Tein käytännön kokeen tämän palstan pinnallisuudesta. Laitoin ulkomaiselta mallisivustolta löytyneen karhean miehen kuvan profiiliin ja lyhyesti tekstiksi imelää sontaa. Naiset pommitti koko ajan viesteilllä, ja kun en vastannut ruinasivat vielä koko ajan perään. Ikäskaala oli tosi laaja. Sitten muutin vielä profiilin tekstiä siten, että laitoin törkeyksiä väliin, mutta tahti ei muuttunut. Eli tekstiä edes tuskin luetaan kunnolla, jos vain on hyvännäköinen.
Tein feikkiprofiilin
17
651
Vastaukset
- No jo on avutonta
On sulla tosiaan pulaa järkevästä tekemisestä.
Mene vaikka johonkiin vapaaehtoistyöhön auttamaan hädänalaisia ihmisiä, luulen että saat siitä itsellesikin enemmän mielihyvää kuin tälläisestä hörhöilyistä. - sswswswswss
Hahaa, ihan oikein. Kannattaa vielä pyytää ne ämmät samaan aikaan ja paikkaan treffeille.
- carambola87a
Jos pyydät ilmoita aika ja paikka täällä jotta kaikki yhdessä voimme mennä paikan päälle katsomaan mitä tapahtuu.
- hiphiphuraa
Kiitos kun jaoit tämän oleellisen ja erittäin tärkeän tiedon kanssamme.
Ja jos minä laittaisin rintavakokuvan ja käyttäisin ilmaisuja 'sensuelli', 'erotiikasta pitävä', 'estoton' jne niin lähes kaikki nettimiehet vastaisivat minulle. So what. En todellisuudessa ole kiinnostunut "rintavakomiehistä", joten ei se ole minulta pois jos he pommittavat vastaavanlaisia naisia.
- Minämyösminämyös...
Minäpä tein myös feikkiprofiilin tyyliin "oon tällänen tyyli tajuinen nätti seksistä pitävä estoton blondi, harastan käsi töitä matkustamista kivoihin paikkoihin ja ruan laittoa. ist rinat on mulla ja pukeudun mielelläni lyhyeen hameeseen ja korkokenkiin. pitkät hiukset ja psuushuulet." Johan tuli viestiä miehiltä!
Ikiomaan OIKEAAN profiiliini en ole saanut samaa määrä vastauksia. - Wienna-90
Taidan muuten kokeilla samaa. Nimittäin sillä näkee sen kuka on oman alueen suurimmat (nais)paskanpuhujat.
Surullista, koska pinnallisuus estää löytämästä itselleen parisuhdetta. Feikin sijaan profiilin takana voisi olla pelimies, joka hyödyntää naistulvan.
Ajatelkaa vastaava toisin päin: miss Suomi, joka antaa kaikille. Pitäisi kyllä tajuta, ettei ole ainoa jonossa ja ettei parisuhteeseen ole ainakaan mahdollisuutta.- näin on
Tuota pitäis kokeilla itsekkin, näkisi miten samalla suunnalla asuviin naisiin saisi liikehdintää. Nämä arvon naiset kun ei vastaa tavan tallaajan viesteihin. Ilmankos on samat naiset vuodesta toiseen seuran haussa. Parempaa ja aina vain parempaa pitäisi ilmeisesti löytää...
Hehhehh, pitäneekö tuo paikkaansa. Itse en kyllä menisi pelkän kuvan perään, ulkonäköä pitää toki olla jonkin verran, mutta myös älykkyyttä. Sehän tämän vaikeaksi tekeekin, kun molemmissa kohdissa ei saisi olla suurempia puutteita.
Toisaalta älykkyys ja ulkonäkö eivät ole toisistaan riippumattomia suureita, olettaisin että oikeasti hyvännäköiset ihmiset ovat myös usein älykkäitä. Ikävän paljon tosin löytyy myös rumia ihmisiä, jotka ovat kuitenkin älykkäitä omalla tavallaan, mutta usein se luotettavuus ja robustisuus puuttuu jotenkin rumilta ihmisiltä.- ...
"Sitten muutin vielä profiilin tekstiä siten, että laitoin törkeyksiä väliin, mutta tahti ei muuttunut"
En todellakaan usko, ellet edes vähän tarkenna, millaisia ne "törkeydet" olivat. Taisit saada viestejä muilta feikkaajamiehiltä. - pilat pelaa
Leikkikääpä ihan rauhassa feikkeinenne. Täällä on jo muutenkin tarpeeks näitä
pellehermanneja. Kannatta lopettaa ajoissa, ennenkuin menettää hermonsa.
Tosin en usko minäkään tuohon törkyjuttuun. Nämä pilailualoitukset sensijaan
näyttää olevan tottakin todellisempia. - rumamies
Ei ihme etten saa vastauksia kun mulla on kuva niin ne näkee heti kuinka ruma olen. Profiilia kukaan ei tarkemmin viitsi sitten tutkia
- Pintakiiltoa2012
Täsmennyksenä vielä, että törkeydet oli laitettu lyhyesti tekstin sisään. Esimerkiksi normiharrastusten seassa oli yhtenä runkk@aminen jne. Oli jännä huomata, että tekstiä ei oltu ilmeisesti luettu kovinkaan tarkasti, koska vastauksia tuli lähes entiseen malliin.
Epäilijät saavat epäillä ihan rauhassa; se on heidän oikeutensa. Minulle tämä kokeilu kuitenkin todisti sen, että tällä palstalla ulkonäkö on siis kaikki kaikessa ja juurikaan muulla ei ole merkitystä. Sitten suuri osa naisista vielä kaiken lisäksi kehui profiilin sisältöä, miksi olivat vastanneet (jotkut vielä moneen kertaan) :)) - .......
Pintakiiltoa2012 kirjoitti:
Täsmennyksenä vielä, että törkeydet oli laitettu lyhyesti tekstin sisään. Esimerkiksi normiharrastusten seassa oli yhtenä runkk@aminen jne. Oli jännä huomata, että tekstiä ei oltu ilmeisesti luettu kovinkaan tarkasti, koska vastauksia tuli lähes entiseen malliin.
Epäilijät saavat epäillä ihan rauhassa; se on heidän oikeutensa. Minulle tämä kokeilu kuitenkin todisti sen, että tällä palstalla ulkonäkö on siis kaikki kaikessa ja juurikaan muulla ei ole merkitystä. Sitten suuri osa naisista vielä kaiken lisäksi kehui profiilin sisältöä, miksi olivat vastanneet (jotkut vielä moneen kertaan) :))runkk@aminen voitiin tulkita hurtiksi huumoriksi.
Ja toisaalta uskon edelleen, että osa sulle vastanneista naisista oli feikkejä. - htrhhhrthhhhtr
....... kirjoitti:
runkk@aminen voitiin tulkita hurtiksi huumoriksi.
Ja toisaalta uskon edelleen, että osa sulle vastanneista naisista oli feikkejä.Naiset eivät ota huumorilla tuollaisia juttuja.
- Pintakiiltoa2012
Päivitys: kävin taas katsomassa tuota feikkiprofiilia. Siellä oli flirtti taas poikineen ja eukot itki, miksi sinä et vastaa, Yhyyyyyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561258
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1561217Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031067Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu511038Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56863Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55838Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32762
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin73741