Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta?

kyllästyttää

Eli olen itse mies ja minulla oli oma treffi-ilmoitus johon sain asiallisen vastauksen. Vastasin lyhyesti, että hän vaikuttaa kiinnostavalta ja että voidaan jutella ja tutustua enemmän. Kyselin siinä sitten samalla vähän lisää, mutta nyt viikon jälkeen hän ei ole vastannut . Jotenkin outoa, että hän alunperin otti minuun yhteyttä, mutta nyt hänestä ei ole kuulunut mitään. Kuinka kauan itse odottaisitte vastausta?

En sitten tiedä, että löysikö hän kiinnostavamman tapauksen, mutta pitäisin sitä outona kuitenkin, että hän vastaisi useampaan ilmoitukseen. Oletan ainakin, että naiset ymmärtävät, että heidän ei ole vaikea oikeastaan saada vastausta. Eli miksi ei valita suoraan parasta ilmoitusta?

Voisiko olla mahdollista, että ylläoleva "skenaario " olisi mahdollinen ja että hän olisi löytänyt paremman? Onko kenelläkään tällaisia kokemuksia?

39

737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkjköop

Olit vain vitun tylsä.

Allekirjoittanutta ottaa päähän tusinaviestit. Kaikkein eniten ottaa päähän "kerro lisää" -viestit, jos ei viitsi kertoa itsestään oikeastaan mitään lisää profiiliin verrattuna ja odottaa naisen kertovan kunnon stoorin.

Jos laitoit takaisin vain pari riviä höystettynä parilla tusinakysymyksellä, niin ei ihme, ettei natsaa kirjoittaa lisää.

Viikko on jo niin pitkä aika, ettei kannata odottaa enää vastausta. Ellei sitten ihme tapahdu ja hän onkin ollut lomalla, eikä kirjautuneena - mutta tämähän näet itse.

• ap

No jos saan parin virkkeen mittaisen viestin, niin kai saan kysyä vähän lisää? Jos olen profiilissa kertonut enemmän kuitenkin kuin hän omassa viestissään.

• helppoon menin taas

Onko ikinä tullut mieleen kertoa toiselle, että nyt ei hänen viestinsä nappaa ja toivotella onnea kumppanin etsimiseen? Sitä kutsutaan kohteliaaksi ja hyväksi käytökseksi. Mutta ai niin, eihän nää palstan virtuaali-profiilit mitään oikeita ihmisiä olekaan...

• AivanSamaMulle
        ap kirjoitti:

No jos saan parin virkkeen mittaisen viestin, niin kai saan kysyä vähän lisää? Jos olen profiilissa kertonut enemmän kuitenkin kuin hän omassa viestissään.

ap:lle eli mies miehelle näin. Jos saat omiin viesteihisi vain parin virkkeen/lauseen vastauksen niin sanoisin lähes 99% varmuudella että on turha odottaa kyseiseltä naiseltä yhtään mitään.

Tämä on se meininki jolla näissä deittifoorumeissa mennään eteenpäin.

Kaikki edellä mainitut parin lauseen vastaukset eivät johda mihinkään. Niistä on turha ottaa nokkiinsa ja niihin on turha jäädä ihmettelemään.

Olen tavannut näitä "parin virkkeen" naisia elämäni aikana niin monta että siirry seuraavaan ilman mitään tunteita. Näin se vain on.Ei ne ämmät sinun tunteitasi ajattele vaan ihan omiaan.

• Kyllä naiset voivat häipyä hyvinkin äkkiä. Ennätys taisi olla kun yksi nainen kyseli kuvani perään, ja tuli jo toisiin ajatuksiin ja häipyi kun kysyin minne kuvan voi lähettää.

• höynäytettykö

Onneks olkoon, pääsit jonon jatkoksi! Odottele rauhassa, se mimmi palaa suhun sitten kun on sun vuoro. Huomenna, ensi viikolla tai vuoden päästä tai ehkä ei koskaan. Normimeininkiä täällä. Itselläkin juuri menossa vastauksen odotuskausi ja me sentään vaihdeltiin jo useampi pitempi viesti. Just ajattelin, että kauanko odotan ennenkuin alan kyselemään omasta jonotus-statuksesta.

• ärsyttääää

Täältä suomi24treffeist on turha odottaa ihmisiltä hyviä käytöstapoja. Itse oon kokenut saman monet kerrat. Yhtäkkiä lopetetaan viesteihin vastailu.

• valotusta

Voin naisena kertoa kokemuksia miesten viesteistä: Ne eivät saa kiinnostusta vähääkään heräämään eikä sydäntä pompsaamaan!!!!!!!!

Todella moni mies on kopsannut yhden viestinsä tekstin (joka omasta mielestään on varmaankin muka jotenkin hauska ja vetoava..) ja kopypastaa sen sitten kaikille! Säälittävää!!

Olen itse luonut monta uutta profiilia itselleni, kun olen halunnut vaihtaa "kulunutta" uuteen, ja sitten nämä samaiset miekkoset tunkevat samoja kopsattuja viestejään uusiin profiileihini :D :D

Tuollaisille kopypastaajille ei vaan jaksa vastailla enää.

Ja sitten vielä, kun jotkut marmattavat, ettei "asiallisiin viesteihin" vastata, niin sanonpa vaan, että juuri nuo asialliset viestit ovat TOSI tylsiä! Mielikuvitusta ja flirttiä jätkät peliin!! Tää on kuulkaas kivaa ja hauskaa, napakymppileikkiä, eikä mitään talousosaston sihteerikönpaikan työhaastattelua!

