Hei mumitsut ottakaa mallia!

Vanhan oloinen

Tässä teille tasa-arvoa kannattaville pariskunnan mallia:)) Ottakaa kaikki 60 mummelit itsellenne oma "mehu-jannenne".;DDD Miltäs näyttää kun kalkkunahetulainen mummoikäinen pusuttaa 36 vuotta itseään nuorempaa? Eikä sinänsä mitään mutta on kyllä 85-vuotiaan näköinen tuo 66-vuotias.
Siis vain 5 vuotta minua vanhempi ja ainakin 25 vuotta minua vanhemman näköine.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288503509625.html

33

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kisskisspusipusi

Mitäpä erikoista tuossa lie?
      Mitä väliä miltä meistä näyttää, miltä tuntuu pussaajista on ainut arvokas asia.
      Menihän Jasminkin vasta kihloihin 32 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Tasa-arvoa, tasa-arvoa.

• okkigaam

"Maailmankaikkeuden rinnalla, ikäero ei merkitse mitään"
      Minulla on Janne niminen serkku joka on naimisissa ollut yli 10w 28 vuotta iteään vanhemman naisen kanssa. Hyvin heillä menee maalla mökissä.
      Maagikko

• Suhteellista ikä

Mitäs tuossa. Kun Janne on 70, on nuorikko vasta 106.

• katsoin minäkin

Jos saan sanoa, niin kylläpä oli vanhan näköinen ja ryppyinen tuo nainen, Luulisi kyllä jo paljon vanhemmaksi.
      Hyvä vaan jos aikansa palvelee tuo suhde. Aika ajaa kyllä ohitse aikanaan ja suhde käy jossain vaiheessa hoivasuhteeksi, luulen ma?

• _ò_

"Vilpittömät onnittelut!
        Mitä se kellekkään kuuluu,ketä rakastaa.
        Kaikkea hyvää teille."

Olen pitkään katsellut m i e h i ä sillä silmällä,
        mutta ei sytytä, ei.

60 -70-vuotias mies vasta vanhan näköinen onkin, kun useat juo ja / tai tupakoi. Sehän vanhentaa ihon ja vie potenssin.

Ei kalenteri ole ainoa mittari. Onneksi.

Terveys on ainoa pätevä mittari.

___

• meeriS

Mummeli on hoitanut huonosti ihoaan tai on taipumusta pypistyä ennen aikojaan.
      90-vuotias äitini on sileäihoisempi.
      Olen ihan tavallinen 60v ihoni on sileä, kiitos geenien ja rasvauksen.
      Minulla on 21 vuotta nuorempi mies. Kyllä ikäeron huomaa vaikka en kovin vanhan näköinen olekaan.
      Ollaan oltu toistakymmentä vuotta yhdessä, välillä menee paremmin välillä huonommin.
      Erimielisyydet eivät johdu iästä vaan molempien itsepäisestä luonteesta. Rakkautta on paljon, saan kuulla päivittäin, "Minä rakastan sinua."
      Ihan normaalia yhdessäoloa. Olen pitkäikäistä sukua, miehen vanhemmat kuolivat molemmat alle kuusikymppisinä. Vaikka eihän elämän pituutta voi ennalta tietää.

• onnea jatkossakin

Hyvä!, että näinkin päin, aina vanhempia naisia aliarvioidaan, mutta ei vanhoja miehiä, vaikka ryppysiä hekin jo.

• ryppynen kans

Tupakanpoltto ja liika auringossa olo, olisko liika saunominenkin syynä, kun tulee ryppyjä, enempi kuin kuulus ikään nähden, ja tietysti perimä vaikuttaa aina.

• kateuttako?

Jo on heti lauma mummeleita arvosteöemassa onnensa löytäneen mummelin ihoa. Ymmärtääkseni nainen on ollut 66v. vuonna 2009, eli on nyt 70 kynnyksellä. Monen kuuskymppisen iho ehtii paljonkin muuttua seuraavan 10 vuoden aikana. Itsellänikin on uurteet vielä vähissä, en kuitenkaan ole unohtanut miltä äitini ja mummoni ovat näyttäneet 70 iässä, eli rypistymistä on odotettavissa.

• Iloitsen siitä, että tasa-arvo on lisääntynyt tälläkin alueella. En ymmärrä mitä se muille kuuluu, jos kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan ja haluaa elää yhdessä. Elämässä ei saa takuuta mistään. Ei voi tietää kumpi kuolee aikaisemmin tai kumpi ehkä joutuu hoivaamaan toista. Todennäköisyys ja todellisuus ei ole sama asia. Kiva, että pari on lähtenyt vapaaehtoisesti julkisuuteen ja vähentää ehkä toistenkin pariskuntien ikäpaineita.

