Surfacen kilpailu, älkää lähettäkö yhtäkään viestiä!

Mulle tuli tuossa joku aika sitten kännyyn tuolta firmalta mainos viesti ja siinä oli linkki sitten kilpailuun, jossa oli joku tabletti tai mikä nyt olikaan palkintona.
Pistin viestin menemään ja takas tuli ohjeet ja säännöt ja jotain hintoja vastaan otetuista viesteistä.
No ok sitten alko puhelin piippaamaan yhtä soittoa ja mä olin aivan hädissäni, että eihän tämän pitäny näin mennä, äkkiä pistin lopetus viestin palvelulle nii johan lakkas puhelin ripuloimasta..
Viestejä ehti tulla yhtä soittoa ainakin 10 ja tänään näin puhelin laskusta, että kylläpä ei ollu halpaa lystiä tämäkään, melkein 30 euroo oli tullut pelkästään siitä, että ne oli pistänyt mulle tulemaan aivan hulluna niitä viestejä.
Itse pistin tasan tarkkaan 2 viestiä, aloitus ja lopetus viestin ja opin sen etten enää ikinä osallistu tuollaisiin kilpailuihin!
Onko muille tullut yllätyksenä tämän kilpailun hinnakkuus?

3

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koojii

      jeps,mies oli laittanu yhen viestin ja puhelinlaskussa veloitettu tuo 30€!!!

    • arsbo100

      Kerran mullekki kävi nuorempana nii et näin kilpailun jonku lehden takan ja siin oli joku arvonta. Luulin et se oli joku arpajuttu et sä lähetät viestin kerotaa voitiksä ja thats it. Mut sit alko hirveest tulla joitai tietovisa viestei ja makso jotai 2e viesti. Vaik pistin lopestusviestin joka sanotti sen lehen takan. Onneks oli vaa prepaid ja vaihettii liittymä.

    • arsbo100

      Kerran mullekki kävi nuorempana nii et näin kilpailun jonku lehden takan ja siin oli joku arvonta. Luulin et se oli joku arpajuttu et sä lähetät viestin kerotaa voitiksä ja thats it. Mut sit alko hirveest tulla joitai tietovisa viestei ja makso jotai 2e viesti. Vaik pistin lopestusviestin joka sanotti sen lehen takan. Onneks oli vaa prepaid ja vaihettii liittymä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe