Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys?
Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa.
En jaksa tyhmiä ihmisiä. 😩 En. Vain. Jaksa.
Milloin pääsen pois sellaisten keskuudesta?
Joskus joku älykäs turhautuu minuun, mutta niin tapahtuu kerran puolessa vuodessa. (Å.ä.ö ei lukeudu heihin, koska hän ei ole älykäs, vaikka onkin koulutettu.)
🦄
Miten kestätte tyhmiä?
123
596
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Se joka ylentää itsensä alennetaan
- Anonyymi00002UUSI
Raamattu ei ole älykkäiden kirja.
Se on ihmisuhrausta ihannoivien ja Lähi-idän paimentolaiskulttuureita fanittavien, suomalaisuudestaan luopuneiden häpeällisten muukalaiskäännynnäisten kirja.
Siinä sinulle faktoja. Voisit niiden perusteella "ylentää" itseäsi, mutta todennäköisesti et halua.
🦄 - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Raamattu ei ole älykkäiden kirja.
Se on ihmisuhrausta ihannoivien ja Lähi-idän paimentolaiskulttuureita fanittavien, suomalaisuudestaan luopuneiden häpeällisten muukalaiskäännynnäisten kirja.
Siinä sinulle faktoja. Voisit niiden perusteella "ylentää" itseäsi, mutta todennäköisesti et halua.
🦄Siteeraus on vähän huono. Ja kun ole lukenut raamattua, en ole varma siitäkään että sieltä peräisin. Monet ns. "viisaudet" on twistattu länsimaissa ihan eri muotoon, mitä ne on alun perin kerrottu.
Mutta Tao Te Kingissä menee se ajatus jotenkin näin:
"Joka itsensä korottaa, ei seiso korkealla"
Tämä on paljon paremmin ilmaistu. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siteeraus on vähän huono. Ja kun ole lukenut raamattua, en ole varma siitäkään että sieltä peräisin. Monet ns. "viisaudet" on twistattu länsimaissa ihan eri muotoon, mitä ne on alun perin kerrottu.
Tämä on paljon paremmin ilmaistu.Tämä siis sivusta.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siteeraus on vähän huono. Ja kun ole lukenut raamattua, en ole varma siitäkään että sieltä peräisin. Monet ns. "viisaudet" on twistattu länsimaissa ihan eri muotoon, mitä ne on alun perin kerrottu.
Tämä on paljon paremmin ilmaistu.Minä olen lukenut Raamattua ja tiedän, että siteeraus on sieltä.
Tyypillistä kristinuskoa: kannatetaan kovasti ilman, että ollaan luettu alkuperäisteosta.
Faktat eivät muutu päinvastaisiksi kielellisten lausumien avulla. Sitä kutsutaan silmänkääntötemppujen yrittämiseksi. Näin sanoessani en lainaa ketään.
🦄 - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä olen lukenut Raamattua ja tiedän, että siteeraus on sieltä.
Tyypillistä kristinuskoa: kannatetaan kovasti ilman, että ollaan luettu alkuperäisteosta.
Faktat eivät muutu päinvastaisiksi kielellisten lausumien avulla. Sitä kutsutaan silmänkääntötemppujen yrittämiseksi. Näin sanoessani en lainaa ketään.
🦄Milloin olet nähnyt sen, että itsensä korottanut on alennettu?
Eikä raamattu tai muut uskonnolliset kirjoitukset ole uskottaviksi sellaisenaan tarkoitettu, vaan ymmärrettäviksi. Tyhmät ei ymmärrä, vaikka lukisi ja uskoisi olevan älykkäitä. Kaikkia teoksia voi lukea ja oppia ulkoakin, jos haluaa. Mutta luetun ymmärtäminen on taas ihan eri asia. Sitä taitoa ei monellakaan ole, vaikka kuin koulutettu olisi.
Mutta vastatakseen aloituksesi kysymykseen sanon, että kestän tyhmyyttä hyvin rajallisesti. En vaan jaksa. Ja ihmiset kaipaa enemmän minun seuraa kuin minä heidän. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Milloin olet nähnyt sen, että itsensä korottanut on alennettu?
Eikä raamattu tai muut uskonnolliset kirjoitukset ole uskottaviksi sellaisenaan tarkoitettu, vaan ymmärrettäviksi. Tyhmät ei ymmärrä, vaikka lukisi ja uskoisi olevan älykkäitä. Kaikkia teoksia voi lukea ja oppia ulkoakin, jos haluaa. Mutta luetun ymmärtäminen on taas ihan eri asia. Sitä taitoa ei monellakaan ole, vaikka kuin koulutettu olisi.
Mutta vastatakseen aloituksesi kysymykseen sanon, että kestän tyhmyyttä hyvin rajallisesti. En vaan jaksa. Ja ihmiset kaipaa enemmän minun seuraa kuin minä heidän.Tyypillistä kristityn lässyttämistä vailla mitään logiikkaa. En kommentoi.
🦄 - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Milloin olet nähnyt sen, että itsensä korottanut on alennettu?
Mutta vastatakseen aloituksesi kysymykseen sanon, että kestän tyhmyyttä hyvin rajallisesti. En vaan jaksa. Ja ihmiset kaipaa enemmän minun seuraa kuin minä heidän.Kukaan muu kuin AV ei ole palstalla julkisesti kristitty.
🦄 - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tyypillistä kristityn lässyttämistä vailla mitään logiikkaa. En kommentoi.
🦄Ja pidät itseäsi älykkäänä?
Minä en ole kristitty enkä edusta mitään muutakaan uskontoa tai ideologiaa, mutta sinä oletat että olen kristitty. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja pidät itseäsi älykkäänä?
Minä en ole kristitty enkä edusta mitään muutakaan uskontoa tai ideologiaa, mutta sinä oletat että olen kristitty.Ja kyllä monissa uskonnollisissa teksteissä on paljon viisauksia. Se edellyttää älyä, jotta ymmärtäisi sen. Vallan käytön välineenä on uskonnot saanut aika paljon tuhoa aikaan. Mutta se johtuukin siitä, että niihin aikoihin ihmisissä oli paljon enemmän lukutaidottomia kuin lukutaitoisia. Joutuivat uskomaan harvojen lukutaitoisten tulkintaan niistä ajatuksista. Jos ihmiset olisi kyennyt lukemaan niitä tekstejä itse, olisi maailman historia saattanut olla täysin toisenlainen.
Ja sitäpaitsi koko länsimainen moraalikäsitys ja sivistys, niin kuin me se nyt tiedetään, perustuu kristillisyyteen. Ei ihmisiin ole valmiina sisään rakennettuna mitään hyvän ja pahan, oikean ja väärän tietoa. Ainoastaan perusvietit ja -tarpeet, mitä ihminen yrittää koko elämänsä tyydyttää eri olosuhteissa. Muut käsitykset perustuu aika pitkälti uskontoihin ja vähemmän eri filosofien pohdintoihin. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja kyllä monissa uskonnollisissa teksteissä on paljon viisauksia. Se edellyttää älyä, jotta ymmärtäisi sen. Vallan käytön välineenä on uskonnot saanut aika paljon tuhoa aikaan. Mutta se johtuukin siitä, että niihin aikoihin ihmisissä oli paljon enemmän lukutaidottomia kuin lukutaitoisia. Joutuivat uskomaan harvojen lukutaitoisten tulkintaan niistä ajatuksista. Jos ihmiset olisi kyennyt lukemaan niitä tekstejä itse, olisi maailman historia saattanut olla täysin toisenlainen.
