Ollakko vaiko eikö olla..

Taz

Siinä onkin pulmaa kerrakseen.. Olen ollut kohta vuoden päivät saman jätkän kanssa, keväällä olimme erossa pari viikkoa. Ennen "eroamme" tappelimme päivittäin, haastamalla haastoimme riitaa.. Jätkäni täytti 18 ja muut menot alkoivat kiinnostaa enemmän kuin oleminen kanssani. Yritin ymmärtää, antaa hänen mennä niin kuin mieli teki, mutten pystynyt. Riidan päätteeksi keräsin tavarani ja lähdin.. seuraavana päivänä tietysti kadutti, soittelin hänelle.. Pian ymmärsin (miespuolisten, yhteisten YSTÄVIENI avustuksella) etten voi elää muistoissa. Aloitin iloisen sinkkuelämäni, miehiä riitti. Tiedän mitä ajattelette.. "Huono itsetunto, huono maine.." mutta huono itsetunto minulla olikin! Vaikka itse olin "jättäjä", se teki silti kipeää, kaipasin huomiota ja sitä, että minua yhä haluttiin!
Pian tämä entinen-nykyinen mieheni pyysi päästä takaisin.. Olin pitkään kahden vaiheilla.. Olin tyytyväinen elämääni sinkkuna, sain kaipaamaani huomiota.. Jostain kumman syystä otin hänet takaisin, nykyään asumme yhdessä (jo puoli vuotta)..
Mieleeni silti kipuaa jostain syvältä kysymyksiä.. "Millaista elämäni olisi ilman häntä? Olisinko onnellisempi? jne." Sitten kultani tulee ja on taas yhtä ihana.. Ongelmiakin tietysti on, mutta olemme päättäneet olla yhdessä niin kauan kuin rakkautta riittää.. Ja ongelmat on tehty voitettaviksi!

Miettikää mitä haluatte, mitä olette valmiita antamaan toisillenne, ennen kuin eroatte.. myöhemmin ei sitten kaduta niin paljoa, oli päätös mikä tahansa.

Ottakaa kantaa!

1

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemako

Kuulostaa jotenkin hemmetin tutulta... mieti nyt tarkkaan. Jos jätkä on vasta täyttänyt 18 vee, niin et sinäkään kovin vanha vielä voi olla? Eli se tarkoittaa sitä että sulla on vielä elämä edessä. Ja se on tarkoitettu elämistä varten. Olen joskus itse ollut vastaavanlaisessa tilanteessa. Alettiin seurusteleen tosi nuorena, jätkä oli mua 3 vuotta vanhempi, kun hän täytti 18 niin alkoi menot. Katselin jonkin aikaa, mutta sitten mulle riitti, kun eräänä kauniina päivänä kuulin ystäviltäni, että tämä armas poikaystävä oli viettänyt railakasta elämää tuolla baareissa. Asian selvitessä, hän oli erittäin pahoillaan, annoin anteeksi ja jatkettiin yhdessä. Mutta olin kuitenkin itse onneton. Kerettiin olla 5 vuotta yhdessä ennen kuin tajusin, että kaikki ei ollut hyvin. Huomasin itse miettiväni juuri samoja kysymyksiä, kuin sinä nyt millaista elämä olisi ilman häntä ja olisinko onnellisempi? Päätin kuitenkin ottaa riskin ja lähteä. Ja voin sanoa etten ole katunut päivääkään. Aloitin iloisen sinkkuelämän ja vietin sitä jopa muutaman vuoden... Tuli koettua ja nähtyä todella paljon. Jokaisen pitää elää jokin aika yksin villinä ja vapaana, kokeilla kaikkea mahdollista. Olen ihan vasta tavannut todella ihastuttavan ihmisen, jonka kanssa katsotaan päivä kerralla eteenpäin. Huomaan olevani nyt paljon kypsempi ihmisenä ja osaan sitoutua toiseen ihmiseen aivan eri tavalla, kun olen ensin löytänyt itseni. Jos suhde on liikaa riitelemistä, niin mieti, onko se mitä sinä haluat. Voin sanoa, että varmasti tulet vielä löytämään sellaisen kumppanin, jonka kanssa olette tasa-arvoisia ja jonka kanssa on helppo elää. Se on sellaista sielujen sympatiaa ja henkien harmoniaa!

Tsemppiä sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      28
      5651
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3613
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3522
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      26
      3417
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      124
      3006
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      32
      2727
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      22
      2419
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      121
      2392
    9. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2390
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2205
    Aihe