noin vaan.
Mutta siinä tapauksessa kyllä noin käy,
jos ja kun joku esittää ja valehtelee pokkana
ties mitä kun tietää toisesta asioita.
Tai kun esittää olevansa joku muu kuin onkaan ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tollasia kuvittele tost noin vaan.
Mutta siinä tapauksessa kyllä noin käy,
jos ja kun joku esittää ja valehtelee pokkana
ties mitä kun tietää toisesta asioita.
Tai kun esittää olevansa joku muu kuin onkaan ;)No niinkin jotkut tekee.
En jaksa enää hämmästyä muusta, kuin siitä että paljonko ihmisillä on luppoaikaa ja tyhjää energiaa kaikkeen ylimääräiseen pskaan.
Itse lähinnä yritän suoriutua mahdollisimman vähällä ylimäöräisella ja kun toimii aidosti ja rehellisesti, niin ei tarvitse kaiken esittämiseen, peittelyyn ja valehteluun kuluttaa itseään.
- Anonyymi
Minulle jäi vain ihana muisto hänestä ja muutama onnen hetki.
- Anonyymi
Ei vaan välttämättä ole mahdollista mennä sen jonkun luokse. Jos oliskin noin vaan mahdollista niin olisin mennyt. Jos en muun takia niin sen et saisi kerran edes puhuttua ihan kaikki asiat selviksi ja väärinkäsitykset sekä muut oikastua.
Sekä puolin ja toisin pyydettyä anteeksi.
Ei ole kovinkaan mukava tilanne kun kaikki jää tähän tilanteeseen ja molempiin sattuu.- Anonyymi
Miksi ei ole mahdollista mennä luokse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sellaiseen ettei ole mahdollista
vaikka kuinka paljon syitä olemassa.
Eikä tosiaankaan tekosyitä.
Joskus ei tiedä minne mennä.
Joskus ei vaan pysty mennä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole ainakaan mun kohdalla kyse mistään varatuista ihmisistä, pitää jo mainita ennen kuin se joku tulee siitä syyttelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sellaiseen ettei ole mahdollista
vaikka kuinka paljon syitä olemassa.
Eikä tosiaankaan tekosyitä.
Joskus ei tiedä minne mennä.
Joskus ei vaan pysty mennä.En kysynyt yleisiä syitä, ne on kyllä tiedossa. Kysyin sinun syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kysynyt yleisiä syitä, ne on kyllä tiedossa. Kysyin sinun syytä.
Siinä ne taisin sanoa just.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähestymiskielto rajoittaa sitä hieman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähestymiskielto rajoittaa sitä hieman.
sulla tunkeilija voi olla sellasia mulla ei oo.
- Anonyymi
Sehän olisi aivan liian helppoa. Mielummin suuttuu tyhjästä, manipuloi (yrittää manipuloida) ja rääkkää toista henkisesti olettamuksiensa perusteella kuukausitolkulla.
- Anonyymi
Ärsyttää nää palstan besservisserit, jotka kuvittelevat tietävänsä miten toisten kuuluu elää. Huolehtisivat omista elämisistään omien oppiensa mukaan ettei tarvisisi palstalla luurailla. Tulee mieleen se jonkun kurssinvetäjän ohje: Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Varmaan minä menen jonkun ihastuksen kohteen ovelle jonka muutaman kerran nähnyt. Saattas se varattu perheenäiti sanoa että eiköhän oo jokke parempi kun meet omalle pihalles huuteleen,katellaan töissä taas jos nokka näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Varmaan minä menen jonkun ihastuksen kohteen ovelle jonka muutaman kerran nähnyt. Saattas se varattu perheenäiti sanoa että eiköhän oo jokke parempi kun meet omalle pihalles huuteleen,katellaan töissä taas jos nokka näkyy.
:-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan eräs ahkera ja super kiva nimeltään Jokke 🧐😆 tuli mieleen. 👓 Nimi sopis sille. En tiedä mikä siinä ihmisessä on. Se on vaan ihana. Heti kun näin, tuntui tutulta. Ehkä muistuttaa jostain toisesta.. Mutta en saa päähäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan eräs ahkera ja super kiva nimeltään Jokke 🧐😆 tuli mieleen. 👓 Nimi sopis sille. En tiedä mikä siinä ihmisessä on. Se on vaan ihana. Heti kun näin, tuntui tutulta. Ehkä muistuttaa jostain toisesta.. Mutta en saa päähäni.
Joku se on johon jää katse kiinni. Kai se silläkin on nimi Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko se sun imuriin? 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko se sun imuriin? 😆
Voi ny ju*alauta rauhottukaa🤣
- Anonyymi
Miehelle joka on pelikaverini, ilmaisin että olin ihastunut, palkkioksi syvä hiljaisuus asiasta ja ei mitään vastausta siihen, olisi edes kirjoittanut että hänellä ei ole tunteita minuun ja olisin ymmärtänyt asian tietysti.
