Usein nettideiteillä törmää yli 30-vuotiaisiin naisiin, jotka ovat lopettaneet työnsä ja myyneet omaisuutensa Aasianmatkan takia.
Thaimaassa ollaan oltu sitten esim. 6 kuukautta ja nyt ollaan tyhjän päällä työttöminä ja asunnottomina.
Tuo on hienoa heittäytymistä, mutta onko se kovin viisasta?
Kerranhan täällä eletään, mutta eikö tuo elämänvaihe kuulu siihen nuoruuteen, eikä aikuisuuteen.....
Nettinaisten harrastuksena on usein matkailu!
18
391
Vastaukset
Mitäs pienistä. Nykyäänhän eletään tässä hetkessä, huomisesta ei vielä huolta.
INTJ-luonteille on muuten tyypillistä, että elämme enemmänkin tulevaisuudessa kuin tässä hetkessä. Tämä käsitys sai vahvistuksen myös INTJ-kaveriltani, joka totesi ettei nykyhetkessä eläminen ole hyödyllistä, vaan suuri osa hänen ajatuksistaan pyörivät tulevaisuuden asioissa tai tulevaisuuden ennustamisessa (esim. erilaisten skenaarioiden pohtiminen). Kuten myös minun.
Kokemukset ja sensaatiot välittömästä fyysisestä ympäristöstä (kuten matkustelun tarkoitus on) taitaa olla alkukantaisin (primitiivisin) kaikista kognitiivisista funktioista MBTI-teorian mukaan (Se, ekstrovertti havainnointi), ja usein heikosti kehittynyt älykkäillä ja pohdiskelevilla ihmisillä, joilla on muita preferenssejä. Erään testin mukaan itselläni se on niin heikko, että se on suurilta osin käyttämätön, mikä on aivan tyypillistä INTJ-luonteille.- ympäriämpäri
Jos käy vaikkapa parikertaa vuodessa pienellä reissulla, niin mikä harrastus
se nyt on. Lasken harrastamisen viikkottaiseksi tapahtumaksi.
Enpä kyllä nyt omaisuudesta luopus kolmekymppisenä, pyöriäkseni toimettomana
jossain Aasiassa, mutta eläkkeellä vois repäistä maailmanympärysmatkalla. - 3+15
Samaa olen ihmetellyt itsekin. Aika usein vastaan tulee tuon ikäluokan naisten ilmoituksia, joissa haikaillaan pidemmän kuukausien tai jopa vuoden ulkomaanmatkailun perään. Yleensä samassa yhteydessä puhutaan myös mahdollisesta ulkomaille muuttamisesta. Itse yleensä siirryn tällaisten kohdalla seuraavaan ilmoitukseen. Tulee jotenkin fiilis, että ko. henkilö ei vielä oikein tiedä mihin suuntaan on elämässään menossa. Itse kun haaveilen yhteiselosta, jossa perusasiat ovat vakaalla pohjalla, sekä mahdollisesta perheen perustamisesta. Koen, että perusasiat eivät ole tuohon kovin hyvällä mallilla, jos on ok lopettaa työ ja lähteä kuluttamaan rahojaan pitkäksi aikaa matkailuun. Ellei nyt syystä tai toisesta satu olemaan erityisen rikas, mihin taas en usko kovinkaan monen kohdalla. Itse olen panostanut siihen, että minulla olisi tähän ikään mennessä elämän perusasiat vakaalla pohjalla, eli olisi vakituinen työ hyvässä ja itseä miellyttävässä työpaikassa ja oma asunto. Tähän olen päässyt ja jokseenkin vastaavaa odotan mahdollisen suhteen toiselta osapuolelta. Ei niitä työpaikkoja jokaisen puun oksalla kasva. Eikä myöskään ole jokaisen työnantajan mielestä hyvä asia, että työnhakija on lähtenyt edellisestä paikasta reissatakseen jossain ulkomailla. Enkä koe, että sinne ulkomaillekaan voisi ihan tuosta noin vain muuttaa. Aikamoinen elämänmuutos eikä sen työpaikan saanti sielläkään ulkomaalaisena ole mikään sormien napsautus. Toisaalta ihmettelen, miksi sinne pitäisi ylipäätään lähteä kun moni asia on Suomessa erittäin hyvin verrattuna muualla?
