Kertokaahan te, joiden yksinäisyys loppui ja löysitte uuden onnen,
ja myös te kaltaiseni, jotka etsitte muttei ole vielä onnistunut.
Etsintään pettyneet myös.
(tiedän, että monet palstalaiset ovat rauhoittuneet ja tyytyneet yksin olemiseensa. Mutta pliis, älkää tulko paheksumaan meitä yksinäisyydessä kärviviä, läheisen rakkaan ihmisen kaipuustamme.)
Rakkaan etsintää 60+-iässä - Ongelmia & Onnistumisia
150
510
Vastaukset
Täällä ny ainaskin on paljon kaikenlaista neuvoa ja opastusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10938874
Senlaista Helinä-keijua ei ole, joka ihmisen muuttaisi mieleisekseen, saati sit toisen mieleiseksi.
Mutta seurataan ny, eiköhän täältä yrittäjiä löydy.
Saattaa kyllä olla enimmäkseen naisten kilkatusta.
H.- Tyhjää täys
Oli sitten keskustelun avaus mistä tahansa aiheesta, niin intoni osallistua lopahtaa kun näen kirjoituksesi aina ensimmäisenä. Olisiko mitenkään mahdollista että pitäisit jossain ketjussa turpasi ihan kiinni. Kun mitään järkevää sanottavaa sinulla ei tässäkään kohden ollut.
Tyhjää täys kirjoitti:
Oli sitten keskustelun avaus mistä tahansa aiheesta, niin intoni osallistua lopahtaa kun näen kirjoituksesi aina ensimmäisenä. Olisiko mitenkään mahdollista että pitäisit jossain ketjussa turpasi ihan kiinni. Kun mitään järkevää sanottavaa sinulla ei tässäkään kohden ollut.
"Tyhjää täys"
Tars varmaan palstan omistajien politiikan sit muuttua.
Pitäs kieltää kirjoittamasta toisten aloituksiin.
Omistajan pitäisi luoda tietokanta, johon rekisteröitynyt nimimerkki voi kirjoittaa ne nimimerkit joista ei halua kuulla mitään.
Vähän kuin Poliiseilla on, Osama bin Laden, oli vuosia Jenkkien seurantalistalla, tappo-uhkaus on varmaan Suomen poliisin seurantalistoilla.
Oli minulla sanomista, mutta sitä et nähtävästi kaivannut.
Lohdutan ja toivotan sinulle onnea järjen etsinnässäsi.
Ystävällisesti
H.- Tyhjää täys
hunksz kirjoitti:
"Tyhjää täys"
Tars varmaan palstan omistajien politiikan sit muuttua.
Pitäs kieltää kirjoittamasta toisten aloituksiin.
Omistajan pitäisi luoda tietokanta, johon rekisteröitynyt nimimerkki voi kirjoittaa ne nimimerkit joista ei halua kuulla mitään.
Vähän kuin Poliiseilla on, Osama bin Laden, oli vuosia Jenkkien seurantalistalla, tappo-uhkaus on varmaan Suomen poliisin seurantalistoilla.
Oli minulla sanomista, mutta sitä et nähtävästi kaivannut.
Lohdutan ja toivotan sinulle onnea järjen etsinnässäsi.
Ystävällisesti
H.Sinä ressukka taidat luulla olevasi kovinkin kaivattu kirjoittaja täällä. No, ehkä tulee sekin päivä että kun joka ketjuun räävit niin saat yhden asiaakin sisltävän jutun aikaiseksi. sitä odotellessa onnea vaan sinullekin järjen etsintään!
Tyhjää täys kirjoitti:
Sinä ressukka taidat luulla olevasi kovinkin kaivattu kirjoittaja täällä. No, ehkä tulee sekin päivä että kun joka ketjuun räävit niin saat yhden asiaakin sisltävän jutun aikaiseksi. sitä odotellessa onnea vaan sinullekin järjen etsintään!
"Tyhjää täys"
Kuten vaaleissa, enemmistö päättää ketä kaipaavat.
Asiat ovat niin monimutkaisia.
Kiitos, yritän täyttää toivomuksesi.
Kuten aina.
H.- kerrotaan
Tyhjää täys kirjoitti:
tyhjää täys, sillä olen ehdottomasti samaa mieltä tuon "uusio" hipin kommenteista.
Aloittajan aihe ja tunnot ovat tuttuja , joihin olisi voinut hyvinkin vastailla samoilla tunteilla, ilman, että klikkailee HUNKZIN sivuja..joissa ilmeisesti on vain, etä tästähän minä olen jo keskustellut tyyliin!!!
Utopista olisikin hänelle, että täällä kaksi yksinäistä saisivat yhteisen sävelen, sillä silloin HUNKSZ sekoaisi totaalisesti, ja lintukamerat heittäisivät häränpyllyä!!!
Aloittajaan on sympatiani ja älä välitä, että täällä tulee ns. "turpiin", sillä täällä on "rakkauden jumalatar", jolla kaikki pyyhklii hyvin, mutta kuitenkin on utelias, kuis`teillä menee??? - Mie vaan
hunksz kirjoitti:
"Tyhjää täys"
Kuten vaaleissa, enemmistö päättää ketä kaipaavat.
Asiat ovat niin monimutkaisia.
Kiitos, yritän täyttää toivomuksesi.
Kuten aina.
H......enemmistö päättää ketä kaipaavat. Laskeppa joku päivä pahuuttasi montako miinustusta saat päivän aikana. Tulos saattaa palauttaa itsesi maan pinnalle. Tai niin......eiköhän se ole turha luulo että tajuaisit.
- Tyhjää täys
kerrotaan kirjoitti:
tyhjää täys, sillä olen ehdottomasti samaa mieltä tuon "uusio" hipin kommenteista.
Aloittajan aihe ja tunnot ovat tuttuja , joihin olisi voinut hyvinkin vastailla samoilla tunteilla, ilman, että klikkailee HUNKZIN sivuja..joissa ilmeisesti on vain, etä tästähän minä olen jo keskustellut tyyliin!!!
Utopista olisikin hänelle, että täällä kaksi yksinäistä saisivat yhteisen sävelen, sillä silloin HUNKSZ sekoaisi totaalisesti, ja lintukamerat heittäisivät häränpyllyä!!!
Aloittajaan on sympatiani ja älä välitä, että täällä tulee ns. "turpiin", sillä täällä on "rakkauden jumalatar", jolla kaikki pyyhklii hyvin, mutta kuitenkin on utelias, kuis`teillä menee???Kerrotaan
Aivan, näin minäkin ajattelen. Olisin halunnut aloitukseen vastata, mutta se mielentila meni ohi. Ehkä myöhemmin kun harmistukseni laantuu... H.
Saako tiedustella miksi toinen pitäisi, vai pitäisikö muuttaa mieleisekseen?
Eihän tuo kommenttisi liity aloitukseen millään tavalla.
Eikö toista ihmistä voi rakastaa niin, että hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, ilman mitään pyrkimyksiä hänen muuttamisekseen tai kouluttamisekseen?Mie vaan kirjoitti:
.....enemmistö päättää ketä kaipaavat. Laskeppa joku päivä pahuuttasi montako miinustusta saat päivän aikana. Tulos saattaa palauttaa itsesi maan pinnalle. Tai niin......eiköhän se ole turha luulo että tajuaisit.
"Mie vaan"
Koulussa tuli monesti kymppimiikka, ei se minua haitannut, kuten ei vieläkään.
Koulupihalla, kun sytytin röökiä, porukka kerääntyi ympärilleni, ja ihmetteli:
Mites sä nyt noin.
Silloin, kuten nytkin, ei viisaille miikat merkitse mitään.
Niitä ei edes ymmärretä arvosteluksi, ne ovat aina kuin suloisien puna-huulien painallus kirjeessä.
H.kerrotaan kirjoitti:
Aloittajaan on sympatiani ja älä välitä, että täällä tulee ns. "turpiin", sillä täällä on "rakkauden jumalatar", jolla kaikki pyyhklii hyvin, mutta kuitenkin on utelias, kuis`teillä menee???"kerrotaan"
"Mutta seurataan ny, eiköhän täältä yrittäjiä löydy.
Saattaa kyllä olla enimmäkseen naisten kilkatusta"
Olis kuiteski ollu kivaa, että joku toinenkin nainen.
H.Anceli kirjoitti:
H.
Saako tiedustella miksi toinen pitäisi, vai pitäisikö muuttaa mieleisekseen?
Eihän tuo kommenttisi liity aloitukseen millään tavalla.
Eikö toista ihmistä voi rakastaa niin, että hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, ilman mitään pyrkimyksiä hänen muuttamisekseen tai kouluttamisekseen?"Anceli"
Rakkaan etsintä, ongelmat ja onnistumiset, taisivat olla aloituksen aihe.
Siksi kirjoitin Helinä-keijusta, pöly-taikurista.
Ajatukseni tarkoittaa, että toisen ihmisen voi löytää, mutta sitä voi vain odottaa.
Kaipaus ei ole se taika-sana.
Ja minä olen tunnistavinani aloittajan, tai ainakin luulen osaavani yhdistää hänen paljon muuhun.
Jopa nuoruutenikin unelmiin. Tosin, aloittaja ei ole niistä yksikään.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Rakkaan etsintä, ongelmat ja onnistumiset, taisivat olla aloituksen aihe.
Siksi kirjoitin Helinä-keijusta, pöly-taikurista.
Ajatukseni tarkoittaa, että toisen ihmisen voi löytää, mutta sitä voi vain odottaa.
Kaipaus ei ole se taika-sana.
Ja minä olen tunnistavinani aloittajan, tai ainakin luulen osaavani yhdistää hänen paljon muuhun.
Jopa nuoruutenikin unelmiin. Tosin, aloittaja ei ole niistä yksikään.
H.Juu, sinä olet kova poika tunnistamaan, olen huomannut.
Ei mene läpi tuo selitys, mikä helvatin pölytaikuri voisi muuttaa toisen ihmisen mieleisekseen?
Eikö sitä voi jo alunperin etsiskellä sellaista mieleistään ihmistä, jota ei tarvitsisi niin innolla alkaa toista muuttamaan mieleisekseen.
Sano vaan suoraan, että kun et hyväksy ihmistä omana itsenään, hänen täytyy, tai hänet täytyy muuttaa sinun mieleiseksesi, jotta hän sinulle kelpaisi.Anceli kirjoitti:
Juu, sinä olet kova poika tunnistamaan, olen huomannut.
Ei mene läpi tuo selitys, mikä helvatin pölytaikuri voisi muuttaa toisen ihmisen mieleisekseen?
Eikö sitä voi jo alunperin etsiskellä sellaista mieleistään ihmistä, jota ei tarvitsisi niin innolla alkaa toista muuttamaan mieleisekseen.
Sano vaan suoraan, että kun et hyväksy ihmistä omana itsenään, hänen täytyy, tai hänet täytyy muuttaa sinun mieleiseksesi, jotta hän sinulle kelpaisi."Anceli"
Jos oikein muistan, olet kertonut olevasi pienikokoinen.
Nuorena ehkä sirokin?