Itse törmäsin 39-vuotiaana melkoisiin paineisiin seurustellessani eroni jälkeen reilut pari vuotta itseäni vajaat 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. Osin ystävien painostuksen vuoksi ja osin siksi, etten halunnut enää hankkia lisää lapsia, lähetin upean ja hyvin isäksi sopivan miehen etsimään äitiä tuleville lapsilleen. En kadu, vaikka tiedän miehen elävän edelleen minua pari vuotta vanhemman naisen kanssa. Iloitsen hänen puolestaan. - Olen kuullut, että pari joutui kohtaamaan miehen vanhempien kanssa juuri ne ongelmat, joita en itse olisi silloin jaksanut kohdata.

En ole kiinnostunut tutustumaan nuoriin kumppaniehdokkaisiin, mutta suon sen mielelläni muille. Luulen, että ympäristön normeista poikkeavilla pariskunnilla on aivan erityisen upeat kumppanit. Tuskin he muuten olisivat toisiaan valinneet.

Onnea rohkeille valinnoille ja kestäköön suhteensa hyvänä. - Kateelliset voisivat huolehtia omasta elämästään ja miettiä omia arvojaan.

• Cloetta...

Ei taida tällä ikäasialla olla mitään tekemistä tasa-arvon kanssa...

Mutta kommenttiin eli hyvältä näyttää kun ihmiset tykkäävät toisistaan ja pusuttelevat. Ulkonäölleen ja vanhenemiselle ei voi juurikaan mitään.

Ole iloinen jos näytät nuorelta mutta älä taivastele niitä, jotka ovat ikäisensä näköisiä. Asenne ratkaisee joka tapauksessa.

• O - O

Tasa-arvo liittyy mielestäni asiaan niiltä osin, että vanhoilla miehillä on aina hyväksytty jopa lapsivaimot, mutta asiaa on paheksuttu jos pariskunnan ikäero on ollut toisinpäin. - Puumanaisten esiintymisiin en ota kantaa, vaikka tietyllä tapaa sekin kertoo naisten ja miesten välisen tasa-arvon lisääntymisestä.

• Eikö täällä aina painoteta tuota parisuhteen tärkeyttä ?

Nyt toit jutun jossa naureskelet pariskunnan ikäerolle ?

Jospa me itsekukanenkin keskityisimme tekemään omasta elämästämme parempaa, emmekä ivaisi muita.

Tällä iällä on jo jokaisella meillä helttoja siellä täällä ja pönövatsaa.
      Ei meillä ole varaa naureskella kenenllekään ?

• |

Tämä paikka on ihmeellinen, palsta nimittäin.
        Jos joku valittaa vaikkapa puolison alkoholismia, koko lauma huutaa lähes yhteen ääneen: Jätä se *aska.

Samoin aloittajan mainitsemassa jutussa. Mitä meille muille kuuluu, kuka ja minkälaisen puolison itselleen valitsee.

Täällä tukitaan oma nokka asiaan liian itsekkäästi.
        Ei ymmärretä roolijakoa.
        Ei meidän tarvi rakastaa vierasta ihmistä, jota onneksi puoliso rakastaa.
        Riittää kun yritämme rakastaa omia läheisiämme, enemmän ainakin välillä, kuin itseämme.

• 3+7

Olen samaa mielt tämän viestin kanssa:

"Olen pitkään katsellut m i e h i ä sillä silmällä,
      mutta ei sytytä, ei.

60 -70-vuotias mies vasta vanhan näköinen onkin, kun useat juo ja / tai tupakoi. Sehän vanhentaa ihon ja vie potenssin.

Terveys on ainoa pätevä mittari."

Kasvot eli naama on kuin kojelauta, joka näyttää, missä kunnossa sisäelimet ovat.
      Jos juo alkoholia, solumyrkkyä, ja vetää keuhkoihinsa nikotiinia siältävää savua,
      niin sisäelimet sairastuvat, maksakirroosi kovettaa maksan ym ja kojetaulu (=naamataulu) näyttää, ettei tuo elimistö pitkälle pötki.

• nauravainen minäkin

Mikähän ongelma näillä palstan naisilla on, kun haukutaan muiden naisten ulkonäköä ja omaa kehutaan?

Eikö kukaan muu enää teitä kehu.

Iloisella ihmisellä on aina enempi ryppyjä. Hymy ja nauru, kun tekevät juonteita.
      Hapannaamat säilyy siloisena. Näin mulle kertoi eräs kosmetologi 70-luvulla.

• p.

Älä yleistä, jos joillakin on. En itse ole koskaan tullut kruunatuksi minkään peräkylän missiksi, joten ei ole liikoja kuvitelmia. Tosin, eivät lapset ole vielä tähän ikään mennessä kätkeytyneet itkien äitiensä helmoihin minut nähdessään. :))

Käyttämätön naama on rypytön.