Ja sitäpaitsi koko länsimainen moraalikäsitys ja sivistys, niin kuin me se nyt tiedetään, perustuu kristillisyyteen. Ei ihmisiin ole valmiina sisään rakennettuna mitään hyvän ja pahan, oikean ja väärän tietoa. Ainoastaan perusvietit ja -tarpeet, mitä ihminen yrittää koko elämänsä tyydyttää eri olosuhteissa. Muut käsitykset perustuu aika pitkälti uskontoihin ja vähemmän eri filosofien pohdintoihin."Ja sitäpaitsi koko länsimainen moraalikäsitys ja sivistys, niin kuin me se nyt tiedetään, perustuu kristillisyyteen."
Mitä sitten? Ei länsimainen sivistys ole mikään ylpeyden aihe. Länsimailla on harteillaan kolonialismi, Amerikan alkuperäiskansojen kansanmurhat ja koko planeetan luonnontilan tuhoaminen. Länsimaisessa moraalissa on hyvin paljon paheksuttavaa aina siihen pisteeseen saakka, kun päädyttiin uskonnoista erotettuihin ihmisoikeuksiin.
"Ei ihmisiin ole valmiina sisään rakennettuna mitään hyvän ja pahan, oikean ja väärän tietoa."
Tuo on kristityn näkökulma. Emme voi keskustella asiasta, koska olet ottanut kannan Raamatusta.
🦄 - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja pidät itseäsi älykkäänä?
Minä en ole kristitty enkä edusta mitään muutakaan uskontoa tai ideologiaa, mutta sinä oletat että olen kristitty.Ainakin kristinuskon vaikutus näkyy puheissasi niin vahvasti, että se ylittää sietokynnykseni.
🦄 - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
"Ja sitäpaitsi koko länsimainen moraalikäsitys ja sivistys, niin kuin me se nyt tiedetään, perustuu kristillisyyteen."
Mitä sitten? Ei länsimainen sivistys ole mikään ylpeyden aihe. Länsimailla on harteillaan kolonialismi, Amerikan alkuperäiskansojen kansanmurhat ja koko planeetan luonnontilan tuhoaminen. Länsimaisessa moraalissa on hyvin paljon paheksuttavaa aina siihen pisteeseen saakka, kun päädyttiin uskonnoista erotettuihin ihmisoikeuksiin.
"Ei ihmisiin ole valmiina sisään rakennettuna mitään hyvän ja pahan, oikean ja väärän tietoa."
Tuo on kristityn näkökulma. Emme voi keskustella asiasta, koska olet ottanut kannan Raamatusta.
🦄Luitko ollenkaan mitä kirjoitin? Minähän kirjoitin, että vallankäytön välineenä saanut paljon tuhoa aikaseksi. Ja kerro mulla yksikin tunnettu sivilisaatio mikä ei olisi valloittanut muita.
Otetaan esimerkiksi muutama uusi uskonto. Feminismi ja woke. Kummallakin oli hetkensä, mutta nyt kummatkin ovat jäämässä marginaaliin ja ovat lopulta kuihtumassa pois. Mitä tilalle? Kyllä se näyttäisi taas siltä, että ihmiset alkaa turvautumaan konservatiivisuuteen ja kristillisyyteen. Ainakin länsimaissa. Kristillisyys on käynyt monenlaista läpi ja selvinnyt kaikesta huolimatta. Aikamoinen voittokulku, voisi sanoa. Sitten toinen on islam. Se on noin 600 vuotta nuorempi, mutta on dominoivana muualla kuin länsimaissa. Länsimaiset ihmiset eivät ole joukolla kääntymässä muslimeiksi, vaan muslimit ovat täyttämässä länsimaita. Jos asiaa tarkastelee uskontojen kautta, tässä on käynnissä kahden aika pitkäikäisen uskonnon valtataistelu ihmisten sieluista. Ja ainakin Euroopassa näyttää siltä, että islam voittaa jossain vaiheessa, koska ne nuoremmat uskonnot kuten feminismi, woke ja uusliberalismi(millä ei ole liberaaliuden kanssa mitään tekemistä) ovat liian heikkoja vastustaakseen niitä. Niitä uusia uskontoja edustavat ihmiset ovat liian heikkoja ja tyhmiä nähdäkseen sen tapahtuvan. Uskovat enemmän kuin ajattelevat. Ja ikävä kyllä en usko, että länsimaalaisia ihmisiä tulee mikään yhdistämään sitä vastaan, jos tulee, muu kuin konservatismi ja kristillisyys. Koska järki ja sen käyttö se ei varmasti ole. Kun minkään eteen ei ole nykyihmisen tarvinnut nähdä kovinkaan paljon vaivaa, mitään ei ole tarvinnut rakentaa niin sitä ei osata eikä kyetä puolustamaankaan.
Sitten tietenkin pitää seurata myös Kiinaa. Se, että siellä on tehty kommunistinen vallankumous ei tarkoita sitä, että se yhteiskunta olisi mitenkään erilainen mitä se oli keisareiden Kiinassa. Keisareilla on vaan eri tittelit nykyisin eikä taida mennä samalla tavalla periminen. Mutta muuten se kokonaisuus toimii edelleen niin kuin on toiminut jo tuhansia vuosia.
Mitä muuten luulet, mikä on taas kristinopin alkuperä? Vastaan ennen kun ehdit. Se on taas Muinainen Egypti. Sieltä se Mooseskin oppinsa sai Ramses 2. kaverina. Se yksijumalaisuus ei ole mikään Mohammadin tai Mooseksen innovaatio. Muinaisessa Egyptissä sen lanseerasi eräs farao nimeltä Akhenaten. Ja siitä alkoi minun mielestäni sen sivilisaation hidas ja varma luhistuminen. Ja samasta syystä tulee myös länsimainen sivistys romahtamaan. Keksitään uusia uskontoja, mitkä ovat huonompia kuin vanhat, mitkä romuttavat kaiken toimivan eivätkä rakenna mitään parempaa tilalle. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Luitko ollenkaan mitä kirjoitin? Minähän kirjoitin, että vallankäytön välineenä saanut paljon tuhoa aikaseksi. Ja kerro mulla yksikin tunnettu sivilisaatio mikä ei olisi valloittanut muita.