Sirona sitä nainen pyrkii aina sirottamaan unelmiaan, joskus päiväkirjaankin asti.
Mies taas heittää pidemmän mailansa sivuun, treenien jälkeen, ja alkaa sirotella rumia sanoja.
Illalla täytyy heittää pari ylä-mummoa, sirotella vähän.
Mailoilla ja Mummoilla on eroja, kuten vesistelyilläkin.
Vain siten voi mies naista muuttaa. :)
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Jos oikein muistan, olet kertonut olevasi pienikokoinen.
Nuorena ehkä sirokin?
Sirona sitä nainen pyrkii aina sirottamaan unelmiaan, joskus päiväkirjaankin asti.
Mies taas heittää pidemmän mailansa sivuun, treenien jälkeen, ja alkaa sirotella rumia sanoja.
Illalla täytyy heittää pari ylä-mummoa, sirotella vähän.
Mailoilla ja Mummoilla on eroja, kuten vesistelyilläkin.
Vain siten voi mies naista muuttaa. :)
H.Mitenkähän minun kokoni ja mahdollinen sirouteni liittyy tähän asiaan. Antaa olla, sinulta ei saa suoraa vastausta hohtimillakaan.
Yhtä tyhjän kanssa.Anceli kirjoitti:
Mitenkähän minun kokoni ja mahdollinen sirouteni liittyy tähän asiaan. Antaa olla, sinulta ei saa suoraa vastausta hohtimillakaan.
Yhtä tyhjän kanssa."Anceli"
Minä rakastan sinua.
ja tota..demeteriä, korppista, oooota ja mitä näitä nyt on.
Ai niin, 1943...
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Minä rakastan sinua.
Ai niin, 1943...
H.Hölöpöti pölöpöti, ei mitään uutta auringon alla, kun sinun vastauksiasi lukee.
Sitä paitsi unohdit tärkeimmän, tiinuliinusi.- Kaipaan Sinua 60+ ♂
hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Minä rakastan sinua.
Ai niin, 1943...
H."hunksz"
Rakkauden tunnustuksesi voit tehdä yksityisviestein.
Taikka ainakin jossain muualla kuin muka-tunnistamasi ja niin-paljon-vihaamasi ketjussa, että sotket koko keskustelun kommenteillasi.
Tahallaan!
Tällä palstalla näyttää olevan mahdotonta keskustella rauhassa ja asiallisesti! - emmää ;D
Kaipaan Sinua 60+ ♂ kirjoitti:
"hunksz"
Taikka ainakin jossain muualla kuin muka-tunnistamasi ja niin-paljon-vihaamasi ketjussa, että sotket koko keskustelun kommenteillasi.
Tahallaan!
Tällä palstalla näyttää olevan mahdotonta keskustella rauhassa ja asiallisesti!ai sä oot mustis;DDD
Anceli kirjoitti:
Hölöpöti pölöpöti, ei mitään uutta auringon alla, kun sinun vastauksiasi lukee.
Sitä paitsi unohdit tärkeimmän, tiinuliinusi."Anceli"
Eipä minun Tiinaan enää tarvitse keskittyä, hän tekee jo parhaansa, minun vuoksenikin.
Hän, tuleva pieni ja siro.
H.Kaipaan Sinua 60+ ♂ kirjoitti:
"hunksz"
Tahallaan!
Tällä palstalla näyttää olevan mahdotonta keskustella rauhassa ja asiallisesti!"Kaipaan Sinua 60 ♂"
En minä ketään, tai mitään vihaa.
En sotkekaan mitään, joitain ehkä.
Ja profiilini on aina kaikille avoin.
Keskustelupalstalla ei mikään ole rauhoitettua.
Eivät edes rakastamani ihmiset rauhoitu koskaan.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Eipä minun Tiinaan enää tarvitse keskittyä, hän tekee jo parhaansa, minun vuoksenikin.
Hän, tuleva pieni ja siro.
H.Jotenkin minuu säälittää nää sun touhus, tykkäätkö sie että keskustelupalsta on vain siun lirkkujasi ja naisasioittesi setvimistä varten.
Oikaise selkäsi ja käyttäydy kuten oikea, rehti mies.Anceli kirjoitti:
Jotenkin minuu säälittää nää sun touhus, tykkäätkö sie että keskustelupalsta on vain siun lirkkujasi ja naisasioittesi setvimistä varten.
Oikaise selkäsi ja käyttäydy kuten oikea, rehti mies."Anceli"
Eivätkö olekin nimimerkit aikasti kummallisia?
Mitä niille sanookin, niin mikään ei muutu?
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
H.Se riippuu siitä kuka ja mikä nimimerkki on sanojana.
Kaikkien sanoihin kun ei voi luottaa.
Tuo sinun nimimerkkisi on tosi kummalllinen, enkä luota siihen ollenkaan.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
H.Kuulepas nyt Hundi pergeletov.
Sinähän et rakasta muita kuin itseäsi ja minua! Capito? Mama Strutto oli Italian matkalla, ja heti bambino jumpittelee! Kukaan muu sinua ei siedä kuin minä, oma VHH-namusi. Sun kannattais jättää tuo junkkarointi, että minullekin jää jotain. Ehkä jonain päivänä saamme yhteisen rakkauden lapsen. No, rumahan siitä tulee, mutta itserakkaurellaan ei ole mitään rajaa. Busi pusi, kulta gusi!! Tavataan taas sunnuntaina betonistikirkon edessä ennen jumalanpalvelusta.
- <3
Mitä moitittavaa on rakkauden kaipuussa? Ihmettelen, jos jollakin on.
Toivottavasti aloittaja löytää arvoisensa ihmisen, jolloin kumpikin voi olla onnellinen.
Hyvä aihe, ihmisyydestä. Kunpa sitä olisi meistä jokaisessa.- <3
hunksz kirjoitti:
"
Vastasin taas, kuin aina ennenkin, aloittajalle, en usein muita lue.
Onko sinulla minulle asiaa? - onhan sitä sanomista
hunksz kirjoitti:
"
Varsinkin Sinulla tuntuu olevan jokalähtöön sanomista ja neuvoja, kuinka uuden ystävän löytää, tai nimenomaan, että turha on hakea, sitä ei löydy:..Mukamas????
Kyllä sen voi löytää mitä ihmeellisimmistä paikoista ja silloin ei kysytä "titteleitä" ja statusta, vaan inhimillistä ihmistä.
Harmillisesti minun ystävät jäivät kauaksi, kun muutin ja nyt on todellakin hakusessa uusia ja nimenomaan netin kautta.
Älä Sinä saaperin, mukamas Hesan hippi (maalainen) sotke joka asiaa!!!! Nytkin olisi voinut tulla vaikka kuinka hyvä ystävyys, mutta aina onnistut sotkemaan kaiken.
En todellakaan ihmettele, että vaimosi jätti, mutta itse tuskin olisin astellut kansasi vihkipallile.
Minäkin muuten toivotan sinulle (hunksz)sitä järjen etsimistä. Ajattele, jos lapsenlapseni katselisivat kommenttejasi jossain tosiTV:ssä??? Rikkoisin telkkarin!!! - ei kuulu tänne
onhan sitä sanomista kirjoitti:
Varsinkin Sinulla tuntuu olevan jokalähtöön sanomista ja neuvoja, kuinka uuden ystävän löytää, tai nimenomaan, että turha on hakea, sitä ei löydy:..Mukamas????
Kyllä sen voi löytää mitä ihmeellisimmistä paikoista ja silloin ei kysytä "titteleitä" ja statusta, vaan inhimillistä ihmistä.
Harmillisesti minun ystävät jäivät kauaksi, kun muutin ja nyt on todellakin hakusessa uusia ja nimenomaan netin kautta.
Älä Sinä saaperin, mukamas Hesan hippi (maalainen) sotke joka asiaa!!!! Nytkin olisi voinut tulla vaikka kuinka hyvä ystävyys, mutta aina onnistut sotkemaan kaiken.
En todellakaan ihmettele, että vaimosi jätti, mutta itse tuskin olisin astellut kansasi vihkipallile.
Minäkin muuten toivotan sinulle (hunksz)sitä järjen etsimistä. Ajattele, jos lapsenlapseni katselisivat kommenttejasi jossain tosiTV:ssä??? Rikkoisin telkkarin!!!Ja taas yksi hoohon pettynyt naisparka. Tätäkö tämä palsta nykyisin on.
- ei kuulu tänne
onhan sitä sanomista kirjoitti:
Minäkin muuten toivotan sinulle (hunksz)sitä järjen etsimistä. Ajattele, jos lapsenlapseni katselisivat kommenttejasi jossain tosiTV:ssä??? Rikkoisin telkkarin!!!Ja taas yksi pettynyt naisparka purkaa tuntojaan.
- voi ei
Näin tässä taa kävi että tämä saa..nan hunksin kollopää omi tämänkin ketjun. Tästä tuli hänen temmellyskenttänsä. Että on vastenmielinen tyyppi.
- 3+6
Samoin olen etsintään pettynyt. En etsi enää vaan ehkä hän jossakin tulee vastaan. Tuolta treffipalstoilta ei ole löytynyt ja jos tapaa jonkun niin ensimmäisiä asioita joita kysytään on mites se miehen tarpeitten tyydyttäminen onnistuu. Ja tämä on tosi.
Olen jättänyt hakupalstat omaan sarjaansa ja jos tässä elämässä joku on minua varten niin tapaan hänet ennemmin tai myöhemmin. Kyllä se yhteiselämän alku lähtee korvien välistä.- 1943
En ole nuorenakaan etsimällä löytänyt, on vain tulla tupsahtanut odottamatta. Myönnän, että sielunkumppani on parasta, mitä ihmisellä voi olla. Samalla olen realisti ja myös tilastotieteilijä. Jos tässä ikäluokassa miehiä on 1/3, kaikille ei riitä. Kun vielä sitten on ronkeli, niin mahikset ovat pienet. Elän suruaikaa ja se näkyy mm. siinä, ettei tanssihaluja ole, vaikka olen ollut tilaisuuksissa, missä on tanssia. Enkä ehkä haluaisi enää saatella kolmatta viimeiselle matkalle. Nämä kaksi olisin tarvittaessa hoidellut loppuun asti, mutta ei tarvinnut, kun nopeasti lähtivät.
- "kotiapulainen"
3 6
Minulle on todella kova kynnys uuden ystävän löytämiseen, sillä useimmat ikäiseni miehet hakevat vain "kotiapulaista", jota voi sillointällöin käydä halailemassa, kun askel kiirii johonkin porttolaan.
No, tämä on raaka näkemykseni ja luettu vain jostain seuranhaku palstoilta, että kaivataan kotihengetärtä, mikä on mielestäni;pyykkäri, siivooja, ruoanlaittaja, kuten ikäiseni miehet ovat jo tottuneet äitiensä ansiosta, kuten veljeni ja isäni.
Voisin olla kaveri retkillä, sienessä ja marjassa, kuten myös hiihtoladuilla ja laskettelemassa. Yömme olisi Hotellissa, jossa siivous ja ruoka pelaa. Sitten olisikin molemmilla ne omat kodit, joissa se huolto pelaa???jos pelaa, mutta ei minun toimestani.
- Kaipaan Sinua 60+ ♂
Olen jättänyt poistopyynnön tästä aloittamastani ketjusta.
Syyksi kerroin nikki hunksz:in häiriköinnin.
Myös useimmista hunksz:in kommenteista tein jo aiemmin poistopyynnön."Kaipaan Sinua 60 ♂"
Tuskinpa tuon viisaampaa kukaan voi tehdä.
Varsinkin Perjantaina.
Mutta älä ny joka päivä.
Kommenttieni aiheita kaivaten
H.- k/k
hunksz kirjoitti:
"Kaipaan Sinua 60 ♂"
Tuskinpa tuon viisaampaa kukaan voi tehdä.
Varsinkin Perjantaina.
Mutta älä ny joka päivä.
Kommenttieni aiheita kaivaten
H.Tual ylempänä sinuu neuvottiin olemaan turpa kiinni jossain ketjussa,se oli niin hassu juttu et naurattaa vielkin.
Ajatteles kun olisit kovasti mukana mut et kirjottas mitään ,olisko tuskallista?
Joskus pentuna kentän lairalla huurettiin,tuu pois siält siel on peli menossa.
Pitäskö kiljaista? - ikäluokkalainen
Sen vähän perusteella mitä olen vaivautunut lukemaan hunksz:in kommentteja, niin luulen hänen olevan joku sairas tai entinen koulukiusattu luuseri,joka ei ole toipunut vieläkään niistä ajoista. Sama kaveri käyttää esim. nim. "kuksaa2" tms tuolla vaikkapa esim. http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5251 ja useilla muilla palstoilla. Kuten sieltä näkyy, ei kukaan järkevä edes vaivaudu vastaamaan hänen sairaisiin aloituksiinsa.
Joten hänen sepustuksensa voi aina sivuuttaa tarpeettomina täälläkin.
Muille onnea etsinnöissä. k/k kirjoitti:
Tual ylempänä sinuu neuvottiin olemaan turpa kiinni jossain ketjussa,se oli niin hassu juttu et naurattaa vielkin.
Ajatteles kun olisit kovasti mukana mut et kirjottas mitään ,olisko tuskallista?
Joskus pentuna kentän lairalla huurettiin,tuu pois siält siel on peli menossa.
Pitäskö kiljaista?Kiljaise pois, ystäväni, ei tätä menoa kohta kukaan enää kestä.
Mies häärää ja touhuaa omien pyrkimystensä eteen, yleisellä keskustelupalstalla. Ei jaksa eikä ymmärräikäluokkalainen kirjoitti:
Sen vähän perusteella mitä olen vaivautunut lukemaan hunksz:in kommentteja, niin luulen hänen olevan joku sairas tai entinen koulukiusattu luuseri,joka ei ole toipunut vieläkään niistä ajoista. Sama kaveri käyttää esim. nim. "kuksaa2" tms tuolla vaikkapa esim. http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5251 ja useilla muilla palstoilla. Kuten sieltä näkyy, ei kukaan järkevä edes vaivaudu vastaamaan hänen sairaisiin aloituksiinsa.
Muille onnea etsinnöissä."ikäluokkalainen"
Aikasti hassu ajatus.
Palstalla on yleistä moni-nikkisyys.
Monet vierailevat muillakin palstoilla.
Vaan on minun tuotettava sinulle pettymys. Minä en.
Muuten kannatan sinua, minut kannattaa aina sivuuttaa.
H.Anceli kirjoitti:
Kiljaise pois, ystäväni, ei tätä menoa kohta kukaan enää kestä.
Mies häärää ja touhuaa omien pyrkimystensä eteen, yleisellä keskustelupalstalla. Ei jaksa eikä ymmärrä"Anceli"
Huomenna on jo lauantai ja ilma seestyy.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Huomenna on jo lauantai ja ilma seestyy.
H.Näkis vaan ja kuulis huminan.
Anceli kirjoitti:
Kiljaise pois, ystäväni, ei tätä menoa kohta kukaan enää kestä.
Mies häärää ja touhuaa omien pyrkimystensä eteen, yleisellä keskustelupalstalla. Ei jaksa eikä ymmärräEi vanha viitti,annetaan jokaselle se kuuluisa varii julkisuures.Enkä mä olekkaan mikään luvanantaja jotenkin olen huvittunu sen touhusta.
Ei tää kuulema mikään deittipalsta oo.Anceli kirjoitti:
Näkis vaan ja kuulis huminan.
Tarkoititko sen kuuluisan varpusparven aiheuttamaa huminaa?
koti-kiusattu kirjoitti:
Tarkoititko sen kuuluisan varpusparven aiheuttamaa huminaa?
Saattoi olla se, tai sitten oikein iso räksäparvi.
- Kaipaan Sinua 60+ ♂
koti-kiusattu kirjoitti:
Ei vanha viitti,annetaan jokaselle se kuuluisa varii julkisuures.Enkä mä olekkaan mikään luvanantaja jotenkin olen huvittunu sen touhusta.
Ei tää kuulema mikään deittipalsta oo."koti-kiusattu"
"Ei tää kuulema mikään deittipalsta oo."
Jos moitit sanomallasi aloituksen aihetta vääräksi tälle palstalla, niin olet väärässä.
Jos keskustelee aiheesta, siihen ei tarvita deittipalstaa eikä se tee tästä palstasta deittipalstaa.
Tosin rakkaus voi syttyä missä vaan - jopa tällä palstalla!
Sitäpaitsi yritin aloittaa tästä keskustelua toisella palstalla. Kyselin, olisiko siellä 60 -ihmisiä. Mutta siellä ei ole näin vanhoja. Ystävällisesti opastivat ikäryhmät palstoille. Kerroin kyllä jo heille siellä, ettei täällä sallita keskustelua tästä aiheesta. Mutta yritin kuitenkin.... Kaipaan Sinua 60+ ♂ kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Jos moitit sanomallasi aloituksen aihetta vääräksi tälle palstalla, niin olet väärässä.
Jos keskustelee aiheesta, siihen ei tarvita deittipalstaa eikä se tee tästä palstasta deittipalstaa.
Sitäpaitsi yritin aloittaa tästä keskustelua toisella palstalla. Kyselin, olisiko siellä 60 -ihmisiä. Mutta siellä ei ole näin vanhoja. Ystävällisesti opastivat ikäryhmät palstoille. Kerroin kyllä jo heille siellä, ettei täällä sallita keskustelua tästä aiheesta. Mutta yritin kuitenkin....Väärin ymmärretty tuntematon , heittoni koski hunksia joka aina jaksaa muistutella toisia tosta deitistä.
Kumminkin oma tekstinsä on puhrasta lirkkua..
Sekaannuin puheeseen kun huomasin hunksin lytänneen koko jutun.
Anteeks ja kiitos mäkin oon loppuillan hissunkissun.koti-kiusattu kirjoitti:
Ei vanha viitti,annetaan jokaselle se kuuluisa varii julkisuures.Enkä mä olekkaan mikään luvanantaja jotenkin olen huvittunu sen touhusta.
Ei tää kuulema mikään deittipalsta oo.Huvittunut olen minäkin, ja kyllästynyt, tätä on sentään seurattu jo vuosikausia.
Olen kuullut saman, ei tää mikään deittipalsta ole, vaikka usein siltä näyttääkin.- ?
"koti-kiusattu"
Sitäpaitsi yritin aloittaa tästä keskustelua toisella palstalla. Kyselin, olisiko siellä 60 -ihmisiä. Mutta siellä ei ole näin vanhoja. Ystävällisesti opastivat ikäryhmät palstoille. Kerroin kyllä jo heille siellä, ettei täällä sallita keskustelua tästä aiheesta. Mutta yritin kuitenkin....Minusta tämä on yleispalsta, jolla luulisi kaiken maailman ja taivaan välillä olevan sallittua asiallisesti jutella, mutta kullekin pitäisi myös suoda rauha luulottelematta ja pilkkaamatta osallistua.
Minä en millään silmällä lukemalla näe aloitusta deittailun haluna.
Sen ymmärsin kysyvän muiden kokemuksia, miten kukin on löytänyt uuden onnen, tai tyytynyt olemaan hakematta.
Niin meillä näkö vaihtelee, ja kai halukin nähdä, mitä miellyttää.
Kiva olisi vielä joskus saada keskustella tästäkin aloittajan aloittamasta asiasta asiallisesti.
Ehkä joskus, jossain? - Kaipaan Sinua 60+ ♂
koti-kiusattu kirjoitti:
Väärin ymmärretty tuntematon , heittoni koski hunksia joka aina jaksaa muistutella toisia tosta deitistä.
Anteeks ja kiitos mäkin oon loppuillan hissunkissun."koti-kiusattu"
Anteeksipyyntöni Sinulle!
Ajattelin kyllä jo kirjoittaessani, että saattaa olla väärinkäsitys minulla. Mutta "keittää" aikalailla ja silloin tällaista sattuu helposti.
Poistaisi pian ylläpito tämän koko ketjun. Ei tällaista jaksa. - ??
koti-kiusattu kirjoitti:
Väärin ymmärretty tuntematon , heittoni koski hunksia joka aina jaksaa muistutella toisia tosta deitistä.
Anteeks ja kiitos mäkin oon loppuillan hissunkissun.Miksi sinun pitäisi olla hiljaa, kun puhut asiallisesti ja tasavertaisesti ymmärtäen, niin olen antanut itseni ymmärtää?
- Kaipaan Sinua 60+ ♂
? kirjoitti:
Minusta tämä on yleispalsta, jolla luulisi kaiken maailman ja taivaan välillä olevan sallittua asiallisesti jutella, mutta kullekin pitäisi myös suoda rauha luulottelematta ja pilkkaamatta osallistua.
Minä en millään silmällä lukemalla näe aloitusta deittailun haluna.
Sen ymmärsin kysyvän muiden kokemuksia, miten kukin on löytänyt uuden onnen, tai tyytynyt olemaan hakematta.
Niin meillä näkö vaihtelee, ja kai halukin nähdä, mitä miellyttää.
Kiva olisi vielä joskus saada keskustella tästäkin aloittajan aloittamasta asiasta asiallisesti.
Ehkä joskus, jossain?"?"
Yritin tehdä tästä 70 -palstalle aloituksen, kun täällä ei onnistunut keskustelu,
Toivottavasti siellä.
Yli 70-vuotiaatkin pääsevät mukaan kertomaan kokemuksiaan. - öpöp
Hyvä Sinä,, minä ja uskon et moni muukin ovat kyllästyneet kyseisen nikin tyhjänpäiväisiin kommentteihin.
- Kutista+avaa valitut
"koti-kiusattu"
Ajattelin kyllä jo kirjoittaessani, että saattaa olla väärinkäsitys minulla. Mutta "keittää" aikalailla ja silloin tällaista sattuu helposti.
Poistaisi pian ylläpito tämän koko ketjun. Ei tällaista jaksa.Mielestäni ylläpidolla ei ole perusteluja ketjun poistamiseen. Itse jätän nuo tietyt zättäilyketjut melkein aina avaamatta. Luen vain aloitukseen kirjoitetut ja asiallisilta vaikuttavat kommentit ja tuttujen yleensä asiallista ja kiinnostavaa tekstiä kirjoittavien kommentit.
- Voi luoja
"koti-kiusattu"
Poistaisi pian ylläpito tämän koko ketjun. Ei tällaista jaksa.On tämä kyllä ihme palsta, ovatko kaikki 60 plussat aivan kajahtaneita, eivät nämä kirjoitukset oikein vastaa kuudenkympin ja kuoleman välillä olevien ihmisten juttuja, ilkeilyä ja paskanjauhamista, taidan siirtyä kolmekymmippisten palstan lukijaksi. Eikä tarvii vastata hunkisien eikä muidenkaan.
- 60+
Voi luoja kirjoitti:
On tämä kyllä ihme palsta, ovatko kaikki 60 plussat aivan kajahtaneita, eivät nämä kirjoitukset oikein vastaa kuudenkympin ja kuoleman välillä olevien ihmisten juttuja, ilkeilyä ja paskanjauhamista, taidan siirtyä kolmekymmippisten palstan lukijaksi. Eikä tarvii vastata hunkisien eikä muidenkaan.
Ei kaikki ole kajahtaneita vaan ehkä viikonlopun iloliemi on taas tehnyt tehtävänsä.
- +60
60+ kirjoitti:
Ei kaikki ole kajahtaneita vaan ehkä viikonlopun iloliemi on taas tehnyt tehtävänsä.
Kukin kun pitää huolta vain itsestään, on kaikki hyvin.
Muita ei voi muuttaa, sanoo jo ikivanha ja kulunut sananparsi.
Kai päät alkavat täyttymään vasta näillä kellonajoilla? - sitroen.
ikäluokkalainen kirjoitti:
Muille onnea etsinnöissä.Sopisi hyvin, että Hunksi olisi se Kuksaa ja olikohan kolmaskin nikki. Kaikki samaa tasoa eli muutama prosentti asiaakin, mutta ei monta. Yleensä hyppään näitten kommenttien ja niistä virinneitten keskustelujen yli enkä tunne menettäneeni mitään. Joku toinen voi ja saakin olla toista mieltä.
- Kaipaan Sinua 60+ ♂
Kiitos asiallisille keskustelijoille!
Hyviä kommentteja kirjoititte
Mukavalta tuntui, että muutkin kokevat asian keskustelemisen arvoiseksi.
Olisi ollut mielenkiintoista ja hyödyllistäkin minulle - ja ehkä jollekin toisellekin aloittelevalle "etsijälle" - kuulla kokeneempien neuvoja.- orgasmiin
Hmnnn..jokainen ketju olisi ihan ok, mikäli ei tuo katkera, köyhä ja maailman murjoma Hunkkelo sohisi typeriä kommenttejaan.
onkohan hää mies vai nainen, sillä väliä, vaan seksuaalinen kanssakäyminen näyttäää olevan vähäistä. - 1943
Mene kurssille. Siellä tapasin viisi vuotta sitten miesystäväni joka kuoli 5 kk sitten. Oli kuin olisimme aina tunteneet toisemme, heti ei alettu olla, puoli vuotta siinä meni. Mutta ihanaa oli olla yhdessä. Toivon Sinullekin jotain vastaavaa. Meillä ei ollut haku päällä, pikkuhiljaa kehittyi suhteemme. Kursseilla on syttynyt noita juttuja hyvin nopeasti, mutta monet ovat sammuneet yhtä nopeasti.
- ......
1943 kirjoitti:
Mene kurssille. Siellä tapasin viisi vuotta sitten miesystäväni joka kuoli 5 kk sitten. Oli kuin olisimme aina tunteneet toisemme, heti ei alettu olla, puoli vuotta siinä meni. Mutta ihanaa oli olla yhdessä. Toivon Sinullekin jotain vastaavaa. Meillä ei ollut haku päällä, pikkuhiljaa kehittyi suhteemme. Kursseilla on syttynyt noita juttuja hyvin nopeasti, mutta monet ovat sammuneet yhtä nopeasti.
1943
kantsii kopioida edelliset kirjoitukset, ettei kirjoita itseään ns. pussiin. - 1943
...... kirjoitti:
1943
kantsii kopioida edelliset kirjoitukset, ettei kirjoita itseään ns. pussiin.En ole itseäni pussiin kirjoittanut. Lie kysymys väärinymmärryksestä. Ai että kopioida, ja arkistoida??????? Taas on henkilö, joka tietää minun asiani paremmin kuin minä itse.
- kir,paketit
1943 kirjoitti:
En ole itseäni pussiin kirjoittanut. Lie kysymys väärinymmärryksestä. Ai että kopioida, ja arkistoida??????? Taas on henkilö, joka tietää minun asiani paremmin kuin minä itse.
Palstalaiset tietää vain sen, minkä kirjoitat.
- 1943
kir,paketit kirjoitti:
Palstalaiset tietää vain sen, minkä kirjoitat.
Eikä muuta ole tarkoituskaan tiedottaa. Voin kertoa salaisuuden: itse en muista mitään toisten aikaisemmista kirjoituksista.
1943 kirjoitti:
Eikä muuta ole tarkoituskaan tiedottaa. Voin kertoa salaisuuden: itse en muista mitään toisten aikaisemmista kirjoituksista.
Ihmettelen minäkin. Täälläkö jotkut arkistoivat näitä kultakimpaleita, omiaan ja jopa muidenkin?????
- ......
****** kirjoitti:
Ihmettelen minäkin. Täälläkö jotkut arkistoivat näitä kultakimpaleita, omiaan ja jopa muidenkin?????
Hmnnn...arkistoi tai ei...joillakin on vaan niin hyvä muisti.
esim. joku mies ihastuu minun kirjoituksiini, jonkun lehden yleisöpalstalla, mutta hitostakp tyhmä lukija ymmärtää, et lehden yleisöpalsta on sama, kuin joku kurssi. - 1943
...... kirjoitti:
esim. joku mies ihastuu minun kirjoituksiini, jonkun lehden yleisöpalstalla, mutta hitostakp tyhmä lukija ymmärtää, et lehden yleisöpalsta on sama, kuin joku kurssi.Kurssit ja kirjoitukset liittyvät kyllä minun miessoppiini, eivät sulje pois toisiaan.
...... kirjoitti:
esim. joku mies ihastuu minun kirjoituksiini, jonkun lehden yleisöpalstalla, mutta hitostakp tyhmä lukija ymmärtää, et lehden yleisöpalsta on sama, kuin joku kurssi.Minulla on norsun muisti, vaikken kärsää käytäkään.
Kurssi?
No, tämä on minulle ainut palsta. - kiillottaa palloa
*********** kirjoitti:
Minulla on norsun muisti, vaikken kärsää käytäkään.
Kurssi?
No, tämä on minulle ainut palsta.DDDD,,,,mittee miun mielestä tuo vuosiluku 1943 ja Hunksi ovat niin samanlaisia....
Kumpikin niin täydellisiä-----ainaski........ - *********
kiillottaa palloa kirjoitti:
DDDD,,,,mittee miun mielestä tuo vuosiluku 1943 ja Hunksi ovat niin samanlaisia....
Kumpikin niin täydellisiä-----ainaski........Hohhoijakkaa, kyllä ovat kaukana kuin itä lännestä.
Vaan nyt mulle stop tykkänään, en osaa luulla,
enkä aio oppia.
Onnekseni olen tarkka kakara.
Viehkoa viikonvaihdetta! - 1943
*********** kirjoitti:
Minulla on norsun muisti, vaikken kärsää käytäkään.
Kurssi?
No, tämä on minulle ainut palsta.Ketjun aloittaja pyysi käytännön neuvoja ja kokemuksia. Siispä kirjoitin vähän yksilöidymmän neuvon, perustuu tosiasioihin. Yhdellä kurssilla oli 6 miestä ja 10 naista, syntyi 6 paria. En ollut parillinen tuolloin, mutta yks ja toinen tapaa kaverin kurssilla. Ihan noin vinkiksi vain.
- 1943
kiillottaa palloa kirjoitti:
DDDD,,,,mittee miun mielestä tuo vuosiluku 1943 ja Hunksi ovat niin samanlaisia....
Kumpikin niin täydellisiä-----ainaski........Totta kirjoitat. Tuosta toisesta H:sta en tiedä, mutta olen kaunis, viisas ja kaikein superlatiivein kuvattavissa. Kas kun muut kuin Sinä eivät moista ole hoksanneet. Päivänpaisteista viikonloppua Sinulle hoksaavaiselle.
- .......
1943 kirjoitti:
Ketjun aloittaja pyysi käytännön neuvoja ja kokemuksia. Siispä kirjoitin vähän yksilöidymmän neuvon, perustuu tosiasioihin. Yhdellä kurssilla oli 6 miestä ja 10 naista, syntyi 6 paria. En ollut parillinen tuolloin, mutta yks ja toinen tapaa kaverin kurssilla. Ihan noin vinkiksi vain.
heheeeeheheeee..........ootko teettänyt gallupin. Uskon, että aika harva on jostain kurssilta puolisonsa/kaverinsa löytänyt. No joo, kenties yhden illan hekuman vai oliko hekuma vain sitä, et alastonna laiturilla makoilltiin.
Hyvää yötä, mun alaston, ravintolasta tavattu, apsoluuttinen kaverin,i huhuilee kainaloonsa. - fakt-a
....... kirjoitti:
heheeeeheheeee..........ootko teettänyt gallupin. Uskon, että aika harva on jostain kurssilta puolisonsa/kaverinsa löytänyt. No joo, kenties yhden illan hekuman vai oliko hekuma vain sitä, et alastonna laiturilla makoilltiin.
Hyvää yötä, mun alaston, ravintolasta tavattu, apsoluuttinen kaverin,i huhuilee kainaloonsa.Minä ainakin tiedän varmasti, että monta avioeroa ovat kuntokurssit saaneet aikaan.
Ollaan me hyviä. :)) - 1943
fakt-a kirjoitti:
Minä ainakin tiedän varmasti, että monta avioeroa ovat kuntokurssit saaneet aikaan.
Ollaan me hyviä. :))Ootkos tietoinen leskikursseista? Noista kuudesta parista, joista kerroin, kolme oli yhdessä vielä kuukausi sitten, jolloin yksi miesosapuoli kuoli. Aikaisemmin yksi mies kuoli. Kaksi paria on yhdessä vieläkin, ovat olleet kohta 6 vuotta. Eli vapaita oltiin solmimaan eikä mitään rikottu. Ja tämä on faktaa.
- fakt-a
1943 kirjoitti:
Ootkos tietoinen leskikursseista? Noista kuudesta parista, joista kerroin, kolme oli yhdessä vielä kuukausi sitten, jolloin yksi miesosapuoli kuoli. Aikaisemmin yksi mies kuoli. Kaksi paria on yhdessä vieläkin, ovat olleet kohta 6 vuotta. Eli vapaita oltiin solmimaan eikä mitään rikottu. Ja tämä on faktaa.
