Itsetuhoista(ko?)

minä itse!

Haluisin puhuu viiltelystä ja lävistyksistä.
Mulla on itellä kokemusta molemmista ja mua ihmetyttää se, kun sä viiltelet ittees ja joku näkee ne haavat, nii kaikki on heti kyselemässä että, teitkö sä noi ite ja et ja mistä noi on tullu yms.. Mä ite oon viillely itteeni kerran käteeen, ja se jäi vaan siihen yhteen kertaan. Mutta sitte tää toinen juttu, eli lävistykset. Ite oon ottanu tähän mennessä kolme lävistystä ja koulussa, kun mun lävistykset nähtii, nii kävi ihan päinvastanen juttu, eli nyt kaikki oli kommentoimassa kaikkee et "Noi sopii sulle" ja "Vähän hienot lävistykset!". Ja nythän mua tässä asiassa ihmetyttää se et viiltely ja lävistykset on molemmat tavallaan itsensä ilmaisemista.. jos sulla on paha olla, nii sä voit viillellä ittees tai sitten jos sulla on ollut rankkaa kotona tai kavereitten kanssa sä voi ottaa lävistyksiä. Mun pointti tässä jutussa on se, että viiltely ja lävistykset on tavallaan sama asia, mut vaan eri muodoissa ja niillä voi silti ilmasta samaa asiaa.

PS: Kertokaa mitä mieltä te ootte lävisyksistä ja viiltelystä, sekä mitä näillä kahdella asialla voi ilmasta?

1

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerki

mun mielesta viiltelyllä ja lävistyksil ei ole mitää yhteistä. Viiltely kertoo pahasta olosta tai huomioo hakemisesta, lävistykset taas on vaan niinku jotkut korvikset, eli siis semmonen koriste vaan... En oikee ymmärrä sta ku pidät noita saman tyyppisinä juttuina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      132
      5782
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2589
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2507
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      8
      2079
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1403
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      62
      1117
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1052
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      922
    9. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      835
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      835
    Aihe