• nauravainen minäkin
        p. kirjoitti:

Älä yleistä, jos joillakin on. En itse ole koskaan tullut kruunatuksi minkään peräkylän missiksi, joten ei ole liikoja kuvitelmia. Tosin, eivät lapset ole vielä tähän ikään mennessä kätkeytyneet itkien äitiensä helmoihin minut nähdessään. :))

Sory, huomasin itsekkin, että väärä sana tuli viestiin ja meni yleistykseksi, joten korjaan, ei kaikki palstan naiset.

Tuo viimeinen kommenttisi tahri koneeni, joten taas tuli lisäryppy naurunpyrskähdyksestä.

• La g
        p. kirjoitti:

Onnea vaan heidänkin liitolleen.
        Voihan sitä ajatella niinkin, että pojalla kävi tsäkä, kun
        SAI 36 vuotta kypsemmän vaimon.
        Niin kauan kelpaa, kun vaimo pysyy kypsänä. Jos
        vuosien saatossa lipsahtaa ylikypsän puolelle niin
        voi olla kundilla vitsit vähissä...

• Tuota - >
        La g kirjoitti:

Onnea vaan heidänkin liitolleen.
        Voihan sitä ajatella niinkin, että pojalla kävi tsäkä, kun
        SAI 36 vuotta kypsemmän vaimon.
        Niin kauan kelpaa, kun vaimo pysyy kypsänä. Jos
        vuosien saatossa lipsahtaa ylikypsän puolelle niin
        voi olla kundilla vitsit vähissä...

Papin, vai kuka heidät siunasikin, olisi tullut teetättää tyypille mielentilatutkimus ja vasta sitten harkita, siunaako onnen. Ehkä se muorikin olisi voinut osallistua samaan tutkimukseen.
        Tempauksistaan päätellen tuo tyyppi ei ajele edes polkupyörän dynamon varassa. On ilmeisesti ollut ikänsä kavereiden kepposten kohde ja yllytyshullu.

• ?
        Tuota - > kirjoitti:

Papin, vai kuka heidät siunasikin, olisi tullut teetättää tyypille mielentilatutkimus ja vasta sitten harkita, siunaako onnen. Ehkä se muorikin olisi voinut osallistua samaan tutkimukseen.
        Tempauksistaan päätellen tuo tyyppi ei ajele edes polkupyörän dynamon varassa. On ilmeisesti ollut ikänsä kavereiden kepposten kohde ja yllytyshullu.

Josko diagnosoisimme vain itseämme?

• Kuntotutkimus tulee
        ? kirjoitti:

Josko diagnosoisimme vain itseämme?

tehä, että onko hometta 60 plussalaisella.

• *v i d s i i *
        Kuntotutkimus tulee kirjoitti:

tehä, että onko hometta 60 plussalaisella.

Aivan juu ja entä kosteusvauriot, ilmaongelmat, fuskaako ?

• *iloitaan*

"Rypyt kasvoissa kertovat sen missä hymy on ollut"

• Puumat & pojut

Kannattaa miettiä että haluaako mielummin edes muutaman ihanan yhteisen vuoden, kun olla yksin tai epätyydyttävässä suhteessa lopun elämääsi.

Uskalla siis rakastua nuorempaan, ei sitä ikään rakastuta vaan ihmiseen.

Näissä kaikissa parisuhteissa nainen on ollut 10v - 40v vanhempi:
      Demi Moore . . . Ashton Kutcher
      Brigitte Nielsen . . . Mattia Dessi
      Rosanne Barr . . . Ben Thomas
      Chrissie Hynde . . . Lucho Brieva
      Bernadette Peters . . . Michael Wittenberg
      Mira Sorvino . . . Chris Backus
      Raquel Welch . . . Richard Palmer
      Lucille Ball . . . Gary Morton
      Deborra-Lee Furness . . . Hugh Jackman
      Pam Grier . . . Kevin Evans
      Kathy Najimy . . . Dan Finnerly
      Mariah Carey . . . Nick Cannon
      Daryl Hannah . . . David Blaine
      Susan Sarandon . . . Tim Robbins
      Dorothy Squires . . . Roger Moore
      Candace Bushnell . . . Charles Askegard
      Katherine Helmond . . . David Christian
      Madonna . . . Guy Ritchie
      Liza Minnelli . . . David Allen Gest
      Lorrie Morgan . . . Jon Randall
      Priscilla Presley . . . Marco Garibaldi
      Fran Drescher . . . John (boyfriend)
      Ruth Gordon . . . Garson Kanin
      Tina Turner . . . Erwin Bach
      Heidi Van Pelt . . . Taran Noah Smith
      Katie Couric . . . Brooks Perlin
      Isadora Duncan . . . Sergei Esenin
      Vanna White . . . Colby Donaldson
      Francesca Annis . . . Ralph Fiennes
      Juliet Mills . . . Maxwell Caulfield
      Mary Tylor Moore . . . S. Robert Levine
      Janice Dickinson . . . Tommy Fry
      Lorraine Bracco . . . Jason Cipolla
      Edith Piaf . . . Theo Sarapo
      Helena Rubenstein . . . Prince Artchil Gourielli-Tchkonia
      Norma Shearer . . . Martin Arrounge
      Dinah Shore . . . Burt Reynolds
      Elizabeth Taylor . . . Larry Fortensky
      Barbara Hershey . . . Naveen Andrews
      Lillian Vernon . . . Paolo Martino
      Carol Burnett . . . Brian Miller
      Terry McMillan . . . Jonathon Plummer
      Ivana Trump . . . Rossano Rubicon
      Joan Collins . . . Robin Hurlstone
      Merle Oberon . . . Robert Wolders
      Joan Collins . . . Percy Gibson
      Norma Ferriera . . . Chris Harvey (She: 50 He: 18)
      Martha Raye . . . Mark Harris
      Gina Lollobrigida . . . Javier Rigau
      Edna Townsend . . . Simon Martin (She: 70: He: 31)