Otetaan esimerkiksi muutama uusi uskonto. Feminismi ja woke. Kummallakin oli hetkensä, mutta nyt kummatkin ovat jäämässä marginaaliin ja ovat lopulta kuihtumassa pois. Mitä tilalle? Kyllä se näyttäisi taas siltä, että ihmiset alkaa turvautumaan konservatiivisuuteen ja kristillisyyteen. Ainakin länsimaissa. Kristillisyys on käynyt monenlaista läpi ja selvinnyt kaikesta huolimatta. Aikamoinen voittokulku, voisi sanoa. Sitten toinen on islam. Se on noin 600 vuotta nuorempi, mutta on dominoivana muualla kuin länsimaissa. Länsimaiset ihmiset eivät ole joukolla kääntymässä muslimeiksi, vaan muslimit ovat täyttämässä länsimaita. Jos asiaa tarkastelee uskontojen kautta, tässä on käynnissä kahden aika pitkäikäisen uskonnon valtataistelu ihmisten sieluista. Ja ainakin Euroopassa näyttää siltä, että islam voittaa jossain vaiheessa, koska ne nuoremmat uskonnot kuten feminismi, woke ja uusliberalismi(millä ei ole liberaaliuden kanssa mitään tekemistä) ovat liian heikkoja vastustaakseen niitä. Niitä uusia uskontoja edustavat ihmiset ovat liian heikkoja ja tyhmiä nähdäkseen sen tapahtuvan. Uskovat enemmän kuin ajattelevat. Ja ikävä kyllä en usko, että länsimaalaisia ihmisiä tulee mikään yhdistämään sitä vastaan, jos tulee, muu kuin konservatismi ja kristillisyys. Koska järki ja sen käyttö se ei varmasti ole. Kun minkään eteen ei ole nykyihmisen tarvinnut nähdä kovinkaan paljon vaivaa, mitään ei ole tarvinnut rakentaa niin sitä ei osata eikä kyetä puolustamaankaan.
Sitten tietenkin pitää seurata myös Kiinaa. Se, että siellä on tehty kommunistinen vallankumous ei tarkoita sitä, että se yhteiskunta olisi mitenkään erilainen mitä se oli keisareiden Kiinassa. Keisareilla on vaan eri tittelit nykyisin eikä taida mennä samalla tavalla periminen. Mutta muuten se kokonaisuus toimii edelleen niin kuin on toiminut jo tuhansia vuosia.
Mitä muuten luulet, mikä on taas kristinopin alkuperä? Vastaan ennen kun ehdit. Se on taas Muinainen Egypti. Sieltä se Mooseskin oppinsa sai Ramses 2. kaverina. Se yksijumalaisuus ei ole mikään Mohammadin tai Mooseksen innovaatio. Muinaisessa Egyptissä sen lanseerasi eräs farao nimeltä Akhenaten. Ja siitä alkoi minun mielestäni sen sivilisaation hidas ja varma luhistuminen. Ja samasta syystä tulee myös länsimainen sivistys romahtamaan. Keksitään uusia uskontoja, mitkä ovat huonompia kuin vanhat, mitkä romuttavat kaiken toimivan eivätkä rakenna mitään parempaa tilalle.En lukenut viestiäsi loppuun.
Lopetin tähän kohtaan:
"Kristillisyys on käynyt monenlaista läpi ja selvinnyt kaikesta huolimatta. Aikamoinen voittokulku, voisi sanoa."
Olen aivan liian täynnä teidän uuvattien juttuja.
🦄 - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
En lukenut viestiäsi loppuun.
Lopetin tähän kohtaan:
"Kristillisyys on käynyt monenlaista läpi ja selvinnyt kaikesta huolimatta. Aikamoinen voittokulku, voisi sanoa."
Olen aivan liian täynnä teidän uuvattien juttuja.
🦄Kuunteleminen ja kuuleminen on taito mikä valitettavan monelta puuttuu. Sinulta erityisesti ja se tekee sinusta pahimmanlaatuisen idiootin, koska elät sokeassa uskossa omasta erinomaisuudesta.
Mutta hyvää viikonlopun jatkoa palstalla. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kuunteleminen ja kuuleminen on taito mikä valitettavan monelta puuttuu. Sinulta erityisesti ja se tekee sinusta pahimmanlaatuisen idiootin, koska elät sokeassa uskossa omasta erinomaisuudesta.
Mutta hyvää viikonlopun jatkoa palstalla.Kristityt konservatiivit ovat viimeinen ryhmä maan päällä, jolta otan vastaan neuvoja tai ylipäätään yhtään mitään.
En todellakaan ajattele olevani erinomainen.
Jotain (omituista) sinun ajattelustasi kertovat seuraavat seikat:
1) se että ylipäätään vetoat uskontoon,
2) se että kuvittelet minun pitävän itseäni "erinomaisena" sen vuoksi, että kieltäydyn kuuntelemasta uskontoja.
Olet todella sekaisin.
🦄 - Anonyymi00095UUSI
Raamatussa on paljon viisaita sanoja.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kukaan muu kuin AV ei ole palstalla julkisesti kristitty.
🦄Minä olen julkisesti kristitty. Tosin olen aikalailla oman polkuni kulkija. En usko kirkkoon instituutiota, sillä siellä missä on ihminen on korruptio. Jumala on hyvä, mutta ihminen on heikko. Ihmisen heikkous ei ole Jumalan syytä.
- Anonyymi00005UUSI
Olet tekopyhä
- Anonyymi00007UUSI
En ole.
🦄
- Anonyymi00008UUSI
Omaa seuraansa ei voi vältellä, niin on kestettävä.
- Anonyymi00009UUSI
Olen pahoillani puolestasi.
🦄 Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi.
🦄Älykkyystestissä sain 144 pistettä. Oli psykologien käyttämä normaalitesti. Psykologi sanoi, että kuulun 4 %:n älykkäimpien luokkaan.
Koska ei ollut arvannut ottaa mukaan lisäkysymyksiä ja olin suorittanut muutaman kysymyspatterin loppuun asti, sanoi että todennäköisesti olisi vielä muutaman pisteen korkeampi.
Älykkyystesti mittaa MYÖS loogista kykyä. Tätä et ole osoittanut - tuskin lainkaan - kirjoituksissasi, mutta itseluottamuksesi on rautainen.
x x x x x
Vaikuttaa siltä, että minut tunnetaan edelleen parhaiten Kyniksenä, mutta ohjelma herjaa, ettei sitä enää voi rekisteröidä, koska se on jo kerran rekisteröity.
Olen siksi rekiströinyt uuden nimimerkin exKynis.mi, mutta olen edelleen sama å.ä.ö.- Anonyymi00020UUSI
exKynis.mi kirjoitti:
Älykkyystestissä sain 144 pistettä. Oli psykologien käyttämä normaalitesti. Psykologi sanoi, että kuulun 4 %:n älykkäimpien luokkaan.
Koska ei ollut arvannut ottaa mukaan lisäkysymyksiä ja olin suorittanut muutaman kysymyspatterin loppuun asti, sanoi että todennäköisesti olisi vielä muutaman pisteen korkeampi.
Älykkyystesti mittaa MYÖS loogista kykyä. Tätä et ole osoittanut - tuskin lainkaan - kirjoituksissasi, mutta itseluottamuksesi on rautainen.
x x x x x
Vaikuttaa siltä, että minut tunnetaan edelleen parhaiten Kyniksenä, mutta ohjelma herjaa, ettei sitä enää voi rekisteröidä, koska se on jo kerran rekisteröity.
Olen siksi rekiströinyt uuden nimimerkin exKynis.mi, mutta olen edelleen sama å.ä.ö.Testin SD tavataan ilmoittaa, koska niitä on useita. Oletan että sinun tilanteessasi se on tuolla luvulla 24.
🦄 Anonyymi00020 kirjoitti:
Testin SD tavataan ilmoittaa, koska niitä on useita. Oletan että sinun tilanteessasi se on tuolla luvulla 24.
🦄Koska psykologi sanoi 144 pistettä ja 4 %, se on ekvivalentti tiedolle keskihajonnasta. Jos olisit matemaattisesti lahjakas, et vain kykenevä laskemaan mekaanisia laskuja, ymmärtäisit tuon.
- Anonyymi00038UUSI
exKynis.mi kirjoitti:
Koska psykologi sanoi 144 pistettä ja 4 %, se on ekvivalentti tiedolle keskihajonnasta. Jos olisit matemaattisesti lahjakas, et vain kykenevä laskemaan mekaanisia laskuja, ymmärtäisit tuon.
Kyseinen toimenpide ei mielestäni vaadi erityistä lahjakkuutta vaan nimenomaan mekaanista laskemista.
SD = (tuloksesi eli 144 − keskiarvo eli 100) / z-arvo.
Mutta z-arvo olisi täytynyt erikseen laskea tai etsiä.
🦄
- Anonyymi00011UUSI
vanhoja oikein vanhoja niin babylonialaisten jotain savitaulu-jurruja, eräs demoni mikä näistä jäi mieleen Mephistophiles, Saatanan oikea käsi, joka kai oli raamatussasakin viettelemässä Jeesusta, vuoeisaarna tai joku...
MEPH - Anonyymi00012UUSI
Mefisto demonina moninssakin jutuissa ikivanha ja aika voimakas, mutta vaarallinen...
- Anonyymi00014UUSI
En koskaan.
Voimavarojaan ei kannata haaskata. En jää kinaamaan. On syytä hyväksyä tosiasiat ja poistun paikalta.
En ehkä ole terävin kynä penaalissa, mutta ainakin olen ystävällinen.- Anonyymi00017UUSI
Tuo on hyvä vinkki. 👍 Kiitos.
Joidenkin ihmisten kanssa on turha keskustella.
🦄 Tosis, en ole havainnut, että olisit yksinkertainen, paremminkin keskitasoista älykkäämpi.
Sitä paitsi kaikkein korkein hyvä on YSTÄVÄLLISYYS. Sitä aggressiivinen riidanhaastaja, itsensä ympärillä pyörivä ja ITSESTÄÄN aloituksia tekevä epälooginen sisar ei osoita vähääkään.
Luultavasti hänkin on yhtä kaunis kuin muutkin sisaret, mutta sisältä valuu myrkky.- Anonyymi00025UUSI
exKynis.mi kirjoitti:
Tosis, en ole havainnut, että olisit yksinkertainen, paremminkin keskitasoista älykkäämpi.
Sitä paitsi kaikkein korkein hyvä on YSTÄVÄLLISYYS. Sitä aggressiivinen riidanhaastaja, itsensä ympärillä pyörivä ja ITSESTÄÄN aloituksia tekevä epälooginen sisar ei osoita vähääkään.
Luultavasti hänkin on yhtä kaunis kuin muutkin sisaret, mutta sisältä valuu myrkky.Jos KOET tilanteen noin, voimme vain ihmetellä, miksi et malta olla osallistumatta moisen kokemuksen aiheuttamaan keskusteluun.
Sanoisin että noin 115 pisteen (SD 24) kohdalla oleva ymmärtäisi, ettei se ole järkevää.
🦄 - Anonyymi00026UUSI
exKynis.mi kirjoitti:
Tosis, en ole havainnut, että olisit yksinkertainen, paremminkin keskitasoista älykkäämpi.
Luultavasti hänkin on yhtä kaunis kuin muutkin sisaret, mutta sisältä valuu myrkky.Ai niin, mutta sinullahan ei olekaan sitä vapaata tahtoa. Geenisi pakottavat sinut tänne.
Voi harmi. 🌹
🦄 Anonyymi00025 kirjoitti:
Jos KOET tilanteen noin, voimme vain ihmetellä, miksi et malta olla osallistumatta moisen kokemuksen aiheuttamaan keskusteluun.
Sanoisin että noin 115 pisteen (SD 24) kohdalla oleva ymmärtäisi, ettei se ole järkevää.
🦄On jo ennestään kokemus, että jos on keskustelua matematiikasta sellaisen kanssa, joka ei matematiikkaa ymmärrä, puhuu kuin kivelle ja kannolle.
Kuuluupa minkä tahansa, ja mitä keskihajontaa tahansa noudattavan, testin mukaiseen 4 ylimpään prosenttiin, niin kuuluu myös edelleen toistakin keskihajontaa noudattavan testin mukaiseen 4 ylimpään prosenttiin.
ERIÄVÄT KESKIHAJONNAT EIVÄT MUUTA PROSENTTIOSUUKSIA.
Jos tämä ei valkene, ei ole keinoa, millä matematiikkaa ymmärtämättömän saisi ymmärtämään. Minun puolestani tämä on tästa aiheesta viimeinen kommenttini. Sapienti sat.- Anonyymi00042UUSI
exKynis.mi kirjoitti:
On jo ennestään kokemus, että jos on keskustelua matematiikasta sellaisen kanssa, joka ei matematiikkaa ymmärrä, puhuu kuin kivelle ja kannolle.
Kuuluupa minkä tahansa, ja mitä keskihajontaa tahansa noudattavan, testin mukaiseen 4 ylimpään prosenttiin, niin kuuluu myös edelleen toistakin keskihajontaa noudattavan testin mukaiseen 4 ylimpään prosenttiin.
ERIÄVÄT KESKIHAJONNAT EIVÄT MUUTA PROSENTTIOSUUKSIA.
Jos tämä ei valkene, ei ole keinoa, millä matematiikkaa ymmärtämättömän saisi ymmärtämään. Minun puolestani tämä on tästa aiheesta viimeinen kommenttini. Sapienti sat.Kukaan ei ole väittänyt, että yhden SD:n 4 % olisi eri suuruinen kuin toisen SD:n 4 %.
Ehkä on mielenrauhasi kannalta parempi, että poistut keskustelusta. 🤭
En edelleenkään pidä sinua älykkäänä. Sinulla on vaikeuksia ymmärtää kirjallista tekstiä oikein.
🦄
- Anonyymi00021UUSI
Tyhmät ole edes mikään ongelma oppivat jopa uutta toisin kun ne kaksisataa idioottia eduskunnassa
- Anonyymi00023UUSI
täällä nyt on sitten kaikki kulkunwuvotkin musta+hopea väriyhdistelmiä, mitähän tuokin merkitsee symbolinen väriydistelmä...
- Anonyymi00027UUSI
Eli oletat, että löytyy vielä sinuakin tyhmempiä.
- Anonyymi00028UUSI
Minulla on nyt tällainen suunnitelma:
1. Välttelen tyhmiä parhaani mukaan.
2. Jos en voi vältellä, en kuuntele heitä.
3. Jos en voi olla kuuntelematta/kuulematta, en noudata mitään heidän ohjeitaan, neuvojaan taikka suosituksiaan.
4. Pyrin edelleen pitäytymään seurassa, joka on samalla aaltopituudella kanssani.
Ehkä tämä tästä.
Eihän ihminen voi tyhmyydelleen mitään. Miksi minä siitä suuttuisin.
🦄- Anonyymi00037UUSI
1. ei onnistu täällä
2. todellakin
3. siinä olet lahjakas
4. tuottanee vaikeuksia :)
Onko tämä nyt suunnitelma a vai b? - Anonyymi00040UUSI
Lisään kohdan 5.