Enpä ole, asia ei ole aktuelli minulle, toivon, ettei koskaan tulekaan.
Niin olen itsekäs.
Mutta elämän virta virtaa, me venoset siellä tyrskyjen työntäminä.
Kuka mistäkin onnensa löytää, ei ole vakisuvantoa,
eikä ole olematta.
Itse olen onnellinen, jos joku löytää onnea.
Et kai tulkinnut viestiäni vastakkaiseksi, kuin sen tarkoitin?
Onni on vikkelä poika, virnistää milloin missäkin. - Yhteinen vastuumme?
Ainoa konsti lyhentää asiattomien viestien ketjuja on jättää itse osallistumatta sellaisten kirjoittamiseen.
Jokainen vastaus toimii yllykkeenä saman tyylin jatkamiseen. Tuskin kukaan yksikseen jaksaa käydä kovin pitkiä, muka-nokkelia sanasotia ihan vain itsensä kanssa.
Ehdotus: Tehdään itse tästä kiinnostavista aiheista asiallisesti kirjoittavien aikuisten keskustelupalsta. Ei sorruta tinkimään laadusta! ;) - virva-tuulia***
fakt-a kirjoitti:
Minä ainakin tiedän varmasti, että monta avioeroa ovat kuntokurssit saaneet aikaan.
Ollaan me hyviä. :))Saattaapa ollakin noin että joku ero on tullutkin kuntokurssienkin kautta. Mielestäni silloin ei alkujaankaan ole ollut parisuhteessa kaikki kohdallaan, muuten ei kukaan parisuhteen väliin pääse.
Useampihan ainakin on kuntokursseilta löytänyt uusia ystäviä eri paikkakunnilta. Harmi vaan jos ystävyydet kuihtuvat kokonaan olemattomiin. Onhan joskus kiva kuulla miten toisilla menee/mennyt.
Onpa käynyt toisinkin päin että oma parisuhde on saanut uutta virtaa entiseen yksitoikkoisuuteensa ilman pettämisiä.
Jokin uusi asia saattaa tuntua alkuunsa oudolta, vaatia aikansa tottuakseen, ikäänkuin hakea paikkaansa, laittaa ajattelemaan ja pohtimaan asiaa ja ratkaisua jatkaako entiseen malliin vai ottaako kokonaan uuden suunnan.
Kyllä sieltä kursseiltakin uusia ystäviä saa, se on sitten eri asia miten kukin menettelee. Joku sinkku saa toisen sinkun kaverikseen ja jopa vaihtaakin, jos ei yhden kanssa onnistu. Ainakaan niiltä kursseilta joissa itse olen käynyt ei ole yhtää eroa tullut tietooni. - sinnesun tänne
1943 kirjoitti:
Ootkos tietoinen leskikursseista? Noista kuudesta parista, joista kerroin, kolme oli yhdessä vielä kuukausi sitten, jolloin yksi miesosapuoli kuoli. Aikaisemmin yksi mies kuoli. Kaksi paria on yhdessä vieläkin, ovat olleet kohta 6 vuotta. Eli vapaita oltiin solmimaan eikä mitään rikottu. Ja tämä on faktaa.
viis taikka kuus.. mitä sen niin väliä vuosista
- lisää laatua*
Yhteinen vastuumme? kirjoitti:
Ainoa konsti lyhentää asiattomien viestien ketjuja on jättää itse osallistumatta sellaisten kirjoittamiseen.
Jokainen vastaus toimii yllykkeenä saman tyylin jatkamiseen. Tuskin kukaan yksikseen jaksaa käydä kovin pitkiä, muka-nokkelia sanasotia ihan vain itsensä kanssa.
Ehdotus: Tehdään itse tästä kiinnostavista aiheista asiallisesti kirjoittavien aikuisten keskustelupalsta. Ei sorruta tinkimään laadusta! ;)"Tuskin kukaan yksikseen jaksaa käydä kovin pitkiä, muka-nokkelia sanasotia ihan vain itsensä kanssa. "
Voihan useamman nikin omistava keskustella siltikin itsekseen, tai puolisonsa kanssa kiusatakseen.
Tai iloliemen kanssa. - 1943
sinnesun tänne kirjoitti:
viis taikka kuus.. mitä sen niin väliä vuosista
Kah kun voi olla useammallakin kurssilla. Huvittaa, voisin antaa tarkat päivämäärätkin. Ja yksi mieleenjäänyt aika on 21.04.2012 klo 21.04. Silloin ei huvittanut, itketti kylläkin. Nyt huvittaa, ketään en ole noin tarkkaan kontrolloinut enkä tule sitä tekemäänkään. Vuosi, kuukausi, viikko, päivä, minuutti sinne tai tänne, mitä sillä on merkitystä?
- fakt-a
virva-tuulia*** kirjoitti:
Saattaapa ollakin noin että joku ero on tullutkin kuntokurssienkin kautta. Mielestäni silloin ei alkujaankaan ole ollut parisuhteessa kaikki kohdallaan, muuten ei kukaan parisuhteen väliin pääse.
Useampihan ainakin on kuntokursseilta löytänyt uusia ystäviä eri paikkakunnilta. Harmi vaan jos ystävyydet kuihtuvat kokonaan olemattomiin. Onhan joskus kiva kuulla miten toisilla menee/mennyt.
Onpa käynyt toisinkin päin että oma parisuhde on saanut uutta virtaa entiseen yksitoikkoisuuteensa ilman pettämisiä.
Jokin uusi asia saattaa tuntua alkuunsa oudolta, vaatia aikansa tottuakseen, ikäänkuin hakea paikkaansa, laittaa ajattelemaan ja pohtimaan asiaa ja ratkaisua jatkaako entiseen malliin vai ottaako kokonaan uuden suunnan.
Kyllä sieltä kursseiltakin uusia ystäviä saa, se on sitten eri asia miten kukin menettelee. Joku sinkku saa toisen sinkun kaverikseen ja jopa vaihtaakin, jos ei yhden kanssa onnistu. Ainakaan niiltä kursseilta joissa itse olen käynyt ei ole yhtää eroa tullut tietooni.No, minun tietämistänii on tullut, mutta oikeassa lienemme kumpikin?
Ei väliin kukaan pysty, jos ei jo ole rosoa rakkaudessa. - 1943
virva-tuulia*** kirjoitti:
Saattaapa ollakin noin että joku ero on tullutkin kuntokurssienkin kautta. Mielestäni silloin ei alkujaankaan ole ollut parisuhteessa kaikki kohdallaan, muuten ei kukaan parisuhteen väliin pääse.
Kyllä sieltä kursseiltakin uusia ystäviä saa, se on sitten eri asia miten kukin menettelee. Joku sinkku saa toisen sinkun kaverikseen ja jopa vaihtaakin, jos ei yhden kanssa onnistu. Ainakaan niiltä kursseilta joissa itse olen käynyt ei ole yhtää eroa tullut tietooni.Jos parisuhde on kunnossa, väliin ei mahdu mitään. Mutta muitakin ihmissuhteita täytyy olla. Jollakulla kurssi on epäonnistunut ellei iske ketään. Sen olen huomannut sivusta seuraten. Minusta onnistunein kurssi on sellainen, että kaikki on kaikkien kanssa eikä pareja synny.
- virva-tuulia***
1943 kirjoitti:
Jos parisuhde on kunnossa, väliin ei mahdu mitään. Mutta muitakin ihmissuhteita täytyy olla. Jollakulla kurssi on epäonnistunut ellei iske ketään. Sen olen huomannut sivusta seuraten. Minusta onnistunein kurssi on sellainen, että kaikki on kaikkien kanssa eikä pareja synny.
Mielestäni ei sinne kursseille mennä iskemään ketään. Kaikkein kivointa on jos on samanluonteinen porukka joilla käy yksiin ja yhteishenki on hyvä. Ikävintä taas jos porukassa näyttelee ystävää ja jälkeenpäin osoittautuu petturiksi.
Ainahan hyvässäkin porukassa mukana joitakin joilla käy ehkä yhden jos toisenkin kanssa enemmän ajatukset ja luonteet yksiin paremmin kuin toisilla, en minä sitä ainakaan sanoisi iskemiseksi, sen paremmin kuin että parienkaan syntymiseksi.
Minulle ainakin on tullut joukoittain hyviä ystäviä, joiden kanssa olen keskustellut kivasti jälkeenkin päin tavatessamme ja pohtineet aiommeko osallistua seuraavallekin mielenkiintoiselle kurssille. - torronsuo
1943 kirjoitti:
En ole itseäni pussiin kirjoittanut. Lie kysymys väärinymmärryksestä. Ai että kopioida, ja arkistoida??????? Taas on henkilö, joka tietää minun asiani paremmin kuin minä itse.
1943
olen saman ikäinen ja "varastit" nikkini, no et suinkaan. Olen lukenut kirjoituksesi ja missään vaiheessa et ole kirjoittanut itseäsi "pussiin", jota täällä syytetään.
Kateellisia ovat sinun harrastuksiisi, joita itsekkin toivoisin itselleni. Ystäväksi haluaisin sinut, kuten sen toisen, joka Torronsuolla taapertaa, vaikka toivoisinkin hänet johonkin "hevonhelvettiin", kun vain neuvoisi ensin, mistä sieltä suolta niitä karpaloita kantsii hakea.
- av
Kun löysin järkeä,
samoin kun oli aikaisemmin.
Ehkä kuin vakka kantensa valitsee,,,, en ole varma oliko näin. - Palstapohdiskelija
Koska aloittaja on tehnyt ketjusta poistopyynnön, siirryn katsomaan Teemalta elokuvaa, ja pohdin asiaa vasta huomenna., ellei ketju ole kadonnut.
Mielestäni aihe on mielenkiintoinen ja varmasti monille ajankohtainen kysymys. Toivon ketjun säilyvän ja keskustelun jatkuvan.- av
Nyt tuli apinalle aivot.
Hun... sinulle tämä .....
- av
60 on apinoiden elämä. Miksi- koska pulla kansa on 60 . Aina nolla kuitenkin aina rahaa.
Sotaveteraanit sama.
PS. aina sama --av asiassa.- a-pina
Sanat ymmärrän, mutten yhtään niiden yhteenliitäntää?
Mitähän haluat sanoa, josko yhtään mitään? - av
a-pina kirjoitti:
Sanat ymmärrän, mutten yhtään niiden yhteenliitäntää?
Mitähän haluat sanoa, josko yhtään mitään?emme ole naimissa---vaikka haluat.
- a-pina
av kirjoitti:
emme ole naimissa---vaikka haluat.
Minä olen naimisissa, onnellisesti. :))
37 vuotta, eikä suotta. ❤ - 1943
a-pina kirjoitti:
Minä olen naimisissa, onnellisesti. :))
37 vuotta, eikä suotta. ❤Sehän on hyvä asia. Itse voisin olla 44, mutta kun en ole. Nopeasti voi tuo siviilisääty muuttua, minulle se tuli auto-onnettomuuden johdosta. Varoitus tuli 7 v ennen, kun puolisoni kävi läpi vaikean sairauden. Enpä sitten mennyt uudelleen naimisiin uuden kumppanin kanssa. Aivoinfarkti lopetti tämän suhteen ja nopeasti kävi sekin. Näin voi käydä missä iässä tahansa.
