Mielessäni on pyörinyt jo jonkin aikaa aate, että mitä mieltä te miehet oikeasti olette hiustenpidennyksistä naisella? Tuntuu, että nykypäivänä joka kolmannella olisi semmoset.. Onko oikeasti pidennyspäinen paljon kauniimpi ja parempi kuin nainen, jolla on omat pitkät hiukset? Tahtoisin vain mielipiteitä teiltä.. kiitos.
Mitä mieltä ootte hiustenpidennyksistä/lisäkkeistä
35
1273
Vastaukset
Pidennys on ihan jees jos sitä ei ole saatu jonkun lyhennyksestä.
- zisel
Mulla on ollut pidennyksiä eikä kukaan mitään negatiivista ole sanonut. Eihän se varmaan kivalta tunnu kun ei voi sillain... miten sen kuvailis. No jos mies vaikka halaa ja haluaa laittaa kätensä niskaan ja siitä niinkun sormillaan "haroa" hiuksia niin se ei onnistu kun on ne kiinnitykset. Tai riippuu tietenkin kiinnitystavasta. Mutta onhan nyt omat hiukset varmasti kaikista paljon paremmat kuin feikit :)
- zisel
modelli kirjoitti:
Mä osaan haroa niin ettei karvat irtoo!
Ei ne sellasesta haromisesta irtoo mutta jää käsi jumiin sinne :D Mulla kun oli sellaset ristiselkään saakka olevat pidennykset niin mulla kävi yhden miehen kanssa 2 kertaa sillain että kun maattiin sängyssä vierekkäin ja nousin ylös niin lähti tuppo irti kun se makas mun tukan päällä! Siis lähti se pidennys-suippo sekä omakin tukka mukana. Arvaa sattuko? Tokalla kerralla sain niin hirveen raivarin sille että ei ole tämä kylä nähnyt :D
- ~csi~
modelli kirjoitti:
Mä osaan haroa niin ettei karvat irtoo!
Teillä vanhuksilla on hauraat hiukset, kyllä siinä tietysti oppii varovaiseksi.
- zisel
~csi~ kirjoitti:
Teillä vanhuksilla on hauraat hiukset, kyllä siinä tietysti oppii varovaiseksi.
Niinpä. Modelli ei tollasta erehdystä tekis että se menis makaa mun feikkitukan päälle. Modelli ottaa jouluks rintakarvoihinsa pidennykset
- ~csi~
zisel kirjoitti:
Niinpä. Modelli ei tollasta erehdystä tekis että se menis makaa mun feikkitukan päälle. Modelli ottaa jouluks rintakarvoihinsa pidennykset
Voi olla koominen näky nahistuneessa ja ryppyisessä pergamentti-ihossa.
- zisel
~csi~ kirjoitti:
Voi olla koominen näky nahistuneessa ja ryppyisessä pergamentti-ihossa.
Nahistunut ja ryppyinen sulla on housuissas :)
- zisel
No niin oli, sen huomas muissakin asioissa.
Juu eipä mitään, kattellaan taas! - ~csi~
zisel kirjoitti:
Nahistunut ja ryppyinen sulla on housuissas :)
Ryppyjä tietyllä tapaa on naisen housuissa :) Muuten kuvaus sopii varmaan paremmin tuon isoisä-ikäisen modellin kohdalla.
Olisihan se toivottavaa, että naisilla olisi hiukset päässä. Joko omat tai varastetut.
Pakko myöntää, etten varmaan huomaa onko aidot vai pidennykset... enkä tule kysyneeksi...
(siihen olen kiinnittänyt huomiota, että värjäämätöntä naisten hiuspehkoa ei ole tullut vuosiin vastaan missään)- zisel
Ei sitä huomaakkaan ellei rupee penkoo toisen hiuksia ja etsii kiinnikkeitä :D Tai jos pidennykset on ollut liian kauan ja alkaa olee huonossa kunnossa niin sitten huomaa.
zisel kirjoitti:
Ei sitä huomaakkaan ellei rupee penkoo toisen hiuksia ja etsii kiinnikkeitä :D Tai jos pidennykset on ollut liian kauan ja alkaa olee huonossa kunnossa niin sitten huomaa.
Hyvä tietää - alankin sitten epäilyksiä herättävään pitkähiuksiseen naiseen törmätessäni vetämään hiuksista (kuinkahan lujaa pitää kiskaista?) varmistaakseni homman - tai no voihan sitä kysyä, mutta ehkä se olisi epäkohteliasta... ;)
- zisel
silverfire kirjoitti:
Hyvä tietää - alankin sitten epäilyksiä herättävään pitkähiuksiseen naiseen törmätessäni vetämään hiuksista (kuinkahan lujaa pitää kiskaista?) varmistaakseni homman - tai no voihan sitä kysyä, mutta ehkä se olisi epäkohteliasta... ;)
Ja jos sä kysyt niin se on merkki siitä että olet homo :) Ei se nykäsyn voima vaan se että ottaa tarpeeksi pienen tupsun ja tekee napakan nykäyksen. Toisaalta sillon voi lähteä kyllä tukka luomu-naisenkin päästä samalla tekniikalla että... No mutta tule raportoimaan miten kävi kunhan olet teholta päässyt :D
- puskalisko
eihän miehet edes erota millaiset hiukset on saatu aikaan pidennyksillä
Ei mitään merkitystä... Mua ei kyllä kiinnosta pätkääkään onko hiukset omat vai pidennykset. Enpä kyllä tiedä miten ne erottaa toisistaan.
- zisel
Mun tietojen mukaan 99% miehistä ajattelee juuri noin. Eipä toi merkitys hiusten aitoudella ole tärkeää kuin naisille itselleen.
- deft
zisel kirjoitti:
Mun tietojen mukaan 99% miehistä ajattelee juuri noin. Eipä toi merkitys hiusten aitoudella ole tärkeää kuin naisille itselleen.
Asia jossa kuulun selkeästi enemmistöön :)
Toisaalta, mä en ole koskaan seurustellut naisen kanssa jolla olisi ollut pidennyksiä. Jos se koko homma on tätä päivää, niin mun seurustelut on vissiin tapahtuneet pimeällä keskiajalla. - zisel
deft kirjoitti:
Asia jossa kuulun selkeästi enemmistöön :)
Toisaalta, mä en ole koskaan seurustellut naisen kanssa jolla olisi ollut pidennyksiä. Jos se koko homma on tätä päivää, niin mun seurustelut on vissiin tapahtuneet pimeällä keskiajalla.En mä usko että niitä pidennyksiä just nyt olis enemmän kuin mitä niitä tässä vuosien aikana on ollutkaan. Mulla on omat hiukset nyt niin hyvässä kunnossa etten viitsi ottaa ainakaan sellasta ns. aitopidennystä joka suunnilleen hitsataan päähän kiinni (kestää 8 tuntia kampaajalla) vaan jos joskus laitan niin sellasia jotain juttuja mitkä laitetaan itse klipseillä kiinni ja otetaan sitten illalla pois. Jos siis joskus haluaa vaihtelua tyyliin, vaikka raitoja hiuksiin jne.
zisel kirjoitti:
En mä usko että niitä pidennyksiä just nyt olis enemmän kuin mitä niitä tässä vuosien aikana on ollutkaan. Mulla on omat hiukset nyt niin hyvässä kunnossa etten viitsi ottaa ainakaan sellasta ns. aitopidennystä joka suunnilleen hitsataan päähän kiinni (kestää 8 tuntia kampaajalla) vaan jos joskus laitan niin sellasia jotain juttuja mitkä laitetaan itse klipseillä kiinni ja otetaan sitten illalla pois. Jos siis joskus haluaa vaihtelua tyyliin, vaikka raitoja hiuksiin jne.
Mulla just oli sellaiset aidot Intialaisen naisen hiukset. Jotka "hitsattiin" päähän kii ja meni about 6 tuntia hommaan. :)
Olipa takamus puuduksissa. Mut olihan ne komeat hiuksetkin aikansa.
Työläämpää oli tatuoinnin ottaminen. Meni monta kuukautta ja joka kerta se 8h kerta. Että saatiin kuva valmiiksi. Mut kun se oli iso ja työläs kuva. Ihonkin piti parantua välissä. Jotta kyllä mä sen hiustenpidennyksen istun mielummin uusiksi, kun sen ajan mikä meni tatuointiin. :) Hintaa kerty suhteessa aikaan hiuksille silti enemmän, kun kuvaan. Hiukset oli muistaakseni jotain noin 500 euron luokkaa kaikkineen ja tatuointi maksoi 1000 euroa.
Mikä niissä karvoissa maksaa, on se näpertely ja aika. Ilmaa silti minusta paljon välissä.- deft
zisel kirjoitti:
En mä usko että niitä pidennyksiä just nyt olis enemmän kuin mitä niitä tässä vuosien aikana on ollutkaan. Mulla on omat hiukset nyt niin hyvässä kunnossa etten viitsi ottaa ainakaan sellasta ns. aitopidennystä joka suunnilleen hitsataan päähän kiinni (kestää 8 tuntia kampaajalla) vaan jos joskus laitan niin sellasia jotain juttuja mitkä laitetaan itse klipseillä kiinni ja otetaan sitten illalla pois. Jos siis joskus haluaa vaihtelua tyyliin, vaikka raitoja hiuksiin jne.
Aina oppii jotain uutta. Te naiset kyllä osaatte hämmästyttää noilla "teidän" jutuilla. Mä muistan elävästi kun jossain ensimmäisen ja toisen seurustelusuhteen välissä muutamien säätöjen kanssa saatiin naisten alusvaatteista syvällisiä keskusteluja aikaan. Siinä on jotain maagista kun nainen suunnilleen fläppitaulun kanssa "opettaa" miehelle että mikä materiaali sopii mihinkin eri käyttöön ja että millaisella vartalolla kannattaa käyttää ennemmin hipstereitä kuin muita alkkareita yms. jne.
Toisen suhteen aikana meinas tulla jotain tukkajuttujakin, mutta ei niistä kuitenkaan miehelle mitään kerrottu. Meikkaamisesta kyllä tuli niin sanottu crash course käytyä :D - 0¨9
deft kirjoitti:
Aina oppii jotain uutta. Te naiset kyllä osaatte hämmästyttää noilla "teidän" jutuilla. Mä muistan elävästi kun jossain ensimmäisen ja toisen seurustelusuhteen välissä muutamien säätöjen kanssa saatiin naisten alusvaatteista syvällisiä keskusteluja aikaan. Siinä on jotain maagista kun nainen suunnilleen fläppitaulun kanssa "opettaa" miehelle että mikä materiaali sopii mihinkin eri käyttöön ja että millaisella vartalolla kannattaa käyttää ennemmin hipstereitä kuin muita alkkareita yms. jne.
Toisen suhteen aikana meinas tulla jotain tukkajuttujakin, mutta ei niistä kuitenkaan miehelle mitään kerrottu. Meikkaamisesta kyllä tuli niin sanottu crash course käytyä :Ditekin ollet kovin tyttömäinen joten ei hätää,
Mulla on ollut kerran hiustenpidennykset ja niitä moni luuli aidoiksi. Kunnes esittelin sinetit ja sanoin, ettei ole. Moni mies kehui hiuksia upeiksi eli juurikin ne jotka ihailee naisella pitkiä ja runsaita hiuksia. :)
Silloinen mieheni ei sanonut oikeen juuta ei jaata. Ihan hienot, mutta olipa ne kamalan kalliit. Ja niinhän ne oli. Kallis kokeilu kokeilla sopiiko mulle pitkät hiukset ja jaksanko niitä hoitaa. Työläät ne on. Siis ne jatkot ainakin, jos haluaa että ne pysyy kauniina ja kestää pitkään kyydissä mukana. :)Ja siis oma mielipide, että kyllä luonnolliset omat pitkät hiukset hyvin hoidettuina on vaan miljoona kertaa kauniimmat, mitä jatkot milloinkaan. jatkot tietysti voi myös toimia ohuen hiuksen omaavalla runsauttajana, joilloin ne voi tehdä kauniimmaksi hiuskuontaloa. Monien julkkisten jatkot on niin taitavasti tehty, ettei tiedä onko ne omat vai hitsatut karvat. nenätysten ja lähemmässä tarkastelussa ne aina kuitenkin paljastuu, niin hyvin niitä ei kelleen pysty tekemään. :)
Kasvata vaan hiukses.- zisel
voopotin kirjoitti:
Ja siis oma mielipide, että kyllä luonnolliset omat pitkät hiukset hyvin hoidettuina on vaan miljoona kertaa kauniimmat, mitä jatkot milloinkaan. jatkot tietysti voi myös toimia ohuen hiuksen omaavalla runsauttajana, joilloin ne voi tehdä kauniimmaksi hiuskuontaloa. Monien julkkisten jatkot on niin taitavasti tehty, ettei tiedä onko ne omat vai hitsatut karvat. nenätysten ja lähemmässä tarkastelussa ne aina kuitenkin paljastuu, niin hyvin niitä ei kelleen pysty tekemään. :)
Kasvata vaan hiukses.Hah, sulla on ollut ihan sama pidennys kuin mulla :D Mulla oli se 2 kertaa enkä suosittelis kyllä kellekkään samaa. Oma tukka on sen jälkeen aika karseessa kunnossa :( Arvaa mikä romahdus itsetunnolle kun on tottunut olee näyttävällä kauniilla pitkällä tukalla ja sitten yhtäkkiä onkin suunnilleen puolikalju kun oma tukka on mennyt aivan täysin pilalle.
zisel kirjoitti:
Hah, sulla on ollut ihan sama pidennys kuin mulla :D Mulla oli se 2 kertaa enkä suosittelis kyllä kellekkään samaa. Oma tukka on sen jälkeen aika karseessa kunnossa :( Arvaa mikä romahdus itsetunnolle kun on tottunut olee näyttävällä kauniilla pitkällä tukalla ja sitten yhtäkkiä onkin suunnilleen puolikalju kun oma tukka on mennyt aivan täysin pilalle.
Juu nehän vois käyttää kahteen kertaan, mut mulle riitti se yksi. On ne karvat vielä tallessa jossain. :)
Tarrapidennys oli tossa tuo värillinen, joka sit lähti aika nopeasti irti omia aikojaan.
:(
http://aijaa.com/0002610832772
Mulla oli melkeen liian lyhyet hiukset pidennysten ottamiseen. ja kun ne omat hiukset sitten kasvoi niiden sinettien ympärille ja nukkuessa kehnäs päätä tyynyyn tietämättään, niin oli kyllä aika hamppua se juuri. :/
Mut ksti ne mulla sen 6 kk minkä lupaskin, jos hyvin käy. :)voopotin kirjoitti:
Juu nehän vois käyttää kahteen kertaan, mut mulle riitti se yksi. On ne karvat vielä tallessa jossain. :)
Tarrapidennys oli tossa tuo värillinen, joka sit lähti aika nopeasti irti omia aikojaan.
:(
http://aijaa.com/0002610832772
Mulla oli melkeen liian lyhyet hiukset pidennysten ottamiseen. ja kun ne omat hiukset sitten kasvoi niiden sinettien ympärille ja nukkuessa kehnäs päätä tyynyyn tietämättään, niin oli kyllä aika hamppua se juuri. :/
Mut ksti ne mulla sen 6 kk minkä lupaskin, jos hyvin käy. :)Tuolleen ne sit menee, kun sinetit nousee esiin sieltä hiusten seasta. :(
http://aijaa.com/0012710832812
Valkoinen nuoli.zisel kirjoitti:
Hah, sulla on ollut ihan sama pidennys kuin mulla :D Mulla oli se 2 kertaa enkä suosittelis kyllä kellekkään samaa. Oma tukka on sen jälkeen aika karseessa kunnossa :( Arvaa mikä romahdus itsetunnolle kun on tottunut olee näyttävällä kauniilla pitkällä tukalla ja sitten yhtäkkiä onkin suunnilleen puolikalju kun oma tukka on mennyt aivan täysin pilalle.
Niin ne menee äkkiä ihan hampuksi omatkin hiukset noiden kanssa. Itel oli kyllä kasvanut kiitettävästi puolessa vuodessa omat hiukset, joten jäikin vielä sitä hiusta, vaikka jatkot lähti. Mut hetken aikaa pää tuntu kevyeltä, kun ne jatkot kuitenkin painoikin aika paljon. Ja lämmitti talvella kivasti. :)
Nyt on jo itellä taas omatkin hiukset kasvanu aika pitkiksi, mutta ajattelin mennä lyhentämään taas vähän. Tota värjättyä osuutta pois, jotta se oma väri pääsis joskus valloilleen. Sitten voikin koittaa olla naturaali blondi jonkun aikaa. Jos osaa. :)
Mut nyt huuhteleen lauteet. :) Ellei pesuaineet jo kuivunu kii. :(
Ihan sama.
vaikka oonkin nainen nii vastaan silti,
et en minäkään yleensä huomaa kellä on pidennykset ja kellä ei..
itellä ei oo ollu ku huovutetut villajatkot viimeisimmissä rastoissa,
niistä nyt tietysti näki jo kaukaa et ei oo omaa tukkaa.
olihan ne komiat mut kovin työläät ja painavat,
eikä mulla niitä rastojakaan ole enää,
murOlin pettynyt kun tajusin, että ei hiuksia oikeasti pidennetä vaan pistetään tukko uusia pitkiä hiuksia entiselleen jäävien omien sekaan. Sen jälkeen ei asia ole kiinnostanut sen enempää.
Siis et ole vieläkään tajunnut mitään....ne venytetään torvi. Vattu että pitää tollasten tulla tänne selittä jotain pettymyksiään, varsinkaan kun ei ole kiinnostunut asiasta ja vielä myöntää sen. Mua ei kiinnosta mikään muu kun se, että mihin mun viestit katoo.
modelli kirjoitti:
Siis et ole vieläkään tajunnut mitään....ne venytetään torvi. Vattu että pitää tollasten tulla tänne selittä jotain pettymyksiään, varsinkaan kun ei ole kiinnostunut asiasta ja vielä myöntää sen. Mua ei kiinnosta mikään muu kun se, että mihin mun viestit katoo.
Viestit katoo? Ja tukka harvenee samaa tahtia vai?
bravo.bravi kirjoitti:
Viestit katoo? Ja tukka harvenee samaa tahtia vai?
No sellaista tautia ei ole vielä diaknosoitukaan, mutta karvattomuus kyllä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874275Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2093414Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822776Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3832485- 1842153
- 401692
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391412