Aion jatkossakin huomauttaa palstalla "ex cathedra" puhuville kristilliskonservatiiveille, että he ovat naurettavia.
🦄 - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
1. ei onnistu täällä
2. todellakin
3. siinä olet lahjakas
4. tuottanee vaikeuksia :)
Onko tämä nyt suunnitelma a vai b?Todellakin!
Minut on aina elämässä pelastanut se, että olen itsepäinen ja kuuntelen vain itseäni 💖 (sydän minulle).
Herra jumala jos kuuntelisin muita, niin olisin heti suossa. Fiksuja kuuntelen kyllä, mutta niitä on aika vähän. Sinä olit fiksu, koska huomasit tuon 3-kohdan. 👍
🦄 - Anonyymi00048UUSI
1. Välttelen tyhmiä parhaani mukaan. Millä mittaat tyhmyyden? M
2. Jos en voi vältellä, en kuuntele heitä. Älykästä käytöstä? Ystävällistä käytöstä?
3. Jos en voi olla kuuntelematta/kuulematta, en noudata mitään heidän ohjeitaan, neuvojaan taikka suosituksiaan. Miksi kukaan noudattaisin toisen ohjeita; meillä on oma valinta tämän tietää tyhmäkin
4. Pyrin edelleen pitäytymään seurassa, joka on samalla aaltopituudella kanssani. Ja se aaltopituus on?? - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
1. Välttelen tyhmiä parhaani mukaan. Millä mittaat tyhmyyden? M
2. Jos en voi vältellä, en kuuntele heitä. Älykästä käytöstä? Ystävällistä käytöstä?
3. Jos en voi olla kuuntelematta/kuulematta, en noudata mitään heidän ohjeitaan, neuvojaan taikka suosituksiaan. Miksi kukaan noudattaisin toisen ohjeita; meillä on oma valinta tämän tietää tyhmäkin
4. Pyrin edelleen pitäytymään seurassa, joka on samalla aaltopituudella kanssani. Ja se aaltopituus on??1. "Millä mittaat tyhmyyden?"
Sillä ettei kaikkea tarvitse vääntää ratakiskosta. Toinen ymmärtää jo puolen lauseen kohdalla, mitä tarkoitan. Esim. å.ä.ö ei ymmärrä KOSKAAN minua oikein. En pidä häntä älykkäänä.
2. "Älykästä käytöstä? Ystävällistä käytöstä?"
Neutraalia ja välinpitämätöntä.
3. "Miksi kukaan noudattaisin toisen ohjeita; meillä on oma valinta tämän tietää tyhmäkin"
Osa tyhmistä ihmisistä nauttii neuvomisesta, vaikka heidän neuvonsa ovat kelvottomia. Varsinkin jos he näkevät, että joku toimii eri tavalla kuin he, he neuvovat erittäin mielellään. Niin kuin vaikka nyt tuo s@@kelin kristilliskonservatiivi tuolla ylempänä ketjussa. 🤮
4. "Ja se aaltopituus on??"
Molempia miellyttävä tehokas yhteistyö.
🦄 - Anonyymi00113UUSI
Heh, ja tänne palstalle tulet päivästä toiseen imbesillien joukkoon, jotta tuntisit itsensä vähemmän tyhmäksi. :D
- Anonyymi00030UUSI
Miksi täällä keskustellaan niin usein tyhmyydestä
Ja älykkyydestä? Onko teillä joku ongelma niiden kanssa?- Anonyymi00032UUSI
On. Paitsi että ongelma ei ole täällä.
Mutta ketju kertoo siitä ongelmasta.
🦄 - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
On. Paitsi että ongelma ei ole täällä.
Mutta ketju kertoo siitä ongelmasta.
🦄Ns. Palstaälykköjen ketjut on kärpäspaperia täynnä mehukkaita surisijoita.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ns. Palstaälykköjen ketjut on kärpäspaperia täynnä mehukkaita surisijoita.
Minä sinulle mehukkaan surisijan näytän. 🍆
🦄
- Anonyymi00033UUSI
prosessori on vain kone eli siis professori, kyin Cylon numero 6.
Turhaudu en, suutukaan en,
koska olen todella zen- Anonyymi00036UUSI
Ei minua haittaa ihmisten älynlahjat mitenkään. Minua haittaa ihmisten käytös. Se ei ole aina kiinni älystä miten käyttäytyy.
Ihan fiksutkin ja viisaat eivät osaa käyttäytyä ja se pistää joskus savun nousemaan korvista.
Mutta useammin olen oppinut silti pitämään suuni tai muuten verbaalisen arkkuni kiinni (normihetkinä), koska harvemmin siitä mitään hyvääkään seuraa.. Alan v.ttuilemaan ja purkamaan tullutta p.skaa fiilistä vaan ja toinen saa siitä vaan ruokaa töhöilyllleen.
Tosin joskus on huonompi päivä ja sit vaan v.ttuilen ja.... niin. Tuskimpa kaikki huonosti käyttäytyvät edes sitä tajuaa, että hukkaan menee sekin. :oD- Anonyymi00044UUSI
Totta. Hyvin käyttäytyvien ihmisten kanssa on helppo tulla toimeen. ☺️
🦄 - Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Totta. Hyvin käyttäytyvien ihmisten kanssa on helppo tulla toimeen. ☺️
🦄Minusta hyvin käyttäytyvät on fiksuja ja älykkäitä.
Hyvin käyttäytyvät ymmärtää mikä merkitys empaattisuudella ja emotionaalisuudella on.
Voi olla lahjakas jossain muussakin, mutta käyttäytyminen vaatii ilmeisen paljon älykkyyttä ottaa huomioon monia eri signaaleja ja käyttää kokemuspankkia jne... ymmärtää yhteyksiä siitä ja tuosta... - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Minusta hyvin käyttäytyvät on fiksuja ja älykkäitä.
Hyvin käyttäytyvät ymmärtää mikä merkitys empaattisuudella ja emotionaalisuudella on.
Voi olla lahjakas jossain muussakin, mutta käyttäytyminen vaatii ilmeisen paljon älykkyyttä ottaa huomioon monia eri signaaleja ja käyttää kokemuspankkia jne... ymmärtää yhteyksiä siitä ja tuosta..."Hyvin käyttäytyvät ymmärtää mikä merkitys empaattisuudella ja emotionaalisuudella on."
Muiden ärsyttäminen? 😄
Ei, se ei ole älykästä.
🦄 - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
"Hyvin käyttäytyvät ymmärtää mikä merkitys empaattisuudella ja emotionaalisuudella on."
Muiden ärsyttäminen? 😄
Ei, se ei ole älykästä.
🦄Selvfnnätkö mitä tarkoitit?
Empaattisuudella ja emotionaalisuudella ärsyttää toista vai mitä? 🤔
Minä pidän erilaisista ihmisistä. Olen kohdannut aidosti yksinkertaisia ihmisiä, mutta he eivät ärsytä minua. Jokaisella on omat vahvuutensa ja yleensä yksinkertaisista ihmisistäkin paljastuu jokin mielenkiintoinen puoli.
- Anonyymi00043UUSI
Kyllä.
Välis nauratti tuolla toisessa ketjussa.