• ap
        valotusta kirjoitti:

Voin naisena kertoa kokemuksia miesten viesteistä: Ne eivät saa kiinnostusta vähääkään heräämään eikä sydäntä pompsaamaan!!!!!!!!

Todella moni mies on kopsannut yhden viestinsä tekstin (joka omasta mielestään on varmaankin muka jotenkin hauska ja vetoava..) ja kopypastaa sen sitten kaikille! Säälittävää!!

Olen itse luonut monta uutta profiilia itselleni, kun olen halunnut vaihtaa "kulunutta" uuteen, ja sitten nämä samaiset miekkoset tunkevat samoja kopsattuja viestejään uusiin profiileihini :D :D

Ja sitten vielä, kun jotkut marmattavat, ettei "asiallisiin viesteihin" vastata, niin sanonpa vaan, että juuri nuo asialliset viestit ovat TOSI tylsiä! Mielikuvitusta ja flirttiä jätkät peliin!! Tää on kuulkaas kivaa ja hauskaa, napakymppileikkiä, eikä mitään talousosaston sihteerikönpaikan työhaastattelua!

Kyse ei ollut nyt varsinaisesti siitä, että minä pistäisin viestiä, vaan että minuun otetaan yhteyttä. Tässä tapauksessa luulisin, että voi kirjoittaa asiallisen viestin.

Sen kyllä ymmärrän, että naiset ovat varmasti kyllästyneet minkälaisia viestejä saavat omiin ilmoituksiinsa. Sen verran itsestäänselvää tuo onkin, että en edes ollut ajatellut keskustella koko aiheesta.

• uyiyiutiuru
        valotusta kirjoitti:

Miesten pitää laittaa viestiä useammalle naiselle ennenkuin joku kiinnostuu ja vaivautuu vastaamaan.

Luuletko sinä että mies keksii uuden stoorin jokaiselle naiselle, joista 99% ei edes vastaa takaisin.

Mieti vähän.

• valotusta
        uyiyiutiuru kirjoitti:

Miesten pitää laittaa viestiä useammalle naiselle ennenkuin joku kiinnostuu ja vaivautuu vastaamaan.

Luuletko sinä että mies keksii uuden stoorin jokaiselle naiselle, joista 99% ei edes vastaa takaisin.

Mieti vähän.

Kannattaisi keksiä jokaiselle naiselle juuri hänelle sopiva viesti, niin vastauksiakin tulisi kiinnostuneilta takaisin!

Viestin pitää liikuttaa jokaisen omaa sisintä.

Oletteko te viestien kopsaajat ihan oikeasti kiinnostuneita löytämään kumppanin vai kiinnostuneita vain siitä, että joku kiinnostuisi teistä ja saisitte vastauksen!?! Naista pitää houkutella ihanilla juuri hänelle kohdistetuilla sanoilla, eikä heittää tylsiä ja tyhjänpäiväisiä randomeita ilmaan.

• viestin kopsaaja
        valotusta kirjoitti:

Kannattaisi keksiä jokaiselle naiselle juuri hänelle sopiva viesti, niin vastauksiakin tulisi kiinnostuneilta takaisin!

Oletteko te viestien kopsaajat ihan oikeasti kiinnostuneita löytämään kumppanin vai kiinnostuneita vain siitä, että joku kiinnostuisi teistä ja saisitte vastauksen!?! Naista pitää houkutella ihanilla juuri hänelle kohdistetuilla sanoilla, eikä heittää tylsiä ja tyhjänpäiväisiä randomeita ilmaan.

Miten se yksilöllisen viestin kirjoittaminen käytännössä tapahtuu, kun naiset eivät jaksa panostaa profiileihinsa? Niissä ei ole tarpeeksi substanssia mihin tarttua. Tämä koskee ehkä n. 4/5 naisten ilmoituksista. Se menee ihan arvailuksi, että mikä naisen sisimmän saa liikahtamaan. Netissä on niin kova kilpailu ja vääristynyt sukupuolijakauma, että mies ei voi vain yrittää pelkästään niitä 1/4 hyviä profiileja. Niille kirjoittaa kymmeniä tai satoja muitakin miehiä.

Jos etsitte surustelukumppania, niin ajatelkaa mitä annettavaa teillä on miehelle. Saatteko tekin miehen sisimmän liikahtamaan vai tuleeko miehen kiinnostus vain ulkonäön perusteella? Flirttailetteko itse viesteissä ja sitten treffeillä? Onko teillä syvällisiä ajatuksia ja osaattekko luoda mielenkiintoisia keskusteluja? Jos ette osaa ajatella asiaa tältä kannalta, niin älkää ihmetelkö, jos teille ei ole muuta kuin seksiseuraa tarjolla. Tulee mieleen, että harva nainen hoksaa miten paljon tähän pitäisi panostaa.

• viestin kopsaaja
        viestin kopsaaja kirjoitti:

Miten se yksilöllisen viestin kirjoittaminen käytännössä tapahtuu, kun naiset eivät jaksa panostaa profiileihinsa? Niissä ei ole tarpeeksi substanssia mihin tarttua. Tämä koskee ehkä n. 4/5 naisten ilmoituksista. Se menee ihan arvailuksi, että mikä naisen sisimmän saa liikahtamaan. Netissä on niin kova kilpailu ja vääristynyt sukupuolijakauma, että mies ei voi vain yrittää pelkästään niitä 1/4 hyviä profiileja. Niille kirjoittaa kymmeniä tai satoja muitakin miehiä.

Jos etsitte surustelukumppania, niin ajatelkaa mitä annettavaa teillä on miehelle. Saatteko tekin miehen sisimmän liikahtamaan vai tuleeko miehen kiinnostus vain ulkonäön perusteella? Flirttailetteko itse viesteissä ja sitten treffeillä? Onko teillä syvällisiä ajatuksia ja osaattekko luoda mielenkiintoisia keskusteluja? Jos ette osaa ajatella asiaa tältä kannalta, niin älkää ihmetelkö, jos teille ei ole muuta kuin seksiseuraa tarjolla. Tulee mieleen, että harva nainen hoksaa miten paljon tähän pitäisi panostaa.

Siis seurustelukumppania, ei surustelukumppania :).

• roskapostirobotti.

Siis seurustelukumppania, ei surustelukumppania :).

Musta olisi yksinkertaisesti parempi kun naiset lähestyisi netissä miehiä. Se olisi kaikille paljon selvempää.

Nyt 100 miestä lähettelee naiselle kosioviestejä ja kullinkuvia seksivonkauksia. Nainen vastaa muutamalle kiinnostavalle.

Miesten profiileita on niin paljon enemmän että jokaiselle naiselle löytyisi vaikka 2 sopivaa kirjoittelukumppania. Miesten profiileihin ei edes tule vastauksia.

Tää koko homma on ihan persiillään...

SItten pitäisi vielä kirjoitella jotain kutkuttavia viestejä nirppanokka-naisille...

• valotusta

Kuka on käskenyt sinua ja mitä järkeä siinä edes on, että kirjoitat yhtään viestiä sinulle epämieluisan profiilin kirjoittaneelle naiselle!?!

Eihän miehet kilpaile keskenään, vaan sielu kohtaa sielun, kun ne osuvat kohdakkain. Kymmenien ja satojen joukosta nousee aina esiin se tietty, joka sitten varmasti kolahtaa jos on kolahtaakseen. Mielikuvitusta käyttämällä saa profiilista kuin profiilista jotain repäisevää kirjoitettua toiselle.

Vaikuttaa siltä, että sinulla on negatiivinen asenne ylipäänsä naissukupuolta kohtaan. Eikös olekin ihan selvää, että jokainen aikuinen ihminen kykenee syvällisiin ja mielenkiintoisiin keskusteluihin, ei kait sellaisesta itsestäänselvyydestä tarvitse erikseen mainita.

Onkos ajatuksenasi jotenkin hyödyntää toista ihmistä omiin tarpeisiisi, kun haluat, että nainen antaa sinulle jotain? Olisiko ihan pelkkä toinen toisensa rakastaminen kuitenkin se tärkein kiinnipitävä ja antoisin voima suhteessa?

Viestien kopioijat antavat ajatusmaailmastaan sellaisen kuvan, että toinen on oikeastaan aika vähäarvoinen ja vähäpätöiseksi luokiteltu sarjatuotantoeläin. Tyyliin, että "sä et voisi niin kuin vähempää kiinnostaa kuin kukaan muukaan täällä, mutta kokeilen tässä ruletissa nyt vaan onneani, jos sä sitten tulisit täyttämään mun halut ja tarpeet"..

haleja sulle ;)

• roskapostirobotti.
        valotusta kirjoitti:

Kuka on käskenyt sinua ja mitä järkeä siinä edes on, että kirjoitat yhtään viestiä sinulle epämieluisan profiilin kirjoittaneelle naiselle!?!

Eihän miehet kilpaile keskenään, vaan sielu kohtaa sielun, kun ne osuvat kohdakkain. Kymmenien ja satojen joukosta nousee aina esiin se tietty, joka sitten varmasti kolahtaa jos on kolahtaakseen. Mielikuvitusta käyttämällä saa profiilista kuin profiilista jotain repäisevää kirjoitettua toiselle.

Vaikuttaa siltä, että sinulla on negatiivinen asenne ylipäänsä naissukupuolta kohtaan. Eikös olekin ihan selvää, että jokainen aikuinen ihminen kykenee syvällisiin ja mielenkiintoisiin keskusteluihin, ei kait sellaisesta itsestäänselvyydestä tarvitse erikseen mainita.

Onkos ajatuksenasi jotenkin hyödyntää toista ihmistä omiin tarpeisiisi, kun haluat, että nainen antaa sinulle jotain? Olisiko ihan pelkkä toinen toisensa rakastaminen kuitenkin se tärkein kiinnipitävä ja antoisin voima suhteessa?

Viestien kopioijat antavat ajatusmaailmastaan sellaisen kuvan, että toinen on oikeastaan aika vähäarvoinen ja vähäpätöiseksi luokiteltu sarjatuotantoeläin. Tyyliin, että "sä et voisi niin kuin vähempää kiinnostaa kuin kukaan muukaan täällä, mutta kokeilen tässä ruletissa nyt vaan onneani, jos sä sitten tulisit täyttämään mun halut ja tarpeet"..

haleja sulle ;)

"Kymmenien ja satojen joukosta nousee aina esiin se tietty, joka sitten varmasti kolahtaa jos on kolahtaakseen."

Mä en ole saanut yhtään viestiä. Minkä kymmenien ja satojen viestien joukosta? Tajuutsa lehmä että miehet ei saa yhtään vastausta profiileihinsa. Ei me voida valita mitään 10-100 joukosta.

• 101010
        valotusta kirjoitti:

haleja sulle ;)

"Viestien kopioijat antavat ajatusmaailmastaan sellaisen kuvan, että toinen on oikeastaan aika vähäarvoinen ja vähäpätöiseksi luokiteltu sarjatuotantoeläin. Tyyliin, että "sä et voisi niin kuin vähempää kiinnostaa kuin kukaan muukaan täällä, mutta kokeilen tässä ruletissa nyt vaan onneani, jos sä sitten tulisit täyttämään mun halut ja tarpeet".."

