Teettekö muutkin niin että katsotte pituuden ja painon ja koulutuksen ja tulot ja jos ne ei täsmää siirrytte seuraavaan?
Mutta onko noilla asioilla lopulta mitään merkitystä jos kahdella ihmisellä synkkaisi muuten?
Omat tiedot kohta?
20
263
Vastaukset
Katson toki pituuden ja painon. Mutta koulutus merkitsee eniten, eli ei saa olla mitään sosiaalialan/terveysalan koulutuksia, tai muita epäonnistuneita koulutuksia kuten kauppatieteitä. Ja AMK-tyypit/sitä alemmat sivuutan heti. Tuloista en välitä sen suuremmin, mutta tiedostan että tästä tulee ongelmia. Ihannetyypit ovat itselleni varmaan tohtoreita, koska ovat keskimäärin muita älykkäämpiä, eivätkä silti tienaa kovinkaan hyvin.
Sen jälkeen voi katsella profiilitekstiä, jos siellä mainitaan tuikitavalliset matkustelut, luon uraa, bodypumpit, spinningit, niin lähtee sekin profiili menemään. Koska siitä tietää että kyseessä on todennäköisesti tylsämielinen tyyppi, jolla ei ole aikomustakaan erottua muista positiivisella tavalla.- ap
Suurin osa tarvitsee sen tylsän kumppanin(vaikkei sitä itse tajuakaan), eikä mitään erikoista friikkiä/spesiaalityyppiä...
20 vuotta etsii spesiaalia ja tajuaa että elämä on ohi. - pointti x
Näkisin tylsämieliseksi ennemminkin kotimaahan jymähtävän tyypin kuin maailmaa näkevän ja kokevan.
- hahahaa
Sain sinua paremmat arvosanat esittelemästäsi älykkyystestistä vaikka onkin milestäsi "epäonnistunut" koulutus....
- dfcghjkmhj
hahahaa kirjoitti:
Sain sinua paremmat arvosanat esittelemästäsi älykkyystestistä vaikka onkin milestäsi "epäonnistunut" koulutus....
Mistähän älykkystestistä on kyse?
- 1111111
ap kirjoitti:
Suurin osa tarvitsee sen tylsän kumppanin(vaikkei sitä itse tajuakaan), eikä mitään erikoista friikkiä/spesiaalityyppiä...
20 vuotta etsii spesiaalia ja tajuaa että elämä on ohi.Suurin osa on itse tylsiä (vaikkei sitä itse tajuakaan), joten silloin myös tylsä kumppani sopii heille.
Jos on itse erikoinen tai friikki, niin silloin paras kumppani on toinen samanlainen. Yleensä kovin tavallinen ei edes erikoista halua, vaikka tätä itseä kiinnostaisikin.
- kyllästynyt.
Katson miehen olemusta. Jos hän näyttää 10-vuotta ikäistään vanhemmalta kaljamahalta, ei hänellä ole kovin hyvät elintavat.
Mitä he oikein kuvittelevat etsiessään ikäistään 10 vuotta nuorempaa naista?
Hoikassa, normaalissa tai urheilullisessa kropassa ei ole isoa säkkiä mahan kohdalla ja kaksoisleukaa....- ap
Entä jos näyttää itseään 10 v nuoremmalta. pitääkö silloin etsiä 10v nuorempaa? Vai pitääkö etsiä omanikäinen ylipainoinen martta, ja kaikki luulee että se on mun äiti.
- ap
Omat tiedot suosii ainoastaan menestyviä, pitkiä, urheilullisia sekä hyvätuloisia henkilöitä.
Suurin osa ei kuitenkaan täytä noita ominaisuuksia ja henkilön persoona jää kokonaan pois.
Itse poistin omat tiedot kohdan (kaupunkia lukuunottamatta) kokonaan ja pakotan vierailijan lukemaan tekstini, jossa voi tuoda omaa persoonaa esiin. Tekstissäni toki kerron ammattini ja koulutukseni.
Ihan tyhmiä nuo speksit, joiden perusteella ihmisiä karsitaan. Varsinkin miehelle jonka profiilissa vierailee 1-2 naista päivässä.
Naiselle niistä voi taas olla apua joilla karsii yli-innokkat pois, tyyliin...
-"jos poltat älä vaivaudu". Innokkaita tupakattomia kun löytyy kuitenkin, niin on varaa karsia.
Ottakaa kaikki mehet omat tiedo pois ja pakottakaa naiset lukemaan ajatuksenne. Saadaan onnen-onkijat kuriin...- ap
Ottakaa kaikki miehet omat tietonne pois ja pakottakaa naiset lukemaan ajatuksenne. Saadaan onnen-onkijat kuriin...
siis - a h t
Voit olla aika varma, ettei yhteydenottoja juuri tule. Jos kohdat on piilotettu, oletusarvona on, että niissä on jotain salattavaa.
Olet siis naimisissa, ylipainoinen, kouluttamaton, tupakoiva alkoholisti jne.