1. Hän tarjosi kalaa.
2. Ehdotin sen syöttämistä kissoille ja kysyin, mitäs ihmisille.
3. Välis vastasi (tietenkin), että penistä.
4. (Minun teki mieli kysyä, että minkä eläimen penistä ja mihin tapaan valmistettuna.)
🦄 Anonyymi00043 kirjoitti:
Kyllä.
1. Hän tarjosi kalaa.
4. (Minun teki mieli kysyä, että minkä eläimen penistä ja mihin tapaan valmistettuna.)
🦄Olisiko kyse ennemminkin kyse käytöstapojen puutteesta? Yleensä opetetaan, että samat säännöt pätevät kaikille ihmisille. Näin toimitaan myös kehitysvammaisten kanssa. Toiset tarvitsevat enemmän ohjausta, mutta ihmisen tietynlainen vajaavaisuus ei ole tekosyy huonolle käytökselle.
- Anonyymi00055UUSI
Palstakamu kirjoitti:
Olisiko kyse ennemminkin kyse käytöstapojen puutteesta? Yleensä opetetaan, että samat säännöt pätevät kaikille ihmisille. Näin toimitaan myös kehitysvammaisten kanssa. Toiset tarvitsevat enemmän ohjausta, mutta ihmisen tietynlainen vajaavaisuus ei ole tekosyy huonolle käytökselle.
Oli siinä älykkyyden puutettakin. Hän unohti, että keskustelu koski ruuanlaittoa.
🦄 - Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kyllä.
1. Hän tarjosi kalaa.
🦄Otetaan tuo "keskustelusi" nyt esimerksiksi tähän. Millä tasolla oleva ihminen pitäisi tuollaista sananvaihtoa hauskana? Ihmettelen miksi et itse sitä näe ollenkaan mikä kaikille muille täällä on täysin ilmiselvää.
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Otetaan tuo "keskustelusi" nyt esimerksiksi tähän. Millä tasolla oleva ihminen pitäisi tuollaista sananvaihtoa hauskana? Ihmettelen miksi et itse sitä näe ollenkaan mikä kaikille muille täällä on täysin ilmiselvää.
Sellainen ihminen, jonka mielestä peniksen tuominen keskusteluun (Väliksen taholta) oli epäkohteliasta ja lapsellista.
Siihenhän tuo vitsi perustuu.
🦄
- Anonyymi00045UUSI
Olipa tyhmä kirjoitus!
- Anonyymi00047UUSI
Minusta se oli mahtava kirjoitus!
🦄
- Anonyymi00050UUSI
viisaudessa tyhmyys lisääntyy, kuin banaanikärpänen kirjekuoressakin..
- Anonyymi00051UUSI
Viisaus on tyyhmyyden alku.
- Anonyymi00052UUSI
Zenon-Sokrates filosofiaakin...
- Anonyymi00054UUSI
Miksi ihmisten oletettua älykkyyttä voi ja näköjään saa tälleen kommentoida, mutta väriä, rotua, kokoa, sukupuolta, verojenmaksukykyä jne ei saa??
- Anonyymi00056UUSI
Verojenmaksukykyä. 😄
Oletko vasemmiston kannattaja?
🦄 - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Verojenmaksukykyä. 😄
Oletko vasemmiston kannattaja?
🦄Pst. On väärin puhua köyhistä tai rikkaista. Tai edes keskituloisista vai onko? Niin siksi valitsin veronmaksukyvyn.
- Anonyymi00058UUSI
Kaikkea tietysti voi kommentoida, mutta se tyhmää. Erityisen tyhmää on korostaa omaa älykkyyttä ja etenkin valittaa muiden tyhmyydestä.
Sarvipään kannattaisi harjoitella tunnetaitoja vuorovaikutustaitojen ohjella. - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kaikkea tietysti voi kommentoida, mutta se tyhmää. Erityisen tyhmää on korostaa omaa älykkyyttä ja etenkin valittaa muiden tyhmyydestä.
Sarvipään kannattaisi harjoitella tunnetaitoja vuorovaikutustaitojen ohjella.Oletko tyhmä? Kaikkea ei voi kommentoida enää tässä maailmanajassa. Ne ajat ovat ohi joksikin aikaa. Herää pahvi.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Pst. On väärin puhua köyhistä tai rikkaista. Tai edes keskituloisista vai onko? Niin siksi valitsin veronmaksukyvyn.
'Veronmaksukyky' kuulostaa niin vasemmistolaiselta käsitteeltä, että ole hyvä ja käytä mitä muuta tahansa sen tilalla! 😄🤭
🦄 - Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
'Veronmaksukyky' kuulostaa niin vasemmistolaiselta käsitteeltä, että ole hyvä ja käytä mitä muuta tahansa sen tilalla! 😄🤭
🦄Olen hyvä. Mutten niiin hyvä.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Sarvipään kannattaisi harjoitella tunnetaitoja vuorovaikutustaitojen ohjella.Minä en ole missään vaiheessa korostanut omaa älykkyyttäni. En edes tiedä sen määrää.
Olen vain valittanut muiden tyhmyydestä.
Valitettavasti en pääse tyhmistä ihmisistä koskaan kokonaan eroon, joten olen joutunut jo opettelemaan heidän sietämistään. Mutta matka jatkuu. 😤
🦄 - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Olen hyvä. Mutten niiin hyvä.
Hyvä. Pysy kaukana vasemmistosta ja uskonnoista, niin kaikki menee hyvin. ☺️
🦄 - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Hyvä. Pysy kaukana vasemmistosta ja uskonnoista, niin kaikki menee hyvin. ☺️
🦄Päinvastoinhan, erityisesti pitää perehtyä uskontoihin ja eri poliittisiin suuntauksiin, ja tulla toimeen kaikkien kanssa. Muu olisi tyhmää.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Päinvastoinhan, erityisesti pitää perehtyä uskontoihin ja eri poliittisiin suuntauksiin, ja tulla toimeen kaikkien kanssa. Muu olisi tyhmää.
Jotta jokin liike voisi kutsua itseään poliittiseksi suuntaukseksi, sen olisi hyvä ymmärtää perusasiat taloudesta.
Ja minä suhtaudun myötämielisesti kaikkiin uskontoihin, joissa naiset ja miehet ovat samanarvoisia. Lähi-idän uskonnot (kristinusko, islam, juutalaisuus) eivät kuulu niihin.
🦄 - Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Minä en ole missään vaiheessa korostanut omaa älykkyyttäni. En edes tiedä sen määrää.
Olen vain valittanut muiden tyhmyydestä.
Valitettavasti en pääse tyhmistä ihmisistä koskaan kokonaan eroon, joten olen joutunut jo opettelemaan heidän sietämistään. Mutta matka jatkuu. 😤
🦄Kun valitat muiden tyhmyyttä, niin voisiko kyse olla mitenkään vain siitä että sinä et ymmärrä heitä ja mitä he sanovat tai tarkoittavat.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Kun valitat muiden tyhmyyttä, niin voisiko kyse olla mitenkään vain siitä että sinä et ymmärrä heitä ja mitä he sanovat tai tarkoittavat.
En ymmärrä epäloogisia asioita. Eikä minun tarvitsekaan.
🦄 - Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
🦄Mikä on mielestäsi epälooginen asia? Jokin muu kuin uskonto, tai poliittinen ideologia.
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Mikä on mielestäsi epälooginen asia? Jokin muu kuin uskonto, tai poliittinen ideologia.
Kaikki päätökset, jotka on tehty tunteeseen eikä rationaaliseen perusteluun nojaten.
🦄 - Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Kaikki päätökset, jotka on tehty tunteeseen eikä rationaaliseen perusteluun nojaten.
🦄Esimerkki tästä?
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Esimerkki tästä?
Heh, helpompaa olisi luetella, mikä ei ole esimerkkiä siitä. 😄
Tässä joitain pyytämiäsi esimerkkejä:
- kriittisen ajattelun puute
- virheelliset johtopäätökset
- heuristiikat
- polkuriippuvuus
- ankkurointi
- projisointi (ja muutkin defenssit)
- matkiminen
- päihteiden käyttäminen
- yleinen vastuuntunnottomuus (esim. ympäristöstä)
- harjaantumaton tarkkaavaisuuden taso
- eettisten kysymysten perustelu tunteilla
- sosiaalisten järjestelmien osaoptimointi
- populismi
- elitismi
- sovinismi
🦄 - Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Heh, helpompaa olisi luetella, mikä ei ole esimerkkiä siitä. 😄
Tässä joitain pyytämiäsi esimerkkejä:
- kriittisen ajattelun puute
- virheelliset johtopäätökset
- heuristiikat
- polkuriippuvuus
- ankkurointi
- projisointi (ja muutkin defenssit)
- matkiminen
- päihteiden käyttäminen
- yleinen vastuuntunnottomuus (esim. ympäristöstä)
- harjaantumaton tarkkaavaisuuden taso
- eettisten kysymysten perustelu tunteilla
- sosiaalisten järjestelmien osaoptimointi
- populismi
- elitismi
- sovinismi
🦄Unohda heuristiikat. Tarkointin elävän elämän todellista esimerkkiä enkä mitään tekoälyn laatimaa listaa.
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Unohda heuristiikat. Tarkointin elävän elämän todellista esimerkkiä enkä mitään tekoälyn laatimaa listaa.
Se oli minun itse laatimani lista, ei tekoälyn!
Ne olivat ihan elävän elämän esimerkkejä, joita minä näen jatkuvasti ympärilläni.
Se ettet sinä niitä havaitse ei tarkoita ettei niitä olisi olemassa.
Sinä teit juuri tunteeseen perustuvan virheellisen johtopäätöksen, enkä voi enää arvostaa keskustelua kanssasi.
🦄 - Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ne olivat ihan elävän elämän esimerkkejä, joita minä näen jatkuvasti ympärilläni.
Sinä teit juuri tunteeseen perustuvan virheellisen johtopäätöksen, enkä voi enää arvostaa keskustelua kanssasi.
🦄Ehkä sinun on jatkossa parempi keskustella vain tekoälyn kanssa. Uskon että tulet erittäin hyvin toimeen sen kanssa.
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
🦄"enkä voi enää arvostaa keskustelua kanssasi."
Sinä siis jotenkin vaadit sitä että arvostat keskustelua, tai paremminkin että arvostat keskustelukumppaniasi että voit sen kanssa keskustella.
Jos kaikki muut ihmiset toimisivat samoin, niin KUKAAN ei IKINÄ keskustelisi sinun kanssasi yhtään mitään, kukaan ei kirjoittaisi yhtäkään kommenttia aloituksiisi. - Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
🦄Sinä et ymmärrä loogisia asioita.
- Anonyymi00063UUSI
Tyhmä kestää huonosti tyhmiä. Älykäs sopeutuu paremmin ja saa asian kuin asian hoitumaan.
- Anonyymi00065UUSI
No ei se ihan noinkaan ole. Joukossa tyhmyys tiivistyy vaan.
- Anonyymi00082UUSI
Olen samaa mieltä. Älykäs ihminen tajuaa heti että nyt on tekemisissä vähemmän älyllä siunatun henkilön kanssa, ja valitsee sanansa sen mukaisesti että tulee toimeen tämän kanssa. Älykkyyttä on toki monenlaista, mutta tämä on mielestäni sitä parasta.
- Anonyymi00066UUSI
oma äitgisi on kaiken synnin pesä ja pahuuden alku.
- Anonyymi00067UUSI
Tyhmiä ihmisiä ei ole olemassa, jokainen on joskus tyhmä, myös sinä.
- Anonyymi00090UUSI
Jotkut ovat sitä vaan useammin kuin toiset.
- Anonyymi00070UUSI
Pääsin trendaaviin keskusteluihin! 🎊
🦄- Anonyymi00071UUSI
No et yksin päässyt. Onhan sulla tässä kavereita jotka koko ajan nostavat keskustelualoutustasi ylemmäs.
Aina ei kantsi katsoa asioita vain oman navan ympäriltä. - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
No et yksin päässyt. Onhan sulla tässä kavereita jotka koko ajan nostavat keskustelualoutustasi ylemmäs.
Aina ei kantsi katsoa asioita vain oman navan ympäriltä.Niinpä, yksärin keskustelu pääsevät luetuimmiksi ei sillä että hän toisi siihen jotain lisäarvoa, vaan sillä että hänen yliampuva persoonallisuutensa herättää keskustelijoissa tarvetta kommentoida kiivaammin kuin normaalisti.
On ilmeistä, miksi Yksäri inhoaa minua ja viittaa minuun. En karta mainitsemasta, että hänen kuvittelemansa logiikka on monisanaista sutta ja sekundaa. En myöskään karta sanomasta, että hän käyttäytyy karkesti, omahyväisesti ja kopeasti kuin orjien omistaja.
En myöskään karta kertomasta, että hän potee suuruusharhaa ja vastustamatonta tarvetta ilkeillä aivan ystävällisille henkilöille. Tuon esille, että hän on kiusaaja.
Hyvin harvat puolustavat häntä, sillä eivät edes feministit pidä siitä, että joku julistautuu heitä paremmaksi.- Anonyymi00072UUSI
"aivan ystävällisille henkilöille"
Niin kuin vaikka sinä, jatkuvine mustamaalauksinesi? 🤭
Minäkään en voi karttaa sen mainitsemista, että mielestäni olet alhaisella ÄO:lla varustettu, valehteleva ja pakkomielteinen mustamaalaaja.
🦄
- Anonyymi00074UUSI
Yritän kohdella kaikkia ihmisiä ihmisinä, tasavertaisina ja yhtä arvokkaina älykkyydestä tai sen puutteesta huolimatta. Tästä huolimatta toki sitä joskus johinkin ärsyyntyy, mutta sitten vain pyrkii pysymään vähintäänkin asiallisena ja hoitamaan asian sivistyneesti.
Enemmän ärsyynnyn ihmisistä, jotka eivät osaa ajaa autoa. Täysin fiksutkin ihmiset saattavat ratin takana muuttua jotenkin pösilöiksi. En tajua, miten se tapahtuu, mutta joillain ei vain ole sellaista näppituntumaa ratin, kaasun, tienpinnan ja tilannetajun välillä.
Aletheias- Anonyymi00079UUSI
Rattiraivo rules! 💪🤣
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Rattiraivo rules! 💪🤣
Voi kyllä 🤣
No jos nyt vakavoidutaan, niin rattiraivo ei tietenkään loskaan ole ok, mutta kyllä minä siellä omassa autossani mielipiteitäni ilmaisen kanssa-autoilijoista aika suoraankin 😁
Aletheias - Anonyymi00085UUSI
Autoilijoissa näkyy hyvin se, miten eri tavoin ihmiset ottavat muita huomioon yhteiskunnassa muutenkin.
