Olenko paha ihminen kun en normaalivartaloisena ihmisenä halua lihavaa naista kumppaniksi? On tuntunut tylyltä antaa pakkeja muuten mukaville naisille ylipainon takia, mutta ylipaino ei vain sytytä mua seksuaalisesti yhtään - varsinkin jos sitä on runsaasti.
Pakkien antamisesta liahvalle naiselle.
48
574
Vastaukset
- Älä jaksa
Ai ihanaa, taas päästään haukkumaan lihavia naisia! Nyt, pojat, vatkaamaan oikein kunnolla heti aamutuimaan!
- Haamulinnan perillin
Rumalla naisella ei tee mitään.
- Eikä ATM:llä!
Kyllä niin vaan on!
- lihava nainen
Totta kai saa antaa pakit kenelle tahtoo. Sinä saat antaa ja minä saan antaa. Täysin vapaasti, mutta mielellään kohteliaasti. :)
- Tiukka linja .
Kyllä naiselle pitää kertoa mahdollisimman napakasti, että läskit ovat ongelma. Muuten naisella ei riitä motivaatiota ryhtyä urheilemaan, syömään vähemmän ja laihduttamaan itsensä ihmisen näköiseksi.
Se on naisenkin etu, että ollaan vähän tylyjä tässä asiassa. - lihava nainen
Tiukka linja . kirjoitti:
Kyllä naiselle pitää kertoa mahdollisimman napakasti, että läskit ovat ongelma. Muuten naisella ei riitä motivaatiota ryhtyä urheilemaan, syömään vähemmän ja laihduttamaan itsensä ihmisen näköiseksi.
Se on naisenkin etu, että ollaan vähän tylyjä tässä asiassa.Höpö höpö, vähänpä ihmisistä ja oikeista ongelmista tajuat.
- tiukempi linja
Tiukka linja . kirjoitti:
Se on naisenkin etu, että ollaan vähän tylyjä tässä asiassa.Jos tuota mieltä olet, niin älä sitten vittuunnu, että seuraavat saamasi pakit selitetään sillä, että olet liian ruma.
- En mutta siitä
tiukempi linja kirjoitti:
Jos tuota mieltä olet, niin älä sitten vittuunnu, että seuraavat saamasi pakit selitetään sillä, että olet liian ruma.
kyllä jos naimen vaatii esim että on yliopistoa käynyt vaikka sillä asialla ei oo suhteen kannalta mitään merkitystä
- No onhan tuo
En mutta siitä kirjoitti:
kyllä jos naimen vaatii esim että on yliopistoa käynyt vaikka sillä asialla ei oo suhteen kannalta mitään merkitystä
typerää, mutta varmasti tuostakin vaatimuksesta moni joustaa, jos yleissivistys on kunnossa.
- Norsut hus
lihava nainen kirjoitti:
Höpö höpö, vähänpä ihmisistä ja oikeista ongelmista tajuat.
Oikea ongelma on juuri se, että teitä laardiperseitä oikein paapotaan Suomessa. Jossain sivistysmaassa, jossa naiset pitävät itsestään huolta ja ovat hoikkia ja tyylikkäitä, tuollaisille iljetyksille sanotaan suoraan, että olette vastenmielisiä ja tehkää itsellenne jotain. Suomessa teitä päästetään asiakaspalvelutehtäviinkin.
- Sinä saat toki
ihan vapaasti olla haluamatta, mutta syytä sitten vain itseäsi, kun jäät lopulta yksin.
- lihava nainen
Pöh. Eiköhän hänen ole parempi yksin kuin naisen kanssa, johon ei tunne vetoa.
- ...=...
Ihan vapaasti ap, mutta ota huomioon, että se painotaso ei välttämättä käy aivan yksi yhteen miesten ja naisten välillä. Esim. lihava nainen voi aivan hyvin saada itselleen komean timmin miehen.
