näkijä

hopeasydän

kerro mitä sinä näet ympäristössäni? ja tulenko lopun elämääni olemaan ikiliikkuja joka etsii ja etsii ja kohtaa miehen ja taas etsii...ikuinen pyrami? mun tapuaksessani mua bongataan mutta en halua enään ketään.ikävistä miessuhteista jäi pelot

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

minusta tuntuu siltä, että sinä et vielä täysin tunne itseäsi.
      et ole vielä aivan varma kaikesta siitä, millaista elämää todellakin itsellesi toivot. sinulla saattaa olla montakin "mallia" omasta kodistasi, mutta et vielä todista niitä oikeiksi itsellesi. sinua vetää myös muualle, pois kotoa.

et sinä ainakaan turkkiin, tai muualle kauksi lähde.
      näen sinulle kumppanin, ainakin mahdollisen sellaisen. olet tosissasi miettimässä elämää hänen kanssaan. kuulehan, tämä nykyinen ihailijasi on niin toisissaan, että sinä todellakin voisit perustaa perheen hänen kanssaan.

ehkä sinä olet avioerolapsi, niin se näkyy minulle. äitisi on herkkä ihminen ja itkee sinun puolestasi. mutta kas vain, sinulle näkyy oma koti (omistuskoti) ja hyvä naisihminen, joka huoltaa sinua ja pitää puoliasi.

loppujenlopuksi näen sinulle kumppanin, joka on todellakin se oikea! hänellä näkyy ajoittain päänsärkyä sinun ailahtelusi tai mielen vaihdoksiesi (miten sanoisin sen suomeksi?) vuoksi, mutta hän ymmästää sinua perinkotasin!

t. Keskiyö

• hopeinen sydän

kiitosta vain .vanhempani ovat kuolleet jo v uosisa sitten. en halua tosiaankaan enää lapsia,on aikuinen ja omillaan jo.olen toisaan ailahtelevainen nainen.siskoillani on omistusasunto.miksi heidän pitäsi mua hoivata? olen sen verran jo karaistunut etten tarvitse muiden hoivaa,ellei terveys ala mennä.eihän sitä koskaan tiedä.ihailijallani on omia ongelmia liikaa,ei voi aatellakaan perheen perustamisia tai edes yhteistä aikaa päivää eteen päin-levoton kun olen.en jaksa olla aloillani.ei ole avioeroa lapsuudenkodissani mutta muita säröjä ja paljon,mikä selittänee rauhattomuuteni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      178
      7202
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3700
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      122
      3619
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      76
      2898
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      46
      2459
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      76
      2344
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      134
      1950
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1348
    9. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      376
      1313
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      59
      1280
    Aihe