Aamen. Tämän kun nämä miehet tajuaisivat, niin saattaisivat jopa löytää itselleen naisen. :)

• 2. viestin kopsaaja
        valotusta kirjoitti:

Ensimmäinen viestin kopsaaja on oikeassa. Itsellä lähettämiini aloituksiin vastausprosentti on noin 20, joten miksi tuhlata kallista aikaa kirjoittamalla jokaiselle yritykselle erikseen jotain uniikkia, kun muutenkin miesten täytyy koittaa lähestyä useaa naista ennen kuin edes yksi niistä suostuu vastaamaan takaisin.

Jos naisella kuitenkin oikeasti on jonkinlainen mielenkiintoinen ja erottuva profiili, niin sitten lisäilen jotain siihen liittyvää tekstiini. Suurin osa naisten profiileista on kuitenkin suoraan sanoen tylsiä ja massaan hukkuvia. Jos joka toinen nainen kuvailee itseään vain muutamalla sanalla ja mainitsee ainoiksi harrastuksikseen nämä niin perus perus perus lenkkeilyt ja kuntosalit, niin mitä "mielenkiintoista" keskustelua/kysymyksiä näistä muka voi repiä? Toinen hyvä esimerkki on kuvailtaessa/kysytäessä lempimusiikkia tai elokuvia nämä yleisimmät vastaukset: "no vähä kaikkee/kaikenlaista/kaikki mikä vaikuttaa hyvältä". Aha... -___-? Olen myös huomannut, että nainen useimmiten on kaikonnut yrittäessäni "rikkoa jäätä" kyselemällä näitä mielestäni ainoita profiilin ksysymyksiä herättäviä/tarttumisen aiheisia, mutta näköjään naisten mielestä sitten niin kovin "tylsiä" aiheita, eli työhön tai opiskeluun liittyviä asioita.

Kaikesta tästä huolimatta sitä täytyy vain yrittää... JOS joku joskus jaksaisi viedä asiat loppuun asti ja päästäisiin edes tapaamiseen asti...

• roskapostirobotti.
        101010 kirjoitti:

"Viestien kopioijat antavat ajatusmaailmastaan sellaisen kuvan, että toinen on oikeastaan aika vähäarvoinen ja vähäpätöiseksi luokiteltu sarjatuotantoeläin. Tyyliin, että "sä et voisi niin kuin vähempää kiinnostaa kuin kukaan muukaan täällä, mutta kokeilen tässä ruletissa nyt vaan onneani, jos sä sitten tulisit täyttämään mun halut ja tarpeet".."

Aamen. Tämän kun nämä miehet tajuaisivat, niin saattaisivat jopa löytää itselleen naisen. :)

Hei. Ensin luodaan lyhyt viesti ja kysellään kuvan kanssa onko toinen edes enää maisemissa ja kysellään mahd kiinnostusta kirjoitteluun.

Tämän jälkeen jos vast osapuoli suostuu kirjoitteluun kirjoitellaan niitä henkilökohtaisia lepertelyjä ja ollaan kiinnostuneita.

Naiset oppikaa tämä. Puolet profiileista on kuitenkin feikkejä yms huijareita.

• viestin kopsaaja
        valotusta kirjoitti:

haleja sulle ;)

Pitäisi juuri ajatella, että mitä voisimme saavuttaa yhdessä, sen sijaan että haettaisiin pelkkää omaa etua. Tämä luonnistuu harvalta. Halutaan sydäntä koskettavaa kohtelua toiselta, mutta ei anneta yhtä paljon takaisin. Ainoa omalle kohdalleni osunut poikkeus on ollut tasokas 10 vuotta vanhempi nainen. Ehkä elämä opettaa? Aika moni mies kyllästyy olemaan vanhanajan herrasmies, jos kohtelu ei ole vastavuoroista. Toimivaa suhdetta varten pitäisi molempien osata miettiä mitä tarjottavaa on toiselle ja mitä voidaan saavuttaa yhdessä.

En minä ajattele negatiivisesti naisista, vaan nettitreffeistä. Oikeastaan olen vain välinpitämätön nykyään. Netissä on niin vääristynyt asetelma, että homma ei toimi. Yritä ymmärtää, että sen yhden ja ainoan oikean kohtaaminen ei miehelle onnistu, koska samasta naisesta kilpailee valtavasti muita miehiä. Jos sukupuolijakauma olisi kaikissa ikä- ja viiteryhmissä 50/50, niin hommaan tulisi ihan eri tavalla järkeä. Nyt naisten ei edes tarvitse panostaa näihin asioihin, koska saavat huomiota tylsistä profiileista ja niihin listatuista luonnevioista huolimatta. Profiiliinsa panostanut nainen erottuu joukosta positiivisesti ja sellaiselle kirjoittaa mieluummin huolellisesti mietityn ja hyvän viestin. Asetelma todennäköisesti muuttuu iän myötä, mutta siitä ei ole nuorelle miehelle iloa. Ei minulla ole enää kiinnostusta mennä jonon jatkoksi piirittämään ketään. Kokeile itse tehdä kolmekymppisen miehen profiili, niin näet miltä tuntuu olla sarjatuotantoeläin :).

Lopuksi pitää mainita, että hyvät kommunikointitaidot, syvällinen ajattelu ja halu vastavuoroiseen dialogiin puuttuvat monelta. Ehkä yksi neljästä viestittelykaverista on täyttänyt tämä, vaikka ihan täysipäisiltä ovat profiilikuvausten perusteella vaikuttaneet.

Olen oikeasti tosi positiivisesti ajatteleva mies. Välillä vain turhaudun, kun saan loskaa niskaani. Haleja sinullekin ;).

• viestin kopsaaja

Pitäisi juuri ajatella, että mitä voisimme saavuttaa yhdessä, sen sijaan että haettaisiin pelkkää omaa etua. Tämä luonnistuu harvalta. Halutaan sydäntä koskettavaa kohtelua toiselta, mutta ei anneta yhtä paljon takaisin. Ainoa omalle kohdalleni osunut poikkeus on ollut tasokas 10 vuotta vanhempi nainen. Ehkä elämä opettaa? Aika moni mies kyllästyy olemaan vanhanajan herrasmies, jos kohtelu ei ole vastavuoroista. Toimivaa suhdetta varten pitäisi molempien osata miettiä mitä tarjottavaa on toiselle ja mitä voidaan saavuttaa yhdessä.

En minä ajattele negatiivisesti naisista, vaan nettitreffeistä. Oikeastaan olen vain välinpitämätön nykyään. Netissä on niin vääristynyt asetelma, että homma ei toimi. Yritä ymmärtää, että sen yhden ja ainoan oikean kohtaaminen ei miehelle onnistu, koska samasta naisesta kilpailee valtavasti muita miehiä. Jos sukupuolijakauma olisi kaikissa ikä- ja viiteryhmissä 50/50, niin hommaan tulisi ihan eri tavalla järkeä. Nyt naisten ei edes tarvitse panostaa näihin asioihin, koska saavat huomiota tylsistä profiileista ja niihin listatuista luonnevioista huolimatta. Profiiliinsa panostanut nainen erottuu joukosta positiivisesti ja sellaiselle kirjoittaa mieluummin huolellisesti mietityn ja hyvän viestin. Asetelma todennäköisesti muuttuu iän myötä, mutta siitä ei ole nuorelle miehelle iloa. Ei minulla ole enää kiinnostusta mennä jonon jatkoksi piirittämään ketään. Kokeile itse tehdä kolmekymppisen miehen profiili, niin näet miltä tuntuu olla sarjatuotantoeläin :).

Lopuksi pitää mainita, että hyvät kommunikointitaidot, syvällinen ajattelu ja halu vastavuoroiseen dialogiin puuttuvat monelta. Ehkä yksi neljästä viestittelykaverista on täyttänyt tämä, vaikka ihan täysipäisiltä ovat profiilikuvausten perusteella vaikuttaneet.

Olen oikeasti tosi positiivisesti ajatteleva mies. Välillä vain turhaudun, kun saan loskaa niskaani. Haleja sinullekin ;).

Lisäystä...

Ei pariutumisen pitäisi olla kilpajuoksu, mutta väkisin siinä käy niin. Kymmenistä tai sadoista löytyy aina useita hyviä kandidaatteja ja kaikki joutuvat tavallaan vertailuun. Osa naisista (ja varmaan suosituista miehistäkin?) ei sitten osaa lopettaa, vaan deittailu on jonkinlaista peliä.

Jätän ihan suosiolla väliin, jos tarvitsen vuoronumeron.

• opi itse
        roskapostirobotti. kirjoitti:

Hei. Ensin luodaan lyhyt viesti ja kysellään kuvan kanssa onko toinen edes enää maisemissa ja kysellään mahd kiinnostusta kirjoitteluun.

Tämän jälkeen jos vast osapuoli suostuu kirjoitteluun kirjoitellaan niitä henkilökohtaisia lepertelyjä ja ollaan kiinnostuneita.

Naiset oppikaa tämä. Puolet profiileista on kuitenkin feikkejä yms huijareita.

Tällä tyylillä ei varmaan kukaan halua kanssasi kirjoitellakaan, niin kuin edellä kerroit, ettet ole saanut yhtään viestiä.

Kannattaisi leperrellä ja olla kiinnostunut HETI, niin olisi sitä suostumustakin kirjoitteluun!

Itseäni ei kuvat kiinnosta, vaan ihmisen persoona, joka selviää jo heti ensimmäisissä kirjoitteluissa.

• valotusta
        roskapostirobotti. kirjoitti:

"Kymmenien ja satojen joukosta nousee aina esiin se tietty, joka sitten varmasti kolahtaa jos on kolahtaakseen."

Mä en ole saanut yhtään viestiä. Minkä kymmenien ja satojen viestien joukosta? Tajuutsa lehmä että miehet ei saa yhtään vastausta profiileihinsa. Ei me voida valita mitään 10-100 joukosta.

Muuta hyvä mies profiiliasi aina uudestaan ja uudestaan niin kauan, että jotain alkaa tapahtumaan!

Ei ole naisten vika, jos profiilisi ei vedä puoleensa!!! Sinun itsesi tarvitsee muuttua, ei maailman ympärilläsi, että saat itsellesi mieluisan lopputuloksen.

Kyllä nämä sinun viestisi jo kertovat, että tarttis varmaan muuttaa asennetta naisia kohtaan, niin alkaisi ehkä kolahtaakin :D

Haleja sullekin ;)

• valotusta

Oletko koskaan ajatellut, etteivät kaikki edes halua toiselta MITÄÄN. Pääasia on, että rakkaus on molemminpuolista. Sitä sitten luonnostaan molemmat haluavat antaa toiselle mitä kukakin kykenee antamaan milläkin hetkellä.

Itse en vaadi enkä pyydä toiselta mitään, enkä itsekään enää ala suhteeseen, jossa toinen alkaa odottaa mitä toisen pitää tehdä.

Niin kuin mainitsit, profiilissa olevat kertomukset eivät vielä takaa mitään. Profiilien pitkät selostukset miten kukakin itsensä näkee, pitää harvoin paikkansa. Oikeastaan voisi jutut kääntää melkeinpä päinvastaisiksi, sillä totuus on lähestulkoon kaikkien livetapaamisteni kanssa ollutkin toisenlainen kuin profiilissa.

Itse en välitä edes kuvista, vaan jos vähänkin tuntuu hyvältä, niin saman tien puhelinnumeroa ja sokkotreffeille vaan ja juttelemaan kasvotusten. Kuvatkin ovat AINA olleet muuta kuin livenä nähty ihminen.

Kaikki tapaamani miehet ovat olleet komeita ja ihania ja hyvää treffiseuraa, on haleja ja pusuja jaeltu ja pidempiäkin suhteita on kehkeytynyt, ja nyt sitten on upea suhde syntynytkin ja vetämässä hyvällä vauhdilla eteenpäin..

Kaikkea hyvää ja tsemppiä ja positiivisuutta ja leikkimieltä sinulle! Profiilit ovat puppua, aloita tapaamiset samantien ja ajattele, että kaikki naiset ovat omalla ihanalla tavallaan ihania! Anna itse rakkautta, hellyyttä ja huomiota, niin tulet automaattisesti saamaan sitä itsellesikin.. pyytämättä!

Paaaljon haleja sinulle ;)

• valotusta
        2. viestin kopsaaja kirjoitti:

Ensimmäinen viestin kopsaaja on oikeassa. Itsellä lähettämiini aloituksiin vastausprosentti on noin 20, joten miksi tuhlata kallista aikaa kirjoittamalla jokaiselle yritykselle erikseen jotain uniikkia, kun muutenkin miesten täytyy koittaa lähestyä useaa naista ennen kuin edes yksi niistä suostuu vastaamaan takaisin.

Jos naisella kuitenkin oikeasti on jonkinlainen mielenkiintoinen ja erottuva profiili, niin sitten lisäilen jotain siihen liittyvää tekstiini. Suurin osa naisten profiileista on kuitenkin suoraan sanoen tylsiä ja massaan hukkuvia. Jos joka toinen nainen kuvailee itseään vain muutamalla sanalla ja mainitsee ainoiksi harrastuksikseen nämä niin perus perus perus lenkkeilyt ja kuntosalit, niin mitä "mielenkiintoista" keskustelua/kysymyksiä näistä muka voi repiä? Toinen hyvä esimerkki on kuvailtaessa/kysytäessä lempimusiikkia tai elokuvia nämä yleisimmät vastaukset: "no vähä kaikkee/kaikenlaista/kaikki mikä vaikuttaa hyvältä". Aha... -___-? Olen myös huomannut, että nainen useimmiten on kaikonnut yrittäessäni "rikkoa jäätä" kyselemällä näitä mielestäni ainoita profiilin ksysymyksiä herättäviä/tarttumisen aiheisia, mutta näköjään naisten mielestä sitten niin kovin "tylsiä" aiheita, eli työhön tai opiskeluun liittyviä asioita.

Kaikesta tästä huolimatta sitä täytyy vain yrittää... JOS joku joskus jaksaisi viedä asiat loppuun asti ja päästäisiin edes tapaamiseen asti...

Jos haluaa saada vastausprosentin ylemmäksi, kannattaa tuhlata kallista aikaansa houkuttelevampiin viesteihin.

Kallista aikaasi tuhlautuu yksinään illasta toiseen kopsailuun, kun yksilöllisillä viesteillä voisit jo olla oman kullan kainalossa! Nainen on AINA "ajan tuhlaamisen" arvoinen!!!!

Jos haluu saada, on pakko antaa!

Anna puhelinnumerosi, sovi heti (sokko)treffit ja vie asioita ITSE eteenpäin ja tapaamiseen asti! Unohda profiilit ja niiden arvostelu ja tapaa livenä!

• roskapostirobotti.
        valotusta kirjoitti:

Muuta hyvä mies profiiliasi aina uudestaan ja uudestaan niin kauan, että jotain alkaa tapahtumaan!

Ei ole naisten vika, jos profiilisi ei vedä puoleensa!!! Sinun itsesi tarvitsee muuttua, ei maailman ympärilläsi, että saat itsellesi mieluisan lopputuloksen.

Kyllä nämä sinun viestisi jo kertovat, että tarttis varmaan muuttaa asennetta naisia kohtaan, niin alkaisi ehkä kolahtaakin :D

Haleja sullekin ;)

En muuta itseäni miksikään. Mitä siitäkin tulisi. Profiiliani en myöskään muuta. Jos ei kelpaa tällaisenaan, niin sitten ei kelpaa.

Asenteeni naisia kohtaan on hyvä. Se että sanon yhden mielipiteen typerää esittäjää lehmäksi ei koske koko naissukupuolta.

• roskapostirobotti.
        opi itse kirjoitti:

Tällä tyylillä ei varmaan kukaan halua kanssasi kirjoitellakaan, niin kuin edellä kerroit, ettet ole saanut yhtään viestiä.

Kannattaisi leperrellä ja olla kiinnostunut HETI, niin olisi sitä suostumustakin kirjoitteluun!

Itseäni ei kuvat kiinnosta, vaan ihmisen persoona, joka selviää jo heti ensimmäisissä kirjoitteluissa.

Eli naiset haluatte oikeasti että kaikenmaailman satusedät ja paskanpuhujat lähettävät teille haleja ja puseja ja lirkuttelevat ja lepertelevät että teidän huomion saisi?? Pitäisi siis valehdella ja esittää jotain muuta kuin on??

Sensijaan että mies rehdisti omana itsenään kysyisi oletko paikalla, katsotko profiilini ja jos kiinnostaa voitais kirjoitella.

Ei mulla ole aikaa lähetellä jotain fucking virtuaalihaleja joillekin tuntemettomille profiileille.