Jos sulla ap ei ole markkina-arvollesi muita kohottimia, niin sun täytyy ymmärtää, että juuri nuo naiset ovat niitä, jotka ovat omalle tasollesi sopivia. Se, että olet normaalipainoinen, ei tarkoita sitä, että sinulla on oikeus normaalipainoiseen naiseen, jos olet muutoin vajavainen.- lihava nainen
Hiiteen markkina-arvot. Jos ei pidä, niin ei pidä.
Jos pitää ko. naisia mukavina ja tuntee itsensä tylyksi (tunne, jota normaali ihminen tuntee antaessaan pakit mukavalle ihmiselle, joka ei sytytä), kertoo jo, että kyseessä normaaleilla tunnetaidoilla varustettu ihminen, jonka päässä palikat kohdillaan.
- YTM
Et ole paha ihminen, ihan vapaasti saat, ilman mitään muttia. Älä tunne lainkaan huonoa omaatuntoa. Vaikka olisit lihavakin niin saisit antaa pakit lihaville naisille!
Jokaisen ihmisen ruumis on hänen omansa eikä naisvihaaja-ATMeilla tai irvokkailla ihrakasaämmillä ole mitään oikeutta arvostella sitä jos joku ei halua antaa pippeliään tai pimppiään jollekin. - en ymmärrä
Vaikka pakkien antaminen tuntuukin tylyltä, niin kyse ei ole moraalista ja siitä on täysin turha tuntea syyllisyyttä. Jos ei toinen sytytä, niin ei vaan sytytä. Myötätunnon takiako jonkun pitäisi alkaa seurustelemaan?
- fhfghfhfg
Asiat eivät ole noin mustavalkoisia niinkuin moni teikäläinen luulee, ajatusmallina sinun kaltaisilla miehillä tuntuu olevan:
normaalipainoinen mies = hoikka, norminainen
Miehen komeus määrittyy paljon muidenkin kuin painon perusteella.- YTM
No eipä hänellä silti ole mitään velvollisuutta tökkiä pippeliään yhtään mihinkään, sori. Syö suklaapatukka.
- Corto Maltese
Naisten kauneudesta iso osa (vyötärö - lantio -suhde) määrittyy painon perusteella, ja sen mihin se on kasautunut.
- julius heessar
mikä on tämä liahva optteles vittu kirjoittamaan oikein
- Äidinkielen mestari
Ja opettele sinä itsekin kirjoittamaan oikein, lisäämään vaikkapa pisteen lauseen loppuun.
Jokaisella on oikeus valita seuransa, rivien välistä sai sen käsityksen että hoidat pakit ihan sivistyneesti, joten ei tuossa mitään hävettävää ole.
Itselleen siinä eniten tekee hallaa, siinä voi loistotyyppejäkin mennä ohitse kun tuijottaa liikaa vaatimuksiaan.- YTN
Et ole. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
- eituupakkeja
Täysin samaa mieltä olen minäkin, kuin suurin osa vastaaajista eli et ole paha ihminen. Seksuaalinen vetovoima on kuitenkin yksi parisuhteen tärkeistä kantavista voimista ja jos sitä ei ole, niin hyvin todennäköisesti rupeaa jossain vaiheessa haikailemaan sellaisen ihmisen perään, johon sitä tuntee.
Jokaisella on oikeus olla itseään miellyttävän kumppanin kanssa, eikä siitä tarvitse kenenkään loukkaantua. Itse arvostan enemmän ihmistä, joka uskaltaa haluta itselleen täydellisen kumppanin kuin sellaista, joka muiden mielipiteiden vuoksi esittää katsovansa vain sitä kuuluisaa sisäistä kauneutta.- YTM
"Jokaisella on oikeus olla itseään miellyttävän kumppanin kanssa"
Ei, vaan jokaisella on oikeus olla olematta itseään miellyttämättömän kumppanin kanssa. - eituupakkeja
YTM kirjoitti:
"Jokaisella on oikeus olla itseään miellyttävän kumppanin kanssa"
Ei, vaan jokaisella on oikeus olla olematta itseään miellyttämättömän kumppanin kanssa.Juurikin noin :).