Ajattelin että hän asuu niiin kaukana minusta että myöskin uskalsin tunteeni ilmaista, tuskimpa hän olisi monien satojen kilometrien päästä lähtenyt huvikseen minua katsomaan tai edes vilkaisemasn että minkälainen harppu siellä taas kuvittelee liikoja itsestään.
Estoisena naisena tunteiden ilmaisu on välillä hankalaa, johtuen ehkä paskoista suhteista miesten kanssa.- Anonyymi
En tiedä mikä tuollaien pelikaveri yleensä on, mutta aika selvää että kaveri säikähti pahasti. Varmaan kannattaa antaa asian vaan olla ja odottaa mikäli se uskaltaisi jolltain tavalla vastata siihen joskus myöhemmin. Älä odota ihmeitä jos vastaanotto oli jäinen.
- Anonyymi
Ei voi mennä kun on poliisi juttuja pakko hänet on gostata kun on niin idiootti ihminen eikä muutenkaan ole mitään tunteita kiitos hänen
- Anonyymi
No tuopas oli ihanasti ajateltu, not.
- Anonyymi
Ei ole sallittua eikä kutsuttua.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
EI OLE SALLITTU EIKÄ KUTSUTTU MUN HAUTAJAISIIN
- Anonyymi
Ei se ole tekosyy, että toinen on varattu. Se on ihan oikea syy olla paljastamatta tunteita. Mä oon kyllä aiemmin vastaavissa tilanteissa lähestynyt miestä ja selvittänyt tilanteen ja sit mennyt eteenpäin..
- Anonyymi
Niin. Tapoja on kuin ihmisiäkin. Tällä hetkellä mua harmittaa sen vaimon puolesta, vaikka tuskin sillä pelkoa on. Silti jotenkin tuntee itsensä tyhmäksi.
- Anonyymi
Se on juurikin tekosyy ja harvinaisen itsekäS tekosyy päättää toisen puolesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ihan ymmärrä. Ihan omasta puolestaanhan jokainen päättää, mitä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne suhteessa elävät nyt keskimäärin ovat ihan onnellisia siinä elämässään. Ei ne odota jonkun paremman tulevan ja vievän,hokkuspokkus,parempaan elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne suhteessa elävät nyt keskimäärin ovat ihan onnellisia siinä elämässään. Ei ne odota jonkun paremman tulevan ja vievän,hokkuspokkus,parempaan elämään.
Ovat varmaan. Puolet päättyy eroon. Ovat varmaan👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat varmaan. Puolet päättyy eroon. Ovat varmaan👌
Keskimäärin. Aloituksessa puhuttiin että miksei vaan mennä ja kerrota. Ei ainakaan tällä itsetunnolla,ei ole turhia luuloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moraalisen ylemmyyden-tunne, se on tekosyy. Se tuntee itsensä moraalisesti muita paremmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskimäärin. Aloituksessa puhuttiin että miksei vaan mennä ja kerrota. Ei ainakaan tällä itsetunnolla,ei ole turhia luuloja.
Jos sen toisen parisuhde romahtaa siihen että kerrot olevasi ihastunut, niin minkä arvoinen sellainen parisuhde edes oli alunperinkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sen toisen parisuhde romahtaa siihen että kerrot olevasi ihastunut, niin minkä arvoinen sellainen parisuhde edes oli alunperinkään?
Hyvin sanottu 💁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks hailee vaikka romahtaisi. Semmosta vain ei tapahdu minun kaltaisten vuoksi. Täällä saa rautalangasta vääntää kaiken ja silti joku tampio käsittää väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks hailee vaikka romahtaisi. Semmosta vain ei tapahdu minun kaltaisten vuoksi. Täällä saa rautalangasta vääntää kaiken ja silti joku tampio käsittää väärin.
No oletko jotenkin ruma ja lihava vai mistä on kyse? Voithan silti ilmaista mitä tunnet, vaikka vain varovaisesti tiedustellen että mitä toinen on mieltä sinusta. Sitten tiedät, niin ei tarvitse pohtia asiaa vuosikymmeniä jälkikäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletko jotenkin ruma ja lihava vai mistä on kyse? Voithan silti ilmaista mitä tunnet, vaikka vain varovaisesti tiedustellen että mitä toinen on mieltä sinusta. Sitten tiedät, niin ei tarvitse pohtia asiaa vuosikymmeniä jälkikäteen.
Tuskin se toinen mitään kummempaa ajattelee, jos on onnellisesti suhteessa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin se toinen mitään kummempaa ajattelee, jos on onnellisesti suhteessa jo.
Ainiin, unohdin että olet selvännäkijä. Ei sinun tarvitse tiedustella eikä kuullostella eikä kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin, unohdin että olet selvännäkijä. Ei sinun tarvitse tiedustella eikä kuullostella eikä kysyä.
Osaa varmaan sitten erota ilman apuakin. Jos ei osaa,on siinä tapauksessa väärä.
- Anonyymi
Olen aseksuaali luulisin mutta uskonasioista johtui alussa etten tutustunut siihen yhteen oltiin lapsia lisäksi sitten se ihastus löysi jo. Toisen. Kuvittelen että hän kirjoittelee joskus täällä.