- a-pina
1943 kirjoitti:
Sehän on hyvä asia. Itse voisin olla 44, mutta kun en ole. Nopeasti voi tuo siviilisääty muuttua, minulle se tuli auto-onnettomuuden johdosta. Varoitus tuli 7 v ennen, kun puolisoni kävi läpi vaikean sairauden. Enpä sitten mennyt uudelleen naimisiin uuden kumppanin kanssa. Aivoinfarkti lopetti tämän suhteen ja nopeasti kävi sekin. Näin voi käydä missä iässä tahansa.
Tiedän sen, jo aiemmin silti sanoin haluavani, etten minä ole se jälkeenjäävä.
Tunnen itseni heikommaksi.
Aina olen tiedostanut onnen vain käyväksi, ei koskaan jääväksi paikoilleen.
Sinut olen usein mieltänyt sielunkumppanikseni, jos et pahaa tykkää.
Olen realisti, anopin mukaan liiaksikin.
Kaikkea sitä pitääkin pimeässä kirjoittaa, saa nauraa, jos naurattaa. - av
Sana Suomi alkaa olla nolla monelle ja minulle.
Vain unessa tulee esille ja toivon todella ei koskaan.
Näen suomalaiset kuin apina kansa tänään euroissa, olette nollia . - 1943
a-pina kirjoitti:
Tiedän sen, jo aiemmin silti sanoin haluavani, etten minä ole se jälkeenjäävä.
Tunnen itseni heikommaksi.
Aina olen tiedostanut onnen vain käyväksi, ei koskaan jääväksi paikoilleen.
Sinut olen usein mieltänyt sielunkumppanikseni, jos et pahaa tykkää.
Olen realisti, anopin mukaan liiaksikin.
Kaikkea sitä pitääkin pimeässä kirjoittaa, saa nauraa, jos naurattaa.Mieheni kuoltua lapseni ilmaisivat, että pitivät minua vahvempana ja näkivät sellaisen näkökulman, että isi säästyi yksinjäämisen kokemukselta. Vähän ihmettelin, että kaikenmaailman ajatuksia nuorien päässä liikkuu. Samoin sanoivat, ettei heillä ole mitään sitä vastaan, että äiti löytäisi uuden miesystävän. Itse en ollut asiaa edes ajatellut enkä luullut mahdolliseksi. Elämä yllätti. Kaksi vahvaa leskeä tapasi ja sai kokea neljän vuoden ihanan jakson. Kyllä ketjun aloittajakin voi ykskaks kohdata jonkun.
- ..
1943 kirjoitti:
Mieheni kuoltua lapseni ilmaisivat, että pitivät minua vahvempana ja näkivät sellaisen näkökulman, että isi säästyi yksinjäämisen kokemukselta. Vähän ihmettelin, että kaikenmaailman ajatuksia nuorien päässä liikkuu. Samoin sanoivat, ettei heillä ole mitään sitä vastaan, että äiti löytäisi uuden miesystävän. Itse en ollut asiaa edes ajatellut enkä luullut mahdolliseksi. Elämä yllätti. Kaksi vahvaa leskeä tapasi ja sai kokea neljän vuoden ihanan jakson. Kyllä ketjun aloittajakin voi ykskaks kohdata jonkun.
Sinun selviä ajatuksiasi on ilo lukea.
Et vatkaa, etkä vänkytä.
Toivottavasti aloittaja kohtaa onnensa. - totuutta kehiin?!"!
av kirjoitti:
emme ole naimissa---vaikka haluat.
av?
Oletko venakko, joka muutit Suomeen? Kommentisi viittaa jotenkin katkeruuteen?
Vastaa nyt rehelisesti, mistä tulit tänne arvostelemaan yhteiskuntamme toimivuutta???
- mimmimummi
Minulle tuli mieleen runo..Missä armaani viipyy..
"Olen väsynyt päiviin ja öihin
olen nukkunut korkeaan ruohoon.
Nyt kyselen sinulta apilankukka,
missä armaani vieläkin viipyy."- Mr Murphy, optimisti
Sieltä se ruohon seasta punkkina perääsi pureutuu ja taudin sulle tuo...
Yksinäisyys jatkuu...
- av
ei minulla, ole löytänyt naisen järkevän lääkärin joka on minun tasolla,kuin ajassa takaisin joka näkyy suomen historiassa käsin tehdyn...
- av
av kirjoitti:
ei minulla, ole löytänyt naisen järkevän lääkärin joka on minun tasolla,kuin ajassa takaisin joka näkyy suomen historiassa käsin tehdyn...
Tuskin sukua, Johannes Takanen.
- av
av kirjoitti:
Tuskin sukua, Johannes Takanen.
Takanen olen ja pysyy, nimet vaihtuu...
av kirjoitti:
En ole yksinäinen, kunhan vaan heitin kommentin.
- neljän cm pallo
Erosin vaimostani keväällä. Olen 62-vuotias mies. En husvotti vaan varteenotettava vaihtoehto. Tykkään golfista ja komeista naisista golfkenttien nurmella. Tykkäätkö golfata jos et niin voin opettaa ihan kädestä pitäen, tykkäisit.
Oletko kiinnostunut?- *//
Kolopallo naurattaa, ehkä ei kaikkia naisenpuolia.
- neljän cm pallo
*// kirjoitti:
Kolopallo naurattaa, ehkä ei kaikkia naisenpuolia.
Mistä on kysymys siitäkö, että aloittaja haluaa miehen vai siitäkö, että hän haluaa kuulla kokemuksia mistä mies isketään. Täällä tuntuu olevan vain puutteessa eläviä naisihmisiä. Haluan auttaa, mutta vain jos etsivällä on ulkoista olemusta rinnalleni.
- neljän cm pallo
neljän cm pallo kirjoitti:
Mistä on kysymys siitäkö, että aloittaja haluaa miehen vai siitäkö, että hän haluaa kuulla kokemuksia mistä mies isketään. Täällä tuntuu olevan vain puutteessa eläviä naisihmisiä. Haluan auttaa, mutta vain jos etsivällä on ulkoista olemusta rinnalleni.
anonymous@
miten sinä onnistuit tekemään tuon?
- surkea ketju
Asiallinen ja hyvä aloitus! Luin muutaman viestin ja siellä oli joku hunksi ivailemassa. Missähän aiheesta voisi jutella? Miksi tuollaiset tyypit eivät osaa pysyä asiassa, pysyis poissa!!!
- :((
Ehkäpä, jähkäpä, hän ei saa påalstan tätilöiltä muualla tarkeeksi huomiota.
Kukapa elää, ilman ruokintaa?'
Lipsin, lapsin, vaikkapa kaksin? - .
Ihmettelen itsekin, että jollekin itsetietokänälle annetaan vapaa maa hyökätä ihmisten sanomien päälle.
Hänenkö viisaus, hänenkö sanat ja sanomat, jo vuosituhansia sitten sanotut. - ....
. kirjoitti:
Ihmettelen itsekin, että jollekin itsetietokänälle annetaan vapaa maa hyökätä ihmisten sanomien päälle.
Hänenkö viisaus, hänenkö sanat ja sanomat, jo vuosituhansia sitten sanotut.de kos va ne mi kois su de milll koi va mill
- silloin ennen,
" älkääs kuulkaas ettekös työ, ku minnoon pieni ja pelekään viell,
nuttu on uusi ja maa on märkä, enkä mä oooo viellä milloikaan " - aaaaaaaaaaaaaaaaaa♀
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Kaipaan Sinua 60+ ♂
Kiitos aloitukseen liittyvistä kommneteistanne!
Edellinen aaa-viesti oli kokeilu, että voinko kirjoittaa tänne 60 -palstalle.
Minut oli bannattu. En voinut aamulla lähettää kommentteja.
Aamulla huomasin, kun yritin lähettää kommentin toiseen ketjuun.
Syytä ei ole minulle kerrottu - ylläpidolta ei ole tullut meiliä antamaani sä-postiin. Äsken lähetin pyynnön saada tietää syy bannaukseeni. - .........
Syytä ei ole minulle kerrottu - ylläpidolta ei ole tullut meiliä antamaani sä-postiin. Äsken lähetin pyynnön saada tietää syy bannaukseeni.Sinut tunnetaan palstahäirikkönä siksi bannaus.
- O - O
Syytä ei ole minulle kerrottu - ylläpidolta ei ole tullut meiliä antamaani sä-postiin. Äsken lähetin pyynnön saada tietää syy bannaukseeni.Saunalahden langattomissa yhteyksissä on välillä ongelmia, koska useampia IP-numeroita voi kulkea samaa reittiä. Minulla on ollut välillä sama ongelma ja kyselin siitä muutama kuukausi sitten.
Ongelma ratkeaa helposti, kun katkaisee nettiyhteyden ja avaa sen samantien uudelleen. Jopa valmiiksi kirjoitetut kommentit saa lähetetyksi, kun pitää sivut avoimina koko toimenpiteen ajan. Ongelmasta ei ole ollut niin paljon harmia, että olisin viitsinyt ryhtyä vaihtamaan. O - O kirjoitti:
Saunalahden langattomissa yhteyksissä on välillä ongelmia, koska useampia IP-numeroita voi kulkea samaa reittiä. Minulla on ollut välillä sama ongelma ja kyselin siitä muutama kuukausi sitten.
Ongelma ratkeaa helposti, kun katkaisee nettiyhteyden ja avaa sen samantien uudelleen. Jopa valmiiksi kirjoitetut kommentit saa lähetetyksi, kun pitää sivut avoimina koko toimenpiteen ajan. Ongelmasta ei ole ollut niin paljon harmia, että olisin viitsinyt ryhtyä vaihtamaan."O - O"
Ihqu-kummallista on , että vieläkään asiaa eivät jotkut ymmärrä, vaikka palstalla on siitä jankutettu koko kesä. Sais jo olla tuo jankutus. Varsinkin kun lehdetkin tulvivat sitä.
Mutta a-sointu, mollissa tai duurissa, kylläkin herättää huomiota, liekö oli tarkoituskin.
H.- Kaipaan Sinua 60+ ♂
O - O kirjoitti:
Saunalahden langattomissa yhteyksissä on välillä ongelmia, koska useampia IP-numeroita voi kulkea samaa reittiä. Minulla on ollut välillä sama ongelma ja kyselin siitä muutama kuukausi sitten.
Ongelma ratkeaa helposti, kun katkaisee nettiyhteyden ja avaa sen samantien uudelleen. Jopa valmiiksi kirjoitetut kommentit saa lähetetyksi, kun pitää sivut avoimina koko toimenpiteen ajan. Ongelmasta ei ole ollut niin paljon harmia, että olisin viitsinyt ryhtyä vaihtamaan.@O - O:
"Saunalahden langattomissa yhteyksissä on välillä ongelmia,"
Taloyhtiössämme Kiinteistöyhteys Kuitu = Soneran Laajakaista Valokuitu. Minulla 10Mb.
