Siinä onkin pulmaa kerrakseen.. Olen ollut kohta vuoden päivät saman jätkän kanssa, keväällä olimme erossa pari viikkoa. Ennen "eroamme" tappelimme päivittäin, haastamalla haastoimme riitaa.. Jätkäni täytti 18 ja muut menot alkoivat kiinnostaa enemmän kuin oleminen kanssani. Yritin ymmärtää, antaa hänen mennä niin kuin mieli teki, mutten pystynyt. Riidan päätteeksi keräsin tavarani ja lähdin.. seuraavana päivänä tietysti kadutti, soittelin hänelle.. Pian ymmärsin (miespuolisten, yhteisten YSTÄVIENI avustuksella) etten voi elää muistoissa. Aloitin iloisen sinkkuelämäni, miehiä riitti. Tiedän mitä ajattelette.. "Huono itsetunto, huono maine.." mutta huono itsetunto minulla olikin! Vaikka itse olin "jättäjä", se teki silti kipeää, kaipasin huomiota ja sitä, että minua yhä haluttiin!
Pian tämä entinen-nykyinen mieheni pyysi päästä takaisin.. Olin pitkään kahden vaiheilla.. Olin tyytyväinen elämääni sinkkuna, sain kaipaamaani huomiota.. Jostain kumman syystä otin hänet takaisin, nykyään asumme yhdessä (jo puoli vuotta)..
Mieleeni silti kipuaa jostain syvältä kysymyksiä.. "Millaista elämäni olisi ilman häntä? Olisinko onnellisempi? jne." Sitten kultani tulee ja on taas yhtä ihana.. Ongelmiakin tietysti on, mutta olemme päättäneet olla yhdessä niin kauan kuin rakkautta riittää.. Ja ongelmat on tehty voitettaviksi!
Miettikää mitä haluatte, mitä olette valmiita antamaan toisillenne, ennen kuin eroatte.. myöhemmin ei sitten kaduta niin paljoa, oli päätös mikä tahansa.
Ottakaa kantaa!
Ollakko vaiko eikö olla..
1
195
Vastaukset
- Hemako
Kuulostaa jotenkin hemmetin tutulta... mieti nyt tarkkaan. Jos jätkä on vasta täyttänyt 18 vee, niin et sinäkään kovin vanha vielä voi olla? Eli se tarkoittaa sitä että sulla on vielä elämä edessä. Ja se on tarkoitettu elämistä varten. Olen joskus itse ollut vastaavanlaisessa tilanteessa. Alettiin seurusteleen tosi nuorena, jätkä oli mua 3 vuotta vanhempi, kun hän täytti 18 niin alkoi menot. Katselin jonkin aikaa, mutta sitten mulle riitti, kun eräänä kauniina päivänä kuulin ystäviltäni, että tämä armas poikaystävä oli viettänyt railakasta elämää tuolla baareissa. Asian selvitessä, hän oli erittäin pahoillaan, annoin anteeksi ja jatkettiin yhdessä. Mutta olin kuitenkin itse onneton. Kerettiin olla 5 vuotta yhdessä ennen kuin tajusin, että kaikki ei ollut hyvin. Huomasin itse miettiväni juuri samoja kysymyksiä, kuin sinä nyt millaista elämä olisi ilman häntä ja olisinko onnellisempi? Päätin kuitenkin ottaa riskin ja lähteä. Ja voin sanoa etten ole katunut päivääkään. Aloitin iloisen sinkkuelämän ja vietin sitä jopa muutaman vuoden... Tuli koettua ja nähtyä todella paljon. Jokaisen pitää elää jokin aika yksin villinä ja vapaana, kokeilla kaikkea mahdollista. Olen ihan vasta tavannut todella ihastuttavan ihmisen, jonka kanssa katsotaan päivä kerralla eteenpäin. Huomaan olevani nyt paljon kypsempi ihmisenä ja osaan sitoutua toiseen ihmiseen aivan eri tavalla, kun olen ensin löytänyt itseni. Jos suhde on liikaa riitelemistä, niin mieti, onko se mitä sinä haluat. Voin sanoa, että varmasti tulet vielä löytämään sellaisen kumppanin, jonka kanssa olette tasa-arvoisia ja jonka kanssa on helppo elää. Se on sellaista sielujen sympatiaa ja henkien harmoniaa!
Tsemppiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115095
- 644949
- 864000
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv593101- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 351672
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588