• 2. viestin kopsaaja
        valotusta kirjoitti:

Jos haluaa saada vastausprosentin ylemmäksi, kannattaa tuhlata kallista aikaansa houkuttelevampiin viesteihin.

Kallista aikaasi tuhlautuu yksinään illasta toiseen kopsailuun, kun yksilöllisillä viesteillä voisit jo olla oman kullan kainalossa! Nainen on AINA "ajan tuhlaamisen" arvoinen!!!!

Jos haluu saada, on pakko antaa!

Anna puhelinnumerosi, sovi heti (sokko)treffit ja vie asioita ITSE eteenpäin ja tapaamiseen asti! Unohda profiilit ja niiden arvostelu ja tapaa livenä!

Käsität nyt tämän "kopsaamis"-idean varmaan vähän väärin. Kopioimani viesti ei ole mikään kliseinen ja tylsä iskulause, vaan mielestäni ihan asiallisella kaavalla etenevä johdattelu, jossa kerron ensin vähän itsestäni ja kysyn sen jälkeen naiselta pari kysymystä, jotka toki muokkaan profiilin mukaan. Ennen kaikkea tämä TOIMII joka viidennellä kerralla, joten miksi muuttaa kaavaa jos kuitenkin kirjoittaisin viestin melkein samalla tavalla tällä omalla tyylilläni? JOS naisella on jotain erikoista profiilissaan, niin toki lisään siitä kommentteja/kysymyksiä. Kuten edellisessä viestissä mainitsin, ei puolissakaan naisten profiileissa kuitenkaan yksinkertaisesti OLE mitään mihin tarttua sen erityisemmin!

Sitä paitsi vaikka KUINKA kirjoittelisi näitä ah niin romanttisia yksilöllisiä viestejä päivät pääksytysten, niin nainen häipyy VIIMEISTÄÄN kuvien vaihdon jälkeen, jos naamani ei miellytä. Ei siinä auta vaikka olisi kirjoitellut kuin mikäkin Tabermann. Silti on vain tuhlannut tuhottomasti aikaa. Voitteko te naiset käsittää ollenkaan kuinka paljon aikaa meidän miesten on oikeasti tuhlattava niihin satoihin naisiin, joista vain pari sitten vastaa??

• nettideittailijaaaaa
        valotusta kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut, etteivät kaikki edes halua toiselta MITÄÄN. Pääasia on, että rakkaus on molemminpuolista. Sitä sitten luonnostaan molemmat haluavat antaa toiselle mitä kukakin kykenee antamaan milläkin hetkellä.

Itse en vaadi enkä pyydä toiselta mitään, enkä itsekään enää ala suhteeseen, jossa toinen alkaa odottaa mitä toisen pitää tehdä.

Niin kuin mainitsit, profiilissa olevat kertomukset eivät vielä takaa mitään. Profiilien pitkät selostukset miten kukakin itsensä näkee, pitää harvoin paikkansa. Oikeastaan voisi jutut kääntää melkeinpä päinvastaisiksi, sillä totuus on lähestulkoon kaikkien livetapaamisteni kanssa ollutkin toisenlainen kuin profiilissa.

Itse en välitä edes kuvista, vaan jos vähänkin tuntuu hyvältä, niin saman tien puhelinnumeroa ja sokkotreffeille vaan ja juttelemaan kasvotusten. Kuvatkin ovat AINA olleet muuta kuin livenä nähty ihminen.

Kaikki tapaamani miehet ovat olleet komeita ja ihania ja hyvää treffiseuraa, on haleja ja pusuja jaeltu ja pidempiäkin suhteita on kehkeytynyt, ja nyt sitten on upea suhde syntynytkin ja vetämässä hyvällä vauhdilla eteenpäin..

Kaikkea hyvää ja tsemppiä ja positiivisuutta ja leikkimieltä sinulle! Profiilit ovat puppua, aloita tapaamiset samantien ja ajattele, että kaikki naiset ovat omalla ihanalla tavallaan ihania! Anna itse rakkautta, hellyyttä ja huomiota, niin tulet automaattisesti saamaan sitä itsellesikin.. pyytämättä!

Ei helvata, sä valotusta oot sekaisin, aivan totaalisen sekaisin. Tosielämä ei ole tollaista, eikä treffipalsta todellakaan. Mutta onneks olkoon vaan jos oot löytänyt itelles sen oikean!

• viestin kopsaaja
        valotusta kirjoitti:

Kyllä minäkin olen löytänyt pidemmän suhteen netistä, mutta se kariutui toisen itsekeskeisyyteen ja huonoon käytökseen. Yritin vääntää rautalangasta, että kuvailemiasi naisia ei löydy nettitreffeiltä, tai sitten he ovat hyvin piilossa ja kilpailutilanne vie miehen mahdollisuudet. Tunnen pari alle kolmekymppistä kaveria, joilla on ihan samanlaisia kokemuksia nettitreffeistä.

Sen verran minullakin on odotuksia, että en ottaisi naista, joka on aivan erilainen. Ajatusmaailma, elämäntavat ja ikä on hyvä olla melko samanlaiset. Muuten tulee ongelmia. Odotan erityisesti vastavuoroista kiinnostusta. En jaksa enää arvuutella millä tuulella prinsessa sattuu olemaan. Nopeasti vaan kahvitreffeille ja uuden kanssa viestittelemään, jos ei ollut flirttiä tai ilmassa on epävarmuutta.

• kirjoittelija 77

Näin on käynyt minullekin useaan kertaan. Asiallinen alku, nainen on voinut ottaa yhteyttä, tai sitten olen itse lähetänyt mielestäni kiinnostavan ei-tusina viestin, mutta sitten poks - nainen katoaa eli on löytänyt paremman. Yksi erehtyi kerran kuukauden jälkeen viestittämään uuselleen "uutena" (oli ilmeisesti mieskirjanpito sekaisin), vastasin asialisesti, pari viestiä meni suuntaansa ja sitten taas katosi.
      Eli alkuperäisen kirjoittajan viestiin vastaus: Tuo on ihan tavallista, naisilla on usea verkko vedessä ja niitä koetaan yhtä aikaa, jolloin vaihto on helppo tehdä. Sama varmaan korkee miehiäkin.

Muutama noista viestittelijöistä viitsi sentään nähdä vaivaa, ja ilmoitti että hei, nyt ei enää synkkaa, älä kirjoittele.

• totuus paljastui

Nimimerkille Kyllästyttää, näinhän se nettimaailmassa menee. Sikamaisilla käytöstavoilla. Ihmiset ovat vain pelinappuloita, joita siirretään mielensä mukaan. Ja ne VAATIMUKSET!!! Missään live-kohtaamisessa en ole milloinkaan tavannut niin nirppanokkaisia ihmisiä, jotka kuvittelevat nettideittailua joksikin peliksi, jossa tarpeeksi pelattuaan voi saada lottovoiton eli täydellisen kumppanin, kunhan vain ensiksi uskaltaa vaatia!

Suosittelen aloittajalle ja kaikille muillekin siirtymistä normaaleihin ihmisiin live-elämässä ja unohtamaan nettityypit, joista ei tunnu olevan kuin pieni prosentti niitä normiälyllä varustetteuja!

• kettu123

Valitettavasti ihan samaa mieltä ylläolevan kanssa. Sekä miehet että naiset nettideittipalstoilla ovat usein pelureita. Ei kunnolla jakseta panostaa tai miettiä mitään ja sitten hörhöillään siellä täällä. Usea myös jatkaa nettideittailua vaikka tapailee jotakuta "tosissaan".

Itse olen myös profiilillani liikenteessä, nainen, haen noin 45-v miestä, jolla on myös älyllistä kapasiteettia. Ihmeellistä kyllä olen löytänytkin tällaista. Eli kyllä siellä on tosi helmiäkin.

Oma profiilini on vaan suoraan aika haastava, elämäntapadeittaajia ukkomiehiä vieroksuva. Kun suoraan sinne kirjoittaa mitä haluaa, jos siis haluaa kunnollisen kumppanin, niin aika vähän ne pelurit jaksaa yhteyttä ottaa. Eikä naisen kannata laittaa kuvaa esiin, jos haluaa välttyä kiireisiltä pelureilta. Tai ei varmaan miehenkään. Ei ne pelurit paljoakaan kuvattomia profiileita jaksa kahlailla läpi.

Eli vähän viisautta mukaan niin kyllä siellä helmiäkin on...

• rumamies

Ei ole kokemusta. Ei ole kukaan nainen koskaan vastannut sanallakaan mulle takas.

• kokemusta..

Mulle on sama nainen laittanut kaksi kertaa viestiä, olin siis vaihtanut nimimerkkiä
      välillä.
      Kummallakin kerralla kiinnostus loppui jo kahden viestin jälkeen.

Profiili tällä naisella on hyvä, ja meinasin joskus itsekkin ottaa yhteyttä,
      mutta taustalla onkin itseään täynnä oleva tai muuten täydellinen nainen.

• ....................

Mitäpä outoa tuossa on? Profiili saattaa näyttää mielenkiintoiselta, mutta kiinnostus lopahtaa alkuunsa, kun toinen kirjoittaa jotain sinulle (yleensä toki taitaa olla pikemminkin, että jättää kirjoittamatta). Jos ei yhteistä säveltä löydy heti, niin tuskinpa sitä kannattaa väkinäisen muodollisesti eteenpäin vääntää. Vähän sama kuin tapailisi jotain kuukausia, vaikkei edes toisesta pitäisi.

• 19 + 21

Viikon taukoon voi olla joskus luonnollinen selitys, mutta todennäköisemmin olet törmännyt katoajaan. Niitä täällä riittää. Inhottava temppu, mutta älä ota sitä henkilökohtaisesti.

"pitäisin sitä outona kuitenkin, että hän vastaisi useampaan ilmoitukseen."

Niin kannattaa tehdä, jos haluaa ikinä treffeille, vaikka yhden kanssa kerrallaan on paljon kivempi kirjoittaa. Miehillä ekaan viestiin vastaamisprosentti on ehkä 50 %, vastanneiden hävikki ennen kahvitreffejä on n. 90 %, ja sitten tietysti vielä kahvitreffeillä noin 99 %:n kanssa ei ole mitään yhteistä. Tietysti yleensä jos laittaa monelle viestin samana päivänä, niin melkein kaikki vastaavat, ja jos viestii yhdelle kerrallaan, niin ei tule yhtään vastausviestiä. Tai jos laittaa viestejä parin päivän välein eri profiileille, eikä kukaan vastaa, niin yht'äkkiä viikon parin päästä ne kaikki laittaakin samalla kertaa viestin...

Jos eukko on lähettänyt viestin vaikka sadalle profiilille, niin voi kyllä olla nyt aika pulassa viestien kanssa. Revi siitä vahingoniloa! :D

• +++++++++

Voi vittu teitä valittajia, hommatkaa ittellenne ELÄMÄ!

• ap

Aika omaperäinen kommentti toi "hommatkaa ittellenne ELÄMÄ!". Itsekö keksit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1132
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      148
      1126
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1065
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      81
      924
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      854
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      808
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      760
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      755
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      682
    Aihe