Kyllä minut bannattiin ylläpidon toimesta.
Muuta erikoista en tehnyt, kuin että esitin poistopyynnön muutamista kommenteista ja sitten koko ketjusta, kun meni niin sekavaksi, että keskustelu aloituksen aiheesta ei enää tuntunut mahdolliselta.
Siis se(kö) oli häiriköintiä???
Vastausta en ole vielä saanut ylläpidolta omalla nimelläni olevaan suomi24-sä-postiosoitteeseen.
Ylläpidon toimien arvostelu ei liene sallittua joten nyt sitten ihan oikeasti häiriköin.
Tuleekohan bannia ja montakohan vuotta. Joten bannassa istumisestani johtuu, jos en kiittelemään tule mahdollisista aloitusta koskevista kommenteistanne. Kiitos etukäteen, siis!)
Muttei poistu tämä ketju vaan säilyy iät ja ajat muistomerkkinä tuleville 60 -palstalaisille. - */
@O - O:
Taloyhtiössämme Kiinteistöyhteys Kuitu = Soneran Laajakaista Valokuitu. Minulla 10Mb.
Muuta erikoista en tehnyt, kuin että esitin poistopyynnön muutamista kommenteista ja sitten koko ketjusta, kun meni niin sekavaksi, että keskustelu aloituksen aiheesta ei enää tuntunut mahdolliselta.
Vastausta en ole vielä saanut ylläpidolta omalla nimelläni olevaan suomi24-sä-postiosoitteeseen.
Ylläpidon toimien arvostelu ei liene sallittua joten nyt sitten ihan oikeasti häiriköin.
Tuleekohan bannia ja montakohan vuotta. Joten bannassa istumisestani johtuu, jos en kiittelemään tule mahdollisista aloitusta koskevista kommenteistanne. Kiitos etukäteen, siis!)
Muttei poistu tämä ketju vaan säilyy iät ja ajat muistomerkkinä tuleville 60 -palstalaisille.Kaipa ylläpito on todennut, että ketjussa on paljon asiaakin ilmanaikuisen löpinän lisäksi.
Oletan, että lukutaitoisia ovat, ylläpidossa. - banpambanpam
Syytä ei ole minulle kerrottu - ylläpidolta ei ole tullut meiliä antamaani sä-postiin. Äsken lähetin pyynnön saada tietää syy bannaukseeni.Saunalahdelta tulee lähes päivittäin bannauksia. Jos on mielestäni tärkeä viesti kopion sen ja liitän sitten kun olen välillä katkaissut yhteyden ja yhdistänyt uudelleen.
Tähän on jo tottunut, alkuun säikähdin että mitä olen oikein tehnyt. - O - O
@O - O:
Muttei poistu tämä ketju vaan säilyy iät ja ajat muistomerkkinä tuleville 60 -palstalaisille.Auttaisikohan, jos palstalaiset lähettäisivät palautteena protesteja sinun bannaamistasi vastaan?
Pitäisikö mainita muita kuin tuo tähän ketjuun valitsemasi nimimerkki?
Moni täällä jää kaipaamaan kirjoituksiasi, "Kaipaan Sinua 60 ♂"! - Kaipaan Sinua 60+ ♂
O - O kirjoitti:
Auttaisikohan, jos palstalaiset lähettäisivät palautteena protesteja sinun bannaamistasi vastaan?
Pitäisikö mainita muita kuin tuo tähän ketjuun valitsemasi nimimerkki?
Moni täällä jää kaipaamaan kirjoituksiasi, "Kaipaan Sinua 60 ♂"!Kiitos O - O ystävällisyydestäsi!
Bannini on nyt purettu, koska voin kommentoida.Joten asia on ok. Varmaan saan joskus selityksenkin ylläpidolta.
Minua 60 -ikäluokkaan kuuluvana harmittaa, kun keskustelu täällä ei ota onnistuakseen.
Meidän ikäluokallamme ajattelisin olevan moniakin yhteisiä huolen ja ilonaiheita, joista olisi kiva leppoisassa ja ystävällisessä ilmapiirissä jutella.
Olemme eläkkeellä taikka jäämässä pois työelämästä eikä enää jaksaisi stressaavia riitaisia keskusteluja käydä. Toisten samanikäisten kokemuksia kaipaisin ja niistä voisi saada oppia ja virikkeitä.
Sellaiseksi virkistyskeitaaksi meille suurille ikäluokille luulin 60 -palstaa löytäessäni tämän sattumalta.
60 -palstalla on varmasti monia teitä ihania ihmisiä, mutta kommenttinne jäävät pahasti toisenlaisen kommentoinnin varjoon.
Tässä iässä ei kestä joutavointia -
niin se on "Tyttöset pienet on kilttejä aivan, mistä ne pahat akat on?" - :))
Kiitos O - O ystävällisyydestäsi!
Bannini on nyt purettu, koska voin kommentoida.Joten asia on ok. Varmaan saan joskus selityksenkin ylläpidolta.
Minua 60 -ikäluokkaan kuuluvana harmittaa, kun keskustelu täällä ei ota onnistuakseen.
Meidän ikäluokallamme ajattelisin olevan moniakin yhteisiä huolen ja ilonaiheita, joista olisi kiva leppoisassa ja ystävällisessä ilmapiirissä jutella.
Olemme eläkkeellä taikka jäämässä pois työelämästä eikä enää jaksaisi stressaavia riitaisia keskusteluja käydä. Toisten samanikäisten kokemuksia kaipaisin ja niistä voisi saada oppia ja virikkeitä.
Sellaiseksi virkistyskeitaaksi meille suurille ikäluokille luulin 60 -palstaa löytäessäni tämän sattumalta.
60 -palstalla on varmasti monia teitä ihania ihmisiä, mutta kommenttinne jäävät pahasti toisenlaisen kommentoinnin varjoon.
Tässä iässä ei kestä joutavointia -
niin se on "Tyttöset pienet on kilttejä aivan, mistä ne pahat akat on?"Ei muuta kuin jatketaan notkeaa keskustelua ihmisyydestä ja sen ilmenemismuodoista.
Mukavaa paljon ketjussasi, ihan kuin ennen vanhaan.
- Banbannii
Jos täällä joku bannata pitää, niin se ehdottomasti Hunksi. Ja 10 vuodeksi.
- ......
Olen 100% samaa mieltä. Hän on karkoittanut täältä paljon uusia kirjoittajia. Entisekin kyllästyvät kun tunkee pottuilemaan jokaiseen ketjuun.
"Banbannii"
Olen vähän samaa mieltä kanssasi.
Mutta monet nimimerkit panevat, hantiinkin.
Mutta minä en noin vaan, noin löysänä antaudu.
AH! niin monet haluavat minut banniin, kaikille en saisi kommentoida.
En kaikille tunnetta vuotaa.
Minä kuitenkin ponnistelen parhaani, niin sinun, kuin muidenkin tähden.
Yo-huuhkaja kun tappaa, katson taivaan sineen, katoan jonnekin ineen.
H.
- kuuskymmentäplus
Aloittaja.
Ymmärrän että on vaikeaa olla yksin jos se ei ole vapaaehtoista.
Nuorempana olin sellainen että aina oli oltava "joku". Valinnat olivat suoraan sanottuna pe...seestä, johtuen siitä että otin jonkun, kunhan ei tarvinnut olla yksin. Nopea loppu näille suhteille tuli.
Nyt on pitkä suhde paljon nuoremman miehen kanssa, hyvin on vielä mennyt. Silti kaipaan elämää jossa tavarat ovat siinä mihin ne jätän, saan nukkua, syödä ja matkustella silloin kun huvittaa.
En halauaisi enää parisuhdetta. Kun voisi vähitellen loitontua loukkaamatta toista.
Läheisyyttä ja seksiä on, se puoli toimii hyvin. Ei vain enää arvosta sitäkään samoin kuin nuorempana.
Kai minua ei ole oikeasti tarkoitettu elämään kenenkään kanssa. Ärsyynnyn ja kyllästyn, siinä se sitten on....- ves-eli
Tuosta päätellen tunnen itseni sinun sielunveljeksesi...
- Kaipaan Sinua 60+ ♂
@kuuskymmentäplus:
"Kai minua ei ole oikeasti tarkoitettu elämään kenenkään kanssa. Ärsyynnyn ja kyllästyn, siinä se sitten on...."
Tuttu tunne minullekin. Arvelisin, ettei se tarkoita, että olisi tarkoitettu yksin omassa seurassaan eläjäksi. Tässä iässä lienee aivan normaalia pienen etäisyyden kaipuu uuden läheisenkin ihmisen kanssa silloin tällöin.
Samanlaista erillistä elämää minäkin kaipaan ja ajattelisin, että suunnilleen samanikäinen mies myös. Siitä pitää keskustella - en varmaankaan kestäisi tässä iässä 24/7 yhteiseloa, sellaista kuin nuoren parin elämä yleensä on. Kyllä miehen täytyy osata olla ja hoitaa huushollinsa itsekseenkin: en ala miksikään kotiapulaiseksi.
Siksi en edes suunnittele yhteen muuttamista: molemmilla omat kodit edelleen. Sitten yhdessäoloa niin paljon kuin haluamme. On kuitenkin yleensä jo lapsia ja lapsenlapsiakin. Heidän kyläilynsä sujuu mukavammin sen oman isovanhemman kodissa. Kuitenkin se uusi kumppani on lapsille outo ihminen, vaikka hyväksyisivätkin - saavat aikaa tutustumiseen. Kaipaan Sinua 60+ ♂ kirjoitti:
@kuuskymmentäplus:
"Kai minua ei ole oikeasti tarkoitettu elämään kenenkään kanssa. Ärsyynnyn ja kyllästyn, siinä se sitten on...."
Tuttu tunne minullekin. Arvelisin, ettei se tarkoita, että olisi tarkoitettu yksin omassa seurassaan eläjäksi. Tässä iässä lienee aivan normaalia pienen etäisyyden kaipuu uuden läheisenkin ihmisen kanssa silloin tällöin.
Samanlaista erillistä elämää minäkin kaipaan ja ajattelisin, että suunnilleen samanikäinen mies myös. Siitä pitää keskustella - en varmaankaan kestäisi tässä iässä 24/7 yhteiseloa, sellaista kuin nuoren parin elämä yleensä on. Kyllä miehen täytyy osata olla ja hoitaa huushollinsa itsekseenkin: en ala miksikään kotiapulaiseksi.
Siksi en edes suunnittele yhteen muuttamista: molemmilla omat kodit edelleen. Sitten yhdessäoloa niin paljon kuin haluamme. On kuitenkin yleensä jo lapsia ja lapsenlapsiakin. Heidän kyläilynsä sujuu mukavammin sen oman isovanhemman kodissa. Kuitenkin se uusi kumppani on lapsille outo ihminen, vaikka hyväksyisivätkin - saavat aikaa tutustumiseen.Voin noin 15 vuoden kokemuksen perusteella todeta, että "kahden asunnon loukussa" eläminen voi olla ihanteellinen ratkaisu sitoutuneessakin aikuisessa parisuhteessa. 1990-luvun alussa sitä pidettiin vielä vähän kummallisena ja moni jaksoi odotella häitä tai vähintään yhteiseen osoitteeseen muuttamista.