- Fakta Vs Fiktio
Yritä ymmärtää että täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. Ei fyysisesti eikä henkisesti virheetöntä. Mutta oman kumppanin näkee täydellisenä jos on rakastunut. Tottakai se oma rakas on täydellinen virheineen kaikkineen, mutta absoluuttisesti täydellistä henkilöä ei ole.
- liahvalle naiselle.
liahvalle naiselle.
Et. Jokaisella olkoon oikeus omiin mieltymyksiinsä.
- väärin!
Pakit? Lihavat naiset eivät tyrkytä itseään.
- .....
hahmotelma kirjoitti:
Ai eivät?
Kyllä minua lähestyvät useammin korkeamman, kuin matalamman BMI:n naiset.Aika outoa.. Ehkä susta näkee päälle päin, että olet henkisesti läski.
- ......
..... kirjoitti:
Aika outoa.. Ehkä susta näkee päälle päin, että olet henkisesti läski.
läskipää?
- .....
...... kirjoitti:
läskipää?
Sinä tai hahmis? Niin?
- satunnainen matkaaja
hahmotelma kirjoitti:
Ai eivät?
Kyllä minua lähestyvät useammin korkeamman, kuin matalamman BMI:n naiset.Itseäkin lähestyvät eniten iloiset, mutta vähän liian korkean BMI:n naiset.
- totuuuss
..... kirjoitti:
Aika outoa.. Ehkä susta näkee päälle päin, että olet henkisesti läski.
hahmis on hekuttanut netissä pitävänsä tuhdimmista tytöistä. ne on bongannu sen ja kokeilee onneaan.
- heyfattybumbum
"Ihan vapaasti ap, mutta ota huomioon, että se painotaso ei välttämättä käy aivan yksi yhteen miesten ja naisten välillä. Esim. lihava nainen voi aivan hyvin saada itselleen komean timmin miehen.
Jos sulla ap ei ole markkina-arvollesi muita kohottimia, niin sun täytyy ymmärtää, että juuri nuo naiset ovat niitä, jotka ovat omalle tasollesi sopivia. Se, että olet normaalipainoinen, ei tarkoita sitä, että sinulla on oikeus normaalipainoiseen naiseen, jos olet muutoin vajavainen."
Aika kieroa ajattelua. Tuosta tekstistä saa vähän sellaisen kuvan, että naisilla ei voisi olla markkina-arvoa alentavia tekijöitä, toisin kuin nähtävästi miehillä, joilla niitä tuntuisi olevan käytännössä kaikilla.
Eli siis:
lihavat/ylipainoiset naiset = normaalikokoiset miehet
normaalikokoiset naiset = timmit/urheilulliset miehet
Eihän se vain näin mene. Kuten moni onkin todennut, kaikilla on oikeus antaa pakit vaikka sitten sen lihavuuden takia. Itse olen joutunut tekemään niin kerran ja kyllä tuntui pahalta. Ja tosiaan parinmuodostus ei tosiaankaan ole noin mustavalkoista vaikka se joskus siltä saattaakin tuntua. Itselläni ainakin painaa muut luonteenpiirteet hvinkin paljon, annan pakit suoraan vain jos nainen on oikeasti reilusti ylipainoinen.
Loppuun voisin vielä heittää ilmoille seuraavaa; miten on mahdollista, että naisille normaalipainon saavuttaminen lisää markkina-arvoa kun taas miehillä sen pitäisi olla vakio? Eikö painonhallinta ole molemmilla sukupuolilla hyvinkin toisiaan vastaavaa? Kyllähän pienempi ihminen lihoo jos syö saman kokoisia annoksia kuin isompi mies mutta eihän sen pienemmän tarvitse alunperinkään syödä niin paljon ollakseen kylläinen.- kokemusperäinen fakt
"annan pakit suoraan vain jos nainen on oikeasti reilusti ylipainoinen."
