Nuori neiti kyselee tulevaa.
mites tämän biologisen isän ja minun välit, paranevatko? :(
kannattaakl minun opiskella haave ammattiini?
mitäs muuta sinne tulevaan kuuluu?
Kiitokset valmiiksi! Ihailen näkijän lahjojanne :)
Utelias kyselee näkijöiltä.
1
70
Vastaukset 1
Hei
sinun äidilläsi on harmeja ja hän itkeskelee. on jonkun tuntemansa ihmisen sairaus mielessä ja hän lähtee tästä maailmasta, niin on hyvä.
että kannattaako sinun opiskella haave ammattiisi? hulluja kyselet :-)
ei ole onnellisempaa ihmistä kuin hän, joka tekee kutsumustyötään. mutta helpolla et pääse, valmistaudu ajoissa!
äitisi on varmaankin eronnut, näen hänen sydämensä itkevän. ole hänelle hellä, älkää riidelkö, äitisi tarvitsee sinua.
sinun isälläsi on ollut paljon töitä ja rankka elämä. en usko että pystytte puhumaan kaikista elämän asioista vielä pitkään aikaan, mutta sekin aika tulee. on tapahtunut niin paljon, että välillänne on vielä paljon ilmaa.
mutta hän rakastaa sinua sisimmässään.
isäsi kodissa on huolia.
toki sinulla on myös isoisä, hyvä mies tosissaan. isoisä tukee sinua opinnoissasi, teillä on hienot välit.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm691011- 55968
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s43926Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k55705Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21694Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.309653- 33635
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44578Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani176563Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi7546