Ymmärrän kyllä toisaalta kokemusten haut, mutta minustakin tällaiset kuuluisivat hieman nuorempaan ikään. Matkustelusta pidän kuitenkin ja toivoisin siten myös naisen pitävän. Mutta hieman kohtuullisemman pituisia matkoja, jotta niillä voi käydä ihan työn ja muiden asioiden ohessa. - yujhngtrfghyuj
eikös se ole hyvä asia että tuo tulee ilmi jo profiilissa, niin samanlaiset ihmiset voi sitten löytää toisensa. kyllä nykyään on paljon ihmisiä (sekä miehiä että naisia), jotka haluaa vaihtelua elämäänsä esimerkiksi ulkomaille muuttamisen myötä. itse koen sen huomattavasti mielenkiintoisempana vaihtoehtona kuin sen että kolmekymppisenä jumittuisi loppuelämäkseen samalle paikkakunnalle, samaan duuniin, saman ihmisen kanssa. tylsäksihän se elämä nopeasti käy vaikka turvallista onkin.
- heihaloo!!!
Ihan on kuulkaa oma asia jos haluaa reissata ja tehdä tuollaisia valintoja elämässä, missä iässä tahansa. Sellaisessa ei ole mitään pahaa. Toisilla on rohkeutta hypätä oravanpyörästä ulos, toisilla ei.
Usein? Ihan oikeasti, onko paljon naisia, jotka ovat toimineen noin? Puhutaanko siis kymmenistä profiileista?
- Proudfinn
Muistan ainakin yli 30-vuotiasta naista, jotka olivat olleet viimeisen vuoden aikana useamman kuukauden Thaimaanna ja he haaveilivat taas tulevan talven viettämisestä Thaimaassa.
He tekivät pätkätöitä ja jopa vuokrasivat asuntonsa talveksi, jotta saavat rahaa matkusteluun.
Tämä on tavallaan kadehdittavaa, mutta itse en voisi olla töistä pois kuukausia, kun edes kesälomia ei ehdi pitää, ja asuntooni en vieraita ihmisiä päästä asumaan.
Toki nuoruudesta ja varhaisaikuisuudesta pitää nauttia, mutta entäs sitten kun ollaan 65-vuotiaita ja eläke on alle 1000 €/kk eikä ole omaa asuntoa?
ps. Miksi sieltä Thaimaasta on niin kova pyrky tänne jos täältä kaikki haluaa sinne?
pps. Niin ja miksi ihmeessä Suomessa kasvaneet ihmiset ei kestä talvea täällä kun Afrikastakin tulleet nauttivat Suomen talvesta?- Proudfinn
"Muistan ainakin neljä yli 30-vuotiasta naista"
- oletko kade?
Afrikkalaiset, jotka itse tunnen eivät tykkää Suomen talvesta yhtään. Ovat siksi täällä, kun täällä on ilmainen koulutus ja turvallista olla (ei sotia eikä muutakaan väkivaltaa).
Kun on parempaa nähty, kuin Suomen talvi, niin totta ihmessä menee täältä pimeydestä ja kylmyydestä sinne, missä on kesä ja lämmin!- Proudfinn
Ai kade siitä, että ei ole vakituista työpaikkaa ja asuu koko elämänsä vuokralla ja sitten eläkkeellä näkee nälkää lähiössä?
Neljä ei omasta mielestäni ole samaa kuin 'törmätä usein'. Ja nuo nimenomaiset naiset olisivat muuten olleet juuri sitä, mitä etsit?
- Proudfinn
Kuka on edes väittänyt, että neljä on sama kuin törmätä usein?
Proudfinn kirjoitti:
Kuka on edes väittänyt, että neljä on sama kuin törmätä usein?
"Usein nettideiteillä törmää yli 30-vuotiaisiin naisiin, jotka ovat lopettaneet työnsä ja myyneet omaisuutensa Aasianmatkan takia."
- Proudfinn
simasuuneiti kirjoitti:
"Usein nettideiteillä törmää yli 30-vuotiaisiin naisiin, jotka ovat lopettaneet työnsä ja myyneet omaisuutensa Aasianmatkan takia."
Missä kohtaa tossa lukee neljä?
- asasasassasasaas
Itse olin Pattayalla kaksi viikkoa ja köyrin ihan törkeästi. Kasseista tuli enää vain höyryä.
- ytyt
Höyryä? Kävitkö lääkärillä?
- jakiter
Nettideittailu kertoo kykenemättömyydestä ylläpitää suhteita ja Thaimaassa oleskelu kertoo kykenemättömyydestä suunnitella normaalia elämää.
- dedqdd
Nuo eukot ovat sellaisia taivaanrannan maalareita ja yleensä persaukisia haaveilijoita ja itsensä etsijöitä.
Älkää vain hankkiko toukkia heidän kanssaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511132
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1481126Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601065Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo81924Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45854Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55808Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54760Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54755KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32682