Ainoastaan reilusti ylipainoiset naiset tekevät aloitteita miehille. Muut odottavat, että mies tekee aloitteen. - ......
kokemusperäinen fakt kirjoitti:
"annan pakit suoraan vain jos nainen on oikeasti reilusti ylipainoinen."
Ainoastaan reilusti ylipainoiset naiset tekevät aloitteita miehille. Muut odottavat, että mies tekee aloitteen.Minä olen kyllä nähnyt aivan päinvastaista. Missä oikein käytte?
- J.C,
Jos muuten mukava nainen niin ei kait sitä läskin takia kannata torpata, eihän sitä läskiä luihin kiini ole naulattu, n....... se lähtee läski.
- huigtfrts
Fiksu antaa pakit silloin kun pitää, viisas tai pikemminkin itselleen rehellinen ihminen pystyy välttämään useimmat pakkien antotarpeet. :)
- jääkaapipsykologiaa
Siideri valaista pitävillä miehillä on varmaan ollut jääkaapin painoinen äiti ja nyt nämä miehet etsivät alitajuisesti pyöreää pehmeää äitihahmoa eivätkä normaalipainoista naista jonka normi mies kokee seksuaalisesti houkuttavana.
- surullismielinen atm
Itse sain pakit, vaikka olen suht normaalivartaloinen.
- Mies saa pakit
koska on ATM,
- ex-laiha, nyk lihava
Olen lihava nainen, minulla on paljon sutinoita komeiden, normaalivartaloisten miesten kanssa. Mieltymykseni ei ole ylipainoiste/lihavat miehet kuitenkaan. Kaikilla meillä on omat mieltymyksemme ja halumme.
AP, mielestäni sinun on tahdikasta olla mainitsematta hänen lihavuttaan pakkienantosyyksi. Voi viedä nimittäin itsetuntoa huomattavasti pakkasen puolelle. Voit sanoa ihan vaan että "tää ei tunu nyt selaiselta että..." jne. - kfldös
Voi ihan vapaasti, ja parempi on antaakin ettei toinen jää turhia haikailemaan. Itse annoin pakit miehen viiksien takia tai oli tuossa nyt ehkä muitakin juttuja taustalla. En tietenkään oikeaa syytä tälle miehelle kertonut. Ne vaan oli niin vastenmieliset että en ois ikinä voinu kuvitella tuota miestä esim. suutelevani. Kropaltaan oli ihan sutjakka.
Kyllä pakkia peliin vaan lihaville naisille. Varokaa että ette peruuta sentään lähimmän seinän läpi. Ei tuota pidä ajatella sen enempää, lihaville naisille kuuluu omasta mielestäni selkeästi pakit, aina. Liikalihavuutta nimittäin voidaan pitää myös tartuntatautina (tutkimukset...), eli etu itselle siitäkin.
- Reipas Mies
Mikäli mies ei ole kasvoiltaan hunksimaisen komea ja charmikas kuin muoti kataloogista, ei muulla kropalla ole tasoa nostavaa vaikutusta miehellä. Se lihaksikkuus vain vetoaa tietynlaisiin naisiin joka luo mielikuvan "hyvästä kysynnästä" mutta yleisesti kyse ei ole siitä.
Ylipainoisella kivalla naisella on paljon paremmat mahdollisuudet saada hyvä parisuhde kuin hoikalla kusipää miehellä.
Kyllä sellaiset pikkupojan kropalla varustetut tatuoidut lyhyt hiuksiset naiset ei niin hottaa minua. Oli miten suosittu tahansa, kemialla tai ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561468
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu651439Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2641015Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58967- 55936
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin83888