- Anonyymi
Ei kaikki halua lopulta mitään todellista, kunhan muuten vain kaipailee. Siihen on kaikilla oikeus, eikä se ketään häiritse jos ei siitä suoraan.
- Anonyymi
Se olisi mukava myös vastapuolen tietää, joka on jo rakentanut mielessään pilvilinnoja ja unelmia jaksaakseen eteenpäin. Sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi mukava myös vastapuolen tietää, joka on jo rakentanut mielessään pilvilinnoja ja unelmia jaksaakseen eteenpäin. Sivu
Eihän se vastapuoli tunteista tiedä ja kun ei tiedä niin ei ole hätää. Kakki sekavuus oli ihan hänen puolellaan, joten ainakaan omassa kaipauksessa ei ole mitään odotettavaa. Älä huoli.
- Anonyymi
En edes tullut ajatelleeksi 🤔
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Useammat varmaan vaan meinaavat, etteivät kehtaa häiritä, kun on epävarma toisen tunteet. Ei sen kummempaa. Kun on ihastunut, jännitysmomenttikin on usein silloin huipussaan, jos ei tiedä varmasti toisen tilannetta tai tunteista.
Voimia!- Anonyymi
Tuo on just niin v***n suomalaista kun vaan voi olla..... "ei kehtaa häiritä kun on epävarma"....
Eikö se just sillon kannattaisi selvittää asia, ottaa asioista selvää, kun on sitä ihastumista, jospa se toinenkin tuntee samanlailla. Eikö se olisikin hauskaa jos se toinenkin olisi hieman ihastunut sinuun.
- Anonyymi
Niin voisko ihan tulla vaan IRL:ssä sanomaan suoraan? Ei kun mieluummin maristaan palstalla vuosikaudet. N52
- Anonyymi
kelle lie olikaan... ei pelkkä linkki sano mitään.
- Anonyymi
Ehkä mies seuraavan kerran kun nähdään puhun ja tunnustan kaiken suoraan. Miten suhtaudut?
- Anonyymi
Ehkä ihmiset voi jäädä tänne.
- Anonyymi
Entäs jos tulisit ihan tapaamaan minua, nyt heti, ja kertoisit kaiken.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ihmiset voi jäädä tänne.
EHKÄ IHMISET VOISIVAT JÄÄDÄ TEILLE SINNE TÄNNE
- Anonyymi
Minusta tuntuu että nämä kaipaajat ovat Suomi24:n itse tekemiä aloituksia ettei saitti kuolisi.
- Anonyymi
Tänne kirjoitellaan näitä kaipausjuttuja ,mitkä ei ole edes totta ,että sellainen nettimailma,he he heee
- Anonyymi
Hän on varattu ja pelkää sitä, mitä olen hetättänyt hänessä.
- Anonyymi
Herättänyt
- Anonyymi
no mene nyt herättelemään sitä, mikä estää? jospa sillä on tunteita sinua kohtaan enemmän kuin nykyistä kumppaniaan kohtaan.
- Anonyymi
Kaipaus on yksi tunne muiden joukossa.
- Anonyymi
Menin. Hän jätti roikkumaan!
- Anonyymi
no mitä se tarkoittaa, ei sanonut mitään sinulle?
- Anonyymi
Always carry a Swiss army knife so you wont be left hanging!
- Anonyymi
Näin jo yli vuosi sitten niitä unia ja sitten ne tapahtui oikeasti.
Ikävä palstalle on kai suotavaa kirjoitella ikävästään, kaipauksestaan,
normijuttu, postata viestejä tänne, niinkuin Sinäkin!- Anonyymi
Saa toki, mutta miksi? Siis vuosikausia jatkuvaa kaipausta... eikä voi sanoa mitään sille toiselle, "koska sitä sun tätä", pelkkiä tekosyitä.
karvarikalle kirjoitti:
NIIKUN SINÄKIN OLET IKÄVÄ IHMINEN
Kaikki ollaan joskus ankeita, toisinaan sitten taas ei
- Anonyymi
Vain_Sinulle kirjoitti:
Kaikki ollaan joskus ankeita, toisinaan sitten taas ei
vain sinä....
- Anonyymi
minä kaipaan eino kaipaista näyttelijää
- Anonyymi
Matti Pellonpäätä juuri mietin. Siinä oli hyvä näyttelijä myöskin👍
- Anonyymi
Taitaa miehetkin nykyään olla saamattomia vässyköitä, ei vaan ole uskallusta lähestyä naista IRL. Täällä kuitenkin uskaltavat haukkua naisia.
- Anonyymi
Minä en ole ikuinen kaipaaja, sellainen ei ole minua! En kaipaa ketään!
- Anonyymi
Nussi toista akkaa joka pamahti siunattuun tilaan niin paha jutella, mutten voi unohtaakaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.15810065Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735504Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273939- 502725
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan752440- 812239
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1452046Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2351858Roger Karimus
– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun21621Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1411525