Ei tasan käy flaksi. - ap
a h t kirjoitti:
Voit olla aika varma, ettei yhteydenottoja juuri tule. Jos kohdat on piilotettu, oletusarvona on, että niissä on jotain salattavaa.
Olet siis naimisissa, ylipainoinen, kouluttamaton, tupakoiva alkoholisti jne.
Ei tasan käy flaksi.Mainitsen olevani sinkku, hieman ylipainoinen laihduttaja sekä urheilija, urheilullisuus tulee esille harrastuksista. Koulutuksen mainitsen myös, tupakointia ja alkoholia en maininnut, no sen voisi lisätä, toisaalta mua ei haittaa vaikka nainen polttaisi tai ottaisi joskus alkoholia. Jos se jotain häiritsee niin voi sitä aina kirjoittaa ja kysyä jos se on este.
En muutenkaan odota hirveästi viestejä, ennemmin jos joku sopiva löytyisi, määrällä ei ole väliä, vaan laatu ratkaisee. No ilmoitukseni on ainakin vähän erilainen kuin normaalisti.
- sanon vaan
Naiset katsoo ulkonäköö. Ei ne tiedä ikinä synkkaako kun ne hylkää miehen jos ei ole komea ja rikas. Naiset ei halua luonteeseen tutustua jos naama ei miellytä.
- Jotain rajaa on
Mä katson kokonaisuuden. Jos pari kohtaa ei osu, mutta loput on jees, niin ei haittaa.
Esim. mulle ei ole väliä, jos mies on vuoden-pari nuorempi tai vanhempi kuin hakukriteerini eikä haittaa, jos hänen painoindeksinsä on yli 25.
Jos mies tupakoi, ei harrasta mitään liikuntaa, hänellä ei ylipäätään ole muita harrastuksia kuin sohvalla makaaminen, häntä ei kiinnosta työteko, eikä hän osaa kirjoittaa, en kiinnostu, vaikka hän olisi samanikäinen, normaalipainoinen ja ihan suht ok:n näköinenkin.- ap
Jos tota mä tarkoitin. Eli karsitaan mukavat tyypit heti kättelyssä jos on vaikka saanut just potkut lopetetulta paperitehtaalta ja sanoo olevansa työtön.
Etsii uutta työpaikkaa, mutta ei. työtön kun työtön. next. - 687k7t8l
ap kirjoitti:
Jos tota mä tarkoitin. Eli karsitaan mukavat tyypit heti kättelyssä jos on vaikka saanut just potkut lopetetulta paperitehtaalta ja sanoo olevansa työtön.
Etsii uutta työpaikkaa, mutta ei. työtön kun työtön. next.Se että työnteko ei kiinnosta, ja että on vasta potkut saanut on kyllä aivan eri asioita.
ja sitä mukavuutta ei todellakaan huomaa kun vasta kunnon tutustumisen jälkeen, johon jokainen tarvitsee ensin sen asian joka herättää kiinnostuksen, joka taas on yksilökohtainen.
Joku voi ajatella olevansa mukava kun on jatkuvasti positiivinen ja miellyttävä, mutta tuollainen voi olla myös todella ärsyttävää.
Tein haun tietyillä pituus-, paino- ja koulutuskriteereillä mutta profiilin avattuani katsoin ensimmäiseksi miehen kriteerit. Tosi usein ei sen jälkeen profiilitekstiä enää tarvinnut lukeakaan, koska en olisi sopinut hänen kriteereihinsä.
- ap
Ei ne ole miehen kriteerit vaan ihannenainen, sitä siellä kysytään.
Profiileissa on liikaa muuttujia. Se että kaikki täsmäisi on sama kun voittaisi lotossa.
Toisaalta itse jätän ylipainoiset ja lapselliset pois omista hauista.
- kakskytseittemänvee
Voin sanoa rehellisesti että en katso ensimäisenä noista mitään.Ensimäisenä kiinnitän kuvaan huomioita.Vaikutuksen tekee hymy ja silmät.Samoin aloituksella voi tehdä vaikutuksen että tulee luettua profiili.Sen jälkeen katson mitä minulta odotetaann ja jos en mahdu haettuun kuvaukseen,menen eteenpäin.Jos puolestaan sovin,katson neidon speksit tarkemmin ja kuvan uudestaan.Siitä sitten kenties viestiä eteenpäin.
Joten,varsinaisesti pituudella,painolla tai koulutuksella ei ole minulle mitään väliä,jos ihminen muuten natsaa itseeni. - Kikka_kuutonen
Itse katson ensin asuinpaikan (en kaipaa mitään kaukosuhteita) ja ikähaitarin eli pitää olla samaa ikäluokkaa. Jos nämä täsmäävät, sitten vuorossa hieman yleissilmäystä, että yhteisiä asioita tai siihen viittaavia juttuja löytyy runsaasti.
Näillä on hyvä aloittaa. Muutama hutikin on tullut. mutta vastausprosentti ( 2 viestiä tai useampi) on ollut hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511132
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1481126Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601065Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo81924Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45854Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55808Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54760Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54755KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32682