En osaa kuvitella, että luopuisin koskaan kokonaan omasta asunnostani. Exä oli positiivisten ominaisuuksiensa lisäksi niin vahva ja dominoiva persoona, että välillä oli pakko päästä hengittämään ihan itsekseni. Kun alkoholinkäyttö lisääntyi hänen eläkkeelle jäämisensä jälkeen, tuli pakottava tarve sanoa suhde irti. - Nykyisin olemme taas alkaneet tapailla silloin tällöin kavereina, mutten kaipaa entiseen, vaikka mies on lopettanut alkoholinkäyttönsä kokonaan.
Olen kai ollut onnekas, ja luulen saaneeni kokea enemmän kuin oman osani hyvistä parisuhteista. Olen myös joutunut voimattomana katsomaan vierestä, miten rakas ihminen tuhoaa itseään. (Exaviomieheni ryyppäsi lopulta itsensä hengiltä.) En odota enää uuden kumppanin osuvan kohdalleni, enkä luultavasti ryhtyisi enää aktiivisesti tavoittelemaan ketään. En kuitenkaan vanno mitään. Antaa elämän kuljettaa ja nautitaan kaikesta kohdalle osuvasta hyvästä.;)
Sinulle toivon menestystä etsintään. Jos jotain oikeasti haluaa ja on valmis tekemään vähän töitä asian eteen, ihminen onnistuu melkein missä tahansa hankkeessa. Onnea matkaan!
- Kommunikaatiota! ;)
Puhu, juttele, kommentoi, puhu lisää, jutustele, vaihda kuulumisia, kysele, kritisoi, pyydä apua, katso, katsele, tiiraa, tuijota, tarkkaile, vilkuta silmää. Kaikkien tapaamiesi ihmisten kanssa.
Mitä useampi henkilö ympärilläsi saa nauttia sinun huomiostasi, sitä useampi huomioi sinut, ja mahdollisuudet uuteen tuttavuuteen lisääntyvät! :)- Kaipaan Sinua 60+ ♂
@Kommunikaatiota! ;):
Kiitos neuvoistasi!
Kyllä noin teenkin. Olen juttelevainen ja iloinen seurassa, vaikka joskus yksin ollessa tulee itku ja surumieli.
Enemmän varmaan pitäisi mennä mukaan kaikenmoisiin rientoihin. Täytyy piristyä tässä asiassa. - Kommunikaatiota! ;)
@Kommunikaatiota! ;):
Kiitos neuvoistasi!
Kyllä noin teenkin. Olen juttelevainen ja iloinen seurassa, vaikka joskus yksin ollessa tulee itku ja surumieli.
Enemmän varmaan pitäisi mennä mukaan kaikenmoisiin rientoihin. Täytyy piristyä tässä asiassa.Kauppareissukin on riento kun sen sellaisena ottaa.
Kyse ei liene paikasta vaan attityydistä?
Luulisin että rohkeus ja vain se loppupeleissä jotain merkkaa. Uskaltaako panna itsensä likoon epäonnistumisenkin uhalla? Kommunikaatiota! ;) kirjoitti:
Kauppareissukin on riento kun sen sellaisena ottaa.
Kyse ei liene paikasta vaan attityydistä?
Luulisin että rohkeus ja vain se loppupeleissä jotain merkkaa. Uskaltaako panna itsensä likoon epäonnistumisenkin uhalla?"Kommunikaatiota! ;)"
Niin se nuoruus lähestyy.
Eipä kestä kauaakaan kun leluilla taas lyödään.
H.- Kommunikaatiota!;)
hunksz kirjoitti:
"Kommunikaatiota! ;)"
Niin se nuoruus lähestyy.
Eipä kestä kauaakaan kun leluilla taas lyödään.
H.Lastenmielisten on tulevaisuus. Vanhuus ja viisaus on vain harvoille suotu.
Nauti siitä.
- uskoisin näin
iloliemi usein syynä, ettei ymmäretä muita...
"uskoisin näin"
oikeastansa alko ei ole syy ihan kaikkeen.
"Vantaan virrankin vallit sortuvat hiljaa, kuten vallit elämän vuon,
Virrat kantavat kaikkea, kellutellen, mitä mitäkin kellujat juo.
Ilman kellujaa virtaisi vuo niin hiljaa, Lohi pinnan alla vain uutta luo,
Tyynen ilman rikkoisi Sorsan huuto, ei koskaan mitään muuta. Sorsa vai soutaisi."
H.
- uatu *
Jos kaipaa seuraansa ja menemisiinsä kumppania, mutta ei aitoon parisuhteeseen asti, niin miksi kumppanin pitäisi olla toista sukupuolta?
Tuollainen kysymys heräsi useita puheenvuoroja lukiessa.Kavereita voi olla vaikka kuinka paljon, mutta silti voi kaivata rinnalleen läheistä rakastavaa ja rakastettua kumppania.
Hellyyden ja läheisyyden tarvetta ei mielestäni voi koskaan täydellisesti tyydyttää vieraan ihmisen tai kaverin kanssa. Moni voi kaivata läheisyyttä ja hellimistä, vaikkei enää kaipaisi seksiäkään. Eikä seksin harrastaminenkaan kaverin kanssa tarjoa samanlaista tyydytystä kuin rakastavan kumppanin kanssa koetut hellät hetket sitoutuneessa parisuhteessa.;)
- miks ei löydy?
ihan hengästyy kun lukee jossain vaatimuksia, pitäs osata vaikka mitä ja vielä patikoida luonnossa,yöpyä laavulla, kerätä marjat ja sienet ym.vaikka tarkoitus olis saada mukava elämänkumppani..jatkuu.tanssia, olla kaunis, laiha, iloinen,varakas...
Ihmiset etsivät erilaisia asioita, jotkut miehistä näköjään kaiken muun lisäksi myös ilmaista asuntoa ja täysihoitopaikkaa. Luulen useimpien oman ikäluokkamme edustajien olevan ihan vilpittömästi etsimässä elämänkumppania. Ensitapaamiseen liittyy varmaan paljonkin hämmentävää ja moni saattaa silloin antaa ja saada väärän kuvan. Jos odotukset liittyvät vain ulkoisiin kauneus- tai komeusnormeihin, toista tapaamista ei ehkä tulekaan.
Kun tarjontaa näyttää olevan runsaasti, niin moni taitaa juuttua etsimään sellaista kumppania, joka vastaisi kaikkia toiveita ja unelmia. Jos jokainen etsii itseään parempaa, etsimistä saattaa joutua jatkamaan lopun ikää.
Omasta mielestäni ihanteellisessa parisuhteessa on tilaa sekä yhteisille asioille ja aktiviteeteille että kummankin omille kuvioille. Tärkeätä on, että arvot ovat lähellä toisiaan, ja yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita löytyy myös riittävästi.
- miks ei löydy?
vaikka yrittänyttä ei laiteta, sanoo vanha sananlasku, lehdessä on yli 80v hakemassa elämänkumppania eli jos vaan sen oikean kohtaa, vielä kerran, mikäs sen parempaa elämässä,siitä vaan.
- inhottava hunksz
miksi ei löydy?
Koska arvon hunksz sekoittaa palstan typeryksillään!!!
- Kaipaan Sinua 60+ ♂
"Kanssasi on niin hyvä olla,
Syliisi helppo tulla."
http://www.youtube.com/watch?v=XD_JmXt4JqQ
"Kun vertaistansa rakastaa, ei tartte olla fiini"
http://www.youtube.com/watch?v=_V_dzSrKFMU
Kiitos kaikille kommenteista!
Hyvä ja helppo olla. Sitä toivon parisuhteelta. Ja eihän siinä tarvitte stressata, jos vertaistansa rakastaa.
Ennestään tuttu, josta olisi tietoa vuosien ajalta ja yhteisiä tuttuja ja sitten siihen vielä paljon tykästymistä. Kunpa sellainen onni kohtaisi.
Tutustua haluan joka tapauksessa kauan ja kiireettä rauhalliseen jörrikkääni :D
@uatu * 30.9.2012 07:51 kirjoitat
"Jos kaipaa seuraansa ja menemisiinsä kumppania, mutta ei aitoon parisuhteeseen asti, niin miksi kumppanin pitäisi olla toista sukupuolta?"
Mikä seikka lukemissasi vastauksissa sai Sinut päättelemään näin?
@optimisti-orvokki:
Kiitos kokemustesi jakamisesta!
Liiallinen alkoholin käyttö on se, jota en halua kokea enää toista kertaa minäkään.
Kahden asunnon pitäminen on järkevää myös kuoleman varalle - lasten on selvempää saada oman vanhemman perintö.
@miks ei löydy?:
"ihan hengästyy kun lukee jossain vaatimuksia, pitäs osata vaikka mitä ja"...
Näkyyhän tuollaista vaatimista naisilla ja miehillä hakukriteereissä. Omituinen on käsitys rakkaudesta, jos kohteen on oltava täydellinen - ovatkohan itse täydellisiä? - ....jatkuu
Tässä keskustelussa tarvitaan vaan siis mielipiteitä keskustelun avaajan toivomiin asioihin. Onko se niin vaikeaa ymmärtää? Meni näköjään höpinäksi muutamassa kohden.
Oma tilanteeni on sama kuin sinulla, ja siksi on helppo ymmärtää ja samaistua.
Kerron viimeisimmän kokomukseni todellisesta elämästä.
Olen ahkera tanssin harrastaja, ja käyn siis kursseilla. Koska olen ollut yksin useamman vuoden, en siis harrasta väliaikaisia lyhyitä suhteita, vaan valitsen olla ennemmin yksin, vaikka lopun elämääni, jos en läydä sitä "oikeaa".
Näin vanhempana on hienoa, kun voi harkiten mennä eteenpäin, ja vielä hienompaa, kun on kaksi, jotka harkitsevat. Silloin ei ole kovin suurta mahdollisuutta väärinkäsityksiin ja pettymyksiin, jotka nuorempana, monesti kokemattomana, aiheuttivat kompastelua ja päänvaivaa.
Monen vuoden jälkeen on nyt taas kerran avautunut mahdollisuus tutkia tarkemmin olenko löytänyt sen oikean? Olen pitkäjännitteinen ja koska asia on vasta alullaan ei tässä nyt juuri ole paljon muuta kuin että seurata, miten asia kehittyy? Käyn kerran viikossa kurssilla, ja toivon ensimäisten molemminpuolisten kiinnostavien katseiden johtavan johonkin yhteiseen. Olen tällä kertaa positiivisempi kuin koskaan ennen. Tunne, että on löytänyt jotain arvokasta on hallitseva. Asia on mielessä ja malttamaton odotus, milloin tulisi jo taas se kurssi-ilta....jatkuu- Perhonen vatsastasi
Onnea ja iloa päiviisi. Kukaan ei voi ottaa ihanaa kokemusta sinulta pois, vaikkei unelmasi toteutuisikaan. Nauti joka hetkestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011001
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54918Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142751- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto88519- 39508
- 40506
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel100504