Minäkään en pidä autoilijoista, jotka eivät ota muita huomioon.
Onneksi liikenteessä on aika tarkat säännöt, joten huomioon ottaminen ja sen puute on helppo todeta.
🦄 - Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Autoilijoissa näkyy hyvin se, miten eri tavoin ihmiset ottavat muita huomioon yhteiskunnassa muutenkin.
Minäkään en pidä autoilijoista, jotka eivät ota muita huomioon.
Onneksi liikenteessä on aika tarkat säännöt, joten huomioon ottaminen ja sen puute on helppo todeta.
🦄Liikenteessä pahimpia ovat täysin holtittomat riskienottajat, jotka vaarantavat kaikkien hengen ja terveyden ja sitten ne, joilla ei ole minkäänlaista tilannetajua, mikä näkyy esim siinä, että ensin ajetaan reiluati alle nopeusrajoituksen ja kerätään jonoa taakse, mutta sitten kun tulee ohituskaista, löytyykin jostain se kaasupoljin ja muut joutuvat menemään reilua ylinopeutta päästäkseen ohi. Niin ärsyttävää..
Aletheias - Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Liikenteessä pahimpia ovat täysin holtittomat riskienottajat, jotka vaarantavat kaikkien hengen ja terveyden ja sitten ne, joilla ei ole minkäänlaista tilannetajua, mikä näkyy esim siinä, että ensin ajetaan reiluati alle nopeusrajoituksen ja kerätään jonoa taakse, mutta sitten kun tulee ohituskaista, löytyykin jostain se kaasupoljin ja muut joutuvat menemään reilua ylinopeutta päästäkseen ohi. Niin ärsyttävää..
AletheiasHeh. Ymmärrän sinua hyvin! 😄
🦄 - Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Voi kyllä 🤣
No jos nyt vakavoidutaan, niin rattiraivo ei tietenkään loskaan ole ok, mutta kyllä minä siellä omassa autossani mielipiteitäni ilmaisen kanssa-autoilijoista aika suoraankin 😁
AletheiasTiedät kuka sua kiusii..
Oon joskus jopa kertonut läpi, mitä sinunlaisen eläväisen ihmisen esteeksi liikkua on systemaattisesti tehty. Se on organisoitua ja sinua valvotaan... jos saavut autollesi rauhallisesti...lähdet pihasta rauhallisesti... sinua ei pysäytetä punaisiin liikennevaloihin... tie on vapaa... lintuset laulaa.... mutta jos sinulla on kiire...🙄
Heinäpaalikuljetukset, tietyöt... ne etsii eteesi kaiken mikä voi hidastaa... 90 vuotias fordkuskit... sokeiden, kuurojen kokoontusmosajon...your named it..
Hiljasempikin kiroaa kuin taivaiiiin..
Demostraationa...
https://youtu.be/qhgxoyXWJhs?is=F3mZMXD8zw1Qoxnv
Ps... Kaskai-kuskit pitäis saada lopettaa...😃
- Anonyymi00077UUSI
Minulla on keino tuohon turhautumiseen. Kunhan vaan välttelet keskustelemasta naisten kanssa niin ei tarvitse enää suuttua eikä hermostua. Minulle tuo toimi hyvin. Ja jos keskustelenkin naisten kanssa, asennoidun siihen sillä tavoin kuin keskustelisin pienen lapsen kanssa (mitä en todellakaan tee, siis en keskustele lasten kanssa).
- Anonyymi00078UUSI
kuulostaa kuin pikkutyttöjengiltä, mutta niin oikasti on hyvää purkaa ajatelimia palstalla jotain..
- Anonyymi00092UUSI
Kestäisin jos se "tyhmyys" ei aina johtaisi kiusaamiseen, ymmärtämättömyyteen, kateuteen, mustasukkaisuuteen tai muuhun sellaiseen. En halua sanoa ketään tyhmäksi, koska kaikilla on oma osaamisalueensa, moni vaan ei tiedosta sitä tai käytä sitä.
- Anonyymi00093UUSI
..eli pidän yksinolosta. Nautin siitä ja pienistä piireistä.
- Anonyymi00094UUSI
Eihän suhun voi kyllästyä, en vaan voi uskoa kuinka susta onkin tullut noin viisas.
- Anonyymi00096UUSI
Tosi huonosti. Siksi en osallistu keskusteluun sinun kanssa.
- Anonyymi00097UUSI
Olet yksi harvoista hahmoista, jonka jutut tuntuu vastenmielisiltä. Oikeastaan kaikkien muiden jutut joko huvittaa, on viihteellisiä tai muuten kantaa ottavia, mutta sinun tapasi vääntää jokainen asia omannäköiseksi jollain tapaa jäykästi on puistattava. Palstatyyppinä olet itseriittoisen oloinen palstasäätäjä, väkisin mielipiteitäsi tyrkyttävä tyrkky.
- Anonyymi00101UUSI
Tervetuloa mukaan keskusteluun!
Tiedustelisin vielä että viihdytkö tässä keskustelemassa? 😄
🦄
- Anonyymi00103UUSI
Paljonko sinun ÄO:si on? Minun on 122.
- Anonyymi00105UUSI
En ole käynyt testissä.
🦄
Aloituksen tyylistä valitusta kuulee usein sellaisilta henkilöiltä, jonka kaveri- tai tuttavapiiri on täynnä idiootteja.
Ihminen kulkee kaltaistensa joukossa.
Toki tyhmyys ärsyttää, mutta vuosien varrella yhteydet idiootteihin ovat katkenneet.- Anonyymi00110UUSI
Kun tätä keskustelua lukee, ja muitakin keskusteluja palstalta, tulee ihan mieleen että aivan kuin keskustelussa olisi eräs suorastaan psykopaattinen henkilö mukana ja äänessä. Jos paikalla olisi psykologiaan syvällisesti perehtyneitä niin voisi kertoa tämän henkilön käytöksen perusteella että onko tässä huomattavissa psykopaattisia piirteitä, diagnoosia ei tietenkään voisi tehdä, mutta voisi ilmaista että onko tässä tunnistettavia piirteitä tai tyypillisiä käyttäytymiskaavoja. Mielestäni tässä aika selkeästi olisi (en ole psykologian ammattilainen tai opiskelija, vain harrastelija).
- Anonyymi00111UUSI
Samaa mieltä...
Yksi tyyppi saa saastutettua tälläisenkin "yhteisön" helposti...
Täällä tietynlsinfn agenda toistuu usein.... fn vaan myös maallikkona osaa sanoittaa mikä se on... mutta vihainen ja toksinen se on.... - Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Samaa mieltä...
Yksi tyyppi saa saastutettua tälläisenkin "yhteisön" helposti...
Täällä tietynlsinfn agenda toistuu usein.... fn vaan myös maallikkona osaa sanoittaa mikä se on... mutta vihainen ja toksinen se on....Se sana mitä et sano on feminismi.
Oletko Poni koskaan miettinyt että voisit olla jonkin sortin nepsy?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175083Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012311- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171660"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551266Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu113925Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654