seurusteluun et usko?
Kenen palstalaisen
31
98
Vastaukset
- Suomen Seukkaajat ry
tämä on uusi ja tärkeä asia, hyvä että se vihdoinkin tulee päivänvaloon.
- saaollarauhassakin
Olen seurustellut paljonkin tyttöjen kanssa, tällä hetkellä minä en seurustele kenenkään kanssa, itseasiassa nautinkin että voin olla hetken omassa rauhassa, kun yleensä on kaikenlaista pyytäjää joka puolelle, yleensä töihin.
- hmm,
itse en henkilökohtaisesti - aivan niin - jaksa uskoa viivottimen/murahtelijan seukkauksiin peukkauksiin.
- Haha!
Hyvä aihe. Ja vaiettu! Mikäs näitä pohtia kello viisi aamulla.
Niin, kyllähän nuo voparin ja murrin miesasiat on aina tapetilla ollut. Oma veikkaukseni on että mesemies löytyy - yhteinen!- Iaskin..väärin
Komppaan :-)
- ~c~
modelli kirjoitti:
Kuka on "Komppa"?
Vanha luokkakaverisi Keijo Komppa.
Hyvä on. Sovitaan niin että en seurustele (en muuten seurustelekkaan), en ole edes olemassa. Kaikki mitä näätte on harhaa ja illuusiota. Jokos alkaa helpottaa? :)
Miten tää virsi tuntuu jo niin klisheeltä?- Nasdaq
Hienoa.
Mä näen tässä sun ryhdikkäässä vastineessa tietynlaisen kehityskaaren huipun. Itse näet jo vuosia sitten ilmoitin juhlallisesti, että olen fiktiivinen henkilö, joten ei kannata vaivautua.
(vaivautunutta mutta fiktiivistä naurua) - Pasqad
Nasdaq kirjoitti:
Hienoa.
Mä näen tässä sun ryhdikkäässä vastineessa tietynlaisen kehityskaaren huipun. Itse näet jo vuosia sitten ilmoitin juhlallisesti, että olen fiktiivinen henkilö, joten ei kannata vaivautua.
(vaivautunutta mutta fiktiivistä naurua)Ja 11 kuukautta sitten vooposka ilmoitti juhlallisesti olevansa raskaana.
Pasqad kirjoitti:
Ja 11 kuukautta sitten vooposka ilmoitti juhlallisesti olevansa raskaana.
11 kk sitten?! Heh, ei oo mahdollista. :)
Pasqad kirjoitti:
Ja 11 kuukautta sitten vooposka ilmoitti juhlallisesti olevansa raskaana.
Joo sen lapsi muuttaa suoraan pois kotoota, sitten kun se aika tulee.
Nasdaq kirjoitti:
Hienoa.
(vaivautunutta mutta fiktiivistä naurua)Emmä vaivaudu. :) kaikki ihan hyvin edelleen.
modelli kirjoitti:
Joo sen lapsi muuttaa suoraan pois kotoota, sitten kun se aika tulee.
Ettei olis jo muuttanut? :)
Ääh tää on vähän huonoa vitsailua ja tietyllä tapaa tuntuu jo pahalta. :(- Pasqad
voopotin kirjoitti:
Ettei olis jo muuttanut? :)
Ääh tää on vähän huonoa vitsailua ja tietyllä tapaa tuntuu jo pahalta. :(Hyvä. Kuuluukin tuntea vähän häpeää, kun höpöhöpö-juttuja täällä kirjoittaa.
Pasqad kirjoitti:
Hyvä. Kuuluukin tuntea vähän häpeää, kun höpöhöpö-juttuja täällä kirjoittaa.
Ei se, vaan ajatus tuosta että muuttas heti kotoa pois. En halua, haluan pitää sylissä niin pitkään kun mahdollista. :/
Silleen vähän huono leikinaihe..oma/toisen lapsi. En siitä oikeen tykkää. Se menee liikaa tunteisiin yleensä.voopotin kirjoitti:
Emmä vaivaudu. :) kaikki ihan hyvin edelleen.
Jos asiat olisivat toisin....niin voisitko kuvitella kuiskaavasi korvaani ...........)))nöpönenä(((
modelli kirjoitti:
Jos asiat olisivat toisin....niin voisitko kuvitella kuiskaavasi korvaani ...........)))nöpönenä(((
Heh, en. :)
Mä rupeisin vanhaksipiiaksi. Miehet sais olla ihan kaikessa rauhassa ja naisetkin. Mä alan tuntea itseni jo liian vanhaksi tutustumaan aina uusiin miehiin ja opettelemaan jokaisen metkut alusta alkaen uudelleen. Eiii jaksa. :)
Mä siis ainakin seukkaan. Mun mies on OPISKELLUT!, käynyt INTIN!, ja juossut COOPERIN TESTIN (josta tuli joku tosi hyvä tulos, tosin siitä on aikaa, koska se oli siellä INTISSÄ! ja mun mies on VANHA!)
- Kenan Tuubaluu
Äläs nyt lonti. Asiat vois olla huonomminkin kuten että mies oliskii jo modellin ikäinen :-)
Tahko Pihkalan.
Minulla on kiinteä suhde läppärin kanssa, parhaillaan menossa kiihkeä sylitanssi.
- sxth
Munkin kone käy tosi kuumana! :)
- Ja minä käyn
sxth kirjoitti:
Munkin kone käy tosi kuumana! :)
kuumana sinuun, simasuu
- vanhainkodin vahti
modellin
- sxth
noh noh. Nyt sä olet koko ajan modellin kimpussa.
- ikä painaa jalkaa
sxth kirjoitti:
noh noh. Nyt sä olet koko ajan modellin kimpussa.
modelli ei kerkee naisten perään...
- sxth
ikä painaa jalkaa kirjoitti:
modelli ei kerkee naisten perään...
Ihan sopivasti mun mielestä :)
- jos pitkä helma
sxth kirjoitti:
Ihan sopivasti mun mielestä :)
Tarvittaessa saa vielä helmasta kiinni :D
Naimissa ja avoliitossa olevien palstalaisten seurusteluun en usko. Kukaan ei ole ainakaan tunnustanut seukkaavansa siinä ohella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067