Sam-Taylor Wood . . . Aaron Johnson (She: 42, film director. He: 18, actor.)

Lukuisilla muilla on huomattavia ikäeroja parisuhteessaan...

• En silti ole uskalta

nut nuoremman kanssa alkaa seurustella.
        Mutta olen sitä mieltä, että mitkään ''rasvat'' eivät auta,
        mikäli elämäntavt ovat vääränlaiset.

Ei elimistöään saa kaltoinkohdella.

Yhdyn tuohon viestiin:

"60 -70-vuotias mies vasta vanhan näköinen onkin, kun useat juo ja / tai tupakoi. Sehän vanhentaa ihon ja vie potenssin.

Kasvot eli naama on kuin kojelauta, joka näyttää, missä kunnossa sisäelimet ovat.
        Jos juo alkoholia, solumyrkkyä, ja vetää keuhkoihinsa nikotiinia siältävää savua,
        niin sisäelimet sairastuvat, maksakirroosi kovettaa maksan ym ja kojetaulu (=naamataulu) näyttää, ettei tuo elimistö pitkälle pötki."

• O - O
        En silti ole uskalta kirjoitti:

nut nuoremman kanssa alkaa seurustella.
        Mutta olen sitä mieltä, että mitkään ''rasvat'' eivät auta,
        mikäli elämäntavt ovat vääränlaiset.

Ei elimistöään saa kaltoinkohdella.

Yhdyn tuohon viestiin:

"60 -70-vuotias mies vasta vanhan näköinen onkin, kun useat juo ja / tai tupakoi. Sehän vanhentaa ihon ja vie potenssin.

niin sisäelimet sairastuvat, maksakirroosi kovettaa maksan ym ja kojetaulu (=naamataulu) näyttää, ettei tuo elimistö pitkälle pötki."

Terveelliset elämän tavat ovat toki tärkeitä ja niillä on suuri merkitys vanhuudenpäivien elämän laatuun. Kasvojen rypistymiseen vaikuttavat kuitenkin luullakseni myös monet muut tekijät.

Kasvoiltaan ryppyisimmät tutut ikätoverini ovat viettäneet erityisen paljon terveellistä ulkoilmaelämää, mutta eivät ole ihoaan rasvailleet, eivätkä käyttäneet edes auringolta suojaavia voiteita. Heidän tapauksessaan uurteita on piirtänyt elämä ja aurinko.

• av

Suomi apina esillä.

• ihmettelen vain

av
        Odottaakohan sinua pian kunnianloukkaus syyte. Kovin ovat rasistiset mielipiteesi!

• 1943

Kahden kauppa, kolmannen korvapuusti. Ihmettelin moista titteliä "mehu-janne", kaikista sitä julkkiksia tehdään. Olisinkohan minäkin extrakalkkunahetulainen, kun olen vähän iäkkäämpi? No ei tarvitse nuoren miehen hävetä rinnallani, kun ei kiinnosta. Tuon ikäiset normaalit ihmisethän ovat töissä, mitä minä sellaisella kumppanilla tekisin. Elättämäänkään en ala, nothing for me.

• m,m

Käykö jossain ilmi, ettei hän ole töissä?

• . .

Mitä ihmettä, on Mehu-Jannessa?
        Eikö hän mehua 3 litraa ryystänyt?

Minusta on ihanaa, että kaksi ihmistä on toisensa löytänyt.
        Katselkoot kateelliset onneaan vaikka mehupillin avulla.

• Et snaijannut

Vaan jutussapa ei olekaan kyse ulkonäöstä ja rypyistä. Sulta meni siis tärkein ohi?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1143
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      856
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      657
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